Qatar Airways : opinie klientów. Podziel się swoim zdaniem!
Qatar Airways
Wszystkie opinie (3)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
bilety
To była pierwsza podróż z Katarem. Nie spodziewałem się wiele, ponieważ z powodu pandemii wszystkie linie lotnicze ucierpiały finansowo, więc zdecydowałem się na przeciętne doświadczenie.
To, czego nie mogłem tolerować, to kiepski protokół covid_19. Facet przede mną ciągle kaszlał, kichał, wyglądał na zarumienionego i chorego. Niezależnie od tego, czy była to infekcja chrząstkowa, czy inna infekcja dróg oddechowych, z pewnością rozprzestrzeniała się, ponieważ miał nieustanny atak kaszlu. Po godzinie lotu, gdy tylko mogłem, wstałem i poinformowałem załogę, że mężczyzna jest wyraźnie chory, a nie tylko zwykły kaszel, i że chcę zmienić miejsca. Powiedzieli mi, żebym poszukał wolnych miejsc, ale nie chcieli izolować tego mężczyzny, który potencjalnie mógł mieć chrząstkę. Mogli przynajmniej zmienić ustawienie siedzeń, aby był z dala od wszystkich i mógł korzystać wyłącznie z toalety, aby zapobiec skażeniu krzyżowemu. Byli pasażerowie bez masek, ale załoga nic nie mówiła. Boję się mojego lotu powrotnego, ponieważ jest już za późno na anulowanie i zażądanie zwrotu pieniędzy. Nie trzeba dodawać, że pierwszy i ostatni raz z Katarem. Nie warte tańszego biletu. Powinienem był pojechać z moją zwykłą linią lotniczą. Droższe, ale bezpieczniejsze.lot
Może i mają wysoki komfort i obsługę podróżnych w czasie lotu ale za to mają złodziejskie warunki przy anulowaniu podróży i zwrotach za bilety.
Kradną ponad 50 % ceny biletu.
Nie ma znaczenia, że rezygnuje się 3 tygodnie przed podróżą i spokojnie mogą sprzedać te miejsca.
Po prostu złodziejskie zasady handlu, jak to na Bliskim Wschodzie.lot
Beware! Qatar does not treat its clients well! I reserved my ticket on July 30th, it was a return ticket from Europe to Australia and I didnt receive a cinfirmation. I learned from the help line that my booking was cancelled. Since today ( 15 days) I have not obtained my refund. I have called the help center multiple times, wrote 5 emails, send confirmation of payment from the bank but noone answered my emails, the privilege club ( I am a member..) contact centre only apologised but didnt do anything to solve the problem and one of the consultants even told me that if I am not satisfied, I should reserve the ticket again at another airline ( but did nothing to help me to get the refund of my cancelled reservation..)I have lost 1200 euro and nobody cares to answer an email! This is pure theft!