etihad airways Opinie

: 22

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

18% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-05-04
Zakup biletu
Po przeczytaniu wielu złych opinii o tej linii lotniczej, postanowiłem jednak zaryzykować i muszę...Czytacz dalej
Natalia Kucharska

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-30
Zakup mil
Od połowy marca czekałem na załadowanie moich mil, które zdobyłem wraz z partnerami linii lotnicz...Czytacz dalej
Zawadzka

Najwięcej głosów recenzja

  2023-12-27
Usługa klientów
Nie mam zamiaru już kiedykolwiek wracać do nich. Obsługa klienta była straszna, a agenci nieprofe...Czytacz dalej
Przemysław Krajewska

Opinie (22)

  (3)

 (1)

  (9)

  (7)

  (2)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu

    Po przeczytaniu wielu złych opinii o tej linii lotniczej, postanowiłem jednak zaryzykować i muszę szczerze powiedzieć, że było warto. Obsługa na lotniskach była bardzo miła, tak samo jak stewardessy na pokładzie. Lot przebiegł bez problemów. Gorąco polecam tą linię lotniczą!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wspaniały lot

    Lot był rewelacyjny, obsługa była naprawdę miła, jedzenie smakowało wyśmienicie, samolot był przestronny, a czas spędzony na przesiadce minął szybko i przyjemnie. Na pewno będę polecać tę linię lotniczą, bo cena i jakość są idealnie dopasowane.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Wszystko ok, super punktualność, obsługa mega miła, jedzenie pyszne. Mamy tylko pozytywne wrażenia, Etihad zdecydowanie najlepszy. Dzięki wielkie!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup mil

    Od połowy marca czekałem na załadowanie moich mil, które zdobyłem wraz z partnerami linii lotniczych. Rozmawiałem już kilka razy z obsługą, byli bardzo mili, ale niestety do dzisiaj nikt nie zdołał tego "problemu" rozwiązać! To było rozczarowanie, którego zupełnie się nie spodziewałem! ?


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupno biletów lotniczych

    Obsługa klienta była straszna! Chcieliśmy zmienić naszą rezerwację, ale odmówiono nam ze względu na kontuzję. To jest niedopuszczalne! Nigdy więcej nie skorzystamy z tego serwisu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Loty były spoko, ale jako klientka muszę przyznać, że Airbus był lepszy niż Boeing. Latałam cztery razy i niestety na pokładzie Boeinga zdarzało się, że gdy ktoś przed Tobą odchylił fotel, to nie miałeś miejsca na nogi. Fajne było to, że było dobre nagłośnienie dla pasażerów, ale niestety miałam problem z dwugodzinnym opóźnieniem podczas jednego z lotów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup lotu

    Mój lot został po prostu odwołany, bez żadnych innych opcji. Na moje dwa maile nie dostałem odpowiedzi. Dopiero po kilku tygodniach udało mi się odzyskać pieniądze, ale tylko dlatego, że byłem bardzo uparty. Cała ta sytuacja sprawiała wrażenie, że brakuje tu zupełnie profesjonalizmu i zainteresowania klientem od początku do końca.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu lotniczego

    Jesteśmy bardzo rozczarowani odwołaniem lotu do Kenii zaledwie 20 dni przed planowanym wylotem. Proces zwrotu biletów był uciążliwy, a proponowana alternatywa z dwiema przesiadkami i 30-godzinnym lotem była kompletnie nie do zaakceptowania. Ostatecznie musieliśmy skorzystać z innej linii lotniczej, której cena była dwukrotnie wyższa. Cała sytuacja była dla nas ogromnym rozczarowaniem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moja rezerwacja lotu

    Zarezerwowałam lot na lipiec, wszystko poszło gładko z płatnością, ale niestety nie dostałam maila z potwierdzeniem. Zadzwoniłam następnego dnia, obsługa klienta była bardzo miła, ale niestety nie mogli mi pomóc. Rozmawiałam z menedżerem o imieniu Mohamed, który zrobił nową rezerwację droższą i na inny dzień. Obiecał mi, że sprawdzi, czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy lub inne ulepszenie. Niestety do dzisiaj to nie zostało zrealizowane. Wysyłałam maile co tydzień od 1 maja, ale nadal nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów

    Po zakupie biletów na loty zauważyłem poważne problemy z obsługą klienta. Przez dwa tygodnie obiecywano mi rozmowę z menedżerem, ale nikt się nie odezwał. Kilkakrotnie zapewniano mnie, że menedżer zadzwoni w ciągu godziny, ale jednak nikt się nie skontaktował. Nasze loty zostały odwołane i zarezerwowano nowe na kilka dni później, nie oferując żadnej odpowiedniej alternatywy. To jest nie do zaakceptowania i nieprofesjonalne postępowanie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Naprawdę uważam, że Etihad to najgorsza linia lotnicza na świecie. Miałem kilka strasznych przeżyć z nimi, próbowałem złożyć skargę, nawet przekazałem swoje punkty dla organizacji charytatywnej, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. To było tak frustrujące, że nawet nie chciało mi się z nimi więcej kontaktować. Lepiej omijać ich szerokim łukiem i wybrać inną linię lotniczą, albo nawet chodzić pieszo niż z nimi lecieć. Nie warto tracić czasu ani nerwów na Etihad.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet lotniczy

    Zapłaciłem za bilet lotniczy do Australii, miałem wszystkie dokumenty, ale nie zostalem wpuszczony na pokład. Poprosili mnie o kartę kredytową, ją podałem, a oni powiedzieli, że potrzebują karty kredytowej, za którą zapłaciłem za lot. Wymagałem kierownika, ale nadal mnie zignorowano. Miałem wszystkie dokumenty, w tym wizę australijską, paszport i dane na kartach kredytowych, dlaczego potrzebna jest mi kolejna karta? Mimo to, nie zostawiono mnie na pokładzie. Potem czekałem 15 godzin na lot z Emirates, za który musiałem dodatkowo zapłacić 3000 funtów, bo Etihad nie zwróciło mi 2100 funtów. Podczas lotu z Emirates zemdlałem z wyczerpania. Złożyłem reklamację 13 grudnia 2022 roku i wciąż nie dostałem zwrotu pieniędzy. Mimo wielu próśb i kontaktów z nimi, nadal nie otrzymałem zwrotu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu

    26 kwietnia 2024 roku leciałem z Melbourne do Londynu liniami lotniczymi. Poprosiłem o wózek inwalidzki, żeby mi pomógł poruszać się po terminalach i wsiąść na pokład samolotu. Pracownik z Etihad zaczął mnie intensywnie pytać, dlaczego potrzebuję pomocy, co mi dolega, i co się dzieje. Po pierwsze, powinni przeszkolić personel w obsłudze klienta. To bezczelny sposób rozmawiania z płacącym klientem. Po drugie, to nie jej sprawa, dlaczego potrzebuję pomocy. Pytanie było obraźliwe. Niestety, czułem presję, więc powiedziałem, że mam naderwane mięśnie w nogach i potrzebuję pomocy. Następnie mówiła, że być może nie polecę, tylko personel pokładowy to potwierdzi. Etihad ma obowiązek zapewnić pomoc dla osób z ograniczeniami ruchu! Powiedziałem, że inni korzystają z pomocy, więc co jest problemem? Nie rozumiałem. Mówiła, że muszą upewnić się, że będą mogli mi pomóc w razie lądowania awaryjnego. Byłem zmęczony po podróży i zacząłem płakać ze złości i desperacji. Powiedziałem, że muszę wrócić do domu. Czułem, że próbuje mnie zatrzymać, ale w końcu pozwolili mi wejść na pokład. Czułem się poniżony i zrezygnuję z tej linii lotniczej.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Podróżując z tą firmą miałem kłopoty z uszkodzoną walizką, przez co musiałem poświęcić czas na zgłoszenie i ocenę szkody. Niestety, ostateczne rozliczenie finansowe było bardzo niezadowalające i cała sytuacja sprawiła, że straciłem zaufanie do tej linii lotniczej.


Inni również oglądali