bosch professional - Ogólna ocena na podstawie 20 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (20)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup piły tarczowej
To było naprawdę przykre przeżycie z tą piłą tarczową. Po prostu przestała działać po 20 minutach użytkowania, a serwis po długim oczekiwaniu i wysokich kosztach naprawy odmówił naprawy na gwarancji. Żal było patrzeć jak wszystko się potoczyło...
elagówka Bosch Universal chain 18 z baterią
Kupiłem piłę łańcuchową Bosch Universal Chain 18 z baterią w promocji, gdzie mieliśmy otrzymać darmową baterię za przesłanie faktury przed końcem tego weekendu. Niestety, nie udało nam się wysłać faktury, chociaż wykonaliśmy wszystkie kroki! Dodatkowo, nikt nie odbiera telefonów ani nie odpowiada na maile. Czy to może być jakieś oszustwo? Opinie na temat obsługi posprzedażowej naprawdę mnie niepokoją.
Zakup pompy w maju 2021
W maju 2021 roku kupiłem tę pompę akumulatorową do ogrodu przez Amazon. Po zimie chciałem z niej znowu skorzystać, ale niestety okazało się, że nie działa, mimo naładowanego nowego akumulatora. Skontaktowałem się z firmą i powiedzieli, że naprawią ją, ale oczywiście za opłatą, ponieważ zapomniałem zarejestrować urządzenie i nie otrzymałem 3-letniej gwarancji. Brak było żadnej ulgi ze strony firmy, żeby sprawdzić sprzęt za darmo w przypadku wady produkcyjnej. Postanowiłem więc zakupić nową pompę akumulatorową (czerwono-czarną) w innej firmie przez Amazon.
Moje zakupy po trzech latach
Po trzech latach od moich zakupów, wciąż nie otrzymałam darmowej baterii, którą obiecali. Nie reagują na moje maile. Teraz czekam na kolejną "nagrodę" od listopada 2022 roku. Nie polecam kupowania narzędzi profesjonalnych, jeśli spodziewasz się obiecanej nagrody, najprawdopodobniej nigdy nie nadejdzie. Dostalam tylko jedną z trzech.
narzędzia elektryczne
Po tylu latach wierności, oni nie dotrzymują obietnic związanych z promocjami. Może i są marką BOSCH, ale niestety ta sytuacja nie wygląda dobrze. Wydaje się, że lepiej jest wybrać konkurencję, która jest bardziej godna zaufania.
Mój zakup brakujący zębów
Kupiłam nowe narzędzie, a po chwili się zepsuło. Obsługa klienta była słaba. Nie polecam!
Zakup narzędzi elektrycznych
Chciałbym podzielić się moim pozytywnym doświadczeniem z obsługą klienta. W ciągu ostatnich kilku lat musiałem korzystać z usług serwisowych dwukrotnie i za każdym razem zostałem szybko i skutecznie obsłużony. Kiedy moja wiertarko-wkrętarka przestała działać poprawnie, wysłałem ją do serwisu. Bez problemów wymieniono wrzeciono i jednostkę napędową.
Zakup sprzętu
Musiałem przesłać im produkt, żeby uzyskać cenę naprawy, mimo że już miałem diagnozę. Cała ta sytuacja jest dość skomplikowana, bo po odesłaniu produktu do nich, może być naprawiony, wyrzucony lub odesłany w częściach. Postanawiam zmienić markę!!!
Zakup trapano w ofercie specjalnej
Kupiłem wiertarkę, która przekroczyła minimalną kwotę do skorzystania z promocji, ale nagroda, którą wybrałem, nie dotarła jeszcze po 3 miesiącach. Wysyłaliśmy kilka maili i najpierw odpowiedzieli, że już ją wysłali, potem, że są opóźnienia z powodu dużej ilości zamówień. Nie dajcie się nabrać na promocje, to tylko sposób, żebyście wydali więcej pieniędzy na zakupy.
Zakup akumulatora
Jestem bardzo zawiedziony zakupem akumulatora, który przestał działać po zaledwie 15 miesiącach. Brak gwarancji to dla mnie kompletna porażka. Nie polecam tego produktu żadnym majsterkowiczom, którzy chcieliby wykonać kilka napraw. Sugeruję korzystanie z tańszych marek, przynajmniej nie trzeba tyle płacić za złom.
Zakup usługi kalibracji dla GIS1000C
Po przeprowadzeniu kalibracji mojego urządzenia GIS1000C otrzymałem wyniki, które wydawały mi się niewłaściwe, więc zdecydowałem się wysłać urządzenie na dodatkową kalibrację czujnika wilgotności i temperatury. Po potwierdzeniu, że termometr podczerwieni działa poprawnie, zdecydowałem się skorzystać z usługi kalibracji. Niestety, usługa ta kosztowała mnie 106 euro brutto i raport stwierdził, że wszystko jest w porządku. Pomimo tego, nadal miałem problemy z dokładnością pomiarów. Mimo wielokrotnych próśb do BOSCH, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
nowy zestaw narzędzi
Mój nowy zestaw narzędzi, za który zapłaciłam ponad 500 złotych, okazał się totalnym niewypałem! Po trzech miesiącach użytkowania zaczęłam dostrzegać problemy z jego funkcjonowaniem. Zgłosiłam reklamację i odesłałam go do serwisu. Kiedy go otrzymałam z powrotem, nic nie zostało naprawione - to samo było nadal. Ponownie zgłosiłam usterkę i znowu nic nie zostało zrobione! Po jeszcze jednym kontakcie z serwisem stwierdzono, że wszystko jest w porządku, ale to kompletna bzdura. Nie zdajecie sobie sprawy, jaki ton i podejście mieli pracownicy serwisu, to było już absurdalne. Teraz czeka mnie ponowne odesłanie narzędzi do naprawy, ale jestem w kropce.
Zakup wiertła do drewna
Ostatnio kupiłem wiertło do drewna o średnicy od 4 mm do 10 mm w plastikowym futerale. Kiedy próbowałem użyć wiertła o średnicy 4 mm, okazało się, że jest kompletnie nieprzydatne - zgięte jak nogi osła.
Moje zakupy
Jestem bardzo rozczarowany z opóźnieniem w dostawie sprzętu. Miałem spodziewać się dostawy w ciągu tygodnia, ale trwało to ostatecznie ponad dwa tygodnie. Obsługa klienta nie była zbyt pomocna w wyjaśnieniu opóźnienia i nie mogła mi podać dokładnej daty dostawy mojego zamówienia. Dodatkowo, ceny były trochę wyższe niż u konkurencji. Choć sprzęt jest wysokiej jakości, mam wrażenie, że przepłacam.
Zakup narzędzi
Kupiłem narzędzia do pracy jako monter konserwator. Na początku wydawały się być solidne, ciężkie i trwałe, choć cena była nieco wyższa niż inne produkty na rynku. Po 4 latach użytkowania nagle się zepsuły. Na szczęście jako doświadczony monter, udało mi się naprawić narzędzia poprzez znalezienie uszkodzonego kabla. Rozłożenie ich na części było kłopotliwe, a złożenie z powrotem okazało się wyzwaniem (przez ponad 3,5 godziny!) - nie było to do końca dobrze przemyślane. Elementy wewnętrzne narzędzi, a nawet obudowa, okazały się być słabej jakości. Widziałem urządzenia z Chin, które były lepszej jakości i lepiej zaprojektowane niż te narzędzia. Kiedyś Bosch kojarzył mi się z niemiecką solidnością.
wszyscy mówią o sprzęcie tej firmy, ale u mnie to totalna porażka!
Kupiłem ten cały zestaw narzędzi, ale teraz wszystko się zepsuło i te baterie po prostu nie chcą się naładować. Kiedy spróbowałem skontaktować się z tą firmą, kompletnie mnie zignorowali i zostawił mnie z moimi problemami. Maszyny są beznadziejne i ten serwis po sprzedaży po prostu nie istnieje. Cały mój trud poszedł na marne!
brak obsługi posprzedażnej
Produkt po prostu się zepsuł po dwóch latach, mimo obiecanego długiego czasu użytkowania. Korzystałem z niego tylko okazjonalnie, więc jestem totalnie rozczarowany. Według mnie, relacja między jakością a ceną jest po prostu żałosna.
Zakup urządzenia elektrycznego
Więc tak, kupiłam sobie jakiś elektryczny sprzęt do majsterkowania, no i niestety ekran przestał działać. Liczyłam na to, że serwis pomoże mi rozwiązać ten problem, jednak niestety byli dosyć mało pomocni.
Zakup profesjonalnego narzędzia elektrycznego
Super! Zamówienie zostało zrealizowane naprawdę szybko, a obsługa była bardzo miła i pomocna. Cena była korzystna, a dostawa szybka i bez problemów. Na pewno polecam!
Zakup akumulatorowego wiertarko - wkrętarki
Mój akumulatorowy wiertarko-wkrętarko zepsuł się po 6 miesiącach użytkowania. Wysłałem zgłoszenie do serwisu, ale niestety nie dostałem żadnej odpowiedzi, mimo że pytałem kilka razy. To jest dramat!
Najwięcej głosów recenzja
wszyscy mówią o sprzęcie tej f
Kupiłem ten cały zestaw narzędzi, ale teraz wszystko się zepsuło i te baterie po prostu nie chcą się naładować. Kiedy spróbowałem skontaktować się z tą firmą, kompletnie mnie zi... Czytacz dalejPrzez: K. Cieślak