etihad airways - Ogólna ocena na podstawie 22 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (22)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup mil
Od połowy marca czekałem na załadowanie moich mil, które zdobyłem wraz z partnerami linii lotniczych. Rozmawiałem już kilka razy z obsługą, byli bardzo mili, ale niestety do dzisiaj nikt nie zdołał tego "problemu" rozwiązać! To było rozczarowanie, którego zupełnie się nie spodziewałem! ?
Kupno biletów lotniczych
Obsługa klienta była straszna! Chcieliśmy zmienić naszą rezerwację, ale odmówiono nam ze względu na kontuzję. To jest niedopuszczalne! Nigdy więcej nie skorzystamy z tego serwisu.
Zakup biletów lotniczych
Loty były spoko, ale jako klientka muszę przyznać, że Airbus był lepszy niż Boeing. Latałam cztery razy i niestety na pokładzie Boeinga zdarzało się, że gdy ktoś przed Tobą odchylił fotel, to nie miałeś miejsca na nogi. Fajne było to, że było dobre nagłośnienie dla pasażerów, ale niestety miałam problem z dwugodzinnym opóźnieniem podczas jednego z lotów.
Zakup biletu
Po przeczytaniu wielu złych opinii o tej linii lotniczej, postanowiłem jednak zaryzykować i muszę szczerze powiedzieć, że było warto. Obsługa na lotniskach była bardzo miła, tak samo jak stewardessy na pokładzie. Lot przebiegł bez problemów. Gorąco polecam tą linię lotniczą!
Zakup lotu
Mój lot został po prostu odwołany, bez żadnych innych opcji. Na moje dwa maile nie dostałem odpowiedzi. Dopiero po kilku tygodniach udało mi się odzyskać pieniądze, ale tylko dlatego, że byłem bardzo uparty. Cała ta sytuacja sprawiała wrażenie, że brakuje tu zupełnie profesjonalizmu i zainteresowania klientem od początku do końca.
Zakup biletu lotniczego
Jesteśmy bardzo rozczarowani odwołaniem lotu do Kenii zaledwie 20 dni przed planowanym wylotem. Proces zwrotu biletów był uciążliwy, a proponowana alternatywa z dwiema przesiadkami i 30-godzinnym lotem była kompletnie nie do zaakceptowania. Ostatecznie musieliśmy skorzystać z innej linii lotniczej, której cena była dwukrotnie wyższa. Cała sytuacja była dla nas ogromnym rozczarowaniem.
Moja rezerwacja lotu
Zarezerwowałam lot na lipiec, wszystko poszło gładko z płatnością, ale niestety nie dostałam maila z potwierdzeniem. Zadzwoniłam następnego dnia, obsługa klienta była bardzo miła, ale niestety nie mogli mi pomóc. Rozmawiałam z menedżerem o imieniu Mohamed, który zrobił nową rezerwację droższą i na inny dzień. Obiecał mi, że sprawdzi, czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy lub inne ulepszenie. Niestety do dzisiaj to nie zostało zrealizowane. Wysyłałam maile co tydzień od 1 maja, ale nadal nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.
Wspaniały lot
Lot był rewelacyjny, obsługa była naprawdę miła, jedzenie smakowało wyśmienicie, samolot był przestronny, a czas spędzony na przesiadce minął szybko i przyjemnie. Na pewno będę polecać tę linię lotniczą, bo cena i jakość są idealnie dopasowane.
Zakup biletów
Po zakupie biletów na loty zauważyłem poważne problemy z obsługą klienta. Przez dwa tygodnie obiecywano mi rozmowę z menedżerem, ale nikt się nie odezwał. Kilkakrotnie zapewniano mnie, że menedżer zadzwoni w ciągu godziny, ale jednak nikt się nie skontaktował. Nasze loty zostały odwołane i zarezerwowano nowe na kilka dni później, nie oferując żadnej odpowiedniej alternatywy. To jest nie do zaakceptowania i nieprofesjonalne postępowanie.
Zakup biletów lotniczych
Naprawdę uważam, że Etihad to najgorsza linia lotnicza na świecie. Miałem kilka strasznych przeżyć z nimi, próbowałem złożyć skargę, nawet przekazałem swoje punkty dla organizacji charytatywnej, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. To było tak frustrujące, że nawet nie chciało mi się z nimi więcej kontaktować. Lepiej omijać ich szerokim łukiem i wybrać inną linię lotniczą, albo nawet chodzić pieszo niż z nimi lecieć. Nie warto tracić czasu ani nerwów na Etihad.
Bilet lotniczy
Zapłaciłem za bilet lotniczy do Australii, miałem wszystkie dokumenty, ale nie zostalem wpuszczony na pokład. Poprosili mnie o kartę kredytową, ją podałem, a oni powiedzieli, że potrzebują karty kredytowej, za którą zapłaciłem za lot. Wymagałem kierownika, ale nadal mnie zignorowano. Miałem wszystkie dokumenty, w tym wizę australijską, paszport i dane na kartach kredytowych, dlaczego potrzebna jest mi kolejna karta? Mimo to, nie zostawiono mnie na pokładzie. Potem czekałem 15 godzin na lot z Emirates, za który musiałem dodatkowo zapłacić 3000 funtów, bo Etihad nie zwróciło mi 2100 funtów. Podczas lotu z Emirates zemdlałem z wyczerpania. Złożyłem reklamację 13 grudnia 2022 roku i wciąż nie dostałem zwrotu pieniędzy. Mimo wielu próśb i kontaktów z nimi, nadal nie otrzymałem zwrotu.
Zakup biletu
26 kwietnia 2024 roku leciałem z Melbourne do Londynu liniami lotniczymi. Poprosiłem o wózek inwalidzki, żeby mi pomógł poruszać się po terminalach i wsiąść na pokład samolotu. Pracownik z Etihad zaczął mnie intensywnie pytać, dlaczego potrzebuję pomocy, co mi dolega, i co się dzieje. Po pierwsze, powinni przeszkolić personel w obsłudze klienta. To bezczelny sposób rozmawiania z płacącym klientem. Po drugie, to nie jej sprawa, dlaczego potrzebuję pomocy. Pytanie było obraźliwe. Niestety, czułem presję, więc powiedziałem, że mam naderwane mięśnie w nogach i potrzebuję pomocy. Następnie mówiła, że być może nie polecę, tylko personel pokładowy to potwierdzi. Etihad ma obowiązek zapewnić pomoc dla osób z ograniczeniami ruchu! Powiedziałem, że inni korzystają z pomocy, więc co jest problemem? Nie rozumiałem. Mówiła, że muszą upewnić się, że będą mogli mi pomóc w razie lądowania awaryjnego. Byłem zmęczony po podróży i zacząłem płakać ze złości i desperacji. Powiedziałem, że muszę wrócić do domu. Czułem, że próbuje mnie zatrzymać, ale w końcu pozwolili mi wejść na pokład. Czułem się poniżony i zrezygnuję z tej linii lotniczej.
Zakup biletów lotniczych
Podróżując z tą firmą miałem kłopoty z uszkodzoną walizką, przez co musiałem poświęcić czas na zgłoszenie i ocenę szkody. Niestety, ostateczne rozliczenie finansowe było bardzo niezadowalające i cała sytuacja sprawiła, że straciłem zaufanie do tej linii lotniczej.
Zakup biletów lotniczych
- Przez te trzy tygodnie byłam w łóżku z poważnym przeziębieniem. Nie chcę tego więcej przeżywać!
Zakup biletów
Kupiłem dwa miejsca na wygodne nogi na locie z Phuket do Abu Zabi, płacąc 54,90 EUR za każde. Niestety okazało się, że te miejsca są nieprawdziwe. Linie lotnicze mówią, że zmiana samolotu, ale nie jest to prawda. Mam wszystko zapisane i sfotografowane, ale i tak kazali mi kontynuować podróż, nie dając mi nawet numerowanego miejsca na karcie pokładowej, którą wydrukowałem podczas odprawy online. Minął już miesiąc od kiedy piszę i czekam na zwrot pieniędzy, a oni tylko twierdzą, że muszą przeprowadzić swoje kontrole. Po prostu niezbyt solidna i niegodna zaufania firma.
Anulowany lot z Londynu Heathrow do Abu Zabi z powodu problemów technicznych z samolotem po dwóch godzinach czekania na pokładzie bez aktualizacji.
To, co zrobili, to po prostu szokujące. Trzeba było czekać miesiąc, żeby otrzymać odpowiedź, a teraz przyszło jeszcze pełno warunków, które trzeba spełnić, żeby w ogóle dostać odszkodowanie za odwołany lot. Brak szacunku i brak pomocy. Skandal!
Zakup biletów lotniczych
Dostępne oferty wyglądały bardzo atrakcyjnie, ale po dokonaniu zakupu okazało się, że loty zostały nagle odwołane. Od czerwca 2023 roku czekam na zwrot pieniędzy, nawet po zaangażowaniu instytucji mediacyjnej. Moim zdaniem lepiej omijać tę firmę i korzystać z usług innych linii lotniczych, żeby uniknąć podobnych problemów.
Rezerwacja lotów z zakupem dodatkowego bagażu.
Po zarezerwowaniu lotów z dodatkowym bagażem na trasie Abu Zabi - Paryż / Paryż - Abu Zabi, musiałem zmienić datę wylotu i zapłacić dodatkową opłatę. Niestety, gdy dostałem nowy bilet lotniczy, okazało się, że nie ma dodatkowego bagażu na powrót. Kontaktuję się z Etihad Airways od dwóch miesięcy, próbując rozwiązać ten problem, ale dalej czekam na rozwiązanie. Obsługa klienta mówi, że przełożony jest na spotkaniu (codziennie od ponad 15 dni) i trwają dochodzenie. Mimo popełnienia błędu, linie lotnicze nie chcą go przyznać i nie podejmują żadnych działań, aby go naprawić. To jest skandal! Nigdy więcej nie polegnę się tą linią lotniczą, szczególnie teraz, gdy Air France oferuje bezpośrednie loty do Abu Zabi.
Zakup biletu lotniczego wraz z dodatkowym miejscem z większym rozstawem nóg
Ostatnio przeżyłam naprawdę straszne doświadczenie na pokładzie samolotu linii lotniczych. Ku mojemu zdziwieniu, mimo opłaconego dodatkowego miejsca z większym rozstawem nóg, zostałam przesunięta do klasy ekonomicznej z powodu "ostatniej chwili". Personel nie okazał żadnej pomocy ani alternatywnych rozwiązań, tylko obiecał zwrot pieniędzy po wylądowaniu w Manchesterze. Brakowało zarówno wygodnego miejsca, jak i odpowiedniej obsługi klienta i komunikacji. Uważam, że jako płacący klient mam prawo do usług i komfortu, za które zapłaciłam. Proszę o szybkie rozwiązanie tego problemu i adekwatną rekompensatę za niedogodności. Mam nadzieję, że otrzymam satysfakcjonującą odpowiedź od linii lotniczych.
Usługa klientów
Nie mam zamiaru już kiedykolwiek wracać do nich. Obsługa klienta była straszna, a agenci nieprofesjonalni i nieodpowiedzialni. Mimo że latałem z nimi przez ponad 10 lat, co najmniej 4 razy w roku, nie wrócę tam. Jestem bardzo rozczarowany.
Najwięcej głosów recenzja
Usługa klientów
Nie mam zamiaru już kiedykolwiek wracać do nich. Obsługa klienta była straszna, a agenci nieprofesjonalni i nieodpowiedzialni. Mimo że latałem z nimi przez ponad 10 lat, co najm... Czytacz dalejPrzez: Przemysław Krajewska