Italiarail Opinie

: 20

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

20% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-05-17
Zakup biletów
Kupiłem bilet na pociąg i przez pomyłkę zrobiłem to 4 razy! Chciałem tylko zmienić miejsce, a sko...Czytacz dalej
Grabowska

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-06-03
Zakup biletów
Doświadczenie z ich stroną internetową jest strasznie złe. Słyszałem wiele opinii, że witryna ma ...Czytacz dalej
Sikorska

Najwięcej głosów recenzja

  2022-02-23
podróż koleją
Z powodu COVID-19 nasze podróże kolejowe we Włoszech zostały odwołane. Złożyłem wniosek o bony Z ...Czytacz dalej
Darek Malicki

Opinie (20)

  (3)

 (1)

  (7)

  (7)

  (2)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupno biletów na pociąg

    Strona ta jest naprawdę bardzo łatwa w obsłudze. Udało mi się zaplanować moją podróż w krótkim czasie i zarezerwować wiele pociągów. Na szczęście nie miałem żadnych kłopotów z moimi rezerwacjami. Gdy próbowałem zarezerwować bilety z wyprzedzeniem i strona podawała, że nie ma dostępnych pociągów, okazało się, że po prostu jeszcze nie było harmonogramu. Na początku trochę się zestresowałem, myśląc, że nie będzie możliwości podróżowania pociągami, ale dostałem wiadomość, żebym się zarejestrował i poinformowano mnie, jak tylko pociągi będą dostępne - naprawdę pomocne. Gdy musiałem anulować bilet z powodu zmiany planów, było to bardzo proste i dostałem zwrot następnego dnia. Zadawałem również pytania przez e-mail i zawsze otrzymywałem odpowiedź w ciągu 24 godzin. Pojawił się strajk pociągów, co było niefortunne, ale od razu otrzymałem e-mail z informacją o problemie. W takiej sytuacji niestety musiałem po prostu poczekać, aż pociągi zaczną znów kursować i szybko zarezerwować sobie nowy bilet. To nie była wina tej strony, a firmy kolejowej. Ogólnie proces rezerwacji był łatwy, a obsługa klienta świetna. Na pewno jeszcze skorzystam z ich usług w przyszłości!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    podróż koleją

    Z powodu COVID-19 nasze podróże kolejowe we Włoszech zostały odwołane. Złożyłem wniosek o bony Z dodatkowymi korzyściami za przyjęcie bonu, ale nic się nie zmaterializowało. Trwa to od maja. Po kilku e-mailach do tej agencji nie jestem pewien, czy istnieją, czy są autentyczne w tym, co oferowali za przyjmowanie voucherów. Ciągle otrzymuję odpowiedzi, aby powiedzieć, że muszę w zasadzie poczekać, ponieważ są pod taką presją. Podczas dokonywania rezerwacji nie zdawałem sobie sprawy, że w rzeczywistości była to agencja, a nie oficjalna firma kolejowa. Ta firma wykorzystuje ludzi w sytuacji COVID, nie zmieniając swojej polityki refundacji. Cała moja podróż została anulowana, a każda inna firma zwróciła mi pieniądze lub pokochała moją rezerwację w nowych terminach - z wyjątkiem tego. Używają jakiejś wymówki bs, że są stroną trzecią i nie mogą zwrócić pieniędzy, ponieważ włoska firma kolejowa nie zmieniła polityki. Zrób właściwą rzecz trenitalia Czy ktoś jeszcze miał ten problem?


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów kolejowych

    Włoska strona internetowa to naprawdę fajne miejsce do znajdowania tanich biletów kolejowych. Naprawdę warto skorzystać z oferty ItaliaPass, bo można zaoszczędzić trochę kasy na podróżach pociągiem i wycieczkach. Aha, no i obsługa klienta tam - naprawdę super pomocna i miła! Tak mi to bardzo pomogło podczas mojego pobytu we Włoszech.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów

    Kupiłem bilet na pociąg i przez pomyłkę zrobiłem to 4 razy! Chciałem tylko zmienić miejsce, a skończyło się na dodaniu dwóch nowych biletów. To było naprawdę niefortunne, ale gdy zadzwoniłem, odpowiedzieli szybko. Chociaż na bilecie było napisane, że nie ma możliwości zwrotu, otrzymałem pełny zwrot pieniędzy! To było naprawdę super!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów

    Doświadczenie z ich stroną internetową jest strasznie złe. Słyszałem wiele opinii, że witryna ma wiele wad, a ja niestety muszę się z nimi zgodzić. Recenzje oznaczone jako "feefo" zachwalają Italiarail, ale nie wierzę w ich autentyczność. Dodatkowe opłaty dodawane do ceny biletu są niejasne i różnią się od siebie. Brak wyboru, gdy chcesz kupić bilet na pociąg we Włoszech. To brak konkurencji i regulacji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nie polecam

    Nie wierz od razu we wszystko, ludzie mają rację. To może koniec końców skończyć się na stracie pieniędzy i dużym zdenerwowaniem. Lepiej sprawdź to dokładnie przed podjęciem decyzji o zakupie!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zagubiona czapka w pociągu

    Podróżując pociągiem z Rzymu do Florencji, zgubiłem swoją czapkę w pierwszej klasie. Na dworcu we Florencji zapytałem kobiecą pracownicę, czy mam szansę wrócić i ją odebrać, zanim odjedzie pociąg. Niestety nie wiedziała. Sprawdziłem stronę internetową, gdzie radzili zgłosić się do służby celnej na stacji. Poszedłem więc tam i opowiedziałem o zagubieniu "pracownicy służby klienta". Niestety była bardzo niezainteresowana i powiedziała, że ponieważ zgłosiłem to dopiero dzień po zdarzeniu, nie mogą tego wprowadzić do systemu. Wydaje się, że zgubione przedmioty w pociągach po prostu znikają! To niesprawiedliwe. Moja czapka Filson na pewno trafiła w niepowołane ręce. Obsługa jest beznadziejna, nie polecam tego miejsca. Nasza druga podróż do Włoch w ciągu 5 lat i wszystko poszło na złą stronę. Następnym razem wybierzemy się do bardziej uczciwych krajów. Moje dolary dla turystyki w tym regionie zostały stracone na zawsze.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja 5 biletów lotniskowych na dworzec Roma Termini

    Zarezerwowałem 5 biletów lotniczych na dworzec Roma Termini, ale bilety nigdy nie zostały przesłane na mój e-mail, jak miało być. Wysłałem 3 skargi przez formularze kontaktowe i żadna z nich nie została odpowiedziana. Nie mam pojęcia, gdzie teraz się zgłosić w tej sprawie i jak to wszystko naprawić.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Szybka rezerwacja

    Naprawdę, zarezerwowałam bilety, a oni odwołali je po zaledwie 10 minutach! Potem próbowali mnie przekonać do zakupu nowych biletów za trzykrotnie wyższą cenę! To jest jakaś kpina! Czyżby próbowali nas oszukać?!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupno biletu

    Po zakupie biletu online musiałam wcześniej wsiąść do pociągu z Cinque Terra do Florencji z powodu problemów zdrowotnych. Pracownik w punkcie obsługi biletów powiedział mi, że mogę to zrobić. Niestety, konduktor w pociągu zażądał ode mnie dodatkowej opłaty oraz kary pieniężnej, grożąc aresztowaniem. To było bardzo nieprofesjonalne i niezrozumiałe zachowanie, zwłaszcza dla osoby podróżującej sama. Kontakt z Italiarail nie przyniósł żadnych pozytywnych rezultatów, co tylko spotęgowało moje rozczarowanie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów na pociąg do San Remo

    Miałem straszną przygodę z włoskimi pociągami. Razem z moją siostrą bliźniaczką wybraliśmy się na naszą pierwszą wizytę we Włoszech. Planowaliśmy jednodniową wycieczkę z Villefranche-sur-Mer do San Remo i wcześniej zarezerwowaliśmy bilety. Kiedy jednak konduktor przyszedł, okazało się, że nasze bilety były nieważne, mimo wpłaconych 17 euro. Staraliśmy się wyjaśnić, że zapłaciliśmy, pokazując wyciągi bankowe, ale konduktor nie chciał nam pomóc. Musieliśmy wysiąść na innej stacji, pomimo próśb o puszczenie nas. Ostatecznie musieliśmy zapłacić karę 117 euro. Cała sytuacja była dla mnie bardzo frustrująca i smutna, bo przecież zapłaciliśmy za bilety. Byliśmy zmęczeni kłótniami z nimi, zwłaszcza że komunikacja była trudna z powodu słabego angielskiego. Całe to doświadczenie było dla mnie bardzo przykre.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Podróż do Włoch

    Nie polecam tej firmy kiedy jedziesz do Włoch. Obsługa klienta jest okropna i niegrzeczna. Moje lot się opóźnił i nie zdążyłem na pociąg, ale infolinia nie była dostępna całą dobę. Kiedy wreszcie się skontaktowaliśmy, kazali mi złożyć roszczenie, które będą rozpatrywać przez około 30 dni. Niestety, nie ma pewności, że dostanę zwrot pieniędzy, a nawet jeśli tak, to nie będę mógł go wykorzystać, bo nie wrócę do Włoch. Mimo że zapłaciłem x złotych za bilet, musiałem zapłacić 2x za nowy bilet. Po prostu nie warto!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup biletów kolejowych

    Ta firma, z której korzystałem podczas pandemii COVID, nie zmieniła swojej polityki zwrotów. Inne firmy zwróciły mi pieniądze lub przeniosły moją rezerwację na nowe terminy, ale ta firma nie. Twierdzą, że jako pośrednik nie mogą dokonać zwrotu ze względu na politykę włoskiej firmy kolejowej. To jest haniebne. Proszę, Trenitalia, zrób właściwą rzecz.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    bilet na pociąg z Florencji do Neapolu

    Pociąg z Florencji do Neapolu jechał 6 godzin zamiast przewidywanych 3. Łazienka była strasznie brudna, pełno śmieci na wszystkich stolikach, skończyła się woda i jedzenie. Nikt nie pomagał, nie było obsługi ani żadnych informacji. Po prostu straszna podróż!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wcześniejszy pociąg

    Zamówienie spóźnione, nie ma zastępczego transportu, długo czeka się na peronie, zwrot pieniędzy może trwać nawet do 6 miesięcy. Nawet jedna gwiazdka to za dużo...


Inni również oglądali