NiezależnaOpinia

    Opinie euroTICKET

    O serwisie euroTICKET

    Firma Itsoft jest producentem i operator systemu euroTICKET oraz współpracującego z nim modułu euroTICKET IT-WWW

    ZBIÓR TRAW 2020 SIECZKARNIĄ | Usługi Rolnicze "BLEJK"

    Oferta w serwisie euroTICKET

    Serwis euroTicket umożliwia zabukowanie i zakup biletu autobusowego u wielu przewoźników. Wystarczy, że skorzystasz z wyszukiwarki na stronie serwisu. Podasz skąd i dokąd chcesz jechać, w ile osób i w jaki dzień. W wyniku wyszukiwarki otrzymasz propozycje od różnych przewoźników, którzy obsługują wybraną przez Ciebie trasę.
    Płatności za pomocą kart płatniczych i przelewów elektronicznych są obsługiwane przez Centrum Autoryzacji Płatności, które jest gwarantem bezpiecznej transakcji. W trakcie realizacji w/w płatności żadna ze stron poza Centrum Autoryzacji Płatności nie uzyskuje danych dotyczących Twojego konta.
    W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej lub przelewu elektronicznego, masz 15 minut od momentu założenia rezerwacji na dokonanie płatności. Jeśli w tym czasie płatność nie zostanie dokonana, rezerwacja zostanie automatycznie usunięta.
    Dokonując płatności, powinieneś/powinnaś mieć pewność, że posiadsza kartę płatniczą lub konto w banku obsługiwanym przez Centrum Autoryzacji Płatności oraz środki pieniężne wystarczające do zapłaty za zarezerwowany bilet.
    W przypadku braku możliwości pobrania wymaganej kwoty z rachunku karty płatniczej, lub rachunku bankowego, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
    Za bilety wybranych przewoźników można zapłacić przelewem tradycyjnym. Tę formę zapłaty można wybrać tylko w przypadku, gdy do daty wyjazdu pozostało nie mniej niż 10 dni roboczych. W przypadku wybrania przez Ciebie zapłaty przelewem tradycyjnym: masz 3 godziny od momentu założenia rezerwacji na zalogowanie się w module euroTICKET IT-WWW, za pomocą przesłanych mailem danych (nr transakcji i PIN), co spowoduje przedłużenie rezerwacji do 5 dni, masz możliwość wydrukowania bezpośrednio z modułu euroTICKET IT-WWW wzór przelewu zawierający niezbędne dane, po otrzymaniu przelewu przez przewoźnika lub Centrum Autoryzacji Płatności system euroTICKET prześle Ci mailem potwierdzenie zakupu biletu. Jeżeli w czasie trwania w/w rezerwacji (5 dni) przelew nie zostanie zaksięgowany na koncie przewoźnika lub Centrum Autoryzacji Płatności to rezerwacja zostanie automatycznie usunięta i nie będziesz mieć gwarancji zakupu biletu. W takim przypadku, jeżeli przelew zostanie zaksięgowany na koncie przewoźnika lub Centrum Autoryzacji Płatności przed datą wyjazdu i będą wolne miejsca na wybrane połączenie, to otrzymasz potwierdzenie zakupu biletu mailem. W przeciwnym wypadku, jeżeli nie będzie wolnych miejsc, to przewoźnik zwróci Ci kwotę zapłaty na Twoje konto.
    Po zakończeniu procesu zakupu, możesz wydrukować bilet na zwykłej kartce formatu A4. W procesie zakupu otrzymasz numer transakcji oraz specjalny numer PIN, który w razie niepowodzenia wydruku umożliwia Ci powtórne wydrukowanie biletu. Bilet jest dokumentem uprawniającym Cię do odbycia podróży. Bez wydrukowanego biletu możesz nie zostać wpuszczony do autokaru.
    Moduł euroTICKET IT-WWW umożliwia Ci dokonanie, na biletach zakupionych za pośrednictwem Modułu euroTICKET IT-WWW, operacji: zwrotu, datowania biletu open, zmiany daty wyjazdu, zmiany daty powrotu jeżeli te operacje są zgodne z Umownymi Warunkami Przewozu Przewoźnika, którego dotyczy bilet.
    Za zwroty i zmiany w zakupionym bilecie, przewoźnik może pobrać opłatę manipulacyjną, zgodną z Umownymi Warunkami Przewozu. W celu dokonania zmian w zakupionym bilecie należy: za pomocą numeru transakcji i PINu zalogować się w Module euroTICKET IT-WWW, dokonać żądanej operacji wybierając opcję "Zmień/Zwróć" i postępując zgodnie z podpowiedziami. Po poprawnej realizacji w/w operacji otrzymasz potwierdzenie drogą mailową, a następnie ponownie wydrukować bilet zawierający dane po wykonanych zmianach.

    Co sądzisz o ofercie euroTICKET?

    Czy kiedykolwiek korzystałeś z euroTICKET? Jeśli tak, to chcielibyśmy usłyszeć o Twoich doświadczeniach. NiezaleznaOpinia to miejsce, w którym możesz bez wahania wyrazić swoją opinię. Chcielibyśmy wiedzieć, jaka jest ich oferta. Czy serwis jest łatwy w obsłudze? Czy znalazłeś to czego szukałeś/aś? Czy proces rejestracji przebiegał bezproblemowo? Jak oceniasz wygląd serwisu? Czy miałeś/aś kontakt z obsługą klienta, czy byli przyjaźni i pomocni? Czy korzystnie z usług euroTICKET jest wygodne, bezpieczne? Przeczytaj opinie klientów na temat euroTICKET i ich ofercie. Daj nam znać poprzez opinie klienta. Twoja opinia pomaga innym dowiedzieć się, czego można oczekiwać od euroTICKET.

    euroTICKET
    Opinie, skargi a doświadczenie klijentow (0)

    10
    100% Będę kupować tutaj nadal!
    Zamówienie
    rating
    10
    Serwis
    rating
    10
    Cennik
    rating
    10
    Dostava
    rating
    10

    Wszystkie opinie

    Czytaj o doswiadczeniach klientów, niezależnie opinie oraz skargi! Dowiedż się o najlepszych (online) sklepach. Wspólnie zdecydujemy, które sklepy są godne naszey uwagi a które nie!

    Napisz wlasną opinię o euroTICKET

    Twoja opinia

    FAQ

    Czy euroTICKET jest firmą godną zaufania?

    Obecnie jest 1 opinia klienta o euroTICKET. Średnio firma otrzymała ocenę w wysokości 10/10, a 100% recenzentów wskazało, że ponownie kupiliby produkt tej markę.

    Jakie usługi lub produkty oferuje euroTICKET?

    euroTICKET działa głównie w kategorii Usługi, a dokładniej w .

    Przeczytałem wszystkie recenzje. Co teraz?

    Você teve uma impressão positiva das avaliações? Nesse caso, você pode fazer seu pedido no site da euroTICKET com confiança. Caso contrário, você pode encontrar muitas outras marcas para ler no nosso site!