67% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2022-02-18
ubezpieczenie
Obsługa Uniqa działa w ten sposób, że 6 miesiecy zajmuje zgłoszenie sprzedaży. Po rozmowie z kons...Czytacz dalej
Zk

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2023-05-15
ubezpieczenie domu
obsługa klienta fatalna, okres długi oczekiwania na połączenie, a następnie przekierowywanie rozm...Czytacz dalej
Renata

Opinie (3)

  (1)

 (1)

  (0)

  (1)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ubezpieczenie

    Obsługa Uniqa działa w ten sposób, że 6 miesiecy zajmuje zgłoszenie sprzedaży. Po rozmowie z konsultantami po każdej rozmowie zapewniano mnie ze sprawą została załatwiona. Następnie mój adres został przekazany do windykacji a panie na infolinię twierdziły że nie widzą maila mimo, że dostałam potwierdzenie nadania przez uniqe. W dniu dzisiejszym wykonałam 3 telefony z prośbą o maila i dopiero po 3 rozmowie go otrzymalam. Konsultanci nie wywiązują się z tego co mówią w rozmowie, kontakt utrudniony, nie przyjmują zgłoszeń telefonicznie mimo, że taka opcja jest przedstawiana przez telefon, raz mówią, że mają wgląd w rozmowy, kiedy mowie, ze mam dowód na przeprowadzona rozmowę pani twierdzi, że ona nie ma podglądu. Najgorsza firma ubezpieczeniową z którą miałam doczynienia nie polecam nikomu. Liczba skarg złożonych w 2020 roku w liczbie 5294 skargi - mówi sama za siebie


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    OC

    Poza biurem obsługi klienta i niepoduszczalnie długim czasie aktualizacji danych w CEPIK, jestem zadowolony


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ubezpieczenie domu

    obsługa klienta fatalna, okres długi oczekiwania na połączenie, a następnie przekierowywanie rozmów do innych osób, które nigdy nie odbierają. Brak odpowiedzi na maile ze strony serwisu, ignorowanie klientów i podejmowanie decyzji za nich. O zwrot środków trzeba się dopominać kilkakrotnie.


Inni również oglądali