onetravel - Ogólna ocena na podstawie 17 opinii

65% Kupiłbym tu ponownie

Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-05-23
Zakup moja wycieczka

Pracownik, któremi pomógł, był super miły i mega cierpliwy. Miał sporo wiedzy i naprawdę bardzo mi pomógł. Jesteśmy mega zadowoleni z jego pomocy. Dziękujemy! Czytacz dalejPrzez: Lis

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-03-25
Zakup biletów lotniczych

Niestety miałam niezbyt dobre doświadczenia związane z moim zakupem biletów lotniczych z tego serwisu. Kiedy popełniłam błąd i zarezerwowałam bilet na zły dzień, próbowałam odwo... Czytacz dalejPrzez: Jaworska

Najwięcej głosów recenzja

  2024-01-06
Zakup biletów lotniczych

Ostatnio próbowałem kupić bilety lotnicze do Nowego Delhi, ale mimo obciążenia mojej karty kwotą 3400 dolarów, nie dostałem biletu. Skontaktowałem się z agencją, ale nie znaleźl... Czytacz dalejPrzez: Franciszek

Opinie (17)

  (8)

 (3)

  (3)

  (3)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup moja wycieczka

    Pracownik, któremi pomógł, był super miły i mega cierpliwy. Miał sporo wiedzy i naprawdę bardzo mi pomógł. Jesteśmy mega zadowoleni z jego pomocy. Dziękujemy!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu w dwie strony

    Niedawno kupiłem bilet w dwie strony przez jedną z firm podróżnych. Kupiłem go za pośrednictwem linii lotniczych, które nie zwracają pieniędzy w przypadku anulowania rezerwacji. Otrzymałem zwrot pieniędzy tylko za pierwszy lot, ale doliczono mi opłatę w wysokości kilkudziesięciu dolarów. Do tej pory nie dostałem zwrotu za drugi lot. Nie rozumiem dlaczego linie lotnicze nie zwracają pieniędzy, gdy ma się problemy z uzyskaniem wizy. Chciałbym przestrzec innych podróżnych - uważajcie z tą firmą i swoimi pieniędzmi.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Struggle with changing second guest

    Miałem spore kłopoty z zmianą drugiej osoby w rezerwacji. W końcu udało mi się to zrobić, ale system pokazał, że to ta osoba jest teraz głównym gościem! Ogólnie rzecz biorąc, wszystko inne było w porządku.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    rezerwacja lotu do Norwegii

    Przedstawiciel firmy powiedział mi, w których miastach są dobre połączenia lotnicze do Norwegii, co było dla mnie bardzo pomocne. Dzięki temu udało mi się znaleźć świetny plan podróży w przystępnej cenie. Samodzielnie bym na to nie wpadła. Po prostu zadzwoniłam, a przedstawiciel pomógł mi wybrać najlepszą trasę na moją podróż.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Opłata kartą odrzucona

    Niestety moja karta płatnicza została odrzucona podczas próby zakupu wycieczki, więc musiałam zarezerwować ją poprzez inne biuro podróży. Nie wiem dlaczego ta transakcja została zatwierdzona tak późno, skoro płatność nie została zrealizowana. Możesz anulować wszystkie loty i noclegi, bo nie chcę jechać na tę wycieczkę. Dzięki za pomoc i przepraszam za kłopoty.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Niestety miałam niezbyt dobre doświadczenia związane z moim zakupem biletów lotniczych z tego serwisu. Kiedy popełniłam błąd i zarezerwowałam bilet na zły dzień, próbowałam odwołać rezerwację. Niestety, mimo że nie minęło nawet 24 godziny, firma naliczyła mi opłatę za anulację. Nie byłam zadowolona z tej sytuacji, wcześniej nigdy się z czymś takim nie spotkałam.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    doskonała obsługa klienta

    Obsługa była naprawdę świetna. Pani obsługująca była bardzo pomocna i zawsze oddzwaniała od razu, gdy połączenie zostało przerwane. Była bardzo miła i przyjazna. Jedyne, co sprawiało nam trudność, to różnica czasowa, ponieważ znajdowaliśmy się w Australii.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje kupowanie - fajne opcje

    Wszystko było świetnie, ta firma miała dla mnie wszystko, nawet możliwość odbioru! Super!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Obsługa klienta była naprawdę kiepska i niechętna. Mówili, że obsługa klienta była bardziej obronna niż pomocna, twierdząc, że zarezerwowałem tylko 4 bilety. W rzeczywistości zarezerwowałem 5 biletów w jednej rezerwacji i dodatkowy bilet w osobnej rezerwacji na powrotny lot, ale wszyscy 6 z nas podróżowali razem z powrotem. Zauważyłem, że nie słuchali uważnie, tylko broniąc się szybko, zmieniali miejsca, za które zapłaciłem dodatkowo. Jednakże dzięki Dobi, która podjęła dodatkowe kroki i była bardzo miła, potwierdzono, że wszystkie 6 moich miejsc zostało przydzielonych z powrotem do pierwotnych miejsc, które początkowo zarezerwowałem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Firma lotnicza zmieniła nasze miejsca na 4 lotach z powodu zmiany rozkładu lotów i nie przywróciła miejsca dla mojego 15-letniego syna na żadnym z tych lotów. Podróżujemy w 6 osób, dlaczego więc nie zarezerwowałbym miejsca dla mojego syna na każdym z tych lotów? Mam kolejny lot, na który mój drugi syn do nas dołączy w Stambule, ale oni również zrobili to samo. Pomimo dodatkowej opłaty za te miejsca, linie lotnicze i firma nie chcą przyjąć odpowiedzialności i unikają tego. Co zrobić, skoro mój 15-letni syn nadal nie ma miejsca?


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletu lotniczego

    Bardzo się zdenerwowałem, bo próbowano mi wcisnąć dodatkowe usługi, takie jak ubezpieczenie podróżne, które w ogóle nie było mi potrzebne. Myślałem, że może transakcja kartą się nie udała, dlatego opłaciłem to drugi raz, a potem okazało się, że naliczono mi dodatkowe 76,00 dolarów, na które ledwo mnie było stać.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Muszę powiedzieć, że moje doświadczenie z kupowaniem biletów lotniczych było naprawdę świetne. Obsługa była super pomocna i wszystko poszło gładko, bez żadnych problemów. Jestem mega zadowolony z mojego wyboru.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja błyskawiczna

    Rezerwacja poszła gładko i szybko. Zanim się zorientowałem, miałem już zarezerwowany lot i zapomniałem poprosić o pomoc w poruszaniu się na wózku.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Łatwe rezerwacje

    Bardzo przyjemne doświadczenie korzystania z tej strony internetowej i łatwe dokonywanie rezerwacji. Miło było móc wybrać datę i godzinę pasującą do mojego planu, co ułatwiło mi planowanie mojego dnia.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów lotniczych

    Ostatnio próbowałem kupić bilety lotnicze do Nowego Delhi, ale mimo obciążenia mojej karty kwotą 3400 dolarów, nie dostałem biletu. Skontaktowałem się z agencją, ale nie znaleźli mojej rezerwacji ani danych. Wszystkie wiadomości piszę tylko po angielsku i do tej pory nie uzyskałem żadnego rozwiązania.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup z przypomnieniem

    Dziękuję za przypomnienie. To naprawdę miło. Pamiętajcie także o naszej usłudze wypożyczania wózków inwalidzkich. To dla nas bardzo istotne. Dziękujemy bardzo.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilety lotnicze

    Ostatnio zakupiłam bilet na lot i teraz ciągle dostaje od nich maile, że mam nieuregulowane opłaty do spłacenia. Ale jestem pewna, że opłaciłam tę podróż! Co się dzieje? Dodatkowo nie mogę się dodzwonić do nikogo, obsługa klienta jest okropna. 26.05.24