Wszystkie opinie
Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!
Proama to wedÅug Dziennika Ubezpieczeniowego najszybciej rozwijajÄ ca siÄ firma ubezpieczeniowa w Polsce, która ubezpiecza już ponad milion klientów. Proama wyróżnia siÄ na rynku, proponujÄ c klientom Osobistego DoradcÄ oraz zniżkÄ bonus-malus w wysokoÅci 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostÄpne sÄ poprzez Internet, telefon, u agentów i dealerów samochodowych. Proama oferuje ubezpieczenia OC i ACoraz ubezpieczenia mieszkaniowe wraz z wachlarzem produktów dodatkowych, ubezpieczenia dla maÅych i Årednich firm, a także ubezpieczenia osobowe. Proama zatrudnia w Polsce ponad 600 specjalistów. WspóÅpracuje z prawie 20 000 Osób WykonujÄ cych CzynnoÅci Agencyjne poprzez ponad 2000 agencji. W roku 2015 roku zlikwidowaÅa już okoÅo 60 000 szkód. Proama uzyskaÅa również tytuÅ "Gwiazda JakoÅci ObsÅugi 2014" w VII edycji Polskiego Programu JakoÅÄ ObsÅugi. Gwiazda JakoÅci ObsÅugi przyznawana jest firmom, wysoko ocenianym przez konsumentów. Zdaniem respondentów, Gwiazda JakoÅci ObsÅugi to firma, która stosuje przyjazne procedury, jest rekomendowana przez innych klientów i godna zaufania.
Proama jest czÄÅciÄ miÄdzynarodowej Grupy Generali. Grupa Generali powstaÅa w 1831 roku. Od poczÄ tku dziaÅalnoÅci jej rozwój byÅ skierowany na miÄdzynarodowe rynki. Obecnie Grupa dziaÅa w ponad 60 krajach, zatrudnia 80.000 pracowników, posiada 65 mln klientów na caÅym Åwiecie i sprzedaje swoje produkty poprzez sieÄ 82.000 profesjonalistów. Grupa zarzÄ dza aktywami o wartoÅci ponad 400 mld euro. WedÅug Fortune Global 500 Grupa Generali jest jednÄ z 50 najwiÄkszych firm na Åwiecie. Jest kluczowym graczem w Europie, najwiÄkszym ubezpieczycielem na życie i liderem w bezpoÅrednich kanaÅach sprzedaży. Jest najwiÄkszÄ firmÄ ubezpieczeniowÄ we WÅoszech i drugÄ w Niemczech oraz we Francji.
„Wrzucam na luz” to akcja, zorganizowana na rzecz uprzejmego zachowania na drodze, wskazujÄ ca i jednoczeÅnie piÄtnujÄ ca najczÄÅciej spotykane agresywne, niegrzeczne postawy kierowców. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na fakt, że przyczynÄ wielu wypadków drogowych i stÅuczek jest czÄsto zbyt agresywna oraz ryzykowna jazda i niekulturalne zachowanie kierowców. Proama nie ma wpÅywu na korki i dziury w drodze, ale ma wpÅyw na to, jak traktujemy innych uczestników ruchu drogowego. „Wrzucam na luz” to akcja, którÄ Proama chce zwróciÄ uwagÄ zarówno kierowców dwu- i jednoÅladów, rowerzystów, a także pieszych, że spokojne, uprzejme korzystanie z dróg wszystkim uÅatwi dotarcie do celu i wpÅywa na bezpieczeÅstwo. Kultura jazdy, choÄ zaniedbywana, jest ważnym elementem bezpieczeÅstwa w ruchu drogowym.
Proama dokÅada wszelkich staraÅ, abyÅ byÅ zadowolony ze wspóÅpracy z niÄ . Wie jednak, że czasami może siÄ zdarzyÄ, że bÄdziesz chciaÅ zÅożyÄ reklamacjÄ. Jak to zrobiÄ:
- Napisz do Proama i przeÅlij pismo na adres fizyczny firmy.
- ZadzwoÅ do Proama i powiedz, że chcesz zÅożyÄ reklamacjÄ ustnie, a zostanie ona zanotowana przez SpecjalistÄ.
- Możesz też zÅożyÄ jÄ telefonicznie albo ustnie do protokoÅu w jednostce Proama obsÅugujÄ cej klientów.
Proama odpowie Ci w terminie nie dÅuższym niż 30 dni w postaci papierowej na wskazany przez Ciebie adres, lub na Twój wniosek w formie elektronicznej na wskazany przez Ciebie adres e-mail. W sprawach szczególnie skomplikowanych, wymagajÄ cych dodatkowych wyjaÅnieÅ, może siÄ zdarzyÄ, że trzeba wiÄcej czasu, aby wyjaÅniÄ TwojÄ sprawÄ. Wówczas Proama poinformuje CiÄ o przyczynach opóźnienia, okolicznoÅciach wymagajÄ cych dodatkowego ustalenia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi (jednak nie dÅuższym niż 60 dni).
Podziel siÄ opiniÄ ! Twoja opinia jest dla nas ważna i pomaga w zapewnieniu najlepszej jakoÅci poziomu usÅug dla naszych klientów.
Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!