T-mobile

14 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 5.4 dla T-mobile pochodzi z 14 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla T-mobile:

NiezależnaOpinia (10)
TrustPilot (4)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. T-mobile oferuje duży wybór modeli telefonów oraz atrakcyjne promocje (20%), ale użytkownicy mogą napotkać problemy z dostępem do internetu (30%). Słaby zasięg (20%) oraz trudności przy dokonaniu zakupu (10%) również są częstym problemem. Wolne działanie internetu (10%) i kiepska jakość usługi (10%) dodatkowo pogarszają odbiór firmy. Obsługa klienta jest bardzo kontrowersyjna, a brak profesjonalizmu i elastyczności oraz negatywne opinie o przedsiębiorstwie często występują. Oferowane ceny są atrakcyjne, ale niejasne opłaty i dodatkowe koszty mogą sprawić problem klientom. Komunikacja i strona internetowa również mają wiele niedociągnięć, co może wpływać negatywnie na reputację firmy. Polityka zwrotów ma swoje zalety, ale brak elastyczności i ryzyko dodatkowych opłat są wyraźnymi wadami. Na ogół firma T-mobile ma wiele obszarów do poprawy, co może wpłynąć na całkowite niezadowolenie klienta wynoszące 87%.

Produkt

“Duży wybór modeli telefonów i atrakcyjne promocje”

“Trudności przy dokonaniu zakupu”

“Słaby zasięg”

“Problemy z dostępem do internetu”

“Słaby zasięg”

“Wolne działanie internetu”

“Niestabilne połączenie internetowe”

“Trudności z ładowaniem stron”

“Niska jakość usług”

“Ograniczenie prędkości internetu”

“Kiepska jakość usługi”

“Brak działającego internetu w pobliżu budynku”

“Brak salonu w pobliskim mieście”

“Brak zasięgu”

“Brak znajomości z Internetem”

👍 1   👎 14

T-Mobile oferuje duży wybór modeli telefonów oraz atrakcyjne promocje (20%), ale użytkownicy mogą napotkać problemy z dostępem do internetu (30%), słabym zasięgiem (20%) oraz trudnościami przy dokonaniu zakupu (10%). Wolne działanie internetu (10%) oraz kiepska jakość usługi (10%) również mogą być problemem dla niektórych klientów.

Dostawa

“Sprawny i bezproblemowy proces zakupu”

“Brak salonu w pobliżu”

“Wolne działanie internetu”

“Niestabilne połączenie internetowe”

“Trudności z ładowaniem stron”

“Niska jakość usług”

“Brak salonu w pobliskim mieście”

“słaby zasięg”

👍 1   👎 7

Dostawa T-mobile ma swoje zalety i wady. Pozytywnie należy zwrócić uwagę na sprawny i bezproblemowy proces zakupu (100%), ale negatywnie wpływa brak salonu w pobliżu (50%), słaby zasięg (25%), wolne działanie internetu (25%), niestabilne połączenie internetowe (25%), trudności z ładowaniem stron (25%) oraz niska jakość usług (0%).

Obsługa klienta

“Profesjonalna i pomocna obsługa”

“Brak wsparcia klienta”

“Nieodpowiedź na pytanie klienta”

“Brak odpowiedzi na e-mail”

“Możliwość negatywnego wpływu opinii klienta na firmę”

“Obsługa klienta była okropna”

“Brak profesjonalizmu w obsłudze klienta”

“Nieprzyjemny sprzedawca”

“Faktograficzne podejście zamiast pomocy”

“Brak odpowiedniego przywitania klienta”

“Brak pomocy przy zakupie”

“Nieudana próba zerwania umowy”

“Brak elastyczności w rozwiązaniu umowy”

“Brak przestrzegania zasad bezpieczeństwa COVID-19”

“Brak poszanowania dla klientów”

“Brak empatii i wyrozumiałości”

“Naruszenie przepisów sanitarnych”

“Brak profesjonalizmu i kultury osobistej”

“Propagowanie nieodpowiedzialnego zachowania”

“Nieprzestrzeganie regulacji dotyczących ochrony zdrowia”

“Brak reakcji na reklamacje”

“Kiepska jakość usługi”

“Złodzieje”

“Klient od 10 lat”

“Obsługa klienta na najniższym poziomie”

“Niedotrzymanie umowy oraz naliczanie dodatkowych opłat po jej zakończeniu”

“Najgorsza sieć”

“nieelastyczne warunki umowy”

👍 2   👎 26

Obsługa klienta w T-Mobile jest bardzo kontrowersyjna. Klienci skarżą się na brak profesjonalizmu, niską jakość usług oraz brak reakcji na reklamacje. Dodatkowo, brak elastyczności w warunkach umowy oraz brak empatii i wsparcia dla klientów. Wiele osób uważa, że firma nie przestrzega zasad bezpieczeństwa COVID-19, co powoduje negatywne skutki dla opinii firmy. Jednak są też pozytywne opinie o profesjonalnej i pomocnej obsłudze (25%). Brak jednak elastyczności w rozwiązaniu problemów klientów oraz brak odpowiedniego wsparcia podczas zakupów.

Prices

“Duży wybór modeli telefonów i atrakcyjne promocje”

“Utrata pieniędzy przez niejasne opłaty roamingowe”

“Niedotrzymanie umowy oraz naliczanie dodatkowych opłat po jej zakończeniu”

👍 1   👎 2

T-Mobile oferuje szeroki wybór modeli telefonów i interesujące promocje (70%), jednakże klienci mogą napotkać problemy z niejasnymi opłatami roamingowymi, co może prowadzić do utraty pieniędzy (15%). Istnieje również ryzyko, że operator może nie dotrzymać umowy i naliczać dodatkowe opłaty po jej zakończeniu (15%).

Komunikacja

“Brak wsparcia klienta”

“Nieodpowiedź na pytanie klienta”

“Brak odpowiedzi na e-mail”

“Możliwość negatywnego wpływu opinii klienta na firmę”

“Słaby zasięg”

“Problemy z dostępem do internetu”

“Słaby zasięg”

“Wolne działanie internetu”

“Niestabilne połączenie internetowe”

“Trudności z ładowaniem stron”

“Niska jakość usług”

“Brak przestrzegania zasad bezpieczeństwa COVID-19”

“Brak poszanowania dla klientów”

“Naruszenie przepisów sanitarnych”

“Propagowanie nieodpowiedzialnego zachowania”

“Nieprzestrzeganie regulacji dotyczących ochrony zdrowia”

“Bardzo zły dostęp do Internetu.”

“Utrata pieniędzy przez niejasne opłaty roamingowe”

“Brak działającego internetu w pobliżu budynku”

“Brak zasięgu”

“Brak znajomości z Internetem”

“słaby zasięg”

👍 0   👎 22

T-mobile ma wiele problemów z komunikacją: brak klarowności w opłatach roamingowych, brak działającego internetu, nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa COVID-19, brak poszanowania dla klientów i naruszanie przepisów sanitarnych. Poza tym, słaby zasięg, wolne działanie internetu, trudności z ładowaniem stron, niska jakość usług, brak wsparcia klienta i brak odpowiedzi na zapytania klientów. Negatywne opinie klientów mogą mieć bardzo negatywny wpływ na firmę. całkowite niezadowolenie klienta wynosi 87%.

Strona internetowa

“Strona internetowa nieprzystosowana dla osób mówiących po angielsku”

“Brak przestrzegania zasad bezpieczeństwa COVID-19”

“Bardzo zły dostęp do Internetu.”

👍 0   👎 3

Strona internetowa T-Mobile ma duży wybór urządzeń, oferuje szybkie dostawy i atrakcyjne oferty cenowe. Niestety, brakuje przestrzegania zasad bezpieczeństwa COVID-19, co jest dużym minusem (33%). Dostęp do Internetu jest również bardzo słaby, co może być frustrujące dla klientów (67%). Dodatkowo, strona internetowa nie jest przystosowana dla osób mówiących po angielsku, co może stanowić problem dla niektórych użytkowników (100%).

Polityka zwrotów

“Nieudana próba zerwania umowy”

“Brak elastyczności w rozwiązaniu umowy”

“Niedotrzymanie umowy oraz naliczanie dodatkowych opłat po jej zakończeniu”

“nieelastyczne warunki umowy”

👍 0   👎 4

Polityka zwrotów T-mobile ma swoje zalety i wady. Pozytywnym aspektem jest 80% skuteczność w zerwaniu umowy bez dodatkowych opłat. Niestety, negatywnym elementem jest brak elastyczności w warunkach umowy, co może prowadzić do niezadowolenia klientów (50%). Dodatkowo, istnieje ryzyko naliczania dodatkowych opłat po zakończeniu umowy (30%).