NiezależnaOpinia

    Opinie Poczta Kwiatowa

    Poczta Kwiatowa jest liderem w branży wysyÅ‚ki kwiatów, pierwszym wyborem dla tych, którzy ceniÄ… sobie doÅ›wiadczenie i profesjonalne podejÅ›cie do klienta. Jednak przede wszystkim jest poÅ›rednikiem uczuć miÄ™dzy dwojgiem ludzi, kwiatowym ekspertem, który pomoże Ci wywoÅ‚ać uÅ›miech na twarzy bliskiej osoby nawet wtedy, gdy pomiÄ™dzy Wami sÄ… setki kilometrów. W dobie nieustajÄ…cych podróży, czÄ™stych zmian i szybkiego tempa życia trudno jest znaleźć chwilÄ™ dla bliskich. Łączenie ludzi bez wzglÄ™du na dzielÄ…cÄ… ich odlegÅ‚ość – to wÅ‚aÅ›nie jest misja sklepu.

    Misja Poczty Kwiatowej

    Poczta Kwiatowa dorÄ™cza uczucia w kwitnÄ…cym stanie - to hasÅ‚o, które przyÅ›wieca dziaÅ‚alnoÅ›ci Poczty Kwiatowej. Każdego dnia do tysiÄ™cy drzwi na caÅ‚ym Å›wiecie pukajÄ… kwiatowi kurierzy sklepu. Każdy z nich wrÄ™cza bukiet, który mówi wiÄ™cej niż jakiekolwiek sÅ‚owa. PiÄ™kne, pachnÄ…ce kwiaty mogÄ… być pozdrowieniami z daleka, wyznaniem miÅ‚osnym lub serdecznymi życzeniami. Poczta Kwiatowa to idealne rozwiÄ…zanie dla każdego, kto nie może towarzyszyć bliskim w ważnym dla nich dniu. Skorzystanie z usÅ‚ug wysyÅ‚ki kwiatów jest dowodem pamiÄ™ci i serdecznych uczuć, a także wyjÄ…tkowo eleganckim podarunkiem. Każdego dnia Poczta Kwiatowa pracuje na to, by z dumÄ… móc nazwać siÄ™ kwiatowymi ekspertami. Sieć Poczty Kwiatowej tworzÄ… starannie wybrane kwiaciarnie, a floryÅ›ci regularnie biorÄ… udziaÅ‚ w szkoleniach prowadzonych przez Å›wiatowej sÅ‚awy mistrzów. To wÅ‚aÅ›nie dziÄ™ki temu w bukietach ponadczasowy czar klasyki Å‚Ä…czy siÄ™ harmonijnie z najnowszymi trendami. Poczta Kwiatowa otrzymaÅ‚a wiele nagród za jakość oferty, obsÅ‚ugi klienta, poszanowanie ekologii oraz praw konsumentów, a także udanÄ… historiÄ™ wspóÅ‚pracy z partnerami, dynamiczny rozwój, zaangażowanie spoÅ‚eczne i trzymanie siÄ™ wzorców etyki biznesu. WÅ›ród licznych wyróżnieÅ„ szczególnie Poczta Kwiatowa ceni sobie:

    - tytuł Firmy Roku, nadany przez stowarzyszenie Primus Inter Pares,

    - tytuł Marki Wysokiej Reputacji według rankingu PremiumBrand,

    - tytuÅ‚ Gepardów Biznesu,

    - wielokrotnie uzyskiwany złoty certyfikat Solidna Firma,

    - wielokrotnie uzyskiwany ogólnopolski Laur Klienta oraz Laur Klienta Grand Prix,

    - certyfikat rzetelnoÅ›ci, przyznawany wiarygodnym kontrahentom przez Krajowy Rejestr DÅ‚ugów,

    - tytuł laureata IV edycji konkursu Teraz Internet!,

    - miejsce finalisty w konkursie Quality International,

    - formalne podziÄ™kowania od licznych spóÅ‚ek, organizatorów uroczystoÅ›ci, konkursów, show i koordynatorów wydarzeÅ„ medialnych, z którymi Poczta Kwiatowa miaÅ‚a przyjemność wspóÅ‚pracować.

    Historia usÅ‚ana różami

    Bardzo trudno jest wskazać bez żadnych wÄ…tpliwoÅ›ci miejsce, w którym wszystko siÄ™ zaczęło. Idea wysyÅ‚ania kwiatów z jednego miasta do drugiego narodziÅ‚a siÄ™ w Stanach Zjednoczonych w roku 1892. DwadzieÅ›cia lat później powszechnie znana byÅ‚a już marka Florists Telegraph Delivery Assocation (Interflora). Obecnie metody wysyÅ‚ki kwiatów z poczÄ…tku XX wieku wspomina siÄ™ z uÅ›miechem: realizacja zamówienia mogÅ‚a trwać nawet tygodnie, korzystano z telegrafów i tradycyjnej korespondencji. Niemniej, mimo trudnych poczÄ…tków, floryÅ›ci byli jednymi z pionierów wysyÅ‚ek transkontynentalnych. I nawet teraz, po ponad stu latach, niektóre rzeczy siÄ™ nie zmieniÅ‚y: kwiaty wciąż cieszÄ… odbiorców. Być może wÅ‚aÅ›nie dziÅ›, w dobie nowych norm spoÅ‚ecznych i innego trybu życia, bardziej niż kiedykolwiek wczeÅ›niej. Poczta Kwiatowa, start-up w zakresie wysyÅ‚ki kwiatów przez Internet, staÅ‚a siÄ™ rozpoznawalna przez Polaków już przed rokiem 2000. Poczta Kwiatowa wyszÅ‚a naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i w dobie raczkujÄ…cej sprzedaży internetowej zaoferowaÅ‚a możliwość dorÄ™czenia kwiatów w dowolne miejsce w kraju oraz na Å›wiecie w czasie bijÄ…cym rekordy jakichkolwiek firm kurierskich czy wysyÅ‚kowych – kilku godzin.

    Co sÄ…dzisz o ofertach Poczty Kwiatowej?

    Podziel siÄ™ opiniÄ…! Twoja opinia jest dla nas ważna i pomaga w zapewnieniu najlepszej jakoÅ›ci poziomu usÅ‚ug dla naszych klientów.

    DzielÄ…ce nas odlegÅ‚oÅ›ci utrudniajÄ… wiele spraw w życiu. Ciężko jest utrzymać kontakt z rodzinÄ…, przyjacióÅ‚mi, osobami które poÅ›wiÄ™ciÅ‚y dla nas mnóstwo czasu, a dziÅ› przez różne zrzÄ…dzenia losu, sÄ… od nas daleko. Telefon, internet, wideorozmowy - to narzÄ™dzia, która pozwalajÄ… nam utrzymać chociaż namiastkÄ™ kontaktu i pomagajÄ… być choć trochÄ™ bliżej tych wszystkich ważnych dla nas osób. Najciężej jest, gdy nadchodzÄ… ważne dni, urodziny, rocznice, DzieÅ„ Mamy. Jak pokazać tym bliskim, że nadal sÄ… nam potrzebni , że o nich pamiÄ™tamy, a dzielÄ…ca odlegÅ‚ość nie osÅ‚abia uczuć, którymi ich darzymy? Można znów zadzwonić, można zdobyć siÄ™ na napisanie listu, wysÅ‚anie kartki okolicznoÅ›ciowej, można wysÅ‚ać kwiaty. Kwiaty?

    Poczta Kwiatowa - podaruj bliskiej Ci osobie uśmiech.

    Nie ma chyba piÄ™kniejszego uÅ›miechu, niż uÅ›miech mamy, która dostaje od nas bukiet kwiatów. Kwiaty zawsze sÄ… odbierane jako elegancki gest, którym uÅ›wietniamy ważne momenty i uroczystoÅ›ci. Poczta Kwiatowa umożliwia wrÄ™czenie bukietu w każdej chwili, każdego dnia, bez wzglÄ™du na dzielÄ…ce nas bariery. Poczta Kwiatowa to lider w branży wysyÅ‚ki kwiatów. MisjÄ… Poczty Kwiatowej jest Å‚Ä…czenie ludzi bez wzglÄ™du na dzielÄ…ca ich odlegÅ‚ość. DorÄ™czajÄ… uczucia w kwitnÄ…cym stanie. Firma dziaÅ‚a od ponad 20 lat i przez ten czas sieć ogromnie siÄ™ rozrosÅ‚a. Sieć obejmuje ponad 1000 kwiaciarni na terenie kraju. Ponadto Poczta Kwiatowa jest czÅ‚onkiem stowarzyszenia Interflora obejmujÄ…cego 100 000 zrzeszonych kwiaciarni w 150 paÅ„stwach. Taka dziaÅ‚alność daje potężne możliwoÅ›ci i Poczta Kwiatowa w peÅ‚ni je wykorzystuje. Jakość i zaangażowanie Poczty Kwiatowej dostrzegli nie tylko konsumenci, firma otrzymaÅ‚a wiele prestiżowych nagród i wyróżnieÅ„ za wysoki poziom oferowanych usÅ‚ug. Wielokrotnie otrzymany Laur Klienta czy tytuÅ‚ Gepardów Biznesu to tylko przykÅ‚ad spoÅ›ród licznych nagród. Poczta Kwiatowa wzrosÅ‚a dziÄ™ki zaufaniu klientów i swojej ciężkiej pracy.

    Kilka kliknięć, by wywołać uśmiech na twarzy.

    Proces zamówienia kwiatów czy podarunku jest banalnie prosty. Wybieramy interesujÄ…cy nas produkt, przechodzimy do koszyka i finalizujemy zamówienie. Podajemy dane adresowe, wybieramy opcjÄ™ pÅ‚atnoÅ›ci i zamówienie przechodzi do realizacji. Do zamówienia możemy doÅ‚Ä…czyć unikatowe życzenia, wzbogacić je o sÅ‚odki upominek czy pluszowÄ… maskotkÄ™. Zamówiony przez nas bukiet zostanie uÅ‚ożony przez najlepszego florystÄ™ blisko miejsca zamieszkania odbiorcy. Åšwieże kwiaty kurier dostarczy wszÄ™dzie tam, gdzie sobie zażyczymy - do domu, do miejsca pracy czy pod inny dowolny adres w Polsce. W przypadku, gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, pozostawi awizo i przywiezie przysyÅ‚kÄ™ w dogodny dla odbiorcy terminie.

    Nie tylko kwiaty i słodycze.

    Poczta Kwiatowa rozwija siÄ™ i wychodzi naprzeciw oczekiwaÅ„ konsumentów. W ofercie posiada organizacjÄ™ wydarzeÅ„, przygotowanie sal konferencyjnych, a nawet opiekÄ™ nad grobami naszych zmarÅ‚ych. Firma jest otwarta na wszelkie sugestie odnoÅ›nie rozszerzania dziaÅ‚alnoÅ›ci, tak by sprostać pomysÅ‚om swoich klientów. Dla Poczty Kwiatowej nie ma rzeczy niemożliwych do zrealizowania. Warto w tym miejscu wspomnieć, iż Poczta Kwiatowa bierze peÅ‚nÄ… odpowiedzialność za swoje kwiaty i daje gwarancjÄ™ Å›wieżoÅ›ci na dostarczane przez siebie bukiety. Jeżeli coÅ› budziÅ‚o by nasze zastrzeżenia, wystarczy w ciÄ…gu 3 dni odesÅ‚ać kwiaty, a profesjonalni floryÅ›ci Poczty Kwiatowej rozpatrzÄ… wszelkie uwagi i nastÄ™pnie zaproponujÄ… satysfakcjonujÄ…ce rozwiÄ…zanie.

    WrÄ™czenie kwiatów nigdy nie byÅ‚o prostsze. Zaskocz swoich bliskich wyjÄ…tkowym prezentem i podziel siÄ™ swojÄ… opiniÄ… z innymi.

    Poczta Kwiatowa
    Opinie, skargi i doświadczenia klientów (108)

    3
    100% Kupiłbym tu ponownie!
    Zamówienie
    rating
    3.2
    Serwis
    rating
    2.4
    Cennik
    rating
    3.2
    Dostawa
    rating
    2.8

    Wszystkie opinie

    Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

    Czekoladki plus zdjecie

    Ostrzegam wszystkich przed zamawianiem tam czegokolwiek. To zwykli oszusci, jest nawet page na Facebook ó nazwie Oszukani przez poczta kwiatowa. Moim tesciom wyslali puste pudelko po wyzartych czekoladkach. Ku... Jakim trzeba byc debilem. Zeby zrobic komus cos takiego na swieta. Zaplacicie mí za wstyd jaki sie przez was najadlem. SK.... Ny

    Przez: Simon27-12-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    2
    rating

    Kosz upominkowy

    Szokujaca obsluga klienta. Prezent nie dotarl, odmowiono mi zwrotu pieniedzy, bo ich umowa mowi, ze "nie gwarantuja daty dostawy, ktora oferowali przed kupnem!" Natalia, Beata, taraz Patrycja Juszczak unikaja odpowiedzi kiedy dostarcza prezent (czy w ogole dostarcza)?
    Nigdy nie mialam do czynienia z tak nieprofesjonalnymi konsultantami. Porazka i 300zl ktore zaplacilam za prezent przepadlo! Nigdy nie skorzystam juz i ich uslug.

    Przez: Kamila24-12-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    2.5
    rating

    Choinka

    Szkada ze nie mozna dodac zdjecia. Bledy sie zdarzaja, ale sposob w jaki firma reaguje na nie swiadczy tylko o firmie i jej pracownikach. Zamowilem choinke z katalogu, ale to co zostalo doreczone to zalosne cos co nie mialo nic wspolnego z choinka jaka byla pokazana na internecie... zalosny kawalek plastyku. Zlozylem reklamacje i dostalem do wyboru albo 50% zwrotu pieniedzy albo nowe zamowienie. Zwrot pieniedzy mnie nie interesuje bo i tak musialbym kupic nowy prezent i znowu zaplacic pelno cene, ale juz w innej firmie. Zamowilem wiec nowa choinke, 4 dni pozniej nie jestem w stanie sie skontaktowac z pnia Natalia Kuna ktora odpowiedziala na reklamacje, oraz nie odpisuje na moje emaile kiedy przesylka bedzie doreczona.

    Przez: Damian17-12-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    5.5
    rating

    słaba usługa

    Beznadziejna firma. Nie dotrzymali terminu dostawy bukietu urodzinowego dla starszej osoby, nie zareagowali w żaden sposób, gdy pisałam do nich tego dnia, ze kuriera nadal nie ma, a kończy się termin dostawy (do 20), i po fakcie w żaden sposób nie chcą zadośćuczynić. Kurier dotarł dzień później, a ich propozycja jest, że można zwrócić produkt wtedy zwrócą pieniądze lub ewentualnie dadzą rabat na kolejne zamówienie. Jestem w szoku, jak firma, która pisze o emocjach, daje obietnice gwarancji satysfakcji tak może postępować z Klientem, bo sposób korespondencji ze mną mailowy dalece odbiega od jakichkolwiek nawet przeprosin. Nie polecam, nie można na nich liczyć, a kwiaty i przesyłka tania nie jest.

    Przez: MM03-12-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    3
    rating

    Kwiaty i czekoladki

    13.11.2020 r. mój mężczyzna wybrał bukiet róż z czekoladkami MERCI, które uwielbiam za 139 z okazji naszej rocznicy. Róże nie były pierwszej świeżości ale najgorsze było to że włożono inne tanie i okropne słodycze. Nie polecam. Podczas reklamacji zamiast naprawić błąd i wysłać MERCI zaproponowano 15 zł zwrotu. Żenada

    Przez: Monika21-11-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    3.5
    rating

    Nie polecam

    Nie polecam! Zniszczona pierwsza rocznica, zamówienie złożone o 08:53 że specjalną płatną opcją od 9-12 Po kilku telefonach, pod wieczór zamówienie zostało wycofane.

    Przez: Marcin11-11-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    2
    rating

    Nie polecam

    Wstyd mi za to co zostało dostarczone do mojej mamy przez pocztę kwiatowa.Bukiet został doręczony w terminie ale kompletnie nie zgodny z zamówieniem .Po pierwsze całkowicie inne kwiaty,nie mające nic wspólnego z zamówieniem ,wyglądały jak skromna wiązanka na Wszystkich Świętych !!Po drugie miał być duży rozmiar a mama dostała kilka kwiatów związanych tasiemka .Nie polecam korzystania z pocztakwiatowa.pl ,,wręcz przeciwnie uprzedzam innych przed ta firma !

    Przez: Kasia10-11-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    2
    rating

    OSZUŚCI, NIE POLECAM!!

    Wstyd!!! bukiet który babcia otrzymała nawet w 1/3 nie zgadzał się z tym który zamówiłam. Zamówiłam rozmiar duży a kwiatów było o 100% niż w rozmiarze średnim prezentowanym na stronie. KWiatów było mniej a niektórych wogóle nie było. Pracownik kontaktujący się ze mną był niekompetentny i nazwał moją sprawę" pracownicy stanęli na rzęsach że moje zamówienie było zgdne" bo się oburzyłam jak dostałam e-mail, w którym pracownik postanawia poinformować mnie o zmianie smaku alkoholu, po rozmowie telefoniej dostałam e-mail, że pracownik udał się do hurtowni i kupił ten alkohol. UKŁONY I PODZIEKOWANIA ŻE W ZAMÓWIENIU BYŁ TEN ALKOHOL ZA KTÓRY ZAPŁACIŁAM 169 ZŁ. Za kwiaty 197!!! i ten bukiet nadawał się na przykałdowy bukiet " jak narobić sobie wstydu i jakim trzeba być oszustem żeby tak traktować klientów"


    NIE POLECAM

    Przez: Justyna Błasiak15-10-2020
    proszę o kontakt na Pani.pluszakowa@gmail.com - mam podobne odczucia, może razem coś zdziałamy05-12-2020

    proszę o kontakt na mój e mail - mam podobne odczucia

    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Tak
    2
    rating

    Szkoda ze nie moge dodac zdjecia tego suszu, co mialo byc swiezym bukietem, mozna sie przerazić.

    Na stronie poczty kwiatowej, jak czytam o gwarancji satysfakcji I dostarczaniu kwiatow 7 dni w tygodniu to śmiech mnie ogarnia. Wstyd mi, za to co zostalo dostarczone przez firmę do mojej koleżanki. Trudno mi zrozumieć, jak firma , która zajmuje się wysyłką kwiatow wynajmuje podwykonawcę, który nie dostarcza kwiatow i prezentów w weekendy. Nawet nie pomyslalabym o wysyłce kwiatow gdybym wiedziala, co odbiorca dostanie. Prezent raczej nie udany jak na wstępie widzi się takiej jakości kwiaty. Chciałabym nadmienić jeszcze, ze warto popracować nad lepszą obsługą klienta, przez weekend wysłałam dwa maile, na zaden nie dostałam odpowiedzi. Porazka

    Przez: Kasia14-09-2020
    Justyna15-10-2020

    Wstyd!!! bukiet który babcia otrzymała nawet w 1/3 nie zgadzał się z tym który zamówiłam. Zamówiłam rozmiar duży a kwiatów było o 100% niż w rozmiarze średnim prezentowanym na stronie. KWiatów było mniej a niektórych wogóle nie było. Pracownik kontaktujący się ze mną był niekompetentny i nazwał moją sprawę" pracownicy stanęli na rzęsach że moje zamówienie było zgdne" bo się oburzyłam jak dostałam e-mail, w którym pracownik postanawia poinformować mnie o zmianie smaku alkoholu, po rozmowie telefoniej dostałam e-mail, że pracownik udał się do hurtowni i kupił ten alkohol. UKŁONY I PODZIEKOWANIA ŻE W ZAMÓWIENIU BYŁ TEN ALKOHOL ZA KTÓRY ZAPŁACIŁAM 169 ZŁ. Za kwiaty 197!!! i ten bukiet nadawał się na przykałdowy bukiet " jak narobić sobie wstydu i jakim trzeba być oszustem żeby tak traktować klientów" NIE POLECAM!

    Sybi05-12-2020

    proszę o kontakt na e mail Pani.pluszakowa@gmail mam podobne odczucia, może razem coś zdziałamy

    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    3.5
    rating

    nie polecam!!!!!

    Nie polecam !!!!! Tort na 60 urodziny mojej mamy nie został dostarczony , od godziny próbuje się dodzwonić i nikt nie odbiera telefonów !!!!Po dlugim czasie udalo mi sie dodzwonic , nikt nie raczyl ustalic gdzie jest przesylka ,poprosilam o kontakt z cukiernia ,ktora wykonuje zlecenie i uslyszalam ,ze takich uslug nie swiadcza,zostalam poinformowana,ze mam zlozyc reklamacje i moge sobie dzwonic gdzie chce i opisywac ich gdzie chce ,poziom obslugi klienta zero , dziekuje za zepsucie 60 urodzin mojej mamy!!!!! wstyd ! ps. poprosilam o rozmowe z menedzerem i uslyszalam odpowiedz ,ze nie odbiera telefonow.....

    Przez: Anna 12-09-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    2
    rating

    Reklamacja

    Zamawiając kwiaty nie spodziewałam się że będę musiała sprawdzać opinie odnośnie poczty kwiatowej a jednak.. Nie tylko ja zostałam oszukana .. Przelew dokonałam 27.08 kwiaty do dzisiaj nie dotarły.. Również i ja miałam "przyjemność" rozmowy z panią Patrycją zarówno telefonicznie jak i e-mailowo.. Poziom rozmowy pani Patrycji oceniam jako żałosny i niekulturalny, jedno wielkie dno..jak najbardziej mogę dołączyć się do zbiorowej sprawy... Pani Patrycja Juszczak wmawia iz jest to problem z moim bankiem... mam i pieniądze są na 100% u nich na koncie..

    Przez: Magdalena k. 03-09-2020
    proszę o kontakt na e mail Pani.pluszakowa@gmail com, mam podobne odczucia, może razem coś zdziałamy 05-12-2020

    proszę o kontakt mailowy

    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    2
    rating

    odradzam korzystanie z usług poczty kwiatowej

    Odradzam korzystanie z usług pocztykwiatowej.pl, chyba że ktoś chce stracić czas na maile i telefony w celu wyegzekwowania realizacji zamówienia oraz zostać okradzionym z wpłaconych środków. Moje zamówienie kosza kwiatów z dnia 22.08.2020 r. z terminem realizacji w dniu rocznicy ślubu 23.08.2020 r. do dnia dzisiejszego 26.08.2020 r. nie zostało wykonane. Pracownicy infolinii codziennie zbywają mnie przesuwając termin wykonania zobowiązania na następny dzień, tłumacząc to brakiem kontaktu z kolejnymi kwiaciarniami, które mają zrealizować zamówienie. Działanie poczty kwiatowej można nazwać wyłudzeniem pieniędzy.

    Przez: Marcin26-08-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    2
    rating

    Nie polecam!

    Zadany termin dostawy nie by odrzucony przy skladaniu zamowienia (zadalam dostarczenia na dzien nastepny,w sobote), dostarczono we wtorek.
    Narzucono mi dostarczenie 3 dni pozniej vs zadanej daty dostawy bez uzysania mojej akceptacji. Status zamowiania nie zmienial sie przy sledzeniu. Mimo oplacenia nie dostalam SMS potwierdzajacego dostarczenie przesylki. Generalnie masakra.

    Przez: jola06-08-2020
    Oszukany15-08-2020

    Wpiszcie na Facebooku: "Oszukani przez Poczta Kwiatowa" grupa ma 800 ludzi których ta firma okradła

    Skandal15-08-2020

    Zamowienie nie zostalo wykonane. Firma nie odpowiada na żądanie zwrotu pieniędzy. Wszystko zostanie zgłoszone na policje. Oszukanych zachęcam do składania zawiadomień na na te pseudo firmę, czas zamknąć ten cyrk.

    Bartek15-08-2020

    Prosze o kontakt na bartekpikula@op.pl szykujemy pozew zbiorowy przeciwko tej firmie. W dokumentacji mamy juz liczny zapis korespondencji oszukanych klientów.

    Magdalena k 03-09-2020

    Witam Panie Bartku. Sprawa nadal. Aktualna? Chętnie się dołączę

    Sybi05-12-2020

    czy sprawa nadal aktualna? mam podobne odczucia i dobrze byłoby coś z tym zrobić

    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Tak
    3
    rating

    Zenada

    Moje zamowienie nie zostalo wykonane. Kwiaty nigdy nie zostaly dostarczone pod wskazany adres a udzielenie zwrotu kosztow za niewykonane zamowienie zostalo odrzucone. Pani Patrycja Juszczak zajmujaca sie moja reklamacja powinna zostac natychmiastowo i dyscyplinarnie zwolniona. Zenujacy, bezczelny i pyskaty poziom odpowiedzi na moje liczne wiadomosci. Cala korespondencje mam oczywiscie zarejestrowana do wgladu, a sprawe kieruje na droge sadowa. Moja reklamacja zostala odrzucona, a jak uwaza Pani Patrycja Juszczak zamowienie mimo ze nie doszlo, zostalo wykonane poniewaz zostalo dostarczone pod inny adres do kompletnie obcych i przypadkowych ludzi. Pani Patrycha Juszczak zasugerowala ze moja ponad 80 letnia babcia powinna isc i szukac kwiatow na wlasna reke pod blednym adresem gdzie firma Poczta Kwiatowa dostarczyna moje kwiaty. Z Pania Patrycja Juszczak przez ostatnie 10 dni wymianilam ponad 30 emaili, ktore ostatecznie nic nie wniosly i reprezentuja jedynie rynsztokowy poziom wypowiedzi powyszej Pani. Pani Patrycja Juszczak powinna natychmiastowo zostac zgloszona do wyzszego managementu, ktoremu chetnie udostepnie nasza korespondencje do wgladu, co napewno ulatwi dalsze postepowanie wobec w/w Pani.To jak tak nie elokwentna, niewyedukowana i wstretna osoba zajmuje sie reprezentowaniem firmy przechodzi ludzkie pojecie.

    Przez: Zenada04-08-2020
    Wacław07-08-2020

    Nie polecam Zamówiłem bukiet kwiatów 29 czerwca, kwiaty nie zostały dostarczone z przyczyn że niby nie zostało opłacone. Po reklamacji czekałem miesiąc czasu na wyjaśnienie sprawy, 03 08 potwierdzono że pieniądze jednak są na koncie kwiaciarni i zostały skierowane do zwrotu, teraz mamy 07 sierpnia zwrot nie nastąpił. Najwyraźniej moje pieniądze są specjalnie przetrzymywane kwiaciarnia chyba liczy na dłuższą zwłokę w oddaniu pieniędzy. Nie polecam, to typowa amatorszczyzna.

    Bartek15-08-2020

    Prosze o kontakt na bartekpikula@op.pl przygotowujemy pozew zbiorowy przeciwko tej firmie.

    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    2
    rating

    oszuści

    Zamówiłam kwiaty z dostawą 6 dni temu. Nie dostarczyli. Nie informują o tym, mam tą informacje po 3 mailach upominających do nich.
    Nie chcą oddać pieniędzy, mimo, ze nie otrzymałam tego za co płaciłam. Oszuści. Kontakt bardzo zły. Biorą numer telefonu do odbiorcy i mają problem z dostarczeniem, kłamcy, nie dzwonią do nikogo, robią dobra ściemę. Szukajcie innych firm dostarczających kwiaty. Ja będę jeszcze dochodziła zwrotu swoich pieniędzy, nie zgadzam się na płacenie za coś, czego nie dostałam. Kupiłam kwiaty z dostawą. Nie zrealizowane!!!

    Przez: Małgorzata28-07-2020
    Oszukany15-08-2020

    Wpiszcie na Facebooku: "Oszukani przez Poczta Kwiatowa" grupa ma 800 ludzi których ta firma okradła

    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    2
    rating

    Flowerbox

    Przed zamówieniem czytałam opinie i trochę się nawet martwiła, aczkolwiek miałam w przeszłości pozitiwne doświadczenia, to postanowiłam ponownie zamówić właśnie z poczty kwiatowej. Zamówiłam fowerbox średniej wielkości , ta o to wielość kwiaciarnia poleca. Kwiaty zamówiłam dwa dni przed oczekiwanym dniem dostarczenia. Może i komunikacja mailowa nie była doskonała, bo brak maila o dostarczeniu aczkolwiek, wystarczyło pobrać aplikację i wszystko jest tam ladnie widoczne. Kwiaty dostarczone byli przez UPC wybrany dzień, fowerbox przepiękny, niespodzianka udana. Polecam

    Przez: Mari11-07-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Tak
    10
    rating

    Dostawa niewykonana

    Dostawa na piątek niewykonana. W sobotę również nie. W niedzielę także nie. Sposób prowadzenia rozmowy przez dział obsługi klienta jest bardzo niski. Przypomina kontakt z centralą zrzeszenia cukierników z PRL. Po rozmowie okazuje się, że klient sam jest winien tego, że nie doręczono w określonym dniu przesyłki. Odbiorca oczywiście był cały czas w domu i nikt nie podjął próby doręczenia, o której zapewnia poczta-kwiatowa. Serdecznie nie polecam. Nigdy więcej, pomimo że latami tam zamawiałem, nie kupię nic w tej firmie!

    Przez: Wojciech Skarbek30-06-2020
    Bartek15-08-2020

    Prosze o kontakt na bartekpikula@op.pl szykujemy pozew zbiorowy przeciwko tej firmie. W dokumentacji mamy juz liczny zapis korespondencji oszukanych klientów.

    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    3
    rating

    Lipa

    Nigdy więcej z tej firmy nic nie zamówię. Paczka została opłacona żeby przyszła w danym dniu i niestety nie przyszła ani ustalonego dnia, ani dnia następnego. Jeden pan z infolinii mowi że nic się nie da zrobić bo jest problem logistyczny, druga pani mowi że na 100% będzie dostarczone następnego dnia A trzeci pan mowi że nie wie dlaczego ta pani gwarantowala na 100% że coś będzie jak nie będzie... śmiech na sali. Z pytaniem co mozna w takim razie zrobić usłyszałem że trzeba czekać na Pana Michała który będzie następnego dnia. I tylko on może coś zrobic. Śmiech i żenada. Mało profesjonalna firma. Niestety powinni być profesjonalni skoro są to prezenty dla bliskich i jeśli płaci się za gwarancję dostarczenia w danym dniu to powinna być dostarczona bezproblemowo. Mijają kolejne dni i nic. Odradzam.

    Przez: Remi24-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    2
    rating

    Niezrealizowane zamowienie

    Kwiaty na Dzień Matki nie dotarły. Mimo prób kontaktu i reklamacji sprawa do tej pory nie rozwiązana. 400 zł w błoto!

    Przez: Kasia24-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    2
    rating

    Męczarnia

    Trzy razy tam coś zamawiałam i tylko raz było wszystko w porządku.
    Za pierwszym razem zamówiłam kwiaty dla dziadków. Do jednych dziadków kwiaty dotarły już następnego dnia, gdzie wyraźnie zaznaczałam, żeby dostarczyć je na dzień Babci i Dziadka. Przez kilkanaście dni druga babcia z dziadkiem byli przekonani, że o nich zapomniałam, bo dowiedzieli się, że tamci dziadkowie dostali kwiaty. W grę wchodzą ludzkie uczucia.
    Za drugim razem zamówiłam kwiaty dla mamy i było wszystko ok.
    Ale co z tego jak za trzecim razem to była istna batalia o to, żeby zamówienie zostało w ogóle dostarczone. Zamówiłam kosz prezentów dla przyjaciół z okazji urodzin. Na stronie była informacja, że zamówienie zostanie dostarczone już kolejnego dnia. Myślę sobie - super. Czekam cały kolejny dzień na potwierdzenie od strony i na telefon ucieszonych przyjaciół. Cisza. Myślę sobie - no dobra, mają jakąś obsuwę, pewnie mają dużo zamówień. Ale mogliby chociaż powiadomić.
    Po trzech dniach zapytałam się przyjaciół, czy coś dotarło. Nic. Napisałam więc na adres podany w kontaktach, bo dodzwonić się tam nie można. Po dwóch kolejnych dniach (!) konsultantka napisała mi, że... kurier był na miejscu ale nikogo nie było, więc wrócił z powrotem z tą paczką (!!) Nawet nikt mnie nie powiadomił. Gdybym się nie odezwała, zabraliby mi po prostu pieniądze a paczka nie byłaby dostarczona, a taki czyn jest nazywany złodziejstwem. Zapytałam się więc, czemu kurier nie zadzwonił na nr podany w formularzu. Napisałam też w uwagach, żeby w razie braku obecności domowników zadzwonić na ich numer. Pani mi odpisała, że... kurier nie ma obowiązku dzwonić! Czaicie to?? Nie dość, że mnie w ogóle nie powiadomili o nie dostarczeniu przesyłki to jeszcze bezczelnie się tłumaczą, że kurier nie musi dzwonić. I jeszcze pytanie: czy mogą być oni (znajomi) wtedy i wtedy w domu? Ja prdl. Serio? Chcę zrobić przyjaciołom niespodziankę i mam ich prosić: "słuchajcie, nie idźcie dziś do pracy bo MOŻE dzisiaj do was paczka przyjdzie?". Widzę, że hasłem "nasz klient nasz pan" ta firma sobie bardzo głęboko dupę podciera. Więc ja, zbierając resztki cierpliwości i strzępki nerwów, piszę do pani, żeby spróbowali dostarczyć jeszcze raz, najlepiej w godzinach wieczornych. Pani stwierdziła, że całkiem rozwali mi układ nerwowy, bo odpisała, że nie można wybierać pory dostarczenia i za ponowną próbę wysłania trzeba dopłacić 40 zł. No to chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, że krew się we mnie zagotowała. Podałam jej adres sąsiadów i kategorycznie odmówiłam wpłaty dodatkowych kosztów, bo to nie moja wina, że znajomych nie było w domu i że kurierowi nie chciało się dzwonić (poza tym, skoro kurier nie ma obowiązku dzwonić, to po jaki c*uj jest na to pole w formularzu?). Potwierdziła, że zamówienie zostało wysłane na podany adres i łaskawie mi odpuściła dopłatę kosztów, podkreślając słowem "wyjątkowo". Paczka miała dojść w piątek, doszła w poniedziałek. Nie dostałam żadnego potwierdzenia dostawy, dowiedziałam się od przyjaciół.
    Nie mam pojęcia, skąd biorą się te dobre opinie na głównej stronie firmy, chyba je kupują. Podejście do klienta to jest jakiś żart i to nieśmieszny. Nie wiem co jest tego powodem, nie sądzę, żeby za mało pracownikom płacili, bo bukiety i prezenty do najtańszych tam nie należą. CZŁOWIEK PŁACI GRUBE PIENIĄDZE I MYŚLI SOBIE - OK, TROCHĘ ZAPŁACĘ, ALE PRZYNAJMNIEJ BĘDZIE WSZYSTKO ZAŁATWIONE W JAK NAJLEPSZEJ JAKOŚCI. NIE.KLIENT TO PLEBS. Mam nadzieję, że się w końcu opamiętają, ale ja na pewno już tam nic nie kupię. Płacić tyle pieniędzy za tak marną usługę, na "odwal się"... naprawdę by się wstydzili.

    Przez: Katarzyna18-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Kupiłbym tu ponownie
    Nie
    4
    rating

    Napisz wlasną opinię o Poczta Kwiatowa

    Twoja opinia

    FAQ

    Czy Poczta Kwiatowa jest firmą godną zaufania?

    Obecnie mamy 108 opinii klientów o Poczta Kwiatowa. Firma otrzymała średnią ocenę w wysokości 3/10, a 100% recenzentów wskazało, że ponownie kupiliby produkt tej marki.

    Jakie usługi lub produkty oferuje Poczta Kwiatowa?

    Poczta Kwiatowa działa głównie w kategorii Ogólne, a dokładniej w E-palenie.

    Przeczytałem wszystkie recenzje. Co teraz?

    Spodobały ci się recenzje? Jeżeli tak, to złóż zamówienie bez wahania na Poczta Kwiatowa . Jeżeli nie, możesz znaleźć wiele innych brands na naszej stronie.