Wszystkie opinie
Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!
Odkrywaj EuropÄ, korzystajÄ c z tanich biletów autobusowych FlixBus. Zielonymi autobusami FlixBus możesz tanio, wygodnie i ekologicznie podróżowaÄ po caÅej Europie. Wystarczy wybraÄ z szerokiej sieci linii autobusowych preferowane poÅÄ czenie. FlixBus oferuje codziennie 350 000 poÅÄ czeÅ do 2000 miejsc w 28 krajach Europy, a teraz również w Stanach Zjednoczonych. Z FlixBus naprawdÄ możesz odkryÄ mnóstwo ciekawych miejsc. Chcesz odwiedziÄ rodzinÄ? Planujesz wypad do jednej z europejskich stolic? A może potrzeba Ci po prostu odrobinÄ odpoczynku i chcesz siÄ powylegiwaÄ na plaży? DziÄki przejrzystej i intuicyjnej platformie do rezerwacji od Twojej podróży FlixBusem dzieli CiÄ zaledwie jedno klikniÄcie. Kup bilet online lub za pomocÄ aplikacjiFlixBus. Wystarczy tylko wybraÄ miejsce, do którego pragniesz siÄ wybraÄ. SieÄ poÅÄ czeÅ FlixBus obejmuje miÄdzy innymi: PolskÄ, Niemcy, AustriÄ, HolandiÄ, FrancjÄ, BelgiÄ, ChorwacjÄ, WÅochy, DaniÄ, SzwecjÄ, WÄgry, Czehy i wiele innych. Zapisz siÄ do newslettera FlixBus, by mieÄ zawsze najÅwieższe informacje na temat otwarcia nowych poÅÄ czeÅ oraz promocjach.
FlixBus oferuje bezpÅatne Wi-Fi, zagwarantowane miejsce siedzÄ ce, bezpÅatnÄ rezerwacjÄ i zmianÄ rezerwacji, bezpieczeÅstwo pÅatnoÅci oraz gniazdka elektryczne. Wszystkie autokary sÄ również wyposażone w toaletÄ oraz miejsca z dodatkowÄ przestrzeniÄ na nogi, dziÄki czemu nie bÄdziesz musiaÅ robiÄ niepotrzebnych postojów i dotrzesz do celu tak szybko, jak to możliwe. Zgodnie z mottem FlixBusa „Podróżuj zielono!“, wybierajÄ c autobusy, decydujesz siÄ na Årodek transportu najbardziej przyjazny Årodowisku. Autobusy FlixBusa wyróżniajÄ siÄ przykÅadnym bilansem emisji dwutlenku wÄgla i wydzielajÄ go mniej na każdym kilometrze podróży. Na stronie internetowej FlixBus znajdziesz szczegóÅowe informacje, dziÄki którym bezproblemowo przejdziesz przez proces zakupu biletu.
FlixBus jest mÅodÄ firmÄ oferujÄ cÄ przewozy autokarowe, która od 2013 roku zmienia styl podróżowania milionów Europejczyków. Z niepowtarzalnego poÅÄ czenia start-upu technologicznego z klasycznym przedsiÄbiorstwem komunikacyjnym, w bardzo krótkim czasie byÅa stworzona najwiÄksza sieÄ przewozów miÄdzymiastowych na rynku europejskim. DziÄki prostej metodzie skÅadania rezerwacji i rosnÄ cej każdego dnia ofercie FlixBus umożliwia milionom podróżnych odkrywanie Åwiata za niewielkie pieniÄ dze. JednoczeÅnie zielone autobusy FlixBus speÅniajÄ najwyższe standardy bezpieczeÅstwa, komfortu oraz ochrony Årodowiska, stanowiÄ c wygodnÄ i ekologicznÄ alternatywÄ dla podróży indywidualnych. Sukces FlixBus opiera siÄ na cyfryzacji tradycyjnego Årodka lokomocji. Technologiczne innowacje, takie jak system rezerwacji i zakupu biletów w aplikacji FlixBus, darmowe Wi-Fi i GPS-livetracking w autobusach, stworzyÅy możliwoÅÄ podróżowania w zupeÅnie innym wydaniu. Inteligentna sieÄ tras i dynamiczne zarzÄ dzanie cenami sprawia, że oferta jest po prostu najlepsza. FlixBus stawia na ÅcisÅÄ wspóÅpracÄ ze Årednimi przedsiÄbiorstwami: regionalni partnerzy na rynku przewozowym – czÄsto firmy rodzinne z kilkudziesiÄcioletnim doÅwiadczeniem – tworzÄ odpowiedzialnÄ flotÄ FlixBusa. W ten sposób udaÅo siÄ poÅÄ czyÄ ducha innowacji i start-upu z silnÄ , miÄdzynarodowÄ markÄ charakteryzujÄ cÄ siÄ przywiÄ zaniem do jakoÅci i tradycji. FlixBus zostaÅ stworzony w Monachium przez trzech mÅodych przedsiÄbiorców, pragnÄ cych sprawiÄ, by wygodne i przyjazne dla Årodowiska podróżowanie staÅo siÄ niedrogie. JednoczeÅnie w Berlinie ruszyÅ „MeinFernbus“ ze swoimi zielonymi autobusami. Po upadku monopolu kolei niemieckiej w roku 2013 te dwie topowe firmy start-upowe podbiÅy rynek przewozów autobusowych i stawiÅy czoÅa wielkim koncernom miÄdzynarodowym. Od momentu poÅÄ czenia siÄ zespoÅów z Monachium i Berlina FlixBus staÅ siÄ liderem przewozowym Niemiec.
Co sÄ dzisz o ofertach FlixBus? Twoja opinia ma niezwykÅe znaczenie dla osób, które stojÄ przed wyborem odpowiedniego dla nich produktu.
Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!
Stosunkowo często podróżuje FlixBusem ale w dniu dzisiejszym to już Panowie Kierowcy przeszli samych siebie. Autobus linia Warszawa-Paryż godz. 14.00 podstawiony zaledwie 10 min. przed odjazdem a potem pośpiech, krzyki na pasażerów aby zachować dystans, zamykanie drzwi, wstrzymywanie odprawy, a Pan (niesympatyczny, niski blondyn) zachowuje się jakby był pilotem boeninga, a nie autobusu. Krzyki na peronie, a w autobusie wszystkie miejsca zajęte i nikt już nie mówi o dystansie. Nigdy do tej pory nie spotkałam tak niekulturalnego kierowcy. Masz zły dzień nie wsiadaj za kierownicę... Z takim nerwowym i nie kulturalnym człowiekiem trudno czuć się bezpiecznie, a podróż jeszcze przed jej rozpoczęciem trudno uznać za przyjemną. Ostatnio podróżowałam linią Hoper i teraz już mam pewność, że kolejna podróż z tym Przewoźnikiem. A to co dzieje się w FlixBusie to od kilku miesięcy dramat. A propos reklamacji też mija się to z celem bo nie odpowiadają na nie. Z nutą żalu wspominam podróże Polskim Busem. We Flixie wszystko szło słabo od początku... Brak obsługi bagażowej, punktualność, a teraz jeszcze krzyczący kierowcy. To niewątpliwie mój ostatni raz z Flix Busem. 😪
Dzień dobry,
Chciałabym poinformować o tragicznej obsłudze. Jechałam n456 z Krakowa do Ostravy. W Katowicach dosiadło się dwóch nowych kierowców. Jeden otyły wysoki w ciemnych włosach kierowca był oburzony, że zajełysmy miejsca zaraz za kierowcą (zmieniłysmy miejsce ze względu na dwójkę kaszlących dzieci siedzącymi zaraz za nami). Kierowca,który prowadził autobus z Krakowa do Katowic obiecał nam że znajdzie nam inne miejsca. Kierowca wysoki czarny po prostu nas z tych miejsc wygonił nie pytając o nic. Był zdenerwowany dlaczego te miejsca są zajęte. Przesiadlysmy się na miejsca zarezerwowane a dokładnie 3 rzad. Kierowca wysoki otyły chodząc po autobusie opierał się o koleżankę która siedziała od strony przejscia. Zwróciłam uwagę kierowcy żeby nie opierał się o kolezanke. Kierowca jeszcze bardziej się oburzył i zaczął mnie szantażować i grozić że wysadzi mnie na granicy i że będzie mnie pilnował cala noc z tą maska. Kierowca zagroził mi że nic mu nie mogę zrobić a on może mi zrobić wszystko.
Jestem rozczarowana i takie zachowanie jest niedopuszczalne. Zrobię wszystko żeby ta historia trafiła w każde miejsce gdzie tylko można udostępnić opinie.
Nie pozdrawiam
Jest to bardzo słaba firma nikomu nie polecam !
W sobotę 16.8.20. Na lini N 1380 z Gdyni do Pragi o godz. 23:15 miałem okazję przekonać się na własnej skórze co do FLIXBUS ! Jechalem 1 raz więc nie wiedziałem że trzeba mieć bilet online ale zapytałem kierowcy czy można u niego kupić on powiedział nie ale coś pomyślimy wszedł do autobusu zapytał czy ktoś z państwa ma aplikację FLIXBUS 1 dziewczyna powiedziała że ma na to kierowca ,czy mogła by Pani kupić tym państwu bilety oni się z panią rozlicza. Odp. Tak a czy mógł by Pan pomoc bo nigdy tego nie robiłam ,kierowca powiedział nie ja nie mogę kupi Pani jak z tego przystanku nie da rady to z następnego Pani kupi, i po chwili ruszył my Pani zapłaciliśmy 160 zł i przejechaliśmy parę przystanków po czym w Gdańsku zabrakło miejsc dla wsiadajacych kierowca przez 30 minut chodził szukał wolnych miejsc aż do tego czasu jak powiedziałem że naszych biletów nie zeskanowal zdziwił się jak by nie wiedział o co chodzi zeskanowal je i okazało się ze dziewczyna zamówiła nam bilety na inny kurs ale jak prosilismy go o pomoc to powiedział nie. Zachowanie troche dziwne moze cos biora na wzmocnienie ale kazali nam wysiąść z autobusu i czekać na nasz autobus który wiedział dobrze ze już pojechał zapytałem o której będzie ten autobus on powiedział nie wiem proszę dzwonić do działu obsługi kiedy dział obsługi pracuje od pon. Do pi. W godz.8-17 zapytałem co z pieniędzmi które zapłaciliśmy to do działu reklamacji Ok później czytam że reklamacje można złożyć przed danym kursem tak więc zostaliśmy w środku nocy w Gdańsku minus 160 zl do samego rana pozdrawiam wszystkich kierowców byle nie FLIXBUS
Jechalem do wroclawia kursem na Pragę.Połowa pasażerów bez masek.Zero komunikatów.Kierowcy nie pilnują.Internet nie działa w busie.Wracam tą samą trasą nadal brak internetu i połowa pasazerów bez masek.Kierowcy z Ukrainy nie wiedzą gdzie włączyć net.Dziadostwo.Do tego opóźniony o 1 g.Nieprzestrzegane zalecrnia rządu co do Covid.Bus caly pełny.Brak odleglosci.
Ocena bardzo słaba. Wczoraj w nocy z Warszawy Zachodniej miał odjechać krajowy kurs z Warszawy do Przemyśla, z jednego ze stanowisk krajowych określonych na bilecie. Nie pojawił się. Nie można było uzyskać żadnej informacji co się dzieje z kursem. Po godzinie czekania pasażerowie rozeszli się. Dziś gdy w końcu udało się dodzwonić do infolinii, Pani poinformowała, że kurs odbył się i autobus odjechał - z jakiegoś innego stanowiska. Nawet jeśli to prawda (choć sprawdzałem kilka autobusów na innych stanowiskach), to dworzec jest duży - nie da się biegać po dworcu z dużym bagażem lub małym dzieckiem i sprawdzać każdy odjeżdżający autobus.
Zdecydowanie nie polecam. Trasę odbyłem firmą MIŚ, bez problemów, szybciej i taniej.
W dniu dzisiejszym otrzymałam maila o braku możliwości odbycia podróży w wybranym przeze mnie terminie na trasie Kraków > Warszawa Zachodnia. Właśnie sprawdziłam na stronie przewoźnika i widzę, że kurs nie został odwołany. W dodatku nie miałam sama możliwości wybrać alternatywnego przejazdu tylko otrzymałam informację, że sami podjęli za mnie decyzję. Zamiast dojechać do Warszawy Zachodniej wybrali Wilanowską, z której mam godzinę dojazdu do domu ( z Zachodniej 10 minut). Poza tym autobus dojeżdża nie na godzinę 23:05 a wcześniejszy kurs kończył się o godzinie 21:05 (2 godziny różnicy). Na dobicie, kiedy chcę anulować zamówienie, to nie dostaję vouchera na 29,99 zł (czyli o pełnej wartości), jednak na 16,01 zł. Reasumując odwołali rezerwację na kurs, który się odbywa, przebukowali bez mojej zgody na późniejszy do innej lokalizacji i teraz chcą mi zwrócić 50% wartości vouchera..................
DNO DNO DNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
W dodatku infolinia to fikcja - działa tylko automat, który raczej nie jest w stanie pomóc!