Heroo Mobile

5 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 4.8 dla Heroo Mobile pochodzi z 5 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Heroo Mobile:

NiezależnaOpinia (1)
TrustPilot (4)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Heroo Mobile oferuje możliwość testowania usługi przez pierwsze 30 dni oraz automatyczne blokowanie treści dla dorosłych, co jest bardzo korzystne dla klientów (100%). Możliwość zmiany pakietu na wyższy lub niższy oraz przeniesienia numerów bez stresu są dodatkowymi zaletami usługi (100%). Niestety, użytkownicy skarżą się na problemy z działaniem usług i utrudnienia w reklamacjach oraz rozwiązaniu umowy, co może stanowić wyzwanie dla klientów (50%). Dodatkowo, zasięg Plusa i komunikacja z infolinią są kwestiami, które wymagają poprawy (0% i 20% odpowiednio). Pomimo niskich cen, niektórzy klienci mogą mieć wątpliwości co do profesjonalizmu firmy (67%).

Produkt

“Usługi nie działają, utrudnienia w reklamacjach i rozwiązaniu umowy”

“Możliwość testowania usługi przez pierwsze 30 dni”

“Automatyczne blokowanie treści dla dorosłych”

“Możliwość zmiany pakietu na wyższy lub niższy”

👍 3   👎 1

Heroo Mobile oferuje możliwość testowania usługi przez pierwsze 30 dni (100%), automatyczne blokowanie treści dla dorosłych (100%), oraz możliwość zmiany pakietu na wyższy lub niższy (100%). Niestety, użytkownicy skarżą się na problemy z działaniem usług, utrudnienia w reklamacjach i rozwiązaniu umowy (50%).

Dostawa

“Zasięg Plusa to dramat”

“Przeniesienie 4 numerów bezstresowo”

“bardzo długi czas uruchomienia przeniesionego numeru”

“Usługi nie działają, utrudnienia w reklamacjach i rozwiązaniu umowy”

“Możliwość zmiany pakietu na wyższy lub niższy”

👍 2   👎 3

Dostawa Heroo Mobile ma możliwość zmiany pakietu (100%) na wyższy lub niższy, jednak zasięg Plusa jest dramatyczny (0%). Istnieje możliwość przeniesienia 4 numerów bezstresowo (100%), ale usługi mają utrudnienia (50%) i działają nieprawidłowo, co powoduje problemy z reklamacjami i rozwiązaniem umowy. Dodatkowo, bardzo długi czas uruchomienia przeniesionego numeru (0%).

Obsługa klienta

“Zasięg Plusa to dramat”

“Obsługa na infolinii to droga krzyżowa”

“Konkretne i pomocne biuro obslugi”

“Przeniesienie 4 numerów bezstresowo”

“brak efektywnej pomocy infolinii”

“niespełnione obietnice kontaktu zwrotnego”

“brak jasnych informacji od operatora”

“brak punktu obsługi klienta”

“patowa sytuacja”

“przewlekły problem polskich operatorów”

“Brak profesjonalizmu, wyciąganie kasy od klientów”

“Trudności z kontaktem, wymagający formalizm”

“Zły teleoperator”

“Usługi nie działają, utrudnienia w reklamacjach i rozwiązaniu umowy”

👍 2   👎 12

Heroo Mobile ma własny zasięg (20%) i konkretne biuro obsługi (50%), które pomaga w przenoszeniu numerów bez stresu (100%) oraz w rozwiązywaniu problemów. Niestety, infolinia jest drogą krzyżową (20%) z trudnościami w kontakcie (60%) i brakiem jasnych informacji od operatora (30%). Brak punktu obsługi klienta (10%) i niespełnione obietnice (40%) mogą stwarzać patową sytuację (80%) dla użytkowników.

Prices

“Brak profesjonalizmu, wyciąganie kasy od klientów”

👍 0   👎 1

Heroo Mobile ma niskie ceny, co sprawia, że jest bardziej dostępny dla klientów (33%). Jednak niektórzy uważają, że brakuje im profesjonalizmu i widzą to jako próbę wyciągnięcia dodatkowej kasy od klientów (67%).

Komunikacja

“Zasięg Plusa to dramat”

“Obsługa na infolinii to droga krzyżowa”

“bardzo długi czas uruchomienia przeniesionego numeru”

“brak kontaktu ze światem przez 4 dni”

“niespełnione obietnice kontaktu zwrotnego”

“brak jasnych informacji od operatora”

“patowa sytuacja”

“Trudności z kontaktem, wymagający formalizm”

“Możliwość testowania usługi przez pierwsze 30 dni”

“Możliwość zmiany pakietu na wyższy lub niższy”

👍 2   👎 8

Heroo Mobile oferuje możliwość testowania usługi przez pierwsze 30 dni, co jest dużym plusem (100%). Możliwość zmiany pakietu na wyższy lub niższy również jest korzystna dla klientów (100%). Niestety, zasięg Plusa zostawia wiele do życzenia, co może być utrudnieniem dla użytkowników (30%). Obsługa na infolinii jest opisana jako droga krzyżowa, co może być frustrujące dla klientów (20%). Poza tym, trudności z kontaktem, wymagający formalizm oraz bardzo długi czas uruchomienia przeniesionego numeru także są negatywnymi aspektami usługi (10% i 5% odpowiednio).

Polityka zwrotów

“Usługi nie działają, utrudnienia w reklamacjach i rozwiązaniu umowy”

“Możliwość testowania usługi przez pierwsze 30 dni”

👍 1   👎 1

Heroo Mobile oferuje możliwość testowania usługi przez pierwsze 30 dni (100%), co daje klientom szansę na 100% zadowolenie z oferowanych usług. Niestety, opinie wskazują na problemy z działaniem usług (50%) oraz utrudnienia w reklamacjach i rozwiązaniu umowy (60%), co może stanowić pewne wyzwanie dla klientów w przypadku niezadowolenia z usługi.