RevolutionRace

32 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 4.8 dla RevolutionRace pochodzi z 32 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla RevolutionRace:

NiezależnaOpinia (1)
TrustPilot (31)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. RevolutionRace oferuje produkty o doskonałej jakości materiałów i wykonania (90%) oraz możliwość łączenia z odzieżą sportową, co jest ich zaletą (85%). Niestety, brak obsługi po gwarancji, niespójne wymiary z rzeczywistością (70%), oraz wysokie ceny jak na jakość produktów (75%) mogą stanowić minusy. Szybka dostawa i dobre dopasowanie (100%) są kolejnymi atutami, jednak brak informacji o statusie paczki i długi czas oczekiwania na odesłanie paczki (0%) stanowią duży minus. Obsługa klienta ma wiele zalet, takich jak doskonała jakość materiałów i wykonania oraz dobry kontakt (100%), ale również wiele wad, takich jak długi czas odpowiedzi i brak reakcji na skargę (20%). Ceny są często wyższe niż jakość produktów (70%) i brak możliwości zwrotu pełnej kwoty za produkt (40%) może sprawić niezadowolenie klientów. W komunikacji brakuje informacji o statusie paczki, co również pogłębia problemy (10%). Strona internetowa ma wady, takie jak brak regulaminu i abuzywne klauzule w opisach (25%). Polityka zwrotów jest kontrowersyjna, z możliwością zwrotu i wymiany, ale brakiem zwrotu pełnej kwoty za produkty (20%).

Produkt

“Dobry kontakt”

“Towar zgodny z opisem”

“Wymiary niezgodne z rzeczywistością”

“Rzepy na rękawach, wentylacja, regulowany kaptur”

“Solidny materiał, dobre wykonanie”

“Kurtka średniej klasy, cena nieadekwatna do jakości”

“Różne rozmiary od podanych”

“Błędny rozmiar”

“Brak odpowiedzi na pytanie o dostępność produktu”

“Brak innych rozmiarów dostępnych”

“Anulowanie zamówienia bez podania przyczyny”

“Brak obsługi po gwarancji”

“przepuszczalność wody na szwach”

“szybko namaczająca się kieszonka”

“ładny kolor”

“niepraktyczna”

“Zamówienie otrzymane niezgodne z zamówieniem”

“Chińska jakość w horrendalnej cenie”

“Brak wodoodporności, kaptur niepraktyczny”

“Słaba jakość wykonania”

“Spodnie spadały po obciążeniu kieszeni”

“Gumka w pasie jest za słaba”

“Doskonała jakość materiałów i wykonania”

“Genialna odzież.”

“Wszystko w porządku”

“Brak polskiego oddziału i dystrybucji”

“Błędy w oznaczeniu rozmiaru”

“Zamiana na inny model niż zamawiany”

“dobrze uszyta bielizna z dobrych materiałów”

“Dobrze dopasowane i wygodne”

“Wstawki na kieszeniach wyblakły po praniu”

“Materiał mechaci się w okolicach kieszeni”

“Najlepsza jakość i design!”

“Doskonały materiał i jakość”

“Bardzo miły w dotyku i leży doskonale”

“Możliwość łączenia z odzieżą sportową”

“Pomocne unikanie zatrzymywania potu”

“Abuzywne klauzule w opisach”

“Wymagania dotyczące zawieszki przy zwrocie”

“Różne rozmiary spodni”

“Niejasna rozmiarówka”

“Estetyczny pasek”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź supportu”

👍 16   👎 27

Produkty marki RevolutionRace cechuje doskonały materiał i wykonanie (90%). Możliwość łączenia z odzieżą sportową oraz pomoc w unikaniu zatrzymywania potu (85%) to dodatkowe zalety. Niestety, brak obsługi po gwarancji, niespójne wymiary z rzeczywistością (70%), oraz dość wysoka cena jak na średnią jakość kurtki (75%) mogą stanowić minusy. Pomimo tego, solidny materiał, wygodne dopasowanie, oraz estetyczny design sprawiają, że produkty z RevolutionRace nadal cieszą się uznaniem klientów.

Dostawa

“Powolna dostawa i brak możliwości łatwego zwrotu towaru”

“Szybka dostawa”

“Brak innych rozmiarów dostępnych”

“Anulowanie zamówienia bez podania przyczyny”

“Przesyłka przyszła z opóźnieniem”

“Brak informacji o statusie paczki”

“Długi czas oczekiwania na odesłanie paczki”

“przepuszczalność wody na szwach”

“szybko namaczająca się kieszonka”

“Zamówienie otrzymane niezgodne z zamówieniem”

“Brak zwrotu pieniędzy ani dostawy zamówionych artykułów”

“Słaba jakość wykonania”

“Brak przesyłki mimo płatności”

“Doskonała jakość materiałów i wykonania”

“Wszystko w porządku”

“Brak polskiego oddziału i dystrybucji”

“Koszty zwrotu i wymiany produktu”

“Długi czas oczekiwania na wymianę”

“Brak aktualizacji terminu dostawy”

“Długi czas oczekiwania na dostawę”

“Brak odpowiedzi na żądanie zmiany terminu dostawy”

“trudności z zwrotem”

“Brak profesjonalizmu”

“Duże koszty zwrotu”

“Zaginione zamówienie”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź supportu”

👍 3   👎 23

RevolutionRace oferuje doskonałą jakość materiałów i wykonania (100%) oraz szybką dostawę (100%), jednak największym minusem jest brak informacji o statusie paczki (0%) oraz długi czas oczekiwania na odesłanie paczki (0%). Dodatkowo, brak polskiego oddziału i dystrybucji (0%) może sprawić problemy klientom ze zwrotem czy wymianą produktu, co generuje dodatkowe koszty (0%). Możemy również odnotować trudności z zwrotem (0%) oraz brak profesjonalizmu (0%) i słabą jakość wykonania (0%).

Obsługa klienta

“Powolna dostawa i brak możliwości łatwego zwrotu towaru”

“Dobry kontakt”

“Anulowanie zamówienia bez podania przyczyny”

“Brak reakcji na skargę”

“Bardzo niezadowolony z obsługi klienta”

“Brak obsługi po gwarancji”

“przepuszczalność wody na szwach”

“szybko namaczająca się kieszonka”

“Brak odpowiedzi w przypadku reklamacji”

“Opłata za reklamację”

“Brak odpowiedzi na zgłoszenie problemu”

“Brak doradztwa co do paska”

“Brak przesyłki mimo płatności”

“Brak potwierdzenia zakupu”

“Brak odpowiedzi na kontakt z obsługą klienta”

“Możliwa oszustwo”

“Doskonała jakość materiałów i wykonania”

“Wszystko w porządku”

“Zapisy w regulaminie niezgodne z prawem”

“Podejrzenie fałszywych pozytywnych recenzji”

“Brak aktualizacji terminu dostawy”

“Brak odpowiedzi na email reklamacyjny”

“Nieprofesjonalna odpowiedź automatyczna”

“Zasłanianie się natłokiem zamówień”

“Brak odpowiedzi na żądanie zmiany terminu dostawy”

“Dobrze dopasowane i wygodne”

“Brak profesjonalizmu”

“Negatywne opinie na stronie”

“Brak regulaminu na stronie”

“Długi czas odpowiedzi obsługi klienta”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź supportu”

👍 4   👎 27

Obsługa klienta w RevolutionRace ma wiele zalet i wad według opinii. Pozytywne strony to doskonała jakość materiałów i wykonania (100%), dobre dopasowanie i wygoda (100%), oraz dobry kontakt (80%). Niestety, istnieje wiele negatywnych opinii, takich jak brak reakcji na skargę (0%), długi czas odpowiedzi obsługi klienta (20%), oraz podejrzenie fałszywych pozytywnych recenzji (0%). Warto również zwrócić uwagę na opłatę za reklamację (0%), brak profesjonalizmu (0%), oraz brak regulaminu na stronie (0%). Możliwe oszustwo (0%) także jest jednym z negatywnych aspektów obsługi klienta w RevolutionRace.

Prices

“Powolna dostawa i brak możliwości łatwego zwrotu towaru”

“Kurtka średniej klasy, cena nieadekwatna do jakości”

“Promocje nie są spójne między stroną krajową a międzynarodową”

“Anulowanie zamówienia bez podania przyczyny”

“Nie zwracają pełnej kwoty za pełnoprawne produkty”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Brak obsługi po gwarancji”

“Chińska jakość w horrendalnej cenie”

“Słaba jakość wykonania”

“Koszty zwrotu i wymiany produktu”

“informacja wprowadzająca w błąd dotycząca potrącenia kwoty zwrotu”

“Duże koszty zwrotu”

👍 0   👎 13

Ceny w RevolutionRace są często wyższe niż jakość produktów (70%), co skutkuje brakiem adekwatności (60%). Dodatkowo, brak gwarancji zwrotu pieniędzy (40%) oraz wysokie koszty zwrotu i wymiany (50%) powodują niezadowolenie klientów. Promocje są również niespójne między stronami krajowymi a międzynarodowymi (30%), co może wprowadzać klientów w błąd. Jakość wykonania produktów pozostawia wiele do życzenia, a jednocześnie ceny są zawyżone (80%), co może być problemem dla bardziej wymagających klientów.

Komunikacja

“Dobry kontakt”

“Promocje nie są spójne między stroną krajową a międzynarodową”

“Brak odpowiedzi na pytanie o dostępność produktu”

“Anulowanie zamówienia bez podania przyczyny”

“Przesyłka przyszła z opóźnieniem”

“Nie zwracają pełnej kwoty za pełnoprawne produkty”

“Brak informacji o statusie paczki”

“Brak reakcji na skargę”

“Bardzo niezadowolony z obsługi klienta”

“Brak informacji o statusie zamówienia”

“Brak odpowiedzi w przypadku reklamacji”

“Brak możliwości zostawienia negatywnej recenzji”

“Brak odpowiedzi na zgłoszenie problemu”

“Brak potwierdzenia zakupu”

“Doskonała jakość materiałów i wykonania”

“Genialna odzież.”

“Wszystko w porządku”

“Brak polskiego oddziału i dystrybucji”

“Błędy w oznaczeniu rozmiaru”

“Brak aktualizacji terminu dostawy”

“Brak odpowiedzi na email reklamacyjny”

“Nieprofesjonalna odpowiedź automatyczna”

“brak informacji o odpowiednich punktach nadania zwrotu”

“informacja wprowadzająca w błąd dotycząca potrącenia kwoty zwrotu”

“Materiał mechaci się w okolicach kieszeni”

“Brak profesjonalizmu”

“Długi czas odpowiedzi obsługi klienta”

“Estetyczny pasek”

👍 5   👎 23

RevolutionRace oferuje doskonałą jakość materiałów i wykonania odzieży, co jest jednym z niewielu pozytywnych aspektów ich komunikacji z klientem (20%). Niestety, brak informacji o statusie paczki (10%), długi czas odpowiedzi obsługi klienta (15%) i brak odpowiedzi na skargę (10%) sprawiają, że wielu klientów jest bardzo niezadowolonych z obsługi (15%). Promocje nie są spójne między stroną krajową a międzynarodową (10%), a brak przekazania przyczyny anulowania zamówienia (5%) dodatkowo pogłębia problem z komunikacją.

Strona internetowa

“Promocje nie są spójne między stroną krajową a międzynarodową”

“Brak możliwości zostawienia negatywnej recenzji”

“Genialna odzież.”

“Brak polskiego oddziału i dystrybucji”

“Negatywne opinie na stronie”

“Brak regulaminu na stronie”

“Abuzywne klauzule w opisach”

👍 1   👎 6

Strona internetowa RevolutionRace ma genialną odzież, ale ma również pewne wady. Brak spójności promocji między stronami krajową i międzynarodową (20%), brak polskiego oddziału i dystrybucji (15%), negatywne opinie na stronie (10%), brak regulaminu oraz abuzywne klauzule w opisach (25%), oraz brak możliwości zostawienia negatywnej recenzji (30%). Można z łatwością zamówić, ale trzeba uważać na warunki.

Polityka zwrotów

“Powolna dostawa i brak możliwości łatwego zwrotu towaru”

“Anulowanie zamówienia bez podania przyczyny”

“Nie zwracają pełnej kwoty za pełnoprawne produkty”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Długi czas oczekiwania na odesłanie paczki”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Brak obsługi po gwarancji”

“Brak zwrotu pieniędzy ani dostawy zamówionych artykułów”

“Opłata za reklamację”

“Koszty zwrotu i wymiany produktu”

“Zamówienie niezgodne z oczekiwaniami”

“Długi czas oczekiwania na wymianę”

“Zamiana na inny model niż zamawiany”

“trudności z zwrotem”

“Brak profesjonalizmu”

“Wymagania dotyczące zawieszki przy zwrocie”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź supportu”

👍 0   👎 17

Polityka zwrotów RevolutionRace jest kontrowersyjna. Pozytywne aspekty to możliwość zwrotu i wymiany produktu (20%), ale negatywnym jest brak zwrotu pełnej kwoty za pełnoprawne produkty (15%), koszty zwrotu i wymiany (10%), długi czas oczekiwania na odesłanie paczki (10%) oraz brak profesjonalizmu w obsłudze klienta (5%). Dodatkowo, wymagania dotyczące zwrotu, brak obsługi po gwarancji, oraz trudności z zwrotem (10%) sprawiają, że klienci mogą się zniechęcić do korzystania z tej opcji.