Italiarail

Wszystkie opinie

Italiarail

100% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Uwaga: Co mówią nasi klienci?

D
Darek Malicki
Z powodu COVID-19 nasze podróże kolejowe we Włoszech zostały odwołane. Złożyłem wniosek o bony Z dodatkowymi korzyściami za przyjęcie bonu, ale nic się nie zmaterializowało. Trwa to od maja. Po kil...Czytacz dalej

Wszystkie opinie (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    podróż koleją

    Z powodu COVID-19 nasze podróże kolejowe we Włoszech zostały odwołane. Złożyłem wniosek o bony Z dodatkowymi korzyściami za przyjęcie bonu, ale nic się nie zmaterializowało. Trwa to od maja. Po kilku e-mailach do tej agencji nie jestem pewien, czy istnieją, czy są autentyczne w tym, co oferowali za przyjmowanie voucherów. Ciągle otrzymuję odpowiedzi, aby powiedzieć, że muszę w zasadzie poczekać, ponieważ są pod taką presją. Podczas dokonywania rezerwacji nie zdawałem sobie sprawy, że w rzeczywistości była to agencja, a nie oficjalna firma kolejowa. Ta firma wykorzystuje ludzi w sytuacji COVID, nie zmieniając swojej polityki refundacji. Cała moja podróż została anulowana, a każda inna firma zwróciła mi pieniądze lub pokochała moją rezerwację w nowych terminach - z wyjątkiem tego. Używają jakiejś wymówki bs, że są stroną trzecią i nie mogą zwrócić pieniędzy, ponieważ włoska firma kolejowa nie zmieniła polityki. Zrób właściwą rzecz trenitalia Czy ktoś jeszcze miał ten problem?


Inni również oglądali

Logo Hotellook

Hotellook

2 opinie

Opinia o Hotellook Chcesz wyjechać i obawiasz siÄ™, czy znajdziesz miejsca, które w peÅ‚ni bÄ...

Logo Center Parcs

Center Parcs

1 opinie

Center Parcs Europe oferuje niezapomniany wypoczynek przez caÅ‚y rok. Wiosna, lato, jesieÅ„ czy zima – dziaÅ‚...

Logo Travelist

Travelist

2 opinie

JesteÅ› miÅ‚oÅ›nikiem podróżowania czy może od czasu do czasu jeźdz...

Logo Holidayme

Holidayme

1 opinie

Znudzony standardowymi propozycjami od klasycznych biur podróży? Szukasz czegoÅ› nowego, chcesz otworzyć...

Italiarail

Czy marzy Ci się aktywne zwiedzanie tak pięknego kraju, jakim są Włochy? Jednak nie posiadasz samochodu bądź po prostu wolisz podróżować do celu samolotem. W tym przypadku w grę wchodzi wynajem samochodu, motocykla lub innego środka transportu. Pomocne może być również skorzystanie z autobusów — niestety te potrafią być mało wygodne i pochłaniać mnóstwo czasu, którego podczas wakacji nie mamy zbyt wiele, a przecież chcielibyśmy zwiedzić jak największą liczbę wybranych przez nas miejsc. Aby ułatwić wymarzone wakacje z pomocą przychodzi firma Italiarail, która świadczy kolejowe usługi transportowe na terenie całych Włoch oszczędzając czas klientów i pomagając im przemieszczać się z miejsca na miejsce w komfortowy sposób za pomocą pociągów. Na końcu tego opisu znajdziesz opinie klientów którzy skorzystali z usługi firmy ItaliaRail.

Opis firmy Italiarail i jej działanie.
Na początek skupmy się na faktach. Firma Italiarail istnieje na rynku of 2004 roku, posiadając swoje biura w Australii, Kanadzie, Wielkiej Brytanii czy Stanach Zjednoczonych. Jako partner Trenitalia - największej firmy świadczącej transport pociągowy, Italiarail jest największym sprzedawcą biletów kolejowych poza granicami Włoch. Spółka jest dumna z zarówno jakości świadczonych usług, jak i ich cen, posiadając setki tysięcy zadowolonych klientów każdego roku zapewniając niezapomniane wrażenia i widoki, których nie uświadczylibyśmy podróżując samochodem bądź autobusem.

Usługi świadczone przez Italiarail.
Oprócz niezapomnianych wrażeń, co najważniejsze wydajnego i taniego sposobu przemieszczania się na terenie Włoch, Italiarail posiada w swojej ofercie ponad 80 000 tras w skład których wchodzą zarówno błyskawiczne połączenia kolejowe jak i połączenia regionalne takie jak: Eurostar, Frecciarossa, Frecciargento, Frecciabianca InterCity & EuroCity, French TGV, German Intercity Express, Elipsos, Lyria and Eurail & Interrail passes. Możliwość połączenia się z systemem rezerwacji firmy w czasie rzeczywistym umożliwia firmie ustalanie najkorzystniejszych stawek, jak i informowanie pasażerów o dostępności miejsc. Spółka chwali się posiadaniem w swoich szeregach ekspertów w dziedzinie obsługi klienta, którzy dostępni są poprzez online czat, zapewniają Oni natychmiastową pomoc i wsparcie podczas każdej podróży, jak i szeroką wiedzę związaną z trasami, kolejnictwem i rozwiązywaniem problemów. Oferują również pomoc nie tylko w przypadku gdy zakupisz bilet, lecz nawet gdy po prostu szukasz wskazówek. Częścią oferty jest także możliwość zakupu tak zwanego eBiletu na większości Włoskich tras kolejowych. Dostarczają ekspresowo bilety Eurail oraz InterRail na terenie całego świata.

Skargi, zażalenia, anulowanie rezerwacji i zniżki.
Zacznijmy od tego, co najprzyjemniejsze, czyli zniżki, przedsiębiorstwo oferuje zniżki na poziomie od 10% - 30%, jeżeli grupa zorganizowana liczy 10 lub więcej osób, zniżki obejmują takie usługi jak bilety kolejowe, transfery pomiędzy dworcami, hotele, wycieczki i wiele innych. Jak obiegać się o zwrot — zależnie od biletu, który może nie podlegać zwrotowi, podlegać zwrotowi tylko w 75% - 80% lub w całości, aby dowiedzieć się więcej o swoim bilecie sprawdź informację otrzymane w wiadomości e-mail dostarczonej podczas zakupu biletu. Jeżeli przybyłeś na dworzec tylko po to, aby dowiedzieć się, że Twój pociąg został anulowany, udaj się do okienka obsługi klienta, aby zmienić swój bilet na następny pociąg bądź otrzymać zwrot kosztów. Jeżeli zarezerwowałeś swój bilet do pożądanego przez Ciebie miasta, jednakże omyłkowo wybrałeś złą stację — pretensje możesz mieć tylko i wyłącznie do siebie — firma nie oferuje zmiany stacji kolejowej zarezerwowanego i opłaconego biletu. Jak otrzymać zwrot? - firma zachęca do skorzystania z polityki „brak pytań — gwarancja 100% zwrotu kosztów”, jednakże jest to jedna z dodatkowych opcji, jaką należy wykupić wraz z kartą członkowską. Jeżeli skorzystałeś już z usług firmy ItaliaRail, proszę podziel się swoją opinią za pomocą niezależnaopinia.pl