Trivago

Wszystkie opinie

Trivago

100% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Wszystkie opinie (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

Inni również oglądali

Logo Hotellook

Hotellook

2 opinie

Opinia o Hotellook Chcesz wyjechać i obawiasz siÄ™, czy znajdziesz miejsca, które w peÅ‚ni bÄ...

Logo Travelist

Travelist

1 opinie

JesteÅ› miÅ‚oÅ›nikiem podróżowania czy może od czasu do czasu jeźdz...

Logo Center Parcs

Center Parcs

1 opinie

Center Parcs Europe oferuje niezapomniany wypoczynek przez caÅ‚y rok. Wiosna, lato, jesieÅ„ czy zima – dziaÅ‚...

Logo Holidayme

Holidayme

1 opinie

Znudzony standardowymi propozycjami od klasycznych biur podróży? Szukasz czegoÅ› nowego, chcesz otworzyć...

Trivago

O wyszukiwarce Trivago
Trivago to metawyszukiwarka skupiająca się na hotelach. Strona porównuje ceny ponad 700 000 hoteli na ponad 175 stronach rezerwacyjnych, takich jak Hotele.pl czy Booking.com. Siedziba firmy mieści się w Düsseldorfie, a samą stronę dostępną na 45 międzynarodowych platformach odwiedza ponad 80 milionów użytkowników miesięcznie.
Trivago GmbH zostało powołane do życia w 2004 roku w Düsseldorfie i zaczęło działać w 2005; założyli je: Peter Vinnemeier, Malte Siewert i Rolf Schrömgens.
W 2007 r. strona uruchomiła platformy w Hiszpanii, Francji i Wielkiej Brytanii. Rok później powstała strona polska oraz szwedzka, a firma otrzymała 1,14 miliona dolarów z funduszu Serii B brytyjskiej firmy Howzat media LLP. W 2009 r. zaczęła pierwszą pozaeuropejską działalność poprzez udostępnienie platform w USA, Chinach, Japonii, Brazylii i Meksyku.
Firma Trivago otrzymała wiele nagród i wyróżnień: Travel Industry Club - Online Manager 2010 – 3. miejsce – Malte Siewert; Start Award NRW 2009 – Nominacja w kategorii "Innovative Start-Up"; Travel Industry Club Award 2009 – finałowa 10. finalistów "Best Practice Award"; Travolution Awards 2009 – Shortlist "Best Travel Information Website"; Red Herring 100 – Laureat 2008

Oferta na wyszukiwarce Trivago
Trivago porównuje ceny hoteli, jak również różne aspekty związane z pobytem w hotelu. Użytkownik rozpoczyna wyszukiwanie poprzez wprowadzenie nazwy miasta, regionu, kraju czy atrakcji turystycznej oraz dat pobytu i rodzaju pokoju. Wyszukanie może zostać sprecyzowane poprzez parametry wyszukiwania, takie jak dostępne w obiekcie udogodnienia, wyposażenie sportowe, czy oferty dla klientów biznesowych. Użytkownik może również wybrać takie opcje jak Wi-Fi, SPA, plaża czy basen, jeżeli są one dostępne w obiektach na liście rezultatów. Dodatkowe filtry obejmują odległość od wyznaczonego punktu, np. centrum miasta, atrakcji czy adresu. W przypadkach, gdzie małe miasto lub miejscowość posiada tylko kilka hoteli, bądź gdy system nie jest w stanie zidentyfikować położenia geograficznego, oferowane są opcje alternatywne. Strona ukazuje wtedy użytkownikowi wszystkie dostępne oferty, na które można dokonać rezerwacji na podlinkowanych zewnętrznych stronach rezerwacyjnych, gdzie użytkownicy mogą zobaczyć więcej szczegółowych informacji oraz sfinalizować transakcję rezerwacyjną hotelu.
Porównywanie cen hoteli oferuje informacje z różnych źródeł, w tym partnerów, użytkowników oraz hotelarzy. Informacja jest skondensowana w taki sposób, aby użytkownik mógł widzieć dostępne strony rezerwacyjne, ceny, opinie, destynacje, zdjęcia obiektów i opisy hoteli. Oceny hoteli na Trivago są wsparte zewnętrznymi źródłami oraz opiniami gości. Wszystko to, aby uzyskać jak najbardziej obiektywną opinię. 
Na stronach Trivago znajdziesz informacje o ponad 2,5 mln hoteli i innych obiektów w 190 krajach.
Trivago Hotel Manager to darmowa platforma dla hotelarzy ułatwiająca zarządzanie wizerunkiem hotelu na Trivago. Jest to narzędzie, które pozwala na poprawienie widoczności hotelu w serwisie. Ponadto właściciel bądź manager hotelu może śledzić ilość rezerwacji, a nawet ustawić swój własny system rezerwacji.
Trivago, przy tworzeniu opisów i dodawaniu zdjęć, polega na międzynarodowej społeczności podróżników i pisarzy, którzy współtworzą serwis.
Trivago Hotel Price Index (tHPI) jest autorskim zestawieniem cen hoteli publikowanym przez firmę każdego miesiąca. Średnie ceny (dla pokoju dwuosobowego typu standard) przedstawiane są dla głównych ośrodków miejskich w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Azji i Pacyfiku.

Co sądzisz o ofercie Trivago? 
Czy kiedykolwiek korzystałeś/aś z oferty Trivago? Jeśli tak, to chcielibyśmy usłyszeć o twoich doświadczeniach. NiezaleznaOpinia.pl to miejsce, w którym możesz bez wahania wyrazić swoją opinię. Chcielibyśmy wiedzieć, jaka jest ich oferta. Czy wyszukiwarka jest łatwa w obsłudze? Czy znalazłeś/aś to czego szukałeś/aś? Jaka jest jakość usług ofertowanych przez Trivago? Jaką wybrałeś/aś formę płatności? Jak szybki był czas realizacji Twego zamówienia? Czy proces rejestracji przebiegał bezproblemowo? Czy miałeś/aś kontakt z obsługą klienta, czy byli przyjaźni i pomocni? Daj nam znać poprzez opinie klienta. Twoja opinia pomaga innym dowiedzieć się, czego można oczekiwać od Trivago.