NiezależnaOpinia

    Opinie T-mobile

    Rzekomo nikt od nas nie wymaga dzielenia się opiniami, ale tak wiele korzyści za tym przemawia, że szkoda tego nie robić. Oszczędność czasu i pieniędzy to dwa główne czynniki, bo kto jak nie ludzie, którzy skorzystali już z produktu bądź usługi mają Ci doradzić w podjęciu ostatecznej decyzji współpracy? T-Mobile, bo o nich dzisiaj mowa, czy spełniają warunki jakie deklarują przy zawarciu współpracy? Czy ludzie są zadowoleni? Jak przebiega proces przenoszenia numeru, korzystania z usług bankowych, czy oferta jest rzeczywiście najwyższej jakości? Przeczytaj opinię innych użytkowników, a dopiero potem zdecyduj!

    Największy konkurent na rynku? T-Mobile

    Przytaczając historię oraz wizje firmy, jesteśmy zmuszeni wspomnieć o dwóch podmiotach. Jakimi są T-mobile oraz T-mobile Polska. Tak, nie mylisz się, T-mobile Polska podlega oczywiście pod T-mobile, czyli jednemu z największych operatorów sieci komórkowej w Polsce i na świecie. T-Mobile wraz z T-Systems należą do grupy DT, gdzie świadczą usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej oraz szerokopasmowego internetu. Działalność prowadzą w 50 krajach świata i zatrudniają ponad 225 tysięcy pracowników. Jednocześnie obsługując ponad 200 milionów klientów! Wracając do naszego rodzimego podwórka, możemy wyczytać z danych statystycznych, że T-mobile Polska obejmuje siecią prawie 100% powierzchni kraju Polski. Jako spółka rozpoczęli działalność już w 1996 roku pod marką Era, starsi użytkownicy na pewno pamiętają. Następnie firma przeszła różne kolaboracje, sprzedawała także pod marką Heyah, i tak kroczek po kroczku, żeby w 2011 roku przyjąć międzynarodową markę T-mobile. Wspierają aktywnie rozwój przedsiębiorczości i innowacji na rzecz wdrożenia w przyszłości rozwiązań udoskonalających życie klientów, m.in. są to Huby, w których realizowane są produkty i usługi w zaawansowanych sieciach IoT czy to internetu 5G, którego już niebawem możemy się spodziewać. Kluczowymi wartościami firmy są na pewno - zaufanie, pasja i zaangażowanie. Tyczy się to wszelakich kooperacji T-Mobile z dostawcami, jaki i ma być bazą ogólnej kultury firmy. W 2013 roku T-Mobile stworzył jedno z najpopularniejszych wydarzeń charytatywnych w skali kraju, a była to akcja społeczna T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami, która ma na celu wsparcie niepełnosprawnych ruchowo dzieci. Co roku, za pomocą akcji udaje się przekazać na ten cel 1 milion złotych. T-Mobile Polska tworzy także coś na kształt bloga, środowiska, w którym odnajdą się miłośnicy miejskiego stylu życia i technologii. Angażują się także w rozwój sportu i e-sportu, założyli własną Ligę Akademicką T-Mobile, a jeszcze jakiś czas temu mogliśmy oglądać rozgrywki Ekstraklasy pod szyldem T-Mobile Ekstraklasa.

    Oferta T-Mobile

    Testy konsumenckie potwierdzają, że T-mobile oferuje najwyższą średnią prędkość przesyłania danych ze wszystkich operatorów na rynku. I rzeczywiście możemy podejrzewać, że tak jest ze względu na wieloletnie doświadczenie w tym zakresie. Firma nie odbiega ofertą od innych konkurentów na rynku, udostępniają nam telefony, tablety czy też modemy w ramach abonamentu dla małych, średnich i dużych firm jak i dla klienta indywidualnego. T Mobile oferta zawiera również t mobile na karte, pakiety rodzinne czy to usługi ubezpieczeń oraz telewizji na żądanie (showmax, netflix). Rzecz jasna, nie mogło zabraknąć aplikacji u takiego giganta, pod nazwą t-mobile iboa. Jedna rzecz bardzo wyróżnia ofertę T-Mobile od innych konkurentów na rynku, a jest to T Mobile Usługi Bankowe. Wraz z Alior Bankiem prowadzą kolaboracje - sieć telekomunikacyjna i bank w jednym, w ramach której klienci mają do dyspozycji nowocześniejsze usługi i uproszczoną integracje.

    Czat na życzenie

    Kontakt z tzw. supportem przebiegnie pomyślnie poprzez klasyczną wizytę w oddziale T-Mobile albo dzwoniąc na T Mobile Infolinia. Ciekawym rozwiązaniem, nie tak często spotykanym u tak ogromnych sieci komórkowych jest czat na żywo z pracownikiem działu obsługi klienta. Wystarczy wejść w zakładkę ‘kontakt’ na stronie T-Mobile i zacząć czatować w celu rozwiązania naszego problemu. Jeśli nikogo akurat na chacie nie uświadczymy, dostaniemy wiadomość email później, kiedy już to obsługa zapozna się z naszym problemem.

    Czy Twoje doświadczenia znajdują potwierdzenie w tym co deklaruję firma? Czy na pewno najwyższa średnia prędkość przesyłu danych jest powodem, aby podpisać umowę? Proszę, zostaw kilka słów od siebie.

    T-mobile
    Opinie, skargi a doświadczenie klijentow (0)

    10
    100% Będę kupować tutaj nadal!
    Zamówienie
    rating
    10
    Serwis
    rating
    10
    Cennik
    rating
    10
    Dostava
    rating
    10

    Wszystkie opinie

    Czytaj o doswiadczeniach klientów, niezależnie opinie oraz skargi! Dowiedż się o najlepszych (online) sklepach. Wspólnie zdecydujemy, które sklepy są godne naszey uwagi a które nie!

    Napisz wlasną opinię o T-mobile

    Twoja opinia