oneplus Opinie
Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.
Opinie (20)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Oneplus 12
Kurde, muszę się pochwalić - kupiłem Oneplus 12! Jestem totalnie zachwycony! Ten telefon jest niesamowicie szybki, aparat robi genialne zdjęcia, wszystkie apki chodzą bez zająknięcia, nawet te do pracy i gier dla nerdów. A do tego jeszcze 4 lata aktualizacji i 5 lat ochrony! Mega rzecz!
Zakup bez wysyłki pomimo DOWODU płatności z banku
Zamówiłem coś przez internet i zapłaciłem za to online. Dostałem email z potwierdzeniem płatności od banku. Ale teraz firma twierdzi, że nie dostała mojej wpłaty i nie wysyła mojego zamówienia. To jakaś bzdura! Istne oszustwo!
Zakup nowego telefonu
Telefon jest naprawdę fajny, ale niestety obsługa po sprzedaży pozostawia wiele do życzenia. Już mam pięć telefonów z tej firmy, zaczynając od czasów OnePlus 2. Kiedy niestety zepsuł mi się telefon, oferta na wymianę ekranu była okropna.
Zegarek Oneplus Watch 2
Kilka tygodni temu zakupiłem zegarek Oneplus Watch 2 i bardzo mi się spodobał. Niestety, ładowarka przestała działać po krótkim czasie. Skontaktowałem się z obsługą klienta i poprosili mnie o przesłanie nagrania, co zrobiłem. Potem poprosili o zwrot zegarka, ale uznałem to za zbędne, bo sam zegarek działał dobrze, to tylko ładowarka była uszkodzona. Naciskałem, że powinni przesłać mi nową ładowarkę, ale było nieporozumienie. Po rozmowie telefonicznej i mailowym potwierdzeniu, że wyślą mi nową ładowarkę, jednak do tej pory nie dostałem żadnej. Mimo kilku maili, bez odpowiedzi. Mam teraz zegarek bez możliwości ładowania i używania. Obsługa klienta jest fatalna - telefonicznie tylko mówią mi, że mam czekać. Jak długo powinna trwać wymiana ładowarki?
Kupno Oneplus Open
Cena wynosiła 915 euro, czyli strata finansowa związana z telefonem. Obsługa była przyjazna, ale niestety mało pomocna. Po tej przygodzie zdecydowanie nie kupię więcej żadnego Oppo/Oneplus-a. Muszę zaktualizować swoje preferencje co do marek telefonów.
One plus Call, nie działa
Nabyłem One plus Call, bo dla mnie liczy się słyszenie rozmów telefonicznych. Niestety, chociaż urządzenie rejestruje rozmowy, nie jestem w stanie odtworzyć dźwięku połączenia. Bardzo się zawiodłem!
Two phones purchase
Kupiłem dwa telefony do firmy i to było największe nieporozumienie! Najpierw trzymali moje pieniądze bez dostarczenia telefonów przez 2 tygodnie tylko dlatego, że "nie mogą wysłać wszystkich w jednej przesyłce"! Po wielu trudach udało się odzyskać pieniądze za 8 telefonów, ale pozostałe 2, które zwróciłem z powodu problemów, nie zostały mi zrefundowane - mimo że minęło już 5 tygodni! To prawdziwe oszustwo!
Zakup słuchawek dousznych
Bardzo się zdenerwowałem na obsługę klienta, gdy zgłosiłem reklamację swojego produktu. Po wielu nieudanych propozycjach, wreszcie zgodzili się dać mi vouchera na cenę słuchawek, które kupiłem. Nie byłem zadowolony z tego rozwiązania, bo wcześniej obiecali mi inną opcję wymiany.
zakup, gwarancja, problem z ekranem
Najgorsze przeżycie związane z gwarancją, jakie kiedykolwiek miałem; wewnętrzny ekran telefonu OnePlus zepsuł się po 19 dniach od zakupu. To jest telefon za 1800 dolarów. Po około 6 rozmowach i wiadomościach, "naprawili" wewnętrzny ekran po około 5 tygodniach. Telefon dotarł i działał przez kilka godzin, ale problem się powtórzył. Obecnie czekam od około 6 tygodni na zatwierdzenie drugiej naprawy. Mimo wielu próśb o eskalację, ciągle słyszę tylko "pracujemy nad tym." Mój telefon jest zepsuty od 11 tygodni.
Zakup jednego z najlepszych smartfonów na rynku
Ten telefon miał ogromny potencjał, ale po ostatniej aktualizacji systemu operacyjnego kompletnie się zepsuł. Teraz ciągle się przegrzewa, działa coraz wolniej i bateria trzyma fatalnie. Nawet przeglądanie internetu to dla niego wyzwanie! Jedynym pozytywnym punktem jest jakość aparatu, reszta to kompletna klapa. A do tego większość aktualizacji wprowadza tylko nowe problemy, tak jak ta ostatnia, która usunęła mi wszystkie kontakty i dane logowania z aplikacji. Próba skontaktowania się z OnePlus? Cisza. Powiedzenie "Never Settle"? Raczej "Never Again".
Zakup - oczekiwanie na zwrot pieniędzy
Zgłosiłem reklamację telefonu i musiałem poczekać wiele tygodni na odesłanie go z powodu problemu z etykietami UPS. Minęło już ponad 2 miesiące od zwrotu, a ja wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Brak rozwiązania i moich pieniędzy. Lepiej uważaj przy zamawianiu tutaj.
Zakup słuchawek
Kupiłem te słuchawki i niestety muszę powiedzieć, że robią strasznie dużo hałasu, nie da się normalnie z nimi pracować. Nawet szef mnie zwolnił za ten hałas podczas spotkania online. Zdecydowanie nie polecam produktów tej firmy.
Najwięcej głosów recenzja
OnePlus Nord przewodnik
Czytacz dalej