euroTICKET

Wszystkie opinie

euroTICKET

100% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Wszystkie opinie (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

Inni również oglądali

Logo SPEEDIFY VPN

SPEEDIFY VPN

1 opinie

UsÅ‚ugi VPN rozwiÄ…zujÄ… wiele problemów: dostÄ™p anonimowy, bezpieczeÅ„stwo, odblokowan...

Logo Adobe

Adobe

1 opinie

Każdy z nas używa oprogramowania komputerowego, nawet w tej chwili. Często się nad tym nie zastan...

Logo Euro-Tax.pl

Euro-Tax.pl

1 opinie

Euro-Tax to przedsiębiorstwo zajmujące się odzyskiwaniem zwrotu podatku z zagranicy. Siedziba firmy znajduje si&Au...

Logo ExpressVPN

ExpressVPN

1 opinie

Sieć VPN lub Wirtualna Sieć Prywatna to bezpieczny tunel między dwoma lub większą il...

euroTICKET

O serwisie euroTICKET
Firma Itsoft jest producentem i operator systemu euroTICKET oraz współpracującego z nim modułu euroTICKET IT-WWW

Oferta w serwisie euroTICKET
Serwis euroTicket umożliwia zabukowanie i zakup biletu autobusowego u wielu przewoźników. Wystarczy, że skorzystasz z wyszukiwarki na stronie serwisu. Podasz skąd i dokąd chcesz jechać, w ile osób i w jaki dzień. W wyniku wyszukiwarki otrzymasz propozycje od różnych przewoźników, którzy obsługują wybraną przez Ciebie trasę.
Płatności za pomocą kart płatniczych i przelewów elektronicznych są obsługiwane przez Centrum Autoryzacji Płatności, które jest gwarantem bezpiecznej transakcji. W trakcie realizacji w/w płatności żadna ze stron poza Centrum Autoryzacji Płatności nie uzyskuje danych dotyczących Twojego konta.
W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej lub przelewu elektronicznego, masz 15 minut od momentu założenia rezerwacji na dokonanie płatności. Jeśli w tym czasie płatność nie zostanie dokonana, rezerwacja zostanie automatycznie usunięta.
Dokonując płatności, powinieneś/powinnaś mieć pewność, że posiadsza kartę płatniczą lub konto w banku obsługiwanym przez Centrum Autoryzacji Płatności oraz środki pieniężne wystarczające do zapłaty za zarezerwowany bilet.
W przypadku braku możliwości pobrania wymaganej kwoty z rachunku karty płatniczej, lub rachunku bankowego, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
Za bilety wybranych przewoźników można zapłacić przelewem tradycyjnym. Tę formę zapłaty można wybrać tylko w przypadku, gdy do daty wyjazdu pozostało nie mniej niż 10 dni roboczych. W przypadku wybrania przez Ciebie zapłaty przelewem tradycyjnym: masz 3 godziny od momentu założenia rezerwacji na zalogowanie się w module euroTICKET IT-WWW, za pomocą przesłanych mailem danych (nr transakcji i PIN), co spowoduje przedłużenie rezerwacji do 5 dni, masz możliwość wydrukowania bezpośrednio z modułu euroTICKET IT-WWW wzór przelewu zawierający niezbędne dane, po otrzymaniu przelewu przez przewoźnika lub Centrum Autoryzacji Płatności system euroTICKET prześle Ci mailem potwierdzenie zakupu biletu. Jeżeli w czasie trwania w/w rezerwacji (5 dni) przelew nie zostanie zaksięgowany na koncie przewoźnika lub Centrum Autoryzacji Płatności to rezerwacja zostanie automatycznie usunięta i nie będziesz mieć gwarancji zakupu biletu. W takim przypadku, jeżeli przelew zostanie zaksięgowany na koncie przewoźnika lub Centrum Autoryzacji Płatności przed datą wyjazdu i będą wolne miejsca na wybrane połączenie, to otrzymasz potwierdzenie zakupu biletu mailem. W przeciwnym wypadku, jeżeli nie będzie wolnych miejsc, to przewoźnik zwróci Ci kwotę zapłaty na Twoje konto.
Po zakończeniu procesu zakupu, możesz wydrukować bilet na zwykłej kartce formatu A4. W procesie zakupu otrzymasz numer transakcji oraz specjalny numer PIN, który w razie niepowodzenia wydruku umożliwia Ci powtórne wydrukowanie biletu. Bilet jest dokumentem uprawniającym Cię do odbycia podróży. Bez wydrukowanego biletu możesz nie zostać wpuszczony do autokaru.
Moduł euroTICKET IT-WWW umożliwia Ci dokonanie, na biletach zakupionych za pośrednictwem Modułu euroTICKET IT-WWW, operacji: zwrotu, datowania biletu open, zmiany daty wyjazdu, zmiany daty powrotu jeżeli te operacje są zgodne z Umownymi Warunkami Przewozu Przewoźnika, którego dotyczy bilet.
Za zwroty i zmiany w zakupionym bilecie, przewoźnik może pobrać opłatę manipulacyjną, zgodną z Umownymi Warunkami Przewozu. W celu dokonania zmian w zakupionym bilecie należy: za pomocą numeru transakcji i PINu zalogować się w Module euroTICKET IT-WWW, dokonać żądanej operacji wybierając opcję "Zmień/Zwróć" i postępując zgodnie z podpowiedziami. Po poprawnej realizacji w/w operacji otrzymasz potwierdzenie drogą mailową, a następnie ponownie wydrukować bilet zawierający dane po wykonanych zmianach.

Co sądzisz o ofercie euroTICKET? 
Czy kiedykolwiek korzystałeś z euroTICKET? Jeśli tak, to chcielibyśmy usłyszeć o Twoich doświadczeniach. NiezaleznaOpinia to miejsce, w którym możesz bez wahania wyrazić swoją opinię. Chcielibyśmy wiedzieć, jaka jest ich oferta. Czy serwis jest łatwy w obsłudze? Czy znalazłeś to czego szukałeś/aś? Czy proces rejestracji przebiegał bezproblemowo? Jak oceniasz wygląd serwisu? Czy miałeś/aś kontakt z obsługą klienta, czy byli przyjaźni i pomocni? Czy korzystnie z usług euroTICKET jest wygodne, bezpieczne? Przeczytaj opinie klientów na temat euroTICKET i ich ofercie. Daj nam znać poprzez opinie klienta. Twoja opinia pomaga innym dowiedzieć się, czego można oczekiwać od euroTICKET.