Qatar Airways

Wszystkie opinie

Qatar Airways

50% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Uwaga: Co mówią nasi klienci?

K
Katarzyna
Beware! Qatar does not treat its clients well! I reserved my ticket on July 30th, it was a return ticket from Europe to Australia and I didnt receive a cinfirmation. I learned from the help line t...Czytacz dalej
L
Lucek P
To była pierwsza podróż z Katarem. Nie spodziewałem się wiele, ponieważ z powodu pandemii wszystkie linie lotnicze ucierpiały finansowo, więc zdecydowałem się na przeciętne doświadczenie. To, czeg...Czytacz dalej

Wszystkie opinie (2)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    lot

    Beware! Qatar does not treat its clients well! I reserved my ticket on July 30th, it was a return ticket from Europe to Australia and I didnt receive a cinfirmation. I learned from the help line that my booking was cancelled. Since today ( 15 days) I have not obtained my refund. I have called the help center multiple times, wrote 5 emails, send confirmation of payment from the bank but noone answered my emails, the privilege club ( I am a member..) contact centre only apologised but didnt do anything to solve the problem and one of the consultants even told me that if I am not satisfied, I should reserve the ticket again at another airline ( but did nothing to help me to get the refund of my cancelled reservation..)I have lost 1200 euro and nobody cares to answer an email! This is pure theft!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    bilety

    To była pierwsza podróż z Katarem. Nie spodziewałem się wiele, ponieważ z powodu pandemii wszystkie linie lotnicze ucierpiały finansowo, więc zdecydowałem się na przeciętne doświadczenie.
    To, czego nie mogłem tolerować, to kiepski protokół covid_19. Facet przede mną ciągle kaszlał, kichał, wyglądał na zarumienionego i chorego. Niezależnie od tego, czy była to infekcja chrząstkowa, czy inna infekcja dróg oddechowych, z pewnością rozprzestrzeniała się, ponieważ miał nieustanny atak kaszlu. Po godzinie lotu, gdy tylko mogłem, wstałem i poinformowałem załogę, że mężczyzna jest wyraźnie chory, a nie tylko zwykły kaszel, i że chcę zmienić miejsca. Powiedzieli mi, żebym poszukał wolnych miejsc, ale nie chcieli izolować tego mężczyzny, który potencjalnie mógł mieć chrząstkę. Mogli przynajmniej zmienić ustawienie siedzeń, aby był z dala od wszystkich i mógł korzystać wyłącznie z toalety, aby zapobiec skażeniu krzyżowemu. Byli pasażerowie bez masek, ale załoga nic nie mówiła. Boję się mojego lotu powrotnego, ponieważ jest już za późno na anulowanie i zażądanie zwrotu pieniędzy. Nie trzeba dodawać, że pierwszy i ostatni raz z Katarem. Nie warte tańszego biletu. Powinienem był pojechać z moją zwykłą linią lotniczą. Droższe, ale bezpieczniejsze.


Inni również oglądali

Logo Hotellook

Hotellook

2 opinie

Opinia o Hotellook Chcesz wyjechać i obawiasz siÄ™, czy znajdziesz miejsca, które w peÅ‚ni bÄ...

Logo Holidayme

Holidayme

1 opinie

Znudzony standardowymi propozycjami od klasycznych biur podróży? Szukasz czegoÅ› nowego, chcesz otworzyć...

Logo Tutu.ru

Tutu.ru

1 opinie

Tutu.ru to entuzjastyczny zespóÅ‚ z wÅ‚asnymi tradycjami, hobby i klubami. Tutu.ru sprzedaje bilety na pociÄ…...

Logo AirHelp

AirHelp

1 opinie

AirHelp jest start-upem wspieranym przez firmę Y Combinator, a ambitny plan AirHelp to raz na zawsze położy&Au...