Wszystkie opinie
Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!
Jako jedno z najwiÄkszych na Åwiecie internetowych biur podróży, Trip.com istnieje po to, by pomagaÄ wszystkim podróżujÄ cym. Nieważne, czy jedziesz na wakacje, w celach sÅużbowych, czy może chcesz zarzÄ dzaÄ podróżami w firmie – na Trip.com znajdziesz tanie loty, zakwaterowanie w promocyjnych cenach oraz bilety na pociÄ gi kolei chiÅskich. Szukasz najlepszych ofert lub chcesz oszczÄdziÄ na kolejnej podróży? Trip.com Ci w tym pomoże. DziÄki naszej przejrzystej stronie internetowej i intuicyjnej aplikacji oraz dziÄki caÅodobowej obsÅudze klienta planowanie podróży stanie siÄ prostsze niż kiedykolwiek. Najwyższej jakoÅci usÅugi oferowane w kilkunastu jÄzykach (mówimy m.in. po angielsku, mandaryÅsku, kantoÅsku, japoÅsku, koreaÅsku, niemiecku, francusku i hiszpaÅsku) dostÄpne sÄ na wyciÄ gniÄcie rÄki – wystarczy kliknÄ Ä lub zadzwoniÄ.
Zaplanuj swojÄ podróż z ÅatwoÅciÄ , korzystajÄ c z najlepszych ofert na przeloty i hotele
Planowanie podróży z Trip.com okaże siÄ bardzo Åatwe dziÄki naszej wyszukiwarce lotów i hoteli. Pomocne bÄdÄ też inne funkcje witryny Trip.com, takie jak powiadomienia o zmianie cen biletów, kalendarz ofert czy oferty first minute. Bezpieczny i Åatwy w użyciu system pÅatnoÅci oznacza mniej stresu w podróży. W witrynie Trip.com zapÅacisz miÄdzy innymi kartÄ kredytowÄ i debetowÄ oraz poprzez UnionPay.
I. Wprowadź miasto i dÅugoÅÄ pobytu w polu wyszukiwania na stronie gÅównej lub kliknij kartÄ Hotele u góry strony. Dodatkowo możesz wprowadziÄ nazwÄ hotelu lub wybraÄ przedziaÅ cenowy, ocenÄ gwiazdkowÄ lub dzielnicÄ miasta.
2. Dodatkowe opcje wyszukiwania, w tym udogodnienia hotelowe, można dodaÄ na stronie wyszukiwania hoteli po przycisku Filtr po lewej stronie strony. Możesz usunÄ Ä filtry, klikajÄ c niebieski przycisk nad wynikami wyszukiwania lub WyczyÅÄ wszystko.
3. Kliknij Hotele w górnym pasku nawigacyjnym na dowolnej stronie, aby powróciÄ do strony gÅównej hoteli, gdzie znajdziesz informacje na temat ofert specjalnych, a także najbardziej popularnych miejsc i hoteli.
Ocena diamentowa Trip.com opiera siÄ gÅównie na komentarzach czÅonków Trip.com (chiÅska wersja strony). Bierzemy również pod uwagÄ ocenÄ ChiÅskiego Narodowego Biura Turystyki, która przyznaje od jednej do piÄciu gwiazdek w oparciu o jakoÅÄ, udogodnienia, obsÅugÄ i reputacjÄ hoteli. Ponadto polegamy na opiniach wybranych grup ekspertów z zespoÅu Trip.com. W naszych ocenach dÄ Å¼ymy do obiektywnoÅci i dokÅadnoÅci. Oceny nie majÄ celu komercyjnego, a Trip.com nigdy nie korzysta z tych ocen, aby uzyskaÄ lepsze ceny w hotelach.
• 6 diamentów: doskonaÅe 5-gwiazdkowe hotele
• 5 diamentów: dobre 5-gwiazdkowe hotele lub zalecane 4-gwiazdkowe hotele
• 4 diamenty: doskonaÅe 4-gwiazdkowe hotele i polecane 3-gwiazdkowe hotele
• 3 diamenty: dobre 3 gwiazdki i polecane 2-gwiazdkowe hotele
• 2 diamenty: dobre 2-gwiazdkowe hotele i polecane 2-gwiazdkowe hotele
• 1 Diament: Polecane 1-gwiazdkowe hotele PoÅowa diamentów oznacza ÅredniÄ ocenÄ
Ceny podane na stronie wyszukiwania hoteli nie zawierajÄ podatków i opÅat, ale peÅna cena (w tym podatki i opÅaty) jest podana na stronie potwierdzenia rezerwacji. Niektóre hotele mogÄ pobieraÄ dodatkowy podatek miejski przy zameldowaniu.
Napisz kilka sÅów od siebie, i pomóż innym wybraÄ godnÄ zaufania biuro podróży.
Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!
Absolutnie negatywna opinia. NIC i NIGDY nie kupujcie przez tą stronę. Nie odzyskacie ani grosza. Złodzieje obrzydliwi. Bilety kupione przed pandemią, lot odwołany i zero zwrotu pieniędzy/przełożenia lotu. KLM twierdzi że ma związane ręce bo ta firma nigdy nie zwróciła się do nich o zwrot/rekompensatę za nie wykonany lot, a my dla KLM nich nie jesteśmy klientem. Trip com od roku przyjmuje tylko zgłoszenia telefoniczne/ e-mailowe i wysyła chyba już milionowe informacje, ze masz czekać/ bo zrobili zgłoszenie. Nie mam już rachuby ile wykonałam telefonów i e-maili.
PORAŻKA POSZUKJĘ LUDZI OSZUKANYCH PRZEZ TEGO CHINOLA DO DO POZWU ZBIOROWEGO OSZUKALI MNIE NA 6 BILETÓW KUPIONYCH PRZED PANDEMIĄ LOTY PO MALEZJI Z BANGKOKU
Absolutnie negatywna opinia. NIC i NIGDY nie kupujcie przez tą stronę. Nie odzyskacie ani grosza. Złodzieje obrzydliwi. Bilety kupione przed pandemią, lot odwołany i zero zwrotu pieniędzy/przełożenia lotu. KLM twierdzi że ma związane ręce bo ta firma nigdy nie zwróciła się do nich o zwrot/rekompensatę za nie wykonany lot, a my dla KLM nich nie jesteśmy klientem. Trip com od roku przyjmuje tylko zgłoszenia telefoniczne/ e-mailowe i wysyła chyba już milionowe informacje, ze masz czekać/ bo zrobili zgłoszenie. Nie mam już rachuby ile wykonałam telefonów i e-maili.
Firma nie zwróciła mi środków za odwołany przez nich lot z kwietnia. Jest połowa października. Argumenty, których używali w rozmowie telefonicznej przeczą logice i zdrowemu rozsądkowi. Nie zamierzam nigdy więcej kupować biletów za pośrednictwem trip.com, nawet jeśli będą dużo tańsze.
ZŁODZIEJE ZŁODZIEJE JESZCZE RAZ ZŁODZIEJE NIE ZWRACAJĄ KOSZTÓW ZA BILETY ZAREZEZERWOWANE PRZED PANDEMIĄ LOTY ZOSTAŁY ANULOWANE PIEPSZĄ GŁUPOTY ŻE LINIE LOTNICZE NIE ZWRACZJĄ KOSZTÓW NIE DOPUSZCZJĄ DO KONTAKTU BEZ POŚREDNIO Z LINIAMI LOTNICZYMI UDAŁO MI SIE WEJŚĆ NA MALESIA AIR I JEST MOJE IMIE I NAZWISKO A DANE DO KONTAKTU TO ADRES EMAIL youyofang311@gmail i tel +8618210397847 piszą głupie emaile tylko po to żeby sie odnich odczepić sprawa do sądu
Brak zwrotu kosztów lotu po dwóch miesiącach od skasowania lotu.
Nie polecam. Nr zamówienia 11944998345. Bilet kupiony przez Trip.com w grudniu 2019 na lot 22 marca z Fernando Noronha do Recife. Niestety nie zostałem wpuszczony na lot na Fernando Noronha 20 marca (zakaz wstępu dla cudzoziemców na wyspę). W związku z tym musiałem odwołać lot powrotny (poprzez przedstawicieli linii lotniczej). Niestety Trip.com ma to w głębokim poważaniu. Lot się odbył, nawet nie raczyli poinformować o wcześniejszym zakazie lotów dla cudzoziemców na Fernado Noronha. Niestety przy jakichkolwiek problemach umywają ręce. Ta firma to kompletne nieporozumienie. Jedna gwiazdka to i tak zbyt wysoka ocena jak na obsługę ze strony pośrednika
Witam
Wykupiłem pobyt w hotelu. Nie poinformowano mnie, że hotel nie wystawi mi faktury. Od dwóch tygodni próbuje wyciągnąć od Nich fakturę bez skutku. Najpierw poinformowali mnie że procedura tra 5-7 dni. Po tygodniu kontakt się urwał. Żenada!!!
omijajcie Trip!!!
Potwierdzam. Firma nie jest godna zaufania. Pazerność i arogancja w traktowaniu klienta. Nie polecam.
Kupiłyśmy bilety przed pandemią do Holandii z KLM. Nie odzyskaliśmy ani lotu ani pieniędzy. Tylko wysyłają maile ze rejestrują nasze zgłoszenia. Chyba już milionowe.