
Kiwi.com
Wszystkie opinieKiwi.com
Wszystkie opinie (35)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
lot do Rzymu
Przeczytawszy opinie na internecie po zakupieniu biletów nie spałam 3 noce, kupiłam bilet dla siebie i 3 przyjaciół do Rzymu i bałam się jakie problemy wystąpią przy naszym locie.. na szczęście zupełnie nie potrzebnie,nie było żadnych problemów z kartą pokladową ( w 1 stronę mialam wydrukowaną, w drugą na telefonie) . Kiwi nas odprawiło z samego rana dnia, w którym WizzAir włączył możliwość odprawy. Mogliśmy też spokojnie zalogować się do aplikacji WizzAir i mieć wszystkie info. Także jeśli ktoś tak jak ja denerwuje się o swój lot - mam nadzieję że będzie wszystko ok tak jak u nas ;)
bilety lotnicze
Jestem zadowolona z usług. Wszystko poszło bardzo sprawnie. Karty pokładowe otrzymałam na dwa dni przed podróżą. Nie było problemu z dokupieniem dodatkowego bagażu. Dobry kontakt z konsultantem. Szybko otrzymałam odpowiedź na zadane pytania drogą mailową.
Bilet
Mimo tych złych opinii też się bałam o mój lot. Jednak wszystko odbyło się zgodnie z planem beż żadnych problemów.
Lecę Ryanair'em..... I czytam że nie wpuszczają
Lot POLSKA - HISZPANIA
Nigdy więcej book'owania biletów przez kiwi.com, spędziłem 4 godziny dzwoniąc 12 razy, aby uzyskać karty podkładowe (za które zapłaciłem). Cały czas powtarzał się ten sam schemat: "Proszę czekać 5-8 minut, postaram się przygotować karty, proszę sprawdzić w E-mail'u, proszę sprawdzić w Spam'ie, proszę sprawdzić w Appce, oo, to proszę poczekać jeszcze 5-10 minut, spróbuję jeszcze raz.. oo, to nie te karty? Proszę poczekać jeszcze 5-10 minut, spróbuję.."
Chciałem załatwić sprawę przez kiwi.com/pl/help/contact, ale ścieżka przekierowań zapętla się nigdy nie prowadząc do jakiejkolwiek rady z rozwiązaniem lub krokami do otrzymania rozwiązania. To samo dotyczy prób znalezienia numeru telefonu wsparcia klienta - gdyby nie google, bym nawet nie wiedział, gdzie dzwonić.
Należy też zapomnieć o wsparciu w języku polskim poza 9-17 w dni robocze, toteż jeśli nie mówisz biegle w angielskim na takim poziomie, aby zrozumieć się przez świszczącą linię z wsparciem z Indii, to i tak nie uda się przedstawić problemu konsultantowi.
Odradzam szczerze próby kupowania biletów przez kiwi.com, no chyba, że lubisz się denerwować, płacić wielkie rachunki za telefoniczne połączenia międzynarodowe i kłócić się z kimś, kto przeprasza, ale nic dalej z tym nie robi i pozostawia Cię z problemem bez zmian.Bilety litnicze do i z wakacji.
Bardzo słaba jakość usług. Wrzucili nam przesiadkę 45 min i 60 min podczas międzylądowania. Skutkowało to nocowaniem na lotnisku z powodu nie zdążenia na samolot i zakup dodatkowych biletów powrotnych. Zdaję sobie sprawę, że to my zaakceptowaliśmy taki czas ale nie było możliwości skontaktowania się z biurem ani nikim z KIWI w sprawach ważnych związanych z naszą podróża. Chyba że dopłaciłbym dodatkowe 40 euro ZA MOŻLIWOŚĆ WYSŁANIA MAILA! Nie polecam i odradzam. Nigdy nie skorzystam z ich usług! Kupujcie bezpośrednio od firmy przewozowej,, przynajmniej bedziecie mieli możliwość kontaktu z obsługą.
Bilet
Po zkaupie biletu, część lotów została odwołana z powodu pandemii, zażądałem więc zwrotu pieniędzy za bilety.
po prawie pół roku nie dostaję żadnych informacji o stanie reklamacji, nie odpisują na wiadomości w komunikatorze.
Nie polecam, odradzamBilet
Firma porażka. !!!! Straciłem 3500 zł!!! Kontaktu brak, lot odwołany pieniądze przepadły. Widzę, ze więcej jest takich osób jak ja. Oszuści nie polecam!!!!!!
flight ticket
wizzair changed the time of flight, so i wanted to cancel the ticket. kiwi were supposed to represent me in front of wizzair to get a refund, but they rejected. they are cheaters, never fly with them!
bilet lotniczy
Nie polecam, lot odwołany w czasie pandemi, dostałem vouchery od Ryanaira, po roku w przypadku niewykorzystania miały być zwrócone środki za bilet. Jednak nie mogą mi wydać bez informacji od pośrednika (kiwi.com). Oczywiście teraz zero odzewu z ich strony. Sprawa zgłoszona do UOKiK. Zobaczymy jak to będzie. Radzę kupować bezpośrednio i oszczędzić sobie takich "niespodzianek"...
Tockets
Kiwi nie odprawilo nas i musialem zaplacic 250 euro za odprawe na lotnisku. Do tego 100pln za telefony do nich. Oddali za odprawe ale za telefony nie oddali.
Przelot samolotem
Negatywny
Niestety kiwi.com to oszustwo. Anuluja moja rezerwacje trzeci raz pod rzad, tłumacząc się dużą liczbą zamowień w tym samym czasie I uzasadniają zmianą ceny u przewoźnika. W ciagu 5 dni nie dałam rady zatwierdzic ani jednej rezerwacji, a cena lotu ktory mnie interesowal wzrosla z 800e do 1300e. Chcialam zarezerwowac przez kiwi bo dali mi kredyt, za poprzedni lot (ktory tez byl anulowany I oplacony). Czyli podsumowujac, stracilam 400e w kredycie ktory proponuja zamiast zwrotu (bo nie da sie go wykorzustac skoro anuluja wszystkie rezerwacje) I 500e bo wzrosla cena mojego lotu podczas gdy oczekiwalam na potwierdzenie rezerwacji przez kiwi.
A lotu nadal nie mam.
Trzymajcie sie z daleka.Bilet lotniczy
Zwykli oszuści, lot odwołany, kasę ukradli.
Bilet lotniczy
Uważajcie na tych oszustów. Zostawia was samych z broblemem okradną z pieniędzy i odszkodowania. A dziwka przez telefon będzie się podsmiechiwac. Karma wraca dziwki!!!!
Inni również oglądali



Center Parcs
Center Parcs Europe oferuje niezapomniany wypoczynek przez caÅy rok. Wiosna, lato, jesieÅ czy zima – dziaÅ...

Nie było problemu z kartą pokładową od kiwi przy wejściu do samolotu? Mam lot za 3 tyg i się martwię...