NiezależnaOpinia

    Opinie Poczta Kwiatowa

    Poczta Kwiatowa jest liderem w branży wysyÅ‚ki kwiatów, pierwszym wyborem dla tych, którzy ceniÄ… sobie doÅ›wiadczenie i profesjonalne podejÅ›cie do klienta. Jednak przede wszystkim jest poÅ›rednikiem uczuć miÄ™dzy dwojgiem ludzi, kwiatowym ekspertem, który pomoże Ci wywoÅ‚ać uÅ›miech na twarzy bliskiej osoby nawet wtedy, gdy pomiÄ™dzy Wami sÄ… setki kilometrów. W dobie nieustajÄ…cych podróży, czÄ™stych zmian i szybkiego tempa życia trudno jest znaleźć chwilÄ™ dla bliskich. Łączenie ludzi bez wzglÄ™du na dzielÄ…cÄ… ich odlegÅ‚ość – to wÅ‚aÅ›nie jest misja sklepu.

    Misja Poczty Kwiatowej

    Poczta Kwiatowa dorÄ™cza uczucia w kwitnÄ…cym stanie - to hasÅ‚o, które przyÅ›wieca dziaÅ‚alnoÅ›ci Poczty Kwiatowej. Każdego dnia do tysiÄ™cy drzwi na caÅ‚ym Å›wiecie pukajÄ… kwiatowi kurierzy sklepu. Każdy z nich wrÄ™cza bukiet, który mówi wiÄ™cej niż jakiekolwiek sÅ‚owa. PiÄ™kne, pachnÄ…ce kwiaty mogÄ… być pozdrowieniami z daleka, wyznaniem miÅ‚osnym lub serdecznymi życzeniami. Poczta Kwiatowa to idealne rozwiÄ…zanie dla każdego, kto nie może towarzyszyć bliskim w ważnym dla nich dniu. Skorzystanie z usÅ‚ug wysyÅ‚ki kwiatów jest dowodem pamiÄ™ci i serdecznych uczuć, a także wyjÄ…tkowo eleganckim podarunkiem. Każdego dnia Poczta Kwiatowa pracuje na to, by z dumÄ… móc nazwać siÄ™ kwiatowymi ekspertami. Sieć Poczty Kwiatowej tworzÄ… starannie wybrane kwiaciarnie, a floryÅ›ci regularnie biorÄ… udziaÅ‚ w szkoleniach prowadzonych przez Å›wiatowej sÅ‚awy mistrzów. To wÅ‚aÅ›nie dziÄ™ki temu w bukietach ponadczasowy czar klasyki Å‚Ä…czy siÄ™ harmonijnie z najnowszymi trendami. Poczta Kwiatowa otrzymaÅ‚a wiele nagród za jakość oferty, obsÅ‚ugi klienta, poszanowanie ekologii oraz praw konsumentów, a także udanÄ… historiÄ™ wspóÅ‚pracy z partnerami, dynamiczny rozwój, zaangażowanie spoÅ‚eczne i trzymanie siÄ™ wzorców etyki biznesu. WÅ›ród licznych wyróżnieÅ„ szczególnie Poczta Kwiatowa ceni sobie:

    - tytuł Firmy Roku, nadany przez stowarzyszenie Primus Inter Pares,

    - tytuł Marki Wysokiej Reputacji według rankingu PremiumBrand,

    - tytuÅ‚ Gepardów Biznesu,

    - wielokrotnie uzyskiwany złoty certyfikat Solidna Firma,

    - wielokrotnie uzyskiwany ogólnopolski Laur Klienta oraz Laur Klienta Grand Prix,

    - certyfikat rzetelnoÅ›ci, przyznawany wiarygodnym kontrahentom przez Krajowy Rejestr DÅ‚ugów,

    - tytuł laureata IV edycji konkursu Teraz Internet!,

    - miejsce finalisty w konkursie Quality International,

    - formalne podziÄ™kowania od licznych spóÅ‚ek, organizatorów uroczystoÅ›ci, konkursów, show i koordynatorów wydarzeÅ„ medialnych, z którymi Poczta Kwiatowa miaÅ‚a przyjemność wspóÅ‚pracować.

    Historia usÅ‚ana różami

    Bardzo trudno jest wskazać bez żadnych wÄ…tpliwoÅ›ci miejsce, w którym wszystko siÄ™ zaczęło. Idea wysyÅ‚ania kwiatów z jednego miasta do drugiego narodziÅ‚a siÄ™ w Stanach Zjednoczonych w roku 1892. DwadzieÅ›cia lat później powszechnie znana byÅ‚a już marka Florists Telegraph Delivery Assocation (Interflora). Obecnie metody wysyÅ‚ki kwiatów z poczÄ…tku XX wieku wspomina siÄ™ z uÅ›miechem: realizacja zamówienia mogÅ‚a trwać nawet tygodnie, korzystano z telegrafów i tradycyjnej korespondencji. Niemniej, mimo trudnych poczÄ…tków, floryÅ›ci byli jednymi z pionierów wysyÅ‚ek transkontynentalnych. I nawet teraz, po ponad stu latach, niektóre rzeczy siÄ™ nie zmieniÅ‚y: kwiaty wciąż cieszÄ… odbiorców. Być może wÅ‚aÅ›nie dziÅ›, w dobie nowych norm spoÅ‚ecznych i innego trybu życia, bardziej niż kiedykolwiek wczeÅ›niej. Poczta Kwiatowa, start-up w zakresie wysyÅ‚ki kwiatów przez Internet, staÅ‚a siÄ™ rozpoznawalna przez Polaków już przed rokiem 2000. Poczta Kwiatowa wyszÅ‚a naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i w dobie raczkujÄ…cej sprzedaży internetowej zaoferowaÅ‚a możliwość dorÄ™czenia kwiatów w dowolne miejsce w kraju oraz na Å›wiecie w czasie bijÄ…cym rekordy jakichkolwiek firm kurierskich czy wysyÅ‚kowych – kilku godzin.

    Co sÄ…dzisz o ofertach Poczty Kwiatowej?

    Podziel siÄ™ opiniÄ…! Twoja opinia jest dla nas ważna i pomaga w zapewnieniu najlepszej jakoÅ›ci poziomu usÅ‚ug dla naszych klientów.

    DzielÄ…ce nas odlegÅ‚oÅ›ci utrudniajÄ… wiele spraw w życiu. Ciężko jest utrzymać kontakt z rodzinÄ…, przyjacióÅ‚mi, osobami które poÅ›wiÄ™ciÅ‚y dla nas mnóstwo czasu, a dziÅ› przez różne zrzÄ…dzenia losu, sÄ… od nas daleko. Telefon, internet, wideorozmowy - to narzÄ™dzia, która pozwalajÄ… nam utrzymać chociaż namiastkÄ™ kontaktu i pomagajÄ… być choć trochÄ™ bliżej tych wszystkich ważnych dla nas osób. Najciężej jest, gdy nadchodzÄ… ważne dni, urodziny, rocznice, DzieÅ„ Mamy. Jak pokazać tym bliskim, że nadal sÄ… nam potrzebni , że o nich pamiÄ™tamy, a dzielÄ…ca odlegÅ‚ość nie osÅ‚abia uczuć, którymi ich darzymy? Można znów zadzwonić, można zdobyć siÄ™ na napisanie listu, wysÅ‚anie kartki okolicznoÅ›ciowej, można wysÅ‚ać kwiaty. Kwiaty?

    Poczta Kwiatowa - podaruj bliskiej Ci osobie uśmiech.

    Nie ma chyba piÄ™kniejszego uÅ›miechu, niż uÅ›miech mamy, która dostaje od nas bukiet kwiatów. Kwiaty zawsze sÄ… odbierane jako elegancki gest, którym uÅ›wietniamy ważne momenty i uroczystoÅ›ci. Poczta Kwiatowa umożliwia wrÄ™czenie bukietu w każdej chwili, każdego dnia, bez wzglÄ™du na dzielÄ…ce nas bariery. Poczta Kwiatowa to lider w branży wysyÅ‚ki kwiatów. MisjÄ… Poczty Kwiatowej jest Å‚Ä…czenie ludzi bez wzglÄ™du na dzielÄ…ca ich odlegÅ‚ość. DorÄ™czajÄ… uczucia w kwitnÄ…cym stanie. Firma dziaÅ‚a od ponad 20 lat i przez ten czas sieć ogromnie siÄ™ rozrosÅ‚a. Sieć obejmuje ponad 1000 kwiaciarni na terenie kraju. Ponadto Poczta Kwiatowa jest czÅ‚onkiem stowarzyszenia Interflora obejmujÄ…cego 100 000 zrzeszonych kwiaciarni w 150 paÅ„stwach. Taka dziaÅ‚alność daje potężne możliwoÅ›ci i Poczta Kwiatowa w peÅ‚ni je wykorzystuje. Jakość i zaangażowanie Poczty Kwiatowej dostrzegli nie tylko konsumenci, firma otrzymaÅ‚a wiele prestiżowych nagród i wyróżnieÅ„ za wysoki poziom oferowanych usÅ‚ug. Wielokrotnie otrzymany Laur Klienta czy tytuÅ‚ Gepardów Biznesu to tylko przykÅ‚ad spoÅ›ród licznych nagród. Poczta Kwiatowa wzrosÅ‚a dziÄ™ki zaufaniu klientów i swojej ciężkiej pracy.

    Kilka kliknięć, by wywołać uśmiech na twarzy.

    Proces zamówienia kwiatów czy podarunku jest banalnie prosty. Wybieramy interesujÄ…cy nas produkt, przechodzimy do koszyka i finalizujemy zamówienie. Podajemy dane adresowe, wybieramy opcjÄ™ pÅ‚atnoÅ›ci i zamówienie przechodzi do realizacji. Do zamówienia możemy doÅ‚Ä…czyć unikatowe życzenia, wzbogacić je o sÅ‚odki upominek czy pluszowÄ… maskotkÄ™. Zamówiony przez nas bukiet zostanie uÅ‚ożony przez najlepszego florystÄ™ blisko miejsca zamieszkania odbiorcy. Åšwieże kwiaty kurier dostarczy wszÄ™dzie tam, gdzie sobie zażyczymy - do domu, do miejsca pracy czy pod inny dowolny adres w Polsce. W przypadku, gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, pozostawi awizo i przywiezie przysyÅ‚kÄ™ w dogodny dla odbiorcy terminie.

    Nie tylko kwiaty i słodycze.

    Poczta Kwiatowa rozwija siÄ™ i wychodzi naprzeciw oczekiwaÅ„ konsumentów. W ofercie posiada organizacjÄ™ wydarzeÅ„, przygotowanie sal konferencyjnych, a nawet opiekÄ™ nad grobami naszych zmarÅ‚ych. Firma jest otwarta na wszelkie sugestie odnoÅ›nie rozszerzania dziaÅ‚alnoÅ›ci, tak by sprostać pomysÅ‚om swoich klientów. Dla Poczty Kwiatowej nie ma rzeczy niemożliwych do zrealizowania. Warto w tym miejscu wspomnieć, iż Poczta Kwiatowa bierze peÅ‚nÄ… odpowiedzialność za swoje kwiaty i daje gwarancjÄ™ Å›wieżoÅ›ci na dostarczane przez siebie bukiety. Jeżeli coÅ› budziÅ‚o by nasze zastrzeżenia, wystarczy w ciÄ…gu 3 dni odesÅ‚ać kwiaty, a profesjonalni floryÅ›ci Poczty Kwiatowej rozpatrzÄ… wszelkie uwagi i nastÄ™pnie zaproponujÄ… satysfakcjonujÄ…ce rozwiÄ…zanie.

    WrÄ™czenie kwiatów nigdy nie byÅ‚o prostsze. Zaskocz swoich bliskich wyjÄ…tkowym prezentem i podziel siÄ™ swojÄ… opiniÄ… z innymi.

    Poczta Kwiatowa
    Opinie, skargi a doświadczenie klijentow (95)

    3
    19% Będę kupować tutaj nadal!
    Zamówienie
    rating
    3.2
    Serwis
    rating
    2.4
    Cennik
    rating
    3.2
    Dostava
    rating
    2.8

    Wszystkie opinie

    Czytaj o doswiadczeniach klientów, niezależnie opinie oraz skargi! Dowiedż się o najlepszych (online) sklepach. Wspólnie zdecydujemy, które sklepy są godne naszey uwagi a które nie!

    Zenada

    Moje zamowienie nie zostalo wykonane. Kwiaty nigdy nie zostaly dostarczone pod wskazany adres a udzielenie zwrotu kosztow za niewykonane zamowienie zostalo odrzucone. Pani Patrycja Juszczak zajmujaca sie moja reklamacja powinna zostac natychmiastowo i dyscyplinarnie zwolniona. Zenujacy, bezczelny i pyskaty poziom odpowiedzi na moje liczne wiadomosci. Cala korespondencje mam oczywiscie zarejestrowana do wgladu, a sprawe kieruje na droge sadowa. Moja reklamacja zostala odrzucona, a jak uwaza Pani Patrycja Juszczak zamowienie mimo ze nie doszlo, zostalo wykonane poniewaz zostalo dostarczone pod inny adres do kompletnie obcych i przypadkowych ludzi. Pani Patrycha Juszczak zasugerowala ze moja ponad 80 letnia babcia powinna isc i szukac kwiatow na wlasna reke pod blednym adresem gdzie firma Poczta Kwiatowa dostarczyna moje kwiaty. Z Pania Patrycja Juszczak przez ostatnie 10 dni wymianilam ponad 30 emaili, ktore ostatecznie nic nie wniosly i reprezentuja jedynie rynsztokowy poziom wypowiedzi powyszej Pani. Pani Patrycja Juszczak powinna natychmiastowo zostac zgloszona do wyzszego managementu, ktoremu chetnie udostepnie nasza korespondencje do wgladu, co napewno ulatwi dalsze postepowanie wobec w/w Pani.To jak tak nie elokwentna, niewyedukowana i wstretna osoba zajmuje sie reprezentowaniem firmy przechodzi ludzkie pojecie.

    Przez: Zenada04-08-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    2
    rating

    oszuści

    Zamówiłam kwiaty z dostawą 6 dni temu. Nie dostarczyli. Nie informują o tym, mam tą informacje po 3 mailach upominających do nich.
    Nie chcą oddać pieniędzy, mimo, ze nie otrzymałam tego za co płaciłam. Oszuści. Kontakt bardzo zły. Biorą numer telefonu do odbiorcy i mają problem z dostarczeniem, kłamcy, nie dzwonią do nikogo, robią dobra ściemę. Szukajcie innych firm dostarczających kwiaty. Ja będę jeszcze dochodziła zwrotu swoich pieniędzy, nie zgadzam się na płacenie za coś, czego nie dostałam. Kupiłam kwiaty z dostawą. Nie zrealizowane!!!

    Przez: Małgorzata28-07-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    2
    rating

    Flowerbox

    Przed zamówieniem czytałam opinie i trochę się nawet martwiła, aczkolwiek miałam w przeszłości pozitiwne doświadczenia, to postanowiłam ponownie zamówić właśnie z poczty kwiatowej. Zamówiłam fowerbox średniej wielkości , ta o to wielość kwiaciarnia poleca. Kwiaty zamówiłam dwa dni przed oczekiwanym dniem dostarczenia. Może i komunikacja mailowa nie była doskonała, bo brak maila o dostarczeniu aczkolwiek, wystarczyło pobrać aplikację i wszystko jest tam ladnie widoczne. Kwiaty dostarczone byli przez UPC wybrany dzień, fowerbox przepiękny, niespodzianka udana. Polecam

    Przez: Mari11-07-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Tak
    10
    rating

    Dostawa niewykonana

    Dostawa na piątek niewykonana. W sobotę również nie. W niedzielę także nie. Sposób prowadzenia rozmowy przez dział obsługi klienta jest bardzo niski. Przypomina kontakt z centralą zrzeszenia cukierników z PRL. Po rozmowie okazuje się, że klient sam jest winien tego, że nie doręczono w określonym dniu przesyłki. Odbiorca oczywiście był cały czas w domu i nikt nie podjął próby doręczenia, o której zapewnia poczta-kwiatowa. Serdecznie nie polecam. Nigdy więcej, pomimo że latami tam zamawiałem, nie kupię nic w tej firmie!

    Przez: Wojciech Skarbek30-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    3
    rating

    Lipa

    Nigdy więcej z tej firmy nic nie zamówię. Paczka została opłacona żeby przyszła w danym dniu i niestety nie przyszła ani ustalonego dnia, ani dnia następnego. Jeden pan z infolinii mowi że nic się nie da zrobić bo jest problem logistyczny, druga pani mowi że na 100% będzie dostarczone następnego dnia A trzeci pan mowi że nie wie dlaczego ta pani gwarantowala na 100% że coś będzie jak nie będzie... śmiech na sali. Z pytaniem co mozna w takim razie zrobić usłyszałem że trzeba czekać na Pana Michała który będzie następnego dnia. I tylko on może coś zrobic. Śmiech i żenada. Mało profesjonalna firma. Niestety powinni być profesjonalni skoro są to prezenty dla bliskich i jeśli płaci się za gwarancję dostarczenia w danym dniu to powinna być dostarczona bezproblemowo. Mijają kolejne dni i nic. Odradzam.

    Przez: Remi24-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    2
    rating

    Niezrealizowane zamowienie

    Kwiaty na Dzień Matki nie dotarły. Mimo prób kontaktu i reklamacji sprawa do tej pory nie rozwiązana. 400 zł w błoto!

    Przez: Kasia24-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    2
    rating

    Męczarnia

    Trzy razy tam coś zamawiałam i tylko raz było wszystko w porządku.
    Za pierwszym razem zamówiłam kwiaty dla dziadków. Do jednych dziadków kwiaty dotarły już następnego dnia, gdzie wyraźnie zaznaczałam, żeby dostarczyć je na dzień Babci i Dziadka. Przez kilkanaście dni druga babcia z dziadkiem byli przekonani, że o nich zapomniałam, bo dowiedzieli się, że tamci dziadkowie dostali kwiaty. W grę wchodzą ludzkie uczucia.
    Za drugim razem zamówiłam kwiaty dla mamy i było wszystko ok.
    Ale co z tego jak za trzecim razem to była istna batalia o to, żeby zamówienie zostało w ogóle dostarczone. Zamówiłam kosz prezentów dla przyjaciół z okazji urodzin. Na stronie była informacja, że zamówienie zostanie dostarczone już kolejnego dnia. Myślę sobie - super. Czekam cały kolejny dzień na potwierdzenie od strony i na telefon ucieszonych przyjaciół. Cisza. Myślę sobie - no dobra, mają jakąś obsuwę, pewnie mają dużo zamówień. Ale mogliby chociaż powiadomić.
    Po trzech dniach zapytałam się przyjaciół, czy coś dotarło. Nic. Napisałam więc na adres podany w kontaktach, bo dodzwonić się tam nie można. Po dwóch kolejnych dniach (!) konsultantka napisała mi, że... kurier był na miejscu ale nikogo nie było, więc wrócił z powrotem z tą paczką (!!) Nawet nikt mnie nie powiadomił. Gdybym się nie odezwała, zabraliby mi po prostu pieniądze a paczka nie byłaby dostarczona, a taki czyn jest nazywany złodziejstwem. Zapytałam się więc, czemu kurier nie zadzwonił na nr podany w formularzu. Napisałam też w uwagach, żeby w razie braku obecności domowników zadzwonić na ich numer. Pani mi odpisała, że... kurier nie ma obowiązku dzwonić! Czaicie to?? Nie dość, że mnie w ogóle nie powiadomili o nie dostarczeniu przesyłki to jeszcze bezczelnie się tłumaczą, że kurier nie musi dzwonić. I jeszcze pytanie: czy mogą być oni (znajomi) wtedy i wtedy w domu? Ja prdl. Serio? Chcę zrobić przyjaciołom niespodziankę i mam ich prosić: "słuchajcie, nie idźcie dziś do pracy bo MOŻE dzisiaj do was paczka przyjdzie?". Widzę, że hasłem "nasz klient nasz pan" ta firma sobie bardzo głęboko dupę podciera. Więc ja, zbierając resztki cierpliwości i strzępki nerwów, piszę do pani, żeby spróbowali dostarczyć jeszcze raz, najlepiej w godzinach wieczornych. Pani stwierdziła, że całkiem rozwali mi układ nerwowy, bo odpisała, że nie można wybierać pory dostarczenia i za ponowną próbę wysłania trzeba dopłacić 40 zł. No to chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, że krew się we mnie zagotowała. Podałam jej adres sąsiadów i kategorycznie odmówiłam wpłaty dodatkowych kosztów, bo to nie moja wina, że znajomych nie było w domu i że kurierowi nie chciało się dzwonić (poza tym, skoro kurier nie ma obowiązku dzwonić, to po jaki c*uj jest na to pole w formularzu?). Potwierdziła, że zamówienie zostało wysłane na podany adres i łaskawie mi odpuściła dopłatę kosztów, podkreślając słowem "wyjątkowo". Paczka miała dojść w piątek, doszła w poniedziałek. Nie dostałam żadnego potwierdzenia dostawy, dowiedziałam się od przyjaciół.
    Nie mam pojęcia, skąd biorą się te dobre opinie na głównej stronie firmy, chyba je kupują. Podejście do klienta to jest jakiś żart i to nieśmieszny. Nie wiem co jest tego powodem, nie sądzę, żeby za mało pracownikom płacili, bo bukiety i prezenty do najtańszych tam nie należą. CZŁOWIEK PŁACI GRUBE PIENIĄDZE I MYŚLI SOBIE - OK, TROCHĘ ZAPŁACĘ, ALE PRZYNAJMNIEJ BĘDZIE WSZYSTKO ZAŁATWIONE W JAK NAJLEPSZEJ JAKOŚCI. NIE.KLIENT TO PLEBS. Mam nadzieję, że się w końcu opamiętają, ale ja na pewno już tam nic nie kupię. Płacić tyle pieniędzy za tak marną usługę, na "odwal się"... naprawdę by się wstydzili.

    Przez: Katarzyna18-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    4
    rating

    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!

    Kwiaty, które zostały dostarczone znacznie różniły się od tych na zdjęcu. Było mi wstyd, że moja mama coś takiego dostała, bo był to prezent na Dzień Mamy. Kierowałam się pozytywnymi opiniami na stronie a mój negatywny komentarz nie został zatwierdzony więc rozumiem, że te pozytywne komentarze pisane są raczej przez moderatora stony a nie klientów !! Oszustwo !!

    Przez: Aga06-06-2020
    Ela 10-06-2020

    Jestem klientem od ponad 10 lat, w ciągu roku zamawiam Ok. 10 bukietów , wczoraj nie dostarczono kwiatow na pogrzeb , żenada , ani słowa przepraszam ani kasy zwrotnej !? Nie wstyd im, kwiaty z roku na rok gorszej jakości, nie polecam jUz

    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Tak
    2
    rating

    poczta kwiatowa.pl

    NIe polecam. Zamówienie wcale nie dotarło. Pani na infolinii opryskliwa i jedyne rozwiązanie jakie ma do zaproponowania to złożenie reklamacji na stronie. Nigdy więcej

    Przez: Kuba06-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    2
    rating

    Nie polecam

    Nie polecam absolutnie. Dostawa zagraniczna pięć dni po terminie. Kwiaty podniszczone. Za taką kasę to po prostu żart.

    Przez: Agata05-06-2020
    Kuba06-06-2020

    Nie polecam! Kwiaty wcale nie dotarły, pani na infolinii opryskliwa i jedyne co jest w stanie zaradzić to zaproponowanie złożenia reklamacji. Ceny to już osobny temat, ale kompletnie nie adekwatne do serwisu. Nigdy więcej

    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    3
    rating

    Nigdy więcej!

    Nigdy więcej nie zamówię kwiatów przez Pocztę Kwiatowa! Po złożeniu zamówienia i dopłaceniu dodatkowych pieniędzy aby kwiaty zostały dostarczone w wybranym przezemnie terminie, nigdy nie dotarły. 4 dni po terminie status przesyłki zmienił się na 'próba dostarczenia' po kilku próbach skontaktowania się z firmą sprawa nie została rozwiązana. Po tygodniu od złożenia zamówienia dostałam maila że Kwiaty są gotowe do odebrania z kwiaciarni odległej 15km od miejsca dostarczenie!? Jakiś żart, pisałam o zwrot pieniędzy, ale zewzględu na to iż niby kwiaciarnia dokonała zamówienia, ale nie mogli znaleźć adresu, pieniądze nie zostaną mi zwrócone! Żyjemy w 21 wieku, wystarczyło wpisać adres w Google i pokazało trace! Rocket sience to nie jest! Nie polecam! Nigdy z tak niekompetentną firmą się nie spotkałam!

    Przez: Karolina05-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    2
    rating

    NIEŚWIEŻE KWIATY

    Zamówiłam kwiata w doniczce na Dzień Matki, dotarł nie ten co trzeba, do tego nieświeży, zwiędłe liście i krzywy. Za takie pieniądze oczekuje się perfekcji! Brak kontaktu z firmą, nie odpisują na emaile, UNIKAĆ!!!

    Przez: Dominika Zmijewska04-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    2
    rating

    Oszuści! Kwiaty nie doszły A pieniędzy nie chcą zwrócić

    Kwiaty zamówione, zapłacone Ale niestety do odbiorcy nie dojechała. Skladalam reklamacjae Ale odpisali że zgodnie z regulaminem jak nikogo nie było w domu to traktują to jako zamówienie zrealizowane. Zenada. Mąż na dzień mamy też zamawiał kwiaty też nie doszły i też pieniędzy nie zwrócą.

    Przez: Sylwia04-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Tak
    2
    rating

    Nabity w butelkę

    Gdybym wiedział wcześniej tę stronę, nigdy bym nie zakupił kwiatów w tej firmie a teraz muszę wypić gorzką szklankę pełną wstydu bo kwiaty na rocznicę nie dojechały.

    Przez: Radek03-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    2
    rating

    Kwiaty na dzień Matki

    Witam, chciałam podzielić się negatywna opinia, zamówiłam kwiaty na dzień matki, do dnia 1 czerwca nie było kontaktu z poczta kwiatowa ani telefonicznie ani emailowo, a i jeszcze ten czat haha śmiechu warty, oszukują i wywalaja z czaru. Próbowałam kilkakrotnie połączyć się z czatem i czekając cały czas, nie udało mi się skontaktować z nimi. Kto mi zwróci cenny czas, nie muszę chyba pisać ze kwiaty nie zostały doreczone .
    Wszystko mozna zrozumiec ale jeśli zależy wam na konkretnej dacie dostarczenia, to nie wierzcie w to że dostaniecie tego samego dnia. Osobiście odradzam i nie planuje korzystać z usług poczty kwiatowej.

    Przez: Diana01-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    2
    rating

    Oszustwo

    Oszustwo, pieniadze pobrane, kwiaty nie dostarczone, zero kontaktu z ich strony, wszystkie moje wiadomosci zostaly zignorowane, pani na online chat nie byla w stanie pomoc, linia telefoniczna rozlacza.

    Przez: Agnieszka01-06-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    2
    rating

    Problemy z reklamacja

    Bukiet odbiegał bardzo mocno od tego na zdjęciu. Kwiaty zwiędły na drugi dzień. Nikt z obsługi klienta nie odezwał się w sprawie reklamacji. Linia telefoniczna ciaągle zajęta, maile zostają bez odpowiedzi. Jestem rozczarowana usługą, i gwarancją jakości.

    Przez: Izabela31-05-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    5.5
    rating

    nie polecam

    Dzisiaj jest 31.05.2020 i co? Ano nic, kwiatów nadal nie ma, żeby nie było wątpliwości opinia dotyczy zlecania z 26 maja!

    Przez: Anna31-05-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    2
    rating

    Opinia

    Miał być bukiet marzeń od córki i zięcia na dzień matki ,to co dostałam zwaliło mnie z nóg, kwiaty ze smutno zwisającymi łapkami,asortyment zupełnie inny niż w zamówieniu,brak 7 anturium i 5 frezji ,w sumie firma naciągnęła moje dzieci na niezłą kasę bo zamiast 22 kwiatów dostałam 13 .Kilkanaście razy próbowałam się dodzwonić i zarządać wyjaśnienia i niestety nie miałam szansy na połączenie. Po takich doświadczeniach nigdy ja i moje dzieci będą korzystać z usług tej ,,firmy"

    Przez: Helena30-05-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    2
    rating

    Nie polecam

    Zamowilam kosz, 222zl okropny nie przypominal wogule tego na zdjeciu, a produkty zastapione tanszymi zamiennikami. Pierwszy i ostatnie raz mialam watpliwa przyjemnosc z ta firma

    Przez: Izabela29-05-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    3.5
    rating

    Napisz wlasną opinię o Poczta Kwiatowa

    Twoja opinia

    FAQ

    Czy Poczta Kwiatowa jest firmą godną zaufania?

    Obecnie jest 1 opinia klienta o Poczta Kwiatowa. Średnio firma otrzymała ocenę w wysokości 3/10, a 19% recenzentów wskazało, że ponownie kupiliby produkt tej markę.

    Jakie usługi lub produkty oferuje Poczta Kwiatowa?

    Poczta Kwiatowa działa głównie w kategorii Ogólne, a dokładniej w E-palenie.

    Przeczytałem wszystkie recenzje. Co teraz?

    Você teve uma impressão positiva das avaliações? Nesse caso, você pode fazer seu pedido no site da Poczta Kwiatowa com confiança. Caso contrário, você pode encontrar muitas outras marcas para ler no nosso site!