SENDIT.PL

Wszystkie opinie

SENDIT.PL

100% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Wszystkie opinie (0)

  • No reviews yet!

    Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.

Inni również oglądali

Logo Nazwa
Nazwa
0 opinie

Firma z domenami Nazwa.pl to dostawca usług rejestracji domen, hostingu, poczty e-mail i przetwarzania w chmurze w Polsce. Firma zajmuje ...

Logo Eurosender
Eurosender
0 opinie

Czy czasami masz do przesłania jakąś paczkę prywatną lub w ramach wykonywanej pracy? Czy męczy Cię przeszukiwani...

Logo GlobKurier
GlobKurier
44 opinie

Zastanawiasz siÄ™, który kurier dostarczy TwojÄ… przesyÅ‚kÄ™ kurierskÄ…? Wybierz taniego ...

Logo Norton
Norton
1 opinie

O serwisie Norton Serwis Norton należy do Symantec Corporation – firma założona w roku 1982, jest międzynarodowym przeds...

SENDIT.PL

Posiadanie szerokiej gamy firm kurierskich oznacza, że ​​możesz nie wiedzieć, w której firmie warto wynająć paczkę do doręczenia? Nowoczesne platformy spedycyjne pomagają zbierać oferty od wielu przewoźników w jednym miejscu i umożliwiają wygodną wysyłkę paczek. Zasługą jest dobre rozwiązanie: jedno miejsce, wiele przewoźników. Główną zaletą nowoczesnych platform spedycyjnych jest możliwość korzystania w jednym miejscu z ofert wielu firm kurierskich, zarówno od dostawców usług w kraju, jak i na całym świecie. Tego typu serwisy posiadają kontrakty z godnymi zaufania firmami kurierskimi. W śród najbardziej popularnych możemy wymienić UPS, DHL, DPD, Geis, InPost. Właśnie jedną z takich firm jest wspomniany SENDIT.

O firmie SENDIT
Sendit jest platformą wysyłkową, na której można online zamówić usługi kurierskie. Firma działa od stycznia 2012 roku. Zaczynali jak część większej grupy, a od kwietnia 2015 działają w pełni samodzielnie. Od początku firmy za ich pośrednictwem zostało wysłane 17 milionów paczek, a liczba użytkowników to 440 tysięcy. Zespół Sendit tworzą doświadczeni pracownicy. Za prawidłowe funkcjonowanie serwisu odpowiada zespół 50 specjalistów. Zajmują się technologią integracji z przewoźnikami, rozwijaniem API, pracą nad wtyczkami i nowymi narzędziami pozwalającymi na prawidłowe wysyłanie i monitorowanie paczek.

Oferta firmy SENDIT
Firma SENDIT oferuje integrację w jednym systemie usług 7 przewoźników (DPD, UPS, InPost/Paczkomaty, Poczta Polska, Ruch, FedEx, GLS). Udostępnia platformę zarządzania i automatyzacji wysyłek. Posiada również Sendit API – pozwalająca korzystać z funkcji Sendit w innych aplikacjach ERP/WMS/CRM oraz w systemach sklepów elektronicznych i platformach B2B. Rozwój i utrzymywanie narzędzi automatyzacji zleceń, takich jak integracja z innymi marketplace i import zleceń przez CSV. Dodatkowo oferta firmy SENDIT posiada również rozwiązania dla biznesu. Każdy partner może wybierać spośród dostępnych przewoźników i dostępnych sieci partnerskich. Narzędzia SENDIT obsługują synchronizację zamówień, hurtowe drukowanie dokumentów przewozowych u wielu przewoźników (etykiety, protokoły przekazania), a także szczegółowe śledzenie lokalizacji przesyłek. Dodatkowo obsługujemy także zwroty wysłanych zamówień.

Zwroty i reklamacje w sklepie SENDIT
Reklamacje dotyczące usług tej firmy działają bardzo podobnie jak w przypadku innych serwisów. W pierwszej kolejności składamy ją z wykorzystaniem formularza kontaktowego. Dostępny jest on oczywiście na stronie SENDIT. Jest też alternatywna forma. Można zrobić to pisemnie wysyłając list na adres siedziby firmy z dopisaniem informacji „reklamacja Sendit”. Każda prawidłowo przesłana reklamacja powinna zawierać najważniejsze rzeczy. Przykładowo odpowiednie dane, które pozwalają na identyfikację zgłaszającego reklamację. Adres e-mail użytkownika powiązany z kontem użytkownika. Numer transakcji. Każde inne dane pozwalające na identyfikację wykorzystywanej usługi. Inne informacje określające działanie. Czasem bywa tak, że podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia. W takim przypadku każdy operator przed rozpatrzeniem reklamacji skontaktuje się z nami. Zwróci się do Użytkownika. Poprosi o uzupełnienie konkretnych informacji. Termin rozpatrzenia reklamacji nie przekracza standardowo 14 dni. Dni liczone od daty otrzymania poprawnie złożonej reklamacji. Również tej wysłanej listownie.

Opinie użytkowników o usłudze SENDIT
Miałeś przyjemność korzystać z usługi SENDIT? Chcesz podzielić się swoim doświadczeniem? Z przyjemnością poznamy każdą Twoją opinię związaną z tą formą. Każda opinia pomoże innym lepiej poznać jakość oferowanych produktów lub usług oraz przebieg samej obsługi klienta. Podziel się z nami czasem realizacji zamówienia, szybkością wysyłki oraz jakością otrzymanych produktów lub usług. Każda Twoja opinia będzie dla nas cenna - koniecznie zostaw swoją opinię.