NiezależnaOpinia

    Opinie Radisson Hotel Group

    O firmie Radisson Hotel Group

    Radisson Hotel Group to firma hotelarska, która stara się być prawdziwym gospodarzem i najlepszym partnerem dla gości, właścicieli, partnerów biznesowych i talentów. W grupie jest siedem wyjątkowych marek hotelowych, które oferują wielokrotnie nagradzane i wyjątkowe doświadczenia hotelowe. Firma wywodzi się ze Skandynawii. Siedziba Radisson Hospitality, Inc. znajduje się na 701 Carlson Parkway, Minnetonka, MN 55305 w Stanach Zjednoczonych. Początki firmy sięgają 1960 roku. Royal Copenhagen Arne Jacobsen w Danii został okrzyknięty pierwszym na świecie designerskim hotelem. Carlson wszedł do branży hotelarskiej w obu Amerykach dzięki 50-procentowemu udziałowi w hotelu Radisson Downtown w Minneapolis. W 1986 Carlson Hotels i SAS International Hotels podpisały umowę partnerską w celu wprowadzenia marki Radisson® do Europy. W 1987 Carlson Hotels wprowadził na rynek markę Country Inns & Suites® By Carlson. W 1994 SAS International Hotels podpisało umowę franczyzy z Carlson Hotels na zarządzanie marką Radisson w regionie EMEA, która później stała się Radisson Blu. W 1999 Carlson Hotels uruchomił program lojalnościowy dla gości, znany teraz jako Radisson RewardsTM. W 2002 SAS International Hotels przekształciło się w The Rezidor Hotel Group i nabyło prawa franczyzy do Regent Hotels & Resorts, Park Inn i Country Inns & Suites By Carlson. W 2005 Carlson nabył 25% udziałów w The Rezidor Hotel Group, wzmacniając zaangażowanie firmy w globalny rozwój. W 2006 Rezidor Hotel Group zakończyła pierwszą ofertę publiczną na giełdzie w Sztokholmie. Carlson kupił dodatkowe akcje, zwiększając swoją własność do 35 procent. W 2007 Carlson zwiększył udział w Grupie Rezidor Hotel do 41,7 procent. W 2009 nazwa marki Radisson SAS została zaktualizowana do Radisson Blu. W 2009 Pierwszy hotel Missoni otwiera się w Edynburgu, ciesząc się dużym uznaniem. W 2010 r Radisson Blu stał się największą marką ekskluzywnych hoteli w Europie, według MKG. Park Inn zmienia się w Park Inn by Radisson. Rezidor nazwany przez Ethisphere Institute jedną z najbardziej etycznych firm na świecie. W 2012 Carlson zwiększył swój udział w Grupie Hotelowej Rezidor do 51 procent, po czym połączyli siły w strategicznym partnerstwie i weszli na rynek jako Carlson Rezidor Hotel Group. Carlson Rezidor Hotel Group zostaje nazwany Hotelową Grupą Roku podczas Worldwide Hospitality Awards 2012. W 2014 Carlson Rezidor Hotel Group ogłosił nową markę w segmencie luksusowym, Quorvus Collection. Carlson Rezidor Hotel Group ogłosił nową markę w segmencie ekskluzywnego stylu życia - Radisson RED. W 2016 r HNA Tourism Group przejęła Carlson Hotels, Inc. Rezidor Hotel Group weszła do segmentu ekonomicznego z 49% udziałem w prizeotel. W 2017 r Federico J. González został Prezesem i Dyrektorem Generalnym Rezidor oraz Przewodniczącym Globalnego Komitetu Sterującego. HNA Tourism Group Co., Ltd. ogłosiła obowiązkową ofertę publiczną nabycia wszystkich udziałów w Rezidor. W 2018 r Country Inns & Suites By Carlson staje się Country Inn & Suites by Radisson. Carlson Rezidor Hotel Group staje się Radisson Hotel GroupTM. Nowa globalna architektura marki, wprowadzająca Radisson w regionie EMEA i wprowadzająca kolekcję Radisson. Radisson Hotel Group zmienia program lojalnościowy Club Carlson na program Radisson Rewards. Rezidor Hotel Group AB (publ) zmienia nazwę na Radisson Hospitality AB (publ) w dniu 7 maja 2018 r. Konsorcjum kierowane przez Jin Jiang International Holdings Co., Ltd (Jin Jiang International) zakończyło przejęcie Radisson Hospitality, Inc.

    Welcome to Radisson Hotel Group

    Oferta Radisson Hotel Group

    W ofercie RadissonHotel Group jest 1224 hotele. Masz do wyboru takie marki hotelowe jak: Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites, art'otel. W kategorii cele podróży masz możliwość skorzystania z oferty hoteli Radisson, a także dowiedzieć się o najważniejszych obiektach turystycznych, atrakcjach, barach i restauracjach oraz lokalnym handlu i przemyśle, aby łatwiej wybrać cel kolejnej niezapomnianej podróży — wakacyjnej lub służbowej. Do najpopularniejszych kierunków należą: Amsterdam, Atlanta, Bali, Bangkok, Berlin, Bogota, Budapeszt, Chicago, Kopenhaga, Dubaj, Istambuł, Londyn, Mineapolis, Nowe Delhi, Nowy Jork, Orlando, Paryż Sao Paulo, Szanghaj, Sydney, Toronto. W Polsce masz do wyboru hotele w takich miastach jak: Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań, Sopot, Szczecin, Szklarska Poręba, Warszawa, Wrocław, Zakopane i Świnoujście.
    Ponadto możesz skorzystać z Rewards Program Radisson Rewards. Porgram oferuje całą gamę wyjątkowych korzyści , usług i przywilejów w ponad 1100 hotelach na całym świecie, w tym: Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson oraz Country Inn and Suites by Radisson. Dostępne są karty club card Club 0 nocy / 0 pobytów, silver card Silver 9 nocy / 6 pobytów, club gold Gold 30 nocy / 20 pobytów club oraz platinum Platinum 60 nocy / 30 pobytów. Uczestnicy programu oszczędzają nawet o 10% więcej, dokonując rezerwacji bezpośrednio przez witrynę internetową lub aplikację mobilną. Zdobywaj punkty za każdego dolara (USD) wydanego na pobyty kwalifikowane oraz za zakupy jedzenia i napojów doliczone do Twojego rachunku podczas kwalifikowanego pobytu. Przeliczni punktów jest następujący: 20/1 $, 22/1 $, 25/1 $, 35/1 $. Korzystaj ze zniżek na jedzenie i napoje w restauracjach hotelowych uczestniczących w programie. Od 5% do20%. Punkty można wymieniać na darmowe dni w pokojach standardowych — już od 9000 punktów i bez okresów niedostępności w przypadku pokojów standardowych. Punkty możesz wymieniać na mile lotnicze, karty upominkowe, karty przedpłacone i wiele innych nagród. Punkty + gotówkę możesz wymieniać na darmowe dni już od 5000 punktów. Punkty za spotkania i eventy Za każdego dolara (USD) wydanego na spotkania i eventy objęte programem Radisson Rewards for Business uzyskasz 5 punktów. Uczestnicy otrzymują bezpłatnie dwie butelki wody podczas każdego pobytu.³Liczą się wszystkie kwalifikowane noclegi. Punkty + gotówka oraz darmowe dni wliczają się do sumy punktów wymaganej do otrzymania statusu Elite. Noclegi wliczające się do sumy punktów potrzebnej do uzyskania statusu Elite są automatycznie przenoszone na kolejny rok, dlatego możesz czerpać korzyści już od samego początku nowego roku programu. Bezpłatne podwyższenie standardu pokoju jest możliwe w przypadku pobytów kwalifikowanych w momencie zameldowania i zależy od dostępności. Wczesne zameldowanie i późne wymeldowanie są dostępne na żądanie podczas pobytów kwalifikowanych. Upominek powitalny w pokoju dostępny dla uczestników na poziomie Elite podczas pobytów kwalifikowanych.
    Rezerwacji możesz dokonać kartami Visa, MasterCard, American Express, JCB, Diners Club i Discover. Możesz skożystąć także z e-Cert. e-Cert (certyfikaty elektroniczne) są ograniczonymi w czasie, wirtualnymi upustami i ofertami specjalnymi, które można wykorzystywać wyłącznie podczas dokonywania rezerwacji w witrynach internetowych Radisson Collection, Radisson, Radisson Blu, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson i Country Inn & Suites by Radisson przy użyciu osobistego kodu e-Cert. Serwis oferuje również Karty upominkowe Radisson Hotels. Przedpłacona karta dostępna w euro (EUR) i funtach (GBP). Kartę upominkową można wykorzystać do uregulowania opłat hotelowych (za dowolne kwalifikujące się usługi oferowane w hotelu biorącym udział w programie, w tym należne podatki) w blisko 300 hotelach: Radisson Collection, Radisson Blu, Park Inn by Radisson i Park Plaza w krajach biorących udział w programie.

    Co sądzisz o ofercie Radisson Hotel Group?

    Czy kiedykolwiek korzystałeś/aś z oferty Radisson Hotel Group? Jeśli tak, to chcielibyśmy usłyszeć o twoich doświadczeniach. NiezaleznaOpinia.pl to miejsce, w którym możesz bez wahania wyrazić swoją opinię. Chcielibyśmy wiedzieć, jaka jest ich oferta. Czy strona jest łatwa w obsłudze? Czy znalazłeś/aś to czego szukałeś/aś? Jaka jest jakość usług ofertowanych przez Radisson Hotel Group? Jaką wybrałeś/aś formę płatności? Jak szybki był czas realizacji Twego zamówienia? Czy proces rejestracji przebiegał bezproblemowo? Czy miałeś/aś kontakt z obsługą klienta, czy byli przyjaźni i pomocni? Jak działa aplikacja mobilna? Daj nam znać poprzez opinie klienta. Twoja opinia pomaga innym dowiedzieć się, czego można oczekiwać od Radisson Hotel Group.

    Radisson Hotel Group
    Opinie, skargi a doświadczenie klijentow (0)

    10
    100% Będę kupować tutaj nadal!
    Zamówienie
    rating
    10
    Serwis
    rating
    10
    Cennik
    rating
    10
    Dostava
    rating
    10

    Wszystkie opinie

    Czytaj o doswiadczeniach klientów, niezależnie opinie oraz skargi! Dowiedż się o najlepszych (online) sklepach. Wspólnie zdecydujemy, które sklepy są godne naszey uwagi a które nie!

    Napisz wlasną opinię o Radisson Hotel Group

    Twoja opinia

    FAQ

    Czy Radisson Hotel Group jest firmą godną zaufania?

    Obecnie jest 1 opinia klienta o Radisson Hotel Group. Średnio firma otrzymała ocenę w wysokości 10/10, a 100% recenzentów wskazało, że ponownie kupiliby produkt tej markę.

    Jakie usługi lub produkty oferuje Radisson Hotel Group?

    Radisson Hotel Group działa głównie w kategorii Wakacje i podróże, a dokładniej w Hotel i Hostel.

    Przeczytałem wszystkie recenzje. Co teraz?

    Você teve uma impressão positiva das avaliações? Nesse caso, você pode fazer seu pedido no site da Radisson Hotel Group com confiança. Caso contrário, você pode encontrar muitas outras marcas para ler no nosso site!