Kiwi.com

Wszystkie opinie

Kiwi.com

31% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Uwaga: Co mówią nasi klienci?

G
Gabriela
Przeczytawszy opinie na internecie po zakupieniu biletów nie spałam 3 noce, kupiłam bilet dla siebie i 3 przyjaciół do Rzymu i bałam się jakie problemy wystąpią przy naszym locie.. na szczęście zup...Czytacz dalej
K
Katarzyna
Jestem zadowolona z usług. Wszystko poszło bardzo sprawnie. Karty pokładowe otrzymałam na dwa dni przed podróżą. Nie było problemu z dokupieniem dodatkowego bagażu. Dobry kontakt z konsultantem. Sz...Czytacz dalej
I
Inga
Po przeczytaniu opinii trochę się denerwowałam, ale lot w obie strony bez przygód. Ale odprawiałam się na lotnisku nie przez internet. Bilety były tańsze niż u przewoźnika. Także ja z czystym sum...Czytacz dalej
N
Natala
Mimo tych złych opinii też się bałam o mój lot. Jednak wszystko odbyło się zgodnie z planem beż żadnych problemów.Czytacz dalej
Łukasz
dokonując u Was rezerwacji zapłaciłem za bagaż rejestrowy. Jednak na lotnisku okazało się, że nie jest wykupiony u przewoźnika i musiałem zapłacić 560 zł dodatkowo. Żądam wyjaśnień i zwrotu kosztów...Czytacz dalej

Wszystkie opinie (45)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    lot do Rzymu

    Przeczytawszy opinie na internecie po zakupieniu biletów nie spałam 3 noce, kupiłam bilet dla siebie i 3 przyjaciół do Rzymu i bałam się jakie problemy wystąpią przy naszym locie.. na szczęście zupełnie nie potrzebnie,nie było żadnych problemów z kartą pokladową ( w 1 stronę mialam wydrukowaną, w drugą na telefonie) . Kiwi nas odprawiło z samego rana dnia, w którym WizzAir włączył możliwość odprawy. Mogliśmy też spokojnie zalogować się do aplikacji WizzAir i mieć wszystkie info. Także jeśli ktoś tak jak ja denerwuje się o swój lot - mam nadzieję że będzie wszystko ok tak jak u nas ;)


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    bilety lotnicze

    Jestem zadowolona z usług. Wszystko poszło bardzo sprawnie. Karty pokładowe otrzymałam na dwa dni przed podróżą. Nie było problemu z dokupieniem dodatkowego bagażu. Dobry kontakt z konsultantem. Szybko otrzymałam odpowiedź na zadane pytania drogą mailową.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lot KML

    Po przeczytaniu opinii trochę się denerwowałam, ale lot w obie strony bez przygód. Ale odprawiałam się na lotnisku nie przez internet.
    Bilety były tańsze niż u przewoźnika.
    Także ja z czystym sumieniem mogę polecić.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet

    Mimo tych złych opinii też się bałam o mój lot. Jednak wszystko odbyło się zgodnie z planem beż żadnych problemów.

    Nie było problemu z kartą pokładową od kiwi przy wejściu do samolotu? Mam lot za 3 tyg i się martwię...

    Lecę Ryanair'em..... I czytam że nie wpuszczają


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    bilet lotniczy

    dokonując u Was rezerwacji zapłaciłem za bagaż rejestrowy. Jednak na lotnisku okazało się, że nie jest wykupiony u przewoźnika i musiałem zapłacić 560 zł dodatkowo. Żądam wyjaśnień i zwrotu kosztów 560 zł. Już raz okradliście mnie na prawie 1000 zł przy odwołaniu lotu w 2020 r mimo, że czekałem prawie rok na zwrot pieniędzy. Tym razem Wam nie daruję i nagłośnię sprawę gdzie tylko będę mógł. Nie będziecie okradać kolejnych klientów!

    Z niecierpliwością czekam ma odpowiedź, żebym mógł wyrazić o Was swoją daleko nieprzychylną opinię w mediach.
    Bardzo niezadowolony klient.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet do Jordani

    ODRADZAM WSZYSTKIM KORZYSTANIE ZE STRONY KIWI.COM!!!!
    ANULOWANIE BILETU TO CZYSTE OSZUSTWO!
    KIEDY ANULUJESZ BILET I PRZEWOŹNIK ZWRÓCI PIENIĄDZĘ ZA BILET, KIWI.COM OKRADA CIE Z PUIENIĘDZY, BIERZE CAŁY ZWROT DLA SIEBIE A KLIENTOWI DAJE 10 EUYRO KUPONU!!!!
    KTO DOPUSZCZA TAKIE PRZEKRĘTY NA RYNEK!!!!!
    ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet samolot

    Nieporozumienie!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupione dwa bilety lotnicze

    Nie kupujcie lotów przez pośredników a zwłaszcza z bliską datą odlotów.Po kupieniu biletów i zapłaceniu dostałem informację że jeżeli chcę się odprawić to muszę dopłacić drugie tyle za bilety i to że nie ich wina. Nie można się w takie sytuacji starać o zwrot za bilety bo to nie ich wina tylko przewoźnika. Tą firmą powinien się zająć UOKIK, to jest zarabianie na ludziach postawionych pod ścianą.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lot do Rzymu

    Zakupilam lot do Rzymu i z powrotem, bez wcześniejszego czytania opinii. Było to ogromnym błędem. Lot powrotny z Rzymu do Warszawy został mi odwołany 10 dni przed wycieczką, ale to był dopiero zwiastun wypadków które wydarzyły się później. Mimo, że kiwi zapewnia (a jednak nie) karty pokładowe conajmniej 6 godzin przed wylotem, to u mnie nie były one dostępne. Dzwoniłam cały czas na linię kiwi, jednak ciągle dostawałam informację, że będą nad tym działać. Czy zadziałali? Nie. Ostateczną informacją jaka została mi dostarczona to było "proszę to załatwić samemu na lotnisku, bo to nie nasza wina". Miałam niecałe 6 godzin do wylotu, który został dawno temu opłacony, a nagle zostaję na lodzie bez kart pokładowych i możliwości wylotu na wycieczkę. Zostało mi przypomniane oczywiście, że za samodzielny check in na lotnisku bez kart pokładowych jest pobierana opłata od osoby. Niemała opłata. Gdyby nie ogromne serce Pani na lotnisku i jej umiejętność bezinteresownego załatwiania spraw, to nie wiem, czy w ogóle bym wyleciała. Podsumowując: zdecydowanie nie polecam


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    BILET

    Firma porażka!!!! lot odwołany pieniądze przepadły bilety za 3500 zł !!! Kontaktu ZERO, od miesiąca czekam na odpowiedź, od 4-ch miesięcy czekam na zwrot. Dodzwonić się nierealne! Oszuści nie polecam!


Inni również oglądali

Logo Hotellook

Hotellook

2 opinie

Opinia o Hotellook Chcesz wyjechać i obawiasz siÄ™, czy znajdziesz miejsca, które w peÅ‚ni bÄ...

Logo Travelist

Travelist

3 opinie

JesteÅ› miÅ‚oÅ›nikiem podróżowania czy może od czasu do czasu jeźdz...

Logo Center Parcs

Center Parcs

1 opinie

Center Parcs Europe oferuje niezapomniany wypoczynek przez caÅ‚y rok. Wiosna, lato, jesieÅ„ czy zima – dziaÅ‚...

Logo Smartfares

Smartfares

1 opinie

Opinie o SMARTFARESSmartFares to serwis rezerwacji podróży, który specjalizuje siÄ™ w dostarczaniu konsumento...