Komputronik - Ogólna ocena na podstawie 29 opinii
Wyróżnione Recenzje
Opinie (29)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup programu graficznego
Po zakupie programu graficznego w wersji elektronicznej, okazało się, że klucze nie działają do PaintShop Pro 2023 Ultimate ESD, mimo że były podane w wiadomości. Kontakt z obsługą klienta był bardzo uciążliwy, pracownicy sklepu nie potrafili mi pomóc ani nie wykazali zainteresowania rozwiązaniem problemu. Ostatecznie musiałam sama znaleźć alternatywne rozwiązanie, aby w ogóle móc korzystać z programu. Brak profesjonalizmu i niekompetencja ze strony sklepu bardzo mnie zawiódły.
Moje zakupy - obietnica niezrealizowana
Sklep chciał mi wcisnąć produkt, którego nie mieli w magazynie. Kiedy złożyłam zamówienie, powiedzieli mi, że nie mają go na stanie i musiałam czekać na zwrot pieniędzy.
Zakup towaru pod kontrolą
Nie polecam korzystania z tej usługi, to zwykły oszust. Obsługa klienta okropna, nie szanują ludzi. Reklamacje i zwroty to u nich nie istnieje. Lepiej szukać gdzie indziej, żeby uniknąć problemów.
Sprzęt komputerowy
Zamówiłem sprzęt komputerowy w Komputronik i liczyłem, że będzie dostępny szybko, ale niestety wystąpił problem z dostępnością i teraz muszę czekać 5 dni. Próbowałem kilka razy skontaktować się z obsługą, ale niestety obiecywali tylko dostawę. Po ośmiu dniach postanowiłem zrezygnować z zamówienia ze względu na wyjazd za granicę. W przeszłości miałem lepsze doświadczenia z innymi firmami, gdzie sprzęt był wysyłany w tym samym dniu, bez zbędnych opóźnień.
Zakup laptopa
Absolutnie odradzam! Sprawdziłem stronę, był produkt, a potem dostałem email, że go nie ma. Co mam teraz zrobić...
Zakup komputera stacjonarnego
Postanowiłem kupić komputer stacjonarny w sklepie, bo liczyłem na pomoc fachowców. Bardzo się miło zaskoczyłem, obsługa była naprawdę kompetentna i pomocna. Ci pracownicy wiedzieli wszystko o komputerach i potrafili odpowiedzieć na moje pytania i wątpliwości związane z zakupem. Co więcej, dostałem informacje o pomocy telefonicznej, jeśli będę miał jakieś problemy z nowym komputerem w domu. To sprawia, że czuję się pewniej jako klient, naprawdę robi różnicę.
Zamówienie komputera stacjonarnego
Zamówiłem sobie komputer stacjonarny zgodnie z moimi potrzebami, niestety w momencie otrzymania sprzętu okazało się, że wiatrak jest uszkodzony, a obudowa również ma wady. Kiedy odesłałem komputer na naprawę, nikt mnie nie poinformował o jego statusie, więc musiałem sam dzwonić i pytać. Po wielu trudnościach wreszcie udało się odebrać naprawiony komputer, ale niestety system Windows 11 Pro nie chce się aktywować. Obsługa techniczna zostawia wiele do życzenia, jest mało pomocna i nieprzyjazna, brakuje rzetelnej komunikacji i troski o klienta. Na pewno już więcej nie zamówię niczego z tego sklepu.
Zamówienie wagi
Zamówiłem wagę, ale niestety nie dostałem jej z powodu błędu w dostawie. Obsługa w sklepie była okropna, dawali mi złe informacje i nie potrafili pomóc mi w rozwiązaniu problemu. Okazało się, że produkt, który kupiłem, nie był dostępny. Cała sytuacja sprawiła, że czułem się jakby mnie oszukano. Nie polecam tego sklepu.
Zakup i reklamacja
Moje doświadczenie zakupowe w tym sklepie niestety było rozczarowujące. Po odesłaniu reklamowanego produktu musiałem czekać półtora tygodnia na informację, że został wysłany do producenta w celu naprawy. Brak aktualizacji na bieżąco co do statusu mojej reklamacji sprawił, że czułem się zaniepokojony i niepewny co do dalszych działań. Żałuję tego zakupu i mam nadzieję, że sklep poprawi swoje procedury w przyszłości.
Zamówienie w ofercie raty 0%
Jako klientka sklepu online zdecydowałam się skorzystać z oferty 0% rat. Niestety, kiedy przyszłam odebrać zamówienie osobiście w salonie, okazało się, że nie mogę skorzystać z tej promocji. Na stronie internetowej nie było o tym słowa, co mnie bardzo zdenerwowało. Musiałam zapłacić całą kwotę od razu, co mnie rozczarowało. Obsługa była w porządku, ale ten incydent zmniejszył moje zaufanie do sklepu.
Zakup nowej klawiatury
Kupiłem nową klawiaturę online w Komputronik, bo moja stara była zepsuta. Sklep obiecał dostarczyć moje zamówienie w ciągu 2 dni, ale musiałem jednak poczekać 3 dni. Mimo to, klawiatura działa świetnie i jestem zadowolony z jakości produktu.
Laptop purchase
Zamówiłem laptop w Komputroniku, bo po porównaniu cen okazało się, że mają najlepszą ofertę. Kontakt przez e-mail był szybki i pomocny. Wybrałem zakup w Komputroniku ze względu na atrakcyjną cenę.
Laptop, myszka, słuchawki
Zamówiłem trzy rzeczy, ale dostałem tylko dwie z nich. Przed zakupem dokładnie sprawdziłem zdjęcia, opis i korespondencję, ale jeden z produktów okazał się być inny i tańszy. To sprawiło, że nie miałem prezentu pod choinkę. Już odesłałem towar i teraz czekam na zwrot pieniędzy. Brakowało jednak nawet przeprosin i przyznania się do błędu.
Zakup komputera w leasingu
Dostaliśmy nowy komputer w leasingu od Komputronika, ale niestety firma wysłała go na zupełnie inny adres niż był zapisany. To spowodowało dużo zamieszania i problemów. Nasz pracownik nie miał komputera przez długi czas, co bardzo utrudniło naszą codzienną pracę. Niestety, nie jesteśmy zadowoleni z obsługi w Komputroniku i na pewno nie zamówimy u nich więcej niczego.
Słuchawki
Słuchaj, naprawdę mnie wkurza, że te słuchawki zaczęły przerywać. Poszedłem do sklepu, ale powiedzieli mi, że to uszkodzenie mechaniczne, co jest kompletnie bez sensu, bo słuchawki wyglądają jak nowe! Dodatkowo nie mam żadnych informacji na temat statusu reklamacji i wysyłki. To naprawdę mnie irytuje.
Zakup laptopa
Sklep ma w ofercie różne produkty, niestety niektóre z nich czasem nie są od razu dostępne. Po złożeniu zamówienia dostałem maila, że laptop który chciałem kupić nie jest na magazynie. Na szczęście sklep szybko go sprowadził i dostarczył bez większych opóźnień. Choć na początku byłam nieco zaniepokojony/a, to cały proces przebiegł bez problemów i sprawnie.
Kupiony zasilacz
Szczerze polecam zakup tego zasilacza. Jego konstrukcja jest naprawdę solidna, a cena promocyjna sprawia, że warto zainwestować. Jest też bardzo cichy, co na pewno ucieszy osoby lubiące pracować przy komputerze w ciszy. Dzięki modularnym przewodom w moim komputerze panuje teraz porządek, a brak zbędnych kabli sprawia, że łatwiej utrzymać czystość. Nawet opaski zasiskowe były w zestawie, co pomaga jeszcze lepiej uporządkować kable. Obsługa była bardzo szybka i sprawna, a zabezpieczenie towaru podczas transportu było naprawdę solidne.
Zakup komputera
Mimo że zamówiłem komputer, niestety okazało się, że nie było go dostępne na magazynie. Obiecano mi, że produkt będzie dostarczony w ciągu 1-2 dni, ale niestety trzeba było czekać ponad tydzień. To było naprawdę żenujące. Brak jasności na stronie internetowej i nieuczciwe praktyki wobec klientów są absolutnie nie do przyjęcia.
Brak zwrotu
Nie polecam Komputronika, strasznie nieelastyczne podejście do klientów. Chciałam anulować zamówienie, ale odmówili mi zwrotu pieniędzy. Musiałam czekać długo na dostawę, tylko po to, żeby ją zwrócić, a teraz nie mogę odzyskać swoich pieniędzy.
moje zamówienie
Zamówiłem coś w poniedziałek i chciałem, żeby przyszedł do mnie w piątek, ale niestety nie dotarł na czas. Po zadzwonieniu, w końcu zostało to wysłane i ostatecznie zdążyło do mnie po weekendzie.
Najwięcej głosów recenzja
hulajnoga elektryczna
Fajny sklep ze sprzętem elektronicznym, mają przystępne ceny niektórych produktów, a niektóre są trochę wysokie, ale kto szuka ten znajdzie. Posurfowałem trochę po sklepie i jes... Czytacz dalejPrzez: Maciek