FloraQueen - Ogólna ocena na podstawie 30 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (30)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Brak reakcji na zgłoszenia
W związku z moimi zamówieniami, chciałbym podzielić się moimi doświadczeniami. Niestety, musiałem zgłosić niezgodności dwukrotnie i zostałem odesłany do wysłania zgłoszenia, co zrobiłem. Niestety, firma nie podjęła żadnych działań w celu rozwiązania problemu, nawet nie odpowiedziała na moje zgłoszenia. Ogólnie rzecz biorąc, obsługa klienta wydaje się być w porządku do momentu złożenia zamówienia.
Zamówienie czekoladek, dostarczonej galaretki
Moje zamówienie dotarło na czas, ale niestety jakość nie odpowiadała temu, co zamówiłam. Miałam otrzymać pyszne czekoladki Praliny Lindt, a zamiast tego dostałam galaretkę Mella. Nikt nie skontaktował się ze mną w tej sprawie, co jest całkowicie nie do przyjęcia. Jestem bardzo niezadowolona z tej zamiany oraz braku komunikacji.
To norma .Tak działają. Kwiaciarniom nie płacą .Nikt z nimi nie chce współpracować.
Zakup kwiatów, czekoladek, szampana, kartki
Zamówiłem bukiet kwiatów, butelkę szampana, pudełko czekoladek i kartkę z życzeniami na urodziny mojej żony. Dostawa była punktualna, wszystko dotarło w idealnym stanie. Kwiaty były świeże, czekoladki pyszne, a szampan idealny do toastu. Jedynym rozczarowaniem było to, że zamiast życzeń "Gratulacje" na kartce było napisane "Jesteś najlepsza". To nie było nic wielkiego, ale chciałem to nadal zauważyć.
Produkt nie dostarczony
Mój produkt nigdy nie dotarł do mnie, a kontakt z firmą jest niemożliwy ani przez telefon, ani mailem. Jedyna opcja to wypełnienie uciążliwego formularza internetowego, ale i tak nie ma pewności, czy ktoś się odezwie.
Zakup kwiatów online
Jestem bardzo zawiedziona tym zakupem. Miałam nadzieję, że usługa zostanie dostarczona następnego dnia, co było dla mnie istotne. Niestety, dostałam e-mail z informacją, że z przyczyn logistycznych dostawa nie będzie zrealizowana zgodnie z planem. Dzień później dostałam kolejne potwierdzenie, że kwiaty są w drodze, ale ostatecznie zostały dostarczone dopiero po dwóch dniach. To słabo, niezgodnie z umową i nieprofesjonalnie.
Zakup kwiatów
Doświadczenie zakupowe było porażające. Zamówiłem kwiaty o 10 rano, a teraz, o 5 po południu, nie ma śladu tych kwiatów. Firma nie odpowiada na pytania, co się stało. Na pewno złożymy reklamację w tej sprawie.
Zakup kwiatów i prezentów
Ostatnio zamówiłem bukiet kwiatów i prezent dla mojej córki. Jestem zadowolony z jakości produktów i efektu jaki zrobiły na córce. Bardzo się cieszę, że zobaczyłem jej uśmiech, gdy dostała paczkę. Wszystko było świetne, poza jednym drobnym problemem. Chciałem, żeby dostarczenie było 9 lutego, ale kwiaty nagle dotarły już 7 lutego. Trochę mnie to zaskoczyło, bo nie miałem opcji wyboru daty dostawy. Ale poza tym, wszystko było w porządku.
Zamówienie kwiatów na urodziny
Moje doświadczenie z zamówieniem kwiatów na urodziny było okropne. Teraz mam pewność, że ta firma nie zwraca uwagi na jakość usług. Moje kwiaty przyjechały z dwudniowym opóźnieniem, były zwiędłe, a wazon był brudny. Nawet kartka przywiązana do bukietu była podarta. Co gorsza, do teraz nie udało mi się skontaktować z obsługą klienta.
Zakup kwiatów
Kupiłam kwiaty z gwarancją dostarczenia na następny dzień, niestety nie dotarły na czas, mimo że wybrałam najszybszą dostawę. Poprosiłam o zwrot pieniędzy, ale chatbot potwierdził, że będzie to zrealizowane w ciągu kilku dni. Kwiaty ostatecznie dotarły po 2 dniach, nie zostały zwrócone pieniądze i nie była możliwa rozmowa z prawdziwą osobą, tylko z chatbotem, który powtarzał to, co chciałam usłyszeć. Cały czas liczyłam na zwrot pieniędzy, ale niestety go nie otrzymałam.
Zakup kwiatów online
Fatalny kontakt, brak informacji o mojej przesyłce, obsługa klienta automatyczna. Jestem rozczarowany jakością obsługi klienta i tym, że nie byłam informowany o mojej przesyłce. Kiedy złożyłem zamówienie, poczułem się sam, nie wiedząc, gdzie jest moja paczka. Na szczęście odbiorca kwiatów powiedział mi, że ją dostał, bo inaczej nie miałbym pojęcia co się z nią dzieje. Nie polecam tej usługi ze względu na brak profesjonalizmu i troski o klienta.
Kwiaty zamówione online
Po przeczytaniu niektórych recenzji naprawdę się bałam, że przesyłka może nie dojść albo będzie słaba, a nawet stracę pieniądze. Ale dzisiaj, gdy dostałam telefon, że paczka dotarła i jest piękna, odzyskałam wiarę w ludzi. Bardzo dziękuję za profesjonalne zrealizowanie mojego zamówienia - kwiaty są przepiękne, a dodatki też. DZIĘKUJĘ! ?
Zakup kwiatów dla mamy na Dzień Matki
Zamówienie kwiatów dla mojej mamy na Dzień Matki okazało się wielkim rozczarowaniem. Jako osoba mieszkająca za granicą postanowiłem skorzystać z usług dostawy kwiatów, aby uczcić tę wyjątkową okazję. Niestety, kwiaty dotarły w bardzo złym stanie - zwiędłe, opadłe płatki i tak dalej. Dodatkowo, dostawa nie odbyła się w ustalonym przeze mnie terminie, co spowodowało wiele nieprzyjemności. Kontakt z obsługą klienta pozostawiał wiele do życzenia - mimo potwierdzenia przez nich złego stanu dostarczonych kwiatów, nie zaproponowano żadnego zwrotu pieniędzy ani rekompensaty. Po tej negatywnej transakcji postanowiłem, że Floraqueen nie jest dla mnie odpowiednim wyborem i nie skorzystam z ich usług ponownie.
Kwiaciarnia online w Rzymie
Zamówiłam bukiet kwiatów do dostawy do Rzymu we Włoszech. W zeszłym roku wszystko było w porządku, ale tym razem dostarczono zupełnie inne kwiaty niż te, które zamówiłam. Dodatkowo nie były one świeże. Po skontaktowaniu się z nimi, przesłaniem zdjęć jako dowodu i poproszeniu o poprawny bukiet lub zwrot pieniędzy, udawali, że nie rozumieją problemu. Ostatecznie zaoferowali rabat na kolejne zakupy, ale nie skorzystam z ich usług ponownie.
Kwiaty nie dostarczone
Zamówiłem kwiaty dla mojego znajomego, ale niestety nigdy nie dotarły. Adres był poprawny, bo wcześniej już przesyłałem mu kwiaty, więc nie wiem, co mogło się stać. Może zrobili zdjęcie kwiatów po dostarczeniu... Ten budynek ma ochronę, więc nie ma możliwości, że prezent zaginął. To było w zeszły piątek, a dzisiaj jest już poniedziałek i nie dostałem żadnej odpowiedzi od firmy.
Kwitująca brak dostawy kwiatów
Absolutnie odradzam zakupy w tej firmie. Zamówiłem dostawę kwiatów dla mojej żony w São Paulo i mimo próśb o zmianę daty dostawy, moje prośby zostały zignorowane. Nawet po otrzymaniu informacji o opóźnieniu, kwiaty nie dotarły na czas, co spowodowało, że moja żona odebrała je dopiero po opuszczeniu hotelu. Następnie długo czekałem na odpowiedź od firmy i ostatecznie nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za te kwiaty - brak konkretnej reakcji ani żadnej rekompensaty. Naprawdę odradzam współpracę z tą firmą ze względu na słaby, wręcz nieodpowiedni, serwis posprzedażowy.
Towar w złym stanie
Zamówienie przyszło w strasznym stanie, z opóźnieniem i niestety doszło do kradzieży danych z mojej karty kredytowej.
Nieodebrane kwiaty
Zamówienie zostało oznaczone jako dostarczone, ale odbiorca go nie otrzymał. Odpowiedzi w tej sprawie są sprzeczne i automatyczne. Nie da się dodzwonić telefonicznie. Negatywne opinie nie są publikowane online. Usługa jest słaba, a brak jasności w działaniach. Mam zamiar to zgłosić.
Opóźnienie, niska jakość, zbyt drogie.
Zamówienie miało przyjść za dzień później, mimo że wiele razy pytałem o informacje i szybkie odpowiedzi od obsługi klienta. Nie byłem zadowolony z jakości produktu i towar nie zgadzał się z reklamą. Cena była zdecydowanie za wysoka.
Zakup kwiatów
Moje doświadczenie z tą firmą było naprawdę złe. Nie sprawdziłem opinii innych klientów przed złożeniem zamówienia i teraz żałuję. Kwiaty dostarczono dzień po terminie, co było bardzo przykro i zawstydzająco. Muszę przyznać, że odbiorczyni musiała się bardzo starać udawać radość z opóźnionej przesyłki. Cała sytuacja była bardzo nieprzyjemna, więc nie polecam tej firm i na pewno nie skorzystam z ich usług ponownie.
Zakup bukietu kwiatów
Kupiłam bukiet kwiatów dla bliskiej osoby i przyniesiony był zgodnie z zamówieniem, ale niestety nie miał frezji, której ta osoba bardzo lubi. Chociaż jestem zadowolona z ogólnej jakości usług, to ten drobny błąd sprawił, że całe doświadczenie było trochę mniej idealne. Poleciłabym tę firmę, ale zalecam dokładne sprawdzanie zamówień przed dostawą.
Najwięcej głosów recenzja
Kwiaty dla przyszłych zięciów
Kwiaty były naprawdę cudowne, świeże i pięknie zapakowane w pudle. Do tego dostałam szampana, kartkę z życzeniami i nawet próbkę perfum. Niestety, choć bukiet był pięknie ułożon... Czytacz dalejPrzez: Joanna