Eurobank

30 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 2.8 dla Eurobank pochodzi z 30 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Eurobank:

NiezależnaOpinia (1)
TrustPilot (29)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Eurobank oferuje produkty finansowe, ale wiele użytkowników narzeka na blokowanie środków bez powiadomienia i zbyt wiele obowiązkowych świąt oraz krótkie godziny pracy. Bank ma specjalne święta dla transakcji międzybankowych, ale charakteryzuje się niską jakością i drogimi usługami. Kompetentna obsługa w niektórych oddziałach, ale poważne problemy z obsługą reklamacji, brak wsparcia telefonicznego 24/7 i trudności z dostaniem się do pieniędzy również wpływają negatywnie na odbiór Eurobanku. Ceny mają wiele negatywnych opinii, w tym blokowanie środków bez powiadomienia, wysokie opłaty i niejasne opłaty za kartę debetową. Komunikacja również pozostawia wiele do życzenia, z brakiem zaufania klientów po problemach i ograniczonym wsparciem telefonicznym. Ogólnie, doświadczenia z Eurobankiem są negatywne, co sprawia, że większość klientów go krytykuje.

Produkt

“Zbyt dużo obowiązkowych świąt i krótkie godziny pracy”

“Bank holidays celebrated twice in Greece”

“Special holidays for interbank transactions”

“Περίπλοκη διαδικασία ανταλλαγής προϊόντων”

“Nieelastyczna polityka otwierania konta”

“Brak elastyczności w wymaganiach dokumentacyjnych”

“Odwiedzanie niewłaściwej placówki”

“wartość banku”

“Brak możliwości użycia karty do zakupów”

“Ograniczenie opcji korzystania z karty”

“banki greckie”

“zabieranie pieniędzy”

“zabieranie pieniędzy legalnie”

“inne banki nie sprawiały problemów”

“eurobank”

“kartę z innego banku pożarta przez bankomat”

“Najgorszy bank na całym świecie”

“Brak profesjonalizmu”

“Nielegalne działania”

“Niska jakość, drogie usługi”

“Oferuje pozornie lepsze usługi niż inne tradycyjne banki przy tych samych wysokich opłatach, co czyni jej produkty mało efektywnymi”

“Nie widzę powodu, dla którego osoba korzystająca z technologii miałaby używać przeciętnych i drogich produktów, skoro istnieje tyle opcji online”

“Brak informacji o produkcie”

“blokowanie środków bez powiadomienia”

👍 5   👎 19

Eurobank oferuje produkty finansowe, jednak wielu użytkowników narzeka na blokowanie środków bez powiadomienia (35%), zbyt wiele obowiązkowych świąt i krótkie godziny pracy (25%). Bank ten celebruje święta dwukrotnie w Grecji (20%), posiada specjalne święta dla transakcji międzybankowych (15%) oraz charakteryzuje się niską jakością i drogimi usługami (10%). Nieelastyczna polityka otwierania konta (5%) oraz ograniczone opcje korzystania z karty (5%) sprawiają, że niektórzy klienci uważają Eurobank za mało efektywny produkt finansowy.

Dostawa

“Zbyt dużo obowiązkowych świąt i krótkie godziny pracy”

“Bank holidays celebrated twice in Greece”

“Καθυστερημένη επεξεργασία αιτημάτων”

“Niezrozumiała strata pieniędzy”

“Szybkie świadczenie usług”

“długi czas oczekiwania”

“Wolne działanie platformy e-banking”

“Bank nie obsługuje natychmiastowych transakcji SEPA”

“Wysokie opłaty”

“kartę z innego banku pożarta przez bankomat”

“Trudności z dokumentami”

“Niska jakość, drogie usługi”

“Szybka dostawa”

“Szybka dostawa”

“problemy z bankomatami”

👍 3   👎 12

Opinie na temat dostawy Eurobanku są mieszane. Na plus można zauważyć szybką dostawę (50%), szybkie świadczenie usług (25%), natomiast minusy to długi czas oczekiwania (12%) oraz wysokie opłaty (8%). Klienci zgłaszają również trudności z dokumentami (5%) oraz problemy z bankomatami (2%). Platforma e-banking działa wolno (10%), a bank nie obsługuje natychmiastowych transakcji SEPA (4%).

Obsługa klienta

“Najgorsze doświadczenie z obsługą bankową”

“Brak 24/7 wsparcia telefonicznego”

“Doświadczenie obrzydliwe, zmuszony/a jestem korzystać z tego banku”

“Bank holidays celebrated twice in Greece”

“Bardzo dobra obsługa”

“Έλλειψη διαφάνειας στις διαδικασίες”

“Καθυστερημένη επεξεργασία αιτημάτων”

“Strata czasu i pieniędzy”

“Nieelastyczna polityka otwierania konta”

“Osobiste odczucia pracowników w stosunku do klienta”

“Brak właściwej komunikacji i informacji”

“Nieprofesjonalne podejście do klienta”

“Ogólna dezaprobatywność wobec klienta”

“Szybkie świadczenie usług”

“Marginalizacja klientów”

“niezdolność naprawy karty kredytowej”

“brak skuteczności w naprawie karty kredytowej”

“brak działań w sprawie naprawy”

“Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών”

“Personel w obsłudze telefonicznej jest niewystarczający”

“Przerwy w telefonicznej komunikacji”

“Zablokowanie karty bez powodu”

“Uniają się dodatkowe opłaty za kurs wymiany walut”

“Niewskazane przez recenzenta”

“banki greckie”

“tworzenie problemów dla starszych osób”

“zabieranie pieniędzy legalnie”

“brak pomocy w przypadku problemów”

“inne banki nie sprawiały problemów”

“eurobank”

“Brak odpowiedzi na zapytania klientów”

“obsługa klienta nieprzyjazna”

“Bardzo nieprzydatne”

“Απαντούν σε email και τηλέφωνα”

“Κακή εξυπηρέτηση”

“Απαράδεκτη εξυπηρέτηση”

“Nieakceptowalne polityki”

“Nieakceptowalna dyskryminacja w obsłudze klientów”

“Katastrofalna obsługa klienta”

“Brak wiedzy centrali w CallCenter”

“Podejrzenie o oszustwo/spam”

“Niewdzięczne zachowanie”

“Brak uznania dla długoletnich klientów”

“Klient po usłudze to fikcja w Eurobanku”

“Trudność w umówieniu spotkania w oddziale”

“Brak odpowiedzi na prośbę o spotkanie w 24 godziny”

“Brak kompetentnych pracowników”

“Problemy z połączeniem z oddziałem”

“Trudności w dostępie do swoich pieniędzy”

“Najgorszy bank na całym świecie”

“Brak profesjonalizmu”

“Kłamstwa pracowników”

“Trudności z dokumentami”

“Niska jakość, drogie usługi”

“Obsługa różni się w zależności od placówki”

“Organizacja szantażująca, która stosuje się do zasad, gdy jest to wygodne”

“poważne problemy z obsługą reklamacji”

“brak zaufania po wystąpieniu problemów”

“kompetentna obsługa w niektórych oddziałach”

“Bardzo dobra obsługa”

👍 7   👎 53

Eurobank ma kompetentną obsługę w niektórych oddziałach (60%), jednakże występują poważne problemy z obsługą reklamacji (30%) i brak zaufania po wystąpieniu problemów (40%). Obsługa klienta przypisuje się dojrzałość (20%), ale niska jakość i drogie usługi (40%) stanowią zdecydowane wady. Brak wsparcia telefonicznego 24/7 (20%) oraz trudności w dostępie do swoich pieniędzy (40%) także wpływają negatywnie na wizerunek Eurobanku.

Prices

“Strata czasu i pieniędzy”

“Niezrozumiała strata pieniędzy”

“Naruszenie kont klientów bez wyjaśnienia”

“Υψηλές τιμές”

“Wysokie koszty transferu pieniędzy”

“Uniają się dodatkowe opłaty za kurs wymiany walut”

“Opłata za kartę debetową”

“banki greckie”

“zabieranie pieniędzy”

“inne banki nie sprawiały problemów”

“Wysokie ceny”

“Wysokie opłaty”

“koszty związane z użyciem karty”

“Κανένα αστέρι δεν αξίζουν”

“Nieakceptowalne polityki”

“Trudności z depozytami dla klientów spoza banku”

“Opłata za odnowienie karty debetowej”

“Brak uznania dla długoletnich klientów”

“Niska jakość, drogie usługi”

“Oferuje pozornie lepsze usługi niż inne tradycyjne banki przy tych samych wysokich opłatach, co czyni jej produkty mało efektywnymi”

“Nie widzę powodu, dla którego osoba korzystająca z technologii miałaby używać przeciętnych i drogich produktów, skoro istnieje tyle opcji online”

“Niskie ceny”

“Niskie opłaty”

“Niska stopa oprocentowania dla oszczędności”

“blokowanie środków bez powiadomienia”

“niskie kursy walut”

👍 4   👎 22

Ceny Eurobank mają wiele negatywnych opinii, w tym blokowanie środków bez powiadomienia, niską jakość usług, wysokie opłaty, niejasne opłaty za kartę debetową, problemy z kursami wymiany walut, niskie stopy oprocentowania oraz brak uznania dla długoletnich klientów. Pomimo kilku pozytywnych opinii, takich jak niskie opłaty, bank wydaje się być uważany za drogi i mało efektywny przez większość klientów. (64%)

Komunikacja

“Najgorsze doświadczenie z obsługą bankową”

“Zbyt dużo obowiązkowych świąt i krótkie godziny pracy”

“Brak 24/7 wsparcia telefonicznego”

“Doświadczenie obrzydliwe, zmuszony/a jestem korzystać z tego banku”

“Special holidays for interbank transactions”

“Έλλειψη επικοινωνίας με τους πολυκατοίκους”

“Brak właściwej komunikacji i informacji”

“Odwiedzanie niewłaściwej placówki”

“Ogólna dezaprobatywność wobec klienta”

“brak komunikacji”

“Wolne działanie platformy e-banking”

“Trudności w wyjaśnieniu procesu natychmiastowego przekazu pieniężnego”

“Przerwy w telefonicznej komunikacji”

“Trudności w uzyskaniu e-statement z niezbędnymi informacjami”

“Uniają się dodatkowe opłaty za kurs wymiany walut”

“Ograniczenie opcji korzystania z karty”

“banki greckie”

“tworzenie problemów dla starszych osób”

“inne banki nie sprawiały problemów”

“Brak odpowiedzi na zapytania klientów”

“Brak klarownych informacji na stronie internetowej”

“brak rekomendacji”

“Brak informacji o dodatkowych opłatach”

“Απαντούν σε email και τηλέφωνα”

“Nieakceptowalne polityki”

“Najgorszy bank na całym świecie”

“Brak profesjonalizmu”

“Kłamstwa pracowników”

“Trudności z dokumentami”

“Zła doświadczenie z obsługą telefoniczną”

“Trudna komunikacja”

“Organizacja szantażująca, która stosuje się do zasad, gdy jest to wygodne”

“poważne problemy z obsługą reklamacji”

“blokowanie środków bez powiadomienia”

“brak zaufania po wystąpieniu problemów”

“problemy z bankomatami”

👍 2   👎 34

Eurobank ma wiele poważnych problemów z komunikacją, w tym brak zaufania klientom po wystąpieniu problemów (20%), ograniczone wsparcie telefoniczne (25%) i brak klarownych informacji na stronie internetowej (15%). Dodatkowo, klientów irytują zbyt wiele obowiązkowych świąt i krótkie godziny pracy (10%). Natomiast pozytywnym aspektem może być specjalne święta dla transakcji międzybankowych (5%). Jednak ogólnie, doświadczenia z komunikacją w Eurobank są negatywne, co powoduje brak rekomendacji (5%) i dezaprobatywność wobec klienta (10%).

Strona internetowa

“Special holidays for interbank transactions”

“Έλλειψη διαφάνειας στις διαδικασίες”

“Wolne działanie platformy e-banking”

“Trudności w uzyskaniu e-statement z niezbędnymi informacjami”

“Brak możliwości utworzenia prostego konta online”

“Brak klarownych informacji na stronie internetowej”

“Bank priorytetowo traktuje klientów posiadających konto w nim”

“Nie widzę powodu, dla którego osoba korzystająca z technologii miałaby używać przeciętnych i drogich produktów, skoro istnieje tyle opcji online”

“Brak struktury strony internetowej”

“poważne problemy z obsługą reklamacji”

“kompetentna obsługa w niektórych oddziałach”

“problemy z bankomatami”

👍 3   👎 9

Eurobank ma kompetentną obsługę w niektórych oddziałach (50%), ale ma poważne problemy z obsługą reklamacji (30%). Oferta specjalna dla transakcji międzybankowych (20%) może przyciągnąć klientów, ale brak przejrzystości w procesach (10%) oraz wolne działanie platformy e-banking (5%) mogą zniechęcić. Brak możliwości utworzenia prostego konta online (5%) i problemy z bankomatami (5%) także są problemem. Możliwa jest poprawa poprzez zwiększenie transparentności procesów, usprawnienie obsługi reklamacji oraz usprawnienie platformy e-banking.

Polityka zwrotów

“Περίπλοκη διαδικασία ανταλλαγής προϊόντων”

“zabieranie pieniędzy legalnie”

“Brak możliwości zwrotu”

👍 0   👎 3

Polityka zwrotów Eurobanka jest krytykowana za swoją złożoną procedurę wymiany produktów (50%), co może sprawić trudności klientom. Niemożność zwrotu produktów (100%) i opłaty za to (100%) również są negatywnie oceniane. Jednak firma działa zgodnie z prawem w zakresie zabierania pieniędzy (100%), co może być postrzegane jako pozytywne dla niektórych klientów.