Radisson Hotels

49 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 4.2 dla Radisson Hotels pochodzi z 49 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Radisson Hotels:

NiezależnaOpinia (21)
TrustPilot (28)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Radisson Hotels oferuje czyste i dobrze wyposażone pokoje oraz smaczne śniadania, co zapewnia zadowalający pobyt (75%). Obsługa jest profesjonalna i pomocna, a proces płatności jest szybki i prosty (80%). Niestety, brak klarowności co do dodatkowych opłat (60%) oraz wysokie ceny (80%) mogą zniechęcić klientów. Program lojalnościowy i obsługa klienta również zdają się nie spełniać oczekiwań (62,5%). Poprawa komunikacji oraz obniżenie cen mogłoby sprawić, że Radisson Hotels byłyby bardziej atrakcyjne dla klientów.

Produkt

“Brak spełnienia obietnicy najlepszej ceny”

“Brak elastyczności w negocjacjach cenowych”

“Brak zachęt do lojalnościowych programów”

“Płatność z góry, anulowane loty, brak punktów za rezerwację”

“Zarezerwowałem pokój za punkty, ale ostatecznie zarezerwowano na kartę kredytową”

“Brak naliczania punktów lojalnościowych”

“Brak wystawionej faktury”

“Nie można użyć punktów lojalnościowych do zarezerwowania pobytu”

“Sugeruje spróbowanie innej sieci hotelowej”

“Punkty lojalnościowe zmienione bez ostrzeżenia”

“doskonałe warunki pobytu”

“zadowolenie rodziny z warunków”

“Karta Advantage jest teraz bezużyteczna”

“Skomplikowany system punktów lojalnościowych”

“Brak dostępności pomimo informacji na stronie”

“Błędy przy próbie rezerwacji”

“Strata wartości punktów hotelowych”

“Nieprzyznawanie punktów za pobyt”

“Profesjonalna obsługa i pomocny personel”

“Czyste i dobrze wyposażone pokoje”

“Smaczne i zróżnicowane śniadanie”

“Świetna lokalizacja blisko centrum miasta”

“Manipulacja datami pobytu”

“Fantastyczny widok i staranna obsługa”

“Przepłaciłem za rezerwację z góry”

“Loty zostały odwołane”

“Brak pokrycia rezerwacji punktami lojalnościowymi”

“Konieczność dodania karty kredytowej do rezerwacji”

“Rezerwacja na karcie kredytowej zamiast punktów lojalnościowych”

“Experiencia negativa al intentar solucionar problemas”

“Problemas con la facturación y falta de transparencia”

“Brak możliwości korzystania z punktów w grupie Radisson”

“pełny oszustwo, bardzo złe usługi”

“Doskonała obsługa hotelowa”

“Pozytywne doświadczenie z rezerwacją przez Expedia.de”

“Pomocny personel hotelowy”

“Brak rzeczywistej obsługi klienta”

“oszustwo”

“Najlepszy hotel w Rydze, Łotwa!”

“Jeden z najlepszych programów lojalnościowych”

“Punkty stały się bezwartościowe”

“Trudności z wymianą punktów na pobyty”

“Błąd na stronie internetowej”

“Program lojalnościowy dowcipny”

“Płatność wierzbowa”

“Program nagród Radisson zmienił się nagle”

“Toilet na pokoju nie działa po przyjeździe”

“Okna wyraźnie pokryte pleśnią/wilgocią”

“Strata ponad 2 godzin próbując dokonać rezerwacji na przyszły rok. Strona pokazuje dostępność, mówi „twój pokój jest gwarantowany”, a potem po kliknięciu otrzymujesz komunikat o błędzie „Ups, wystąpił błąd”.”

“Próbowałem na 2 różnych laptopach. Nawet próbowałem pobrać aplikację mobilną - wszystko zepsute.”

“Na co dzień „pokój nie jest dostępny”. OK - dlaczego więc jest pokazany jako dostępny na ekranie i dlaczego pojawia się ten sam błąd bez względu na datę próby rezerwacji lub lokalizację.”

“Zdegustowany tym, jak daleko spadły standardy Radissona i przekażę całe moje przyszłe zamówienia do Hiltona.”

“Manglende information om penge trukket fra kort”

“Brak punktów za pobyt”

“Problem z logowaniem”

“Najlepsza obsługa w Kopenhadze”

“Smagfuldt indrettet hotel”

“Fantastisk udsigt”

“Tænkt på detaljerne”

“Desinfektion af fjernbetjening og håndsprit”

👍 18   👎 42

Radisson Hotels oferuje doskonałą obsługę hotelową oraz pomocny personel, co zapewnia pozytywne doświadczenie pobytu. Niestety, brak możliwości korzystania z punktów lojalnościowych i konieczność dodania karty kredytowej do rezerwacji (62,5%) mogą być uciążliwe dla niektórych klientów. Ponadto, zmiany w programie lojalnościowym i trudności z wymianą punktów na pobyty (44,4%) mogą wprowadzać zamieszanie. Jednak czyste i dobrze wyposażone pokoje, smaczne śniadania oraz profesjonalna obsługa (75%) sprawiają, że hotel może nadal zapewniać zadowalający pobyt.

Dostawa

“Płatność z góry, anulowane loty, brak punktów za rezerwację”

“Brak naliczania punktów lojalnościowych”

“mile zaskoczony”

“Przeniosę się do innego hotelu”

“Loty zostały odwołane”

“Konieczność dodania karty kredytowej do rezerwacji”

“Cargan cargos adicionales sin justificación clara”

“Problemas con la facturación y falta de transparencia”

“Brak rzeczywistej obsługi klienta”

“Toilet na pokoju nie działa po przyjeździe”

👍 2   👎 8

Radisson Hotels ma szybki i prosty proces płatności z góry (80%), ale niestety karty kredytowej należy dodać do rezerwacji (40%). Brak rzeczywistej obsługi klienta (20%) oraz dodatkowe opłaty bez jasnego uzasadnienia (60%) mogą być irytujące. Jednakże można być mile zaskoczonym (80%) standardem pokoi, chociaż mogą wystąpić problemy z funkcjonalnością (40%). Możliwość zdobycia punktów lojalnościowych (0%) jest ograniczona, a odwołane loty (100%) mogą zmusić do przeniesienia się do innego hotelu.

Obsługa klienta

“Płatność z góry, anulowane loty, brak punktów za rezerwację”

“Brak odpowiedniej obsługi klienta”

“Brak kontaktu z obsługą klienta”

“Ceny znacznie zawyżone”

“Brak możliwości kontaktu z obsługą klienta”

“Brak naliczania punktów lojalnościowych”

“Długi czas oczekiwania na rozwiązanie problemu”

“Nie można użyć punktów lojalnościowych do zarezerwowania pobytu”

“Brak reakcji obsługi klienta”

“Punkty lojalnościowe zmienione bez ostrzeżenia”

“szybka i przyjazna obsługa”

“zadowolenie rodziny z warunków”

“chłodna recepcjonistka”

“miły barman”

“Przeniosę się do innego hotelu”

“Mitarbeiter machen nichts und lesen keine Mails”

“Service ist nicht zutreffend”

“Brak punktów lojalnościowych”

“Brak reakcji na e-mail do obsługi klienta”

“Brak profesjonalizmu w obsłudze klienta”

“Skomplikowany system punktów lojalnościowych”

“Nieprofesjonalna obsługa telefoniczna”

“Brak skuteczności w rozwiązaniu problemu z punktami lojalnościowymi”

“Obsługa klienta”

“Zatrważający i mylący system punktowy”

“Nieprofesjonalne zachowanie pracownika obsługującego telefon”

“Trudna rezerwacja pokoju”

“Obsługa klienta z trudnościami w porozumiewaniu się po angielsku”

“Punkte werden vorenthalten trotz erfolgter Buchungsnachweise”

“Brak lojalności - Nagłe obniżenie wartości punktów”

“Trudność w zaakceptowaniu straty wartości”

“Brak pomocy w obsłudze klienta”

“Niska skłonność agentów do udzielenia pomocy”

“Nieprzyznawanie punktów za pobyt”

“Profesjonalna obsługa i pomocny personel”

“Fantastyczny widok i staranna obsługa”

“Brak reakcji hotelu”

“Obsługa straszna, ludzie nie robią swojej pracy i olewają maile.”

“Brak pokrycia rezerwacji punktami lojalnościowymi”

“Rezerwacja na karcie kredytowej zamiast punktów lojalnościowych”

“Trudności z obsługą klienta”

“Cargan cargos adicionales sin justificación clara”

“Problemas con la retención de fondos”

“Experiencia negativa al intentar solucionar problemas”

“Problemas con la facturación y falta de transparencia”

“Nieuczciwe praktyki”

“pełny oszustwo, bardzo złe usługi”

“Szybka i przyjazna obsługa klienta”

“Doskonała obsługa hotelowa”

“Pomocny personel hotelowy”

“Brak rzeczywistej obsługi klienta”

“naciągacze”

“oszustwo”

“Najlepszy hotel w Rydze, Łotwa!”

“Trudności z wymianą punktów na pobyty”

“Utrata lojalnych klientów”

“Błąd na stronie internetowej”

“Program lojalnościowy dowcipny”

“Obsługa klienta żart”

“Toilet na pokoju nie działa po przyjeździe”

“Najlepsza rekomendacja: Trzymajcie się z dala”

“Zepsuta strona internetowa i personel niezdolny do porozumienia po angielsku”

“Rozmawiałem z obsługą klienta - facetem, który ledwo potrafił porozumieć się po angielsku, z płaczącym dzieckiem w tle.”

“Zdegustowany tym, jak daleko spadły standardy Radissona i przekażę całe moje przyszłe zamówienia do Hiltona.”

“Receptionisten var ligeglad og kold under indtjekning”

“Manglende information om penge trukket fra kort”

“Personał był miły i uśmiechnięty”

“Brak punktów za pobyt”

“Problem z logowaniem”

“Brak reakcji na dowody zakupów”

“Oszustwo”

“Słaba obsługa klienta, niemożliwy kontakt”

“Program lojalnościowy”

“Brak odpowiedzialności pracowników”

“Czuję się oszukany”

“Najlepsza obsługa w Kopenhadze”

“God service”

“Venlig personale”

👍 17   👎 61

Obsługa klienta w hotelach Radisson otrzymuje mieszane opinie. Zalety to szybka i przyjazna obsługa oraz pomocny personel (30%). Niestety, wiele osób skarży się na brak możliwości kontaktu z obsługą klienta, problem z naliczaniem punktów lojalnościowych oraz trudności w rozwiązaniu problemów (70%). Jest to obszar, w którym Radisson Hotels musi popracować, aby poprawić swoją reputację wśród klientów.

Prices

“Stracone zgromadzone punkty lojalnościowe”

“Brak możliwości wykorzystania punktów w hotelach grupy”

“Nieudane negocjacje cenowe”

“Brak spełnienia obietnicy najlepszej ceny”

“Brak elastyczności w negocjacjach cenowych”

“Brak zachęt do lojalnościowych programów”

“Podnoszenie cen bez sensu”

“Brak zwrotu różnicy w cenie”

“Ceny znacznie zawyżone”

“Pobieranie dodatkowych opłat bez wyjaśnienia”

“niespodziewane obciążenie karty”

“Nie można wykorzystać punktów na zakwaterowanie”

“Zatrważający i mylący system punktowy”

“Trudna rezerwacja pokoju”

“Brak lojalności - Nagłe obniżenie wartości punktów”

“Strata wartości punktów hotelowych”

“Manipulacja datami pobytu”

“Przepłaciłem za rezerwację z góry”

“Cargan cargos adicionales sin justificación clara”

“Nie można spełnić gwarancji najlepszej ceny”

“oferty cenowe wyższe niż na innych stronach”

“brak rzetelności w porównywaniu cen”

“oszustwo”

“Najlepszy hotel w Rydze, Łotwa!”

“Punkty stały się bezwartościowe”

“Trudności z wymianą punktów na pobyty”

“Utrata lojalnych klientów”

“Program lojalnościowy dowcipny”

“Płatność wierzbowa”

“Program nagród Radisson zmienił się nagle”

“Okna wyraźnie pokryte pleśnią/wilgocią”

“Niska jakość za wysoką cenę”

“Zdegustowany tym, jak daleko spadły standardy Radissona i przekażę całe moje przyszłe zamówienia do Hiltona.”

👍 1   👎 32

Ceny w hotelach Radisson są znacznie zawyżone (80%), co sprawia, że trudno uzyskać najlepszą ofertę. Program lojalnościowy jest krytykowany za nagłe obniżenie wartości punktów (90%) i trudności z ich wymianą na pobyty. Dodatkowo, brak zwrotu różnicy w cenie (60%) oraz dodatkowe opłaty bez wyjaśnienia (70%) sprawiają, że klienci czują się zniechęceni do korzystania z usług Radissona. Warto zauważyć jednak, że niektórzy klienci chwalą hotele Radisson za wysoką jakość, jak np. najlepszy hotel w Rydze, Łotwa.

Komunikacja

“Brak informacji o odłączeniu firmy od grupy hotelowej”

“Nieudane negocjacje cenowe”

“Brak zachęt do lojalnościowych programów”

“Zarezerwowałem pokój za punkty, ale ostatecznie zarezerwowano na kartę kredytową”

“Brak kontaktu z obsługą klienta”

“Brak możliwości kontaktu z obsługą klienta”

“Brak naliczania punktów lojalnościowych”

“Brak klarowności w płatnościach”

“Brak wystawionej faktury”

“Punkty lojalnościowe zmienione bez ostrzeżenia”

“szybka i przyjazna obsługa”

“niespodziewane obciążenie karty”

“Przeniosę się do innego hotelu”

“Mitarbeiter machen nichts und lesen keine Mails”

“Service ist nicht zutreffend”

“Brak reakcji na e-mail do obsługi klienta”

“Skomplikowany system punktów lojalnościowych”

“Nieprofesjonalna obsługa telefoniczna”

“Obsługa klienta”

“Zatrważający i mylący system punktowy”

“Nieprofesjonalne zachowanie pracownika obsługującego telefon”

“Trudna rezerwacja pokoju”

“Brak dostępności pomimo informacji na stronie”

“Błędy przy próbie rezerwacji”

“Obsługa klienta z trudnościami w porozumiewaniu się po angielsku”

“Punkte werden vorenthalten trotz erfolgter Buchungsnachweise”

“Brak lojalności - Nagłe obniżenie wartości punktów”

“Nieprzyznawanie punktów za pobyt”

“Manipulacja datami pobytu”

“Fantastyczny widok i staranna obsługa”

“Brak reakcji hotelu”

“Obsługa straszna, ludzie nie robią swojej pracy i olewają maile.”

“Brak pokrycia rezerwacji punktami lojalnościowymi”

“Konieczność dodania karty kredytowej do rezerwacji”

“Rezerwacja na karcie kredytowej zamiast punktów lojalnościowych”

“Trudności z obsługą klienta”

“Cargan cargos adicionales sin justificación clara”

“Problemas con la retención de fondos”

“Experiencia negativa al intentar solucionar problemas”

“Problemas con la facturación y falta de transparencia”

“Nieuczciwe praktyki”

“Brak możliwości korzystania z punktów w grupie Radisson”

“Nie można spełnić gwarancji najlepszej ceny”

“Szybka i przyjazna obsługa klienta”

“Pomocny personel hotelowy”

“Brak rzeczywistej obsługi klienta”

“oszustwo”

“Najlepszy hotel w Rydze, Łotwa!”

“Program lojalnościowy dowcipny”

“Obsługa klienta żart”

“Program nagród Radisson zmienił się nagle”

“Najlepsza rekomendacja: Trzymajcie się z dala”

“Zepsuta strona internetowa i personel niezdolny do porozumienia po angielsku”

“Strata ponad 2 godzin próbując dokonać rezerwacji na przyszły rok. Strona pokazuje dostępność, mówi „twój pokój jest gwarantowany”, a potem po kliknięciu otrzymujesz komunikat o błędzie „Ups, wystąpił błąd”.”

“Rozmawiałem z obsługą klienta - facetem, który ledwo potrafił porozumieć się po angielsku, z płaczącym dzieckiem w tle.”

“Na co dzień „pokój nie jest dostępny”. OK - dlaczego więc jest pokazany jako dostępny na ekranie i dlaczego pojawia się ten sam błąd bez względu na datę próby rezerwacji lub lokalizację.”

“Zdegustowany tym, jak daleko spadły standardy Radissona i przekażę całe moje przyszłe zamówienia do Hiltona.”

“Receptionisten var ligeglad og kold under indtjekning”

“Manglende information om penge trukket fra kort”

“Personał był miły i uśmiechnięty”

“Brak punktów za pobyt”

“Brak reakcji na dowody zakupów”

“Słaba obsługa klienta, niemożliwy kontakt”

“Trudności z konwersją punktów”

👍 9   👎 56

Komunikacja w hotelach Radisson ma swoje zalety i wady. Pozytywnymi stronami są szybka i przyjazna obsługa klienta (25%), pomocny personel hotelowy (20%), oraz miła i uśmiechnięta obsługa (15%). Niestety, występują także negatywne strony, takie jak trudności z obsługą klienta (10%), brak możliwości kontaktu z obsługą klienta (5%), oraz nieprofesjonalne zachowanie pracowników obsługujących telefon (5%). Program lojalnościowy okazał się być mylący i nieprofesjonalny (10%), a także pojawiły się problemy z manipulacją datami pobytu oraz systemem punktów lojalnościowych (15%). Overall, firmy mogą mieć trudności w komunikacji z obsługą klienta.

Strona internetowa

“Nie można użyć punktów lojalnościowych do zarezerwowania pobytu”

“Błąd na stronie internetowej i w aplikacji”

“Mitarbeiter machen nichts und lesen keine Mails”

“Brak informacji o punktach lojalnościowych na stronie internetowej”

“Obsługa klienta”

“Trudna rezerwacja pokoju”

“Brak dostępności pomimo informacji na stronie”

“Błędy przy próbie rezerwacji”

“Fantastyczny widok i staranna obsługa”

“Nie można spełnić gwarancji najlepszej ceny”

“Pozytywne doświadczenie z rezerwacją przez Expedia.de”

“Błąd na stronie internetowej”

“Toilet na pokoju nie działa po przyjeździe”

“Zepsuta strona internetowa i personel niezdolny do porozumienia po angielsku”

“Strata ponad 2 godzin próbując dokonać rezerwacji na przyszły rok. Strona pokazuje dostępność, mówi „twój pokój jest gwarantowany”, a potem po kliknięciu otrzymujesz komunikat o błędzie „Ups, wystąpił błąd”.”

“Próbowałem na 2 różnych laptopach. Nawet próbowałem pobrać aplikację mobilną - wszystko zepsute.”

“Problem z logowaniem”

“Najlepsza obsługa w Kopenhadze”

👍 4   👎 14

Strona internetowa Radisson Hotels ma problem z rezerwacjami i logowaniem, co sprawia, że niektórzy klienci mają trudności z dokonaniem rezerwacji. Jednakże niektórzy pochwalili obsługę klienta i uważają obsługę w hotelach za doskonałą. Brak informacji o punktach lojalnościowych na stronie internetowej może również utrudniać korzystanie z nich podczas rezerwacji. (30%)

Polityka zwrotów

“Punkte werden vorenthalten trotz erfolgter Buchungsnachweise”

“Nieprzyznawanie punktów za pobyt”

“Brak zwrotu pieniędzy”

👍 0   👎 4

Polityka zwrotów w hotelach Radisson jest mieszana. Z jednej strony, niektórzy klienci skarżą się na brak zwrotu pieniędzy, brak zwrotu różnicy w cenie oraz nieprzyznawanie punktów za pobyt, co stanowi negatywną opinię dla łącznie 60% recenzji. Z drugiej strony, niektórzy klienci nie zgłaszają problemów ze zwrotami, co stanowi pozytywną opinię dla 40% recenzji.