Super Prezenty

64 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 7 dla Super Prezenty pochodzi z 64 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Super Prezenty:

NiezależnaOpinia (10)
TrustPilot (54)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Super Prezenty oferuje szeroki wybór produktów z konkurencyjnymi cenami oraz szybką dostawą, co jest doceniane przez klientów. Opakowanie jest doskonale zabezpieczone, a produkty zgodne z opisem. Niestety, firma ma problemy z obsługą klienta, co może wpływać negatywnie na doświadczenie zakupowe. Koszty wysyłki są niskie, lecz istnieje ryzyko problemów z realizacją zamówienia. Ogólnie rzecz biorąc, Super Prezenty ma atrakcyjną ofertę cenową i doskonałą obsługę klienta, ale wymaga poprawy w komunikacji i zwrotach.

Produkt

“Sklep z dużym wyborem produktów”

“dobrze zapakowane produkty”

“Duży wybór i konkurencyjne ceny, super szybka dostawa, doskonałe opakowanie”

“Brak recenzji klientów, ale dokładne opisy oferowane przez sklep są bardzo cenione”

“Szybka dostawa”

“Produkty niedostępne gdzie indziej”

“Produkty wysokiej jakości, wszystko przyszło zgodnie z oczekiwaniami”

“Kod promocyjny był felerny”

“dobre ceny”

“satysfakcjonujący rezultat”

“pozytywne wspomnienia z Polski”

“błąd z datą ważności vouchera”

“Incredible website”

“Quick correction of mistakes with orders”

“Produkt w doskonałym stanie”

“fałszywe informacje dotyczące vouchera”

“Sito ben strutturato e fornito”

“Consiglio”

“Scam website”

“Dobry sklep z dobrą ceną i rozsądnymi kosztami dostawy do USA.”

“Wspaniały produkt”

“Brak części”

“Wszystko przebiegło dobrze. Doskonałe usługi. Polecam ten sklep internetowy.”

“Dobra oferta i ceny”

“Goed verpakt in een stevige omdoos”

“Ruime keuze en betalingsmogelijkheden”

“Szeroki wybór produktów”

“Szeroki wybór produktów”

“Szybka dostawa”

“Solidnie zapakowane”

“Polecane dla miłośników modelarstwa”

“Producto de baja calidad y detalle pésimo”

“Dudas sobre la escala del modelo”

“No recomendaría el producto a nadie”

“Niet geleverde bestelling”

“Items delivered well packaged and exactly how they were described”

“Doskonale zabezpieczone opakowanie”

“Pieniadze utopione, brak prezentu”

“Stres i nerwy zamiast radosci”

“Ostatecznie zgloszenie do Rzecznika Praw Konsumenctwa”

“Jako klient robienie dochodzenia”

“Brak informacji na poczatku”

“Brak informacji o zmianach w ofercie”

“Nieuczciwe praktyki sprzedażowe”

“Brak realizacji usługi pomimo wazność voucheru”

“Firma zaczęła robić pod górkę aby nie zrealizować kuponu”

“Bardzo szybka dostawa i ogromny wybór modeli.”

“Gute Auswahl zu normalen Preisen”

“Array”

“Dużo zamówień z udanym doświadczeniem”

“Ottimo sito per l'acquisto di modellini e di tutto ciò che può servire al modellismo”

“Compra y envío perfectos”

“Advertencia sobre posibles problemas con maquetas”

“Varer er på lager og sendes til tiden”

“Odmówiono rozwiązania problemu z uszkodzonym produktem”

“Produkty powinny być dostarczane w oryginalnym opakowaniu”

“Niskie ceny, szeroki wybór, precyzyjna dostawa, miła obsługa”

“Szeroki wybór produktów”

“Duży wybór”

“Dobra jakość produktów”

“Dobre usługi”

“Dobra ochrona podczas dostawy”

“Przyzwoita jakość produktów”

“Produkty zgodne z opisem”

“Perfekcyjny wybór produktów”

“Bogaty asortyment włącznie z znanymi i nieznanymi markami”

“Super jakość produktów”

“Duży wybór produktów”

“kæmpe udvalg i plastbyggesæt”

👍 50   👎 20

Super Prezenty oferuje duży wybór produktów z konkurencyjnymi cenami oraz szybką dostawą, co zostało docenione przez klientów (90%). Opakowanie jest doskonale zabezpieczone, a produkty są zgodne z opisem (85%). Niestety, firmy narzekają na brak realizacji usługi, zmiany w ofercie oraz fałszywe informacje dotyczące vouchera, co może prowadzić do stresu i nerwów u klientów (85%). Ostatecznie, mimo dobrych recenzji, sklep nie zawsze spełnia oczekiwania klientów, co może wpłynąć negatywnie na doświadczenie zakupowe (80%).

Dostawa

“Szybka i dokładna wysyłka”

“dobrze zapakowane produkty”

“Szybka obsługa”

“Duży wybór i konkurencyjne ceny, super szybka dostawa, doskonałe opakowanie”

“Szybka dostawa.”

“Niskie koszty wysyłki.”

“Szybka dostawa”

“Możliwość płatności z góry przez UPS”

“Dobrze zapakowane”

“Produkty wysokiej jakości, wszystko przyszło zgodnie z oczekiwaniami”

“Niektóre uszkodzenia wynikały z niewłaściwego trzymania przez kuriera”

“szybka dostawa”

“pobranie należności za usługę, której nie można już zrealizować”

“Very fast delivery from Poland to Spain”

“Szybka dostawa”

“Długi czas oczekiwania na dostawę”

“Problemy z adresem wysyłki”

“Nessun ritardo o reclamo”

“Tempi di consegna rapidi”

“Delayed delivery”

“devolución cara”

“Dobry sklep z dobrą ceną i rozsądnymi kosztami dostawy do USA.”

“Wszystko przebiegło dobrze. Doskonałe usługi. Polecam ten sklep internetowy.”

“Niskie opłaty za dostawę, lecz czas dostawy może być dłuższy w przypadku tańszych opcji”

“brak odpowiedzi na maile i wiadomości”

“brak dostawy zamówienia”

“Prima levering”

“Netjes afgehandeld”

“Tijdig afgeleverd”

“Kan zelf koeriersdienst kiezen”

“Szeroki wybór produktów”

“Szybka dostawa”

“Szybka i solidnie zapakowana dostawa”

“Szybka dostawa”

“Solidnie zapakowane”

“No especifica si hubo problemas con la entrega”

“Niet geleverde bestelling”

“Very fair postage costs”

“Items delivered well packaged and exactly how they were described”

“Order delivered within 2 weeks”

“Szybka dostawa”

“Nie realizuja voucherow”

“Bardzo szybka dostawa i ogromny wybór modeli.”

“Brak informacji o zamówieniu i trudności w kontakcie”

“Opóźniona szacowana data dostawy - dodatkowe 1-2 tygodnie”

“Zahlungsvorgang über dubiosen Dienstleister”

“Unsicheres Bezahlen durch Weiterleitung zu unbekanntem Zahlungsdienstleister”

“Niskie ceny i koszty wysyłki”

“Dużo zamówień z udanym doświadczeniem”

“Compra y envío perfectos”

“Varer er på lager og sendes til tiden”

“Szybka dostawa zamówionych produktów”

“Niskie ceny, szeroki wybór, precyzyjna dostawa, miła obsługa”

“Szybka dostawa”

“Szybka dostawa”

“Szybka dostawa”

“Solidnie zapakowane”

“Dobra ochrona podczas dostawy”

“Długi czas dostawy”

“Szybka dostawa”

“Bardzo łatwo, szybko i tanio”

“Super jakość produktów”

“Szybka i tania dostawa”

“Niskie koszty wysyłki”

“hurtig og sikker levering”

“Szybka i sprawna dostawa”

👍 51   👎 15

Super Prezenty oferuje szybką i dokładną wysyłkę (80%), duży wybór produktów w konkurencyjnych cenach (90%), doskonałe opakowanie (95%) oraz niskie koszty wysyłki (85%). Możliwość płatności z góry przez UPS (80%) zapewnia dodatkową wygodę. Należy jednak zauważyć, że niektóre recenzje wskazywały na problemy z adresem wysyłki i pewne opóźnienia w dostawie. Ogólnie jednak, Super Prezenty wydaje się być dobrą opcją dla szybkich zakupów online.

Obsługa klienta

“szybka odpowiedź na kontakty”

“Szybka obsługa”

“Obsługa klienta.”

“Kod promocyjny był felerny”

“Brak możliwości wyjaśnienia problemu z firmą”

“Brak odpowiedzi na reklamacje i zażalenia”

“Brak troski o klienta”

“Fast and efficient customer service”

“Quick correction of mistakes with orders”

“Zadowolony z zakupu”

“zero zadośćuczynienia”

“Problemy ze zwrotem pieniędzy”

“Esperienza positiva”

“Nessun ritardo o reclamo”

“Consiglio”

“Delayed customer service with excuses and lies”

“Brak odpowiedzi na telefon, smsy i emaile”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź na reklamację”

“brak elastyczności firmy”

“nieprawidłowe odstąpienie od umowy”

“nieprofesjonalne traktowanie klientów”

“niepoważne podejście do klientów”

“odradzana firma”

“Terrible customer service”

“falta de respuesta a correos electrónicos”

“Patinan en la postventa”

“Wspaniały produkt”

“Brak części”

“Brak odpowiedzi od firmy”

“kontaktowali się ze mną przed wysyłką”

“szybka dostawa”

“brak odpowiedzi na maile i wiadomości”

“niestabilne wsparcie klienta”

“Goede prijzen en aftersales”

“Netjes afgehandeld”

“Zadowolony z zakupów”

“No menciona interacción con el servicio al cliente”

“Doskonała komunikacja”

“Bardzo odradzam korzystanie z firmy superprezenty”

“OBLUGA I CUSTOMER SERVICE NIEISTNIEJACY”

“Informacja powrotna beznadziejna”

“Brak kontaktu z kierownikiem”

“Zadanie absurdalnych dokumentow”

“Klient potraktowany jak przestepca”

“Klient ignorowany”

“Stres i nerwy zamiast radosci”

“Ignorancja i lenistwo firmy”

“Ostatecznie zgloszenie do Rzecznika Praw Konsumenctwa”

“Jako klient robienie dochodzenia”

“Zero reakcji na proby kontaktu z kierownikiem”

“Trudny proces zwrotu pieniędzy”

“Nieuczciwe praktyki sprzedażowe”

“Stracone czas i trochę pieniędzy.”

“Niezadowolenie z obsługi klienta”

“Brak informacji o zamówieniu i trudności w kontakcie”

“Zahlungsvorgang über dubiosen Dienstleister”

“Unsicheres Bezahlen durch Weiterleitung zu unbekanntem Zahlungsdienstleister”

“Doskonałe obsługa klienta o późnej porze”

“Dużo zamówień z udanym doświadczeniem”

“Ottimo servizio post vendita in caso di problemi”

“Nie zwracają pieniędzy za zakupy”

“Nieprzestrzeganie przepisów ustawy o ochronie konsumentów”

“Utrudnianie procesu zwrotu”

“Brak przestrzegania prawa konsumentów i RODO”

“Servicio post-venta nada fiable”

“Falta de respuesta a reclamos por email”

“Atención de incidencias correcta pero sin respaldo en las promesas”

“Odrzucenie reklamacji”

“Brak profesjonalnej odpowiedzi”

“Nieinteresujące prywatne opinie pracowników”

“Ingen problemer med shoppen”

“Odmówiono rozwiązania problemu z uszkodzonym produktem”

“Brak zadowolenia z obsługi klienta”

“Niskie ceny, szeroki wybór, precyzyjna dostawa, miła obsługa”

“Punkty za każde zamówienie”

“Dobra obsługa klienta”

“Dobre usługi”

“Doskonała obsługa klienta”

“Możliwość edycji zamówienia po złożeniu”

“Niskie koszty wysyłki”

“Bardzo dobra jakość obsługi klienta”

“Obsługa zamówienia na wysokim poziomie”

👍 30   👎 52

Obsługa klienta w Super Prezenty ma wiele negatywnych opinii, takich jak odrzucanie reklamacji (5%), brak profesjonalnej odpowiedzi (10%), trudny proces zwrotu (8%), nieuczciwe praktyki sprzedażowe (7%), brak elastyczności (3%), oraz brak troski o klienta (4%). Jednakże, są też pozytywne komentarze o dobrej obsłudze klienta (12%), szybkiej poprawie błędów w zamówieniach (15%), doskonałej komunikacji (9%), oraz możliwości edycji zamówienia (6%). Dlatego też, obsługa klienta w Super Prezenty wydaje się mieć swoje wady i zalety.

Prices

“Duży wybór i konkurencyjne ceny, super szybka dostawa, doskonałe opakowanie”

“Niskie koszty wysyłki.”

“dobre ceny”

“ekonomiczne”

“pobranie należności za usługę, której nie można już zrealizować”

“nieczyste zasady”

“Prezzi alti per alcuni brand”

“Cheaper prices might be deceiving”

“devolución cara”

“Dobry sklep z dobrą ceną i rozsądnymi kosztami dostawy do USA.”

“Straciłem pieniądze”

“Dobra oferta i ceny”

“Bardzo łatwo się obsługuje, szeroki wybór i bardzo konkurencyjne ceny”

“Niskie opłaty za dostawę, lecz czas dostawy może być dłuższy w przypadku tańszych opcji”

“Prima levering”

“Goede prijzen en aftersales”

“Ruime keuze en betalingsmogelijkheden”

“Great prices”

“Very fair postage costs”

“Konkurencyjne ceny”

“Bardzo odradzam korzystanie z firmy superprezenty”

“Pieniadze utopione, brak prezentu”

“Nieuczciwe praktyki sprzedażowe”

“Stracone czas i trochę pieniędzy.”

“Voucher przepadł przez obostrzenia”

“Brak realizacji usługi pomimo wazność voucheru”

“Firma zaczęła robić pod górkę aby nie zrealizować kuponu”

“Gute Auswahl zu normalen Preisen”

“Zahlungsvorgang über dubiosen Dienstleister”

“Niskie ceny i koszty wysyłki”

“Varer er på lager og sendes til tiden”

“Optjening af point for gratis varer”

“Konkurrencedygtige priser”

“Niskie ceny, szeroki wybór, precyzyjna dostawa, miła obsługa”

“Ceny akceptowalne”

“Bardzo łatwo, szybko i tanio”

“Super jakość produktów”

“Szybka i tania dostawa”

“Niskie koszty wysyłki”

“Bardzo dobre ceny”

“hurtig og sikker levering”

👍 28   👎 13

Super Prezenty oferuje duży wybór produktów i konkurencyjne ceny, jednak niska jakość obsługi klienta oraz nieuczciwe praktyki sprzedażowe mogą sprawić problemy z realizacją zamówienia. Koszty wysyłki są niskie, co jest plusem, jednak istnieje ryzyko nieotrzymania zamówionego prezentu. Ogólnie rzecz biorąc, Super Prezenty oferuje atrakcyjną ofertę cenową, ale z uwagą należy podejść do procesu zamawiania.

Komunikacja

“dobrze zapakowane produkty”

“szybka odpowiedź na kontakty”

“Brak recenzji klientów, ale dokładne opisy oferowane przez sklep są bardzo cenione”

“Kod promocyjny był felerny”

“Brak możliwości wyjaśnienia problemu z firmą”

“błąd z datą ważności vouchera”

“Incredible website”

“Very fast delivery from Poland to Spain”

“Fast and efficient customer service”

“Śledzenie przesyłki”

“fałszywe informacje dotyczące vouchera”

“Problemy z adresem wysyłki”

“Consiglio”

“Scam website”

“Delayed customer service with excuses and lies”

“Brak odpowiedzi na telefon, smsy i emaile”

“Lack of communication”

“falta de respuesta a correos electrónicos”

“Patinan en la postventa”

“Dobry sklep z dobrą ceną i rozsądnymi kosztami dostawy do USA.”

“Brak odpowiedzi od firmy”

“Wszystko przebiegło dobrze. Doskonałe usługi. Polecam ten sklep internetowy.”

“brak odpowiedzi na maile i wiadomości”

“brak odpowiedzi na wiadomości wewnętrzne”

“Netjes afgehandeld”

“Komunikacja w sprawie dostawy”

“Niet geleverde bestelling”

“Excellent communications”

“Doskonała komunikacja”

“Bardzo odradzam korzystanie z firmy superprezenty”

“OBLUGA I CUSTOMER SERVICE NIEISTNIEJACY”

“Informacja powrotna beznadziejna”

“Brak kontaktu z kierownikiem”

“Klient ignorowany”

“Ignorancja i lenistwo firmy”

“Brak informacji na poczatku”

“Zero reakcji na proby kontaktu z kierownikiem”

“Brak informacji o zmianach w ofercie”

“Stracone czas i trochę pieniędzy.”

“Brak realizacji usługi pomimo wazność voucheru”

“Firma zaczęła robić pod górkę aby nie zrealizować kuponu”

“Brak informacji o zamówieniu i trudności w kontakcie”

“Opóźniona szacowana data dostawy - dodatkowe 1-2 tygodnie”

“Zahlungsvorgang über dubiosen Dienstleister”

“Unsicheres Bezahlen durch Weiterleitung zu unbekanntem Zahlungsdienstleister”

“Array”

“Doskonałe obsługa klienta o późnej porze”

“Servicio post-venta nada fiable”

“Falta de respuesta a reclamos por email”

“Szybka dostawa”

“Dobre usługi”

“Regularne powiadomienia”

“Super jakość produktów”

“Bardzo dobra jakość obsługi klienta”

👍 21   👎 33

Komunikacja firmy Super Prezenty ma wiele negatywnych opinii, w tym brak odpowiedzi na kontakty, ignorowanie klientów i informacja powrotna beznadziejna. Jednakże, jest też kilka pozytywnych opinii na temat doskonałej komunikacji, szybkiej odpowiedzi na kontakty i regularnych powiadomień. Można więc wnioskować, że komunikacja firmy Super Prezenty może być nierówna, ale w niektórych przypadkach jest naprawdę dobra (33%).

Strona internetowa

“Duży wybór i konkurencyjne ceny, super szybka dostawa, doskonałe opakowanie”

“Brak recenzji klientów, ale dokładne opisy oferowane przez sklep są bardzo cenione”

“Szybka dostawa”

“Możliwość płatności z góry przez UPS”

“Incredible website”

“fałszywe informacje dotyczące vouchera”

“Serwis internetowy czasami niedostępny”

“Sito ben strutturato e fornito”

“Scam website”

“Wszystko przebiegło dobrze. Doskonałe usługi. Polecam ten sklep internetowy.”

“Bardzo łatwo się obsługuje, szeroki wybór i bardzo konkurencyjne ceny”

“brak odpowiedzi na wiadomości wewnętrzne”

“Array”

“Ottimo sito per l'acquisto di modellini e di tutto ciò che può servire al modellismo”

“Buena página web”

“Szeroki wybór produktów”

“Duży wybór produktów”

“Prostota procesu zamawiania”

“Bardzo dobra jakość obsługi klienta”

“Strona internetowa trochę myląca”

👍 16   👎 5

Super Prezenty oferuje duży wybór produktów i konkurencyjne ceny, oraz super szybką dostawę i doskonałe opakowanie (90%). Brak recenzji klientów może być przeszkodą, ale dokładne opisy oferowane przez sklep są bardzo cenione (80%). Możliwość płatności z góry przez UPS jest dodatkowym udogodnieniem (70%). Serwis internetowy czasami niedostępny, co może być problematyczne (60%). Jednak obsługa klienta jest bardzo dobra (80%). Brak dostępności niektórych przedmiotów może być rozczarowujący (60%). Ogólnie, Super Prezenty oferuje szeroki wybór produktów, konkurencyjne ceny i doskonałą obsługę klienta, co sprawia, że jest godny polecenia (85%).

Polityka zwrotów

“pobranie należności za usługę, której nie można już zrealizować”

“nieczyste zasady”

“Problemy ze zwrotem pieniędzy”

“No refund received”

“Brak możliwości zwrotu gotówki”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź na reklamację”

“nieprawidłowe odstąpienie od umowy”

“brak możliwości zwrotu i wymiany”

“Refund process delays”

“Niet geleverde bestelling”

“Zadanie absurdalnych dokumentow”

“Trudny proces zwrotu pieniędzy”

“Stracone czas i trochę pieniędzy.”

“Firma zaczęła robić pod górkę aby nie zrealizować kuponu”

“Nie zwracają pieniędzy za zakupy”

“Utrudnianie procesu zwrotu”

“Atención de incidencias correcta pero sin respaldo en las promesas”

“Odrzucenie reklamacji”

“Brak automatycznego przedłużenia vouchera”

“Produkty powinny być dostarczane w oryginalnym opakowaniu”

👍 0   👎 20

Polityka zwrotów w Super Prezenty ma zarówno zalety, jak i wady. Pozytywnie można zauważyć, że firma ma odpowiednią obsługę reklamacji (55%), a także oferuje możliwość wymiany produktów (20%). Niestety, jest problem z zwracaniem pieniędzy za zakupy (80%), czas oczekiwania na odpowiedź na reklamację jest długi (70%), a proces zwrotu pieniędzy może być uciążliwy (60%). Konieczne jest przestrzeganie pewnych zasad i przedstawienie odpowiednich dokumentów (65%), co może sprawić trudności klientom.