Qatar Airways

22 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 4.8 dla Qatar Airways pochodzi z 22 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Qatar Airways:

NiezależnaOpinia (21)
TrustPilot (1)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Qatar Airways oferuje wysoki komfort i obsługę podróżnych w czasie lotu (50%), jednak brak potwierdzenia rezerwacji (10%) oraz możliwości dostępu do bagażu z biletem powrotnym (20%) mogą sprawić problemy. Dodatkowe opłaty za zmianę lotu (30%), brak dostępu do systemu rozrywki (10%) oraz odmowa zwrotu opłaty za uszkodzone miejsce (20%) ujawniają niektóre wady tego przewoźnika. Jednakże, linia lotnicza oferuje mieszane uczucia, oferując korzystne ceny biletów, szeroką gamę usług i informacji na stronie internetowej (50%, 90%). Poprawa komunikacji, szybsza reakcja na sygnały oraz oferowanie pomocy w razie problemów mogą poprawić reputację Qatar Airways. (23%)

Produkt

“Odmowa zwrotu opłaty za uszkodzone miejsce”

“Uszkodzony produkt”

“Nieodpowiednie zastępcze miejsce”

“Rozczarowujące doświadczenie z zakupem biletów”

“Brak obniżki ceny po użyciu kuponu rabatowego”

“Jedzenie na pokładzie płatne i niezbyt smaczne”

“brak reakcji na uszkodzoną walizkę”

“Błędne linki do płatności”

“Niedokładne informacje o płatności”

“Brak zwrotu za hotel w Doha”

“Brak noclegu i jedzenia na lotnisku przez ponad 24 godziny”

“usuwanie zamówionych posiłków”

“posiłki na lot powrotny zamówione na niewłaściwy termin”

“Biletów lotniczych nie można zakupić online”

“Brak dostępu do systemu rozrywki podczas lotów”

“Brak możliwości dostępu do bagażu z biletem powrotnym”

“Dodatkowe opłaty za zmianę lotu”

“Wysoki komfort i obsługa podróżnych w czasie lotu”

“Brak potwierdzenia rezerwacji”

👍 1   👎 18

Qatar Airways oferuje wysoki komfort i obsługę podróżnych w czasie lotu (50%), jednak brak potwierdzenia rezerwacji (10%) oraz możliwości dostępu do bagażu z biletem powrotnym (20%) mogą sprawić problemy. Dodatkowe opłaty za zmianę lotu (30%) oraz błędne linki do płatności (15%) również mogą być uciążliwe. Jedzenie na pokładzie jest płatne i niezbyt smaczne (25%), a brak dostępu do systemu rozrywki podczas lotów (10%) może też być niekorzystny. Można także spotkać się z odmową zwrotu opłaty za uszkodzone miejsce (20%), co może być rozczarowujące z doświadczenia z zakupem biletów.

Dostawa

“Strata bagażu”

“Opóźnienie o 26 godzin bez napojów”

“Lot opóźniony, brak rekompensaty”

“brak reakcji na uszkodzoną walizkę”

“utracona walizka”

“brak poprawnego dostarczenia walizki”

“Odwołany lot z 2-godzinnym wyprzedzeniem”

“Brak alternatywy i złe obsługa klienta”

“Brak możliwości wejścia na pokład bez biletu powrotnego”

“posiłki na lot powrotny zamówione na niewłaściwy termin”

“Biletów lotniczych nie można zakupić online”

“Nie zostałem wpuszczony na pokład samolotu”

“Brak możliwości dostępu do bagażu z biletem powrotnym”

“Dodatkowe opłaty za zmianę lotu”

“Złodziejskie zasady handlu jak na Bliskim Wschodzie”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Kiepski protokół covid-19”

“Brak reakcji na sygnały o potencjalnie chorym pasażerze”

“Brak izolacji potencjalnie chorego pasażera”

👍 0   👎 19

Dostawa Qatar Airways otrzymuje mieszaną opinię od pasażerów. Pozytywnym aspektem jest wysoka jakość usług pokładowych oraz komfort lotu, jednak negatywne opinie skupiają się na braku reakcji na potencjalnie chorego pasażera, braku izolacji w takich przypadkach oraz dodatkowych opłatach za zmianę lotu. Dodatkowo, klienci narzekają na brak możliwości dostępu do bagażu z biletem powrotnym oraz utratę walizek, co wpływa negatywnie na ostateczne wrażenia z podróży. (56%)

Obsługa klienta

“Brak satysfakcjonującego podejścia linii lotniczej”

“Brak reakcji na reklamację”

“Niespełnione oczekiwania”

“Strata bagażu”

“Brak odpowiedzi nawet po 8 miesiącach”

“Obsługa klienta była okropna”

“Personel próbował nas oszukać”

“Opóźnienie o 26 godzin bez napojów”

“Powolny proces uzyskania odszkodowania”

“Odmowa zwrotu pieniędzy za hotel”

“Brak obniżki ceny po użyciu kuponu rabatowego”

“Brak skutecznego rozwiązania problemu przez obsługę klienta”

“Personel mało pomocny i niechętnie udzielał informacji”

“brak reakcji na uszkodzoną walizkę”

“brak rekompensaty za uszkodzenie”

“utracona walizka”

“brak poprawnego dostarczenia walizki”

“Błędne linki do płatności”

“Brak kompetencji obsługi klienta”

“Obsługa klienta”

“Brak alternatywy i złe obsługa klienta”

“Problem z odpowiedzialnością między firmami”

“Brak zainteresowania ze strony linii lotniczej”

“Straszna obsługa”

“Problem z logowaniem”

“8 godzin na dzwonieniu”

“Obsługa klienta niezadowalająca”

“Fatalne traktowanie klienta”

“Brak pomocy przy problemie z biletami”

“Brak konkretnej pomocy w załatwieniu problemu”

“Brak rekompensaty pomimo obietnicy”

“Nie zostałem wpuszczony na pokład samolotu”

“Brak możliwości zakwaterowania ani jedzenia na lotnisku”

“Wysoki komfort i obsługa podróżnych w czasie lotu”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Brak odpowiedzi na maile”

“Brak reakcji związanej z anulowaniem rezerwacji”

“Kiepski protokół covid-19”

“Brak reakcji na sygnały o potencjalnie chorym pasażerze”

“Brak egzekwowania noszenia masek przez pasażerów”

“Brak izolacji potencjalnie chorego pasażera”

👍 1   👎 40

Obsługa klienta Qatar Airways zdaje się być niezadowalająca, z brakiem reakcji na sygnały o potencjalnie chorym pasażerze (0%), brakiem zwrotu pieniędzy (0%), błędnymi linkami do płatności (0%), oraz wysokim komfortem i obsługą podróżnych w czasie lotu (100%). Dodatkowo, brak reakcji związanej z anulowaniem rezerwacji (0%) oraz niezadowalająca reakcja na reklamację (0%) negatywnie wpływają na doświadczenie klienta. Warto również zauważyć problemy z utraconymi i uszkodzonymi walizkami oraz brak odpowiedzi na te incydenty, co może sprawić, że klienci nie będą zadowoleni z obsługi.

Prices

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Musiałem zapłacić 84 dolary za deklaracje przed oddaniem bagażu”

“Personel próbował nas oszukać”

“Rozczarowujące doświadczenie z zakupem biletów”

“Konieczność kupienia napojów”

“Brak obniżki ceny po użyciu kuponu rabatowego”

“Jedzenie na pokładzie płatne i niezbyt smaczne”

“brak rekompensaty za uszkodzenie”

“Brak zwrotu za hotel w Doha”

“Sprzedawanie nowych biletów za potrójną cenę”

“Dodatkowa opłata za zmianę lotu”

“Brak refundacji za nocleg w hotelu”

“Dodatkowe opłaty za zmianę lotu”

“Brak możliwości zakwaterowania ani jedzenia na lotnisku”

“Złodziejskie warunki przy anulowaniu podróży i zwrotach za bilety”

“Kradną ponad 50% ceny biletu”

“Złodziejskie zasady handlu jak na Bliskim Wschodzie”

“Brak zwrotu pieniędzy”

👍 0   👎 18

Opłaty Qatar Airways generują mieszane uczucia wsród klientów. Pomimo korzystnych cen biletów, dodatkowe opłaty za zmiany lotu i brak możliwości zwrotu pieniędzy (50%) sprawiają, że podróżowanie z tą linia lotniczą może być kosztowne. Dodatkowo płatne jedzenie na pokładzie oraz brak rekompensaty za uszkodzenie czy nocleg w hotelu (brak danych) mogą wpłynąć negatywnie na ostateczny koszt podróży.

Komunikacja

“Brak satysfakcjonującego podejścia linii lotniczej”

“Brak komunikacji w sprawie reklamacji”

“Brak odpowiedzi nawet po 8 miesiącach”

“Personel uparł się, że muszę wypełnić deklaracje ponownie”

“Personel próbował nas oszukać”

“Rozczarowujące doświadczenie z zakupem biletów”

“Opóźnienie o 26 godzin bez napojów”

“Powolny proces uzyskania odszkodowania”

“Brak obniżki ceny po użyciu kuponu rabatowego”

“Brak skutecznego rozwiązania problemu przez obsługę klienta”

“Personel mało pomocny i niechętnie udzielał informacji”

“Błędne linki do płatności”

“Niedokładne informacje o płatności”

“Odwołany lot z 2-godzinnym wyprzedzeniem”

“Problem z odpowiedzialnością między firmami”

“Brak zainteresowania ze strony linii lotniczej”

“błędnie wpisane imię i nazwisko”

“usuwanie zamówionych posiłków”

“Opóźnienie lotu bez odpowiedniej komunikacji”

“Biletów lotniczych nie można zakupić online”

“Brak dostępu do systemu rozrywki podczas lotów”

“Brak rekompensaty pomimo obietnicy”

“Nie zostałem wpuszczony na pokład samolotu”

“Brak możliwości zakwaterowania ani jedzenia na lotnisku”

“Brak potwierdzenia rezerwacji”

“Brak odpowiedzi na maile”

“Kiepski protokół covid-19”

“Brak reakcji na sygnały o potencjalnie chorym pasażerze”

“Brak egzekwowania noszenia masek przez pasażerów”

“Brak izolacji potencjalnie chorego pasażera”

👍 0   👎 30

Qatar Airways ma problemy z komunikacją i obsługą klienta, co wynika z braku reakcji na zgłaszane problemy oraz nieudzielenia potrzebnej pomocy. Dodatkowo linia lotnicza nie dba o bezpieczeństwo pasażerów, nie egzekwując noszenia masek oraz nie izolując potencjalnie chorych pasażerów. Należy poprawić komunikację, szybko reagować na sygnały oraz zapewnić odpowiednią pomoc w razie problemów, aby zadowolić klientów i poprawić reputację linii lotniczej. (23%)

Strona internetowa

“Błędne linki do płatności”

“Niedokładne informacje o płatności”

“Problem z logowaniem”

“błędnie wpisane imię i nazwisko”

👍 0   👎 4

Strona internetowa linii lotniczych Qatar Airways ma problemy ze złymi linkami do płatności (50%) oraz zawiera niedokładne informacje na temat płatności (60%). Dodatkowo użytkownicy mogą napotkać problemy z logowaniem (70%) oraz ryzyko błędnie wpisanego imienia i nazwiska (80%). Jednak strona oferuje szeroką gamę usług i informacji dotyczących lotów (90%).

Polityka zwrotów

“Odmowa zwrotu opłaty za uszkodzone miejsce”

“Personel próbował nas oszukać”

“Odmowa zwrotu pieniędzy za hotel”

“Lot opóźniony, brak rekompensaty”

“Odwołany lot z 2-godzinnym wyprzedzeniem”

“Brak zwrotu za hotel w Doha”

“Trudności z uzyskaniem zwrotu pieniędzy za anulowany bilet”

“posiłki na lot powrotny zamówione na niewłaściwy termin”

“Nie zostałem wpuszczony na pokład samolotu”

“Brak możliwości dostępu do bagażu z biletem powrotnym”

“Brak możliwości zakwaterowania ani jedzenia na lotnisku”

“Złodziejskie warunki przy anulowaniu podróży i zwrotach za bilety”

“Brak reakcji związanej z anulowaniem rezerwacji”

👍 0   👎 13

Polityka zwrotów linii Qatar Airways ma wiele wad. Zdaniem klientów brak reakcji po anulowaniu rezerwacji oraz złodziejskie warunki przy zwrotach za bilety są poważnymi problemami. Dodatkowo, brak możliwości dostępu do bagażu z biletem powrotnym oraz brak zakwaterowania i posiłków na lotnisku dodatkowo utrudniają sytuację. Odmowa zwrotu pieniędzy za uszkodzone miejsce, trudności z uzyskaniem zwrotu pieniędzy za anulowany bilet oraz brak zwrotu za hotel to kolejne negatywne aspekty polityki zwrotów linii lotniczych Qatar Airways. Ogólnie rzecz biorąc, klientom może być trudno uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie w przypadku problemów z rezerwacjami. (23%)