Wszystkie opinie
Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!
Znowu szukasz biletów lotniczych na wymarzone wakacje i masz już doÅÄ? Wszyscy to znamy, linie lotnicze ze sobÄ nie wspóÅpracujÄ , zawsze te, przez które jest najlepsze i najtaÅsze poÅÄ czenie. Trudno, trzeba pójÅÄ na kompromis, nie można mieÄ wszystkiego. Ale czy na pewno? Na szczÄÅcie, rozwój technologii pozwoliÅ nam rozwiÄ zaÄ ten problem za pomocÄ wyszukiwarek biletów i przejazdów. Ale którÄ wybraÄ, która naprawdÄ jest godna zaufania i nie opuÅci nas, kiedy bÄdziemy siedzieÄ samotni na lotnisku czekajÄ c na już spóźniony samolot o 10 godzin? No wÅaÅnie, od tego sÄ ludzie. WylewajÄ swoje myÅli do internetu na temat danej wyszukiwarki, a my to zbieramy i przekazujemy Tobie. W ten sposób oszczÄdzasz pieniÄ dze i czas, zachowujÄ c maksymalne korzyÅci.
W 2011 roku, goÅÄ o imieniu Oliver, taki sam, jak ja czy ty, szukajÄ c biletów na podróż, wpadÅ na pomysÅ, który może zmieniÄ Åwiat. WÅasna wyszukiwarka lotów. Od razu dzwoni do Jozefa i rozpoczynajÄ wspóÅpracÄ. Kilka miesiÄcy później, w pomysÅ zostaÅy zainwestowane pierwsze konkretne pieniÄ dze. W kwietniu 2012 roku, oficjalnie zaÅożona firma Kiwi.com bierze siÄ do pracy nad rozwojem algorytmu. Przez kolejne 3 lata, spóÅka niesamowicie rozwija siÄ, wchÅaniajÄ c Which Airline, a na poczÄ tku 2015 roku wycena siÄga prawie 10 milionów dolarów! 2 lata później w wyniku fuzji Amadeus i Kiwi Flights zostaje podpisana umowa Kiwideus, tym samym tworzÄ c najwiÄkszÄ bazÄ lokalnych lotów na Åwiecie. Na koniec 2017 roku firma zostaÅa uznana za najszybciej rozwijajÄ cÄ siÄ firmÄ w branży, a wzrost przychodów wzrósÅ ponad dwukrotnie! PorównujÄ c z rokiem poprzednim. Prognozy rozwoju sÄ usytuowane na poziomie 25%. Prostota i dostÄpnoÅÄ, to dwa gÅówne filary firmy. Wg statystyk przez firmÄ nakreÅlonych, wynika, że codziennie wystÄpuje ponad 90 milionów zapytaÅ, ponad 15 miliardów poÅÄ czeÅ lotniczych oraz sprzedaż na poziomie 25 tysiÄcy dziennie. Dziennik Today napisaÅ: “Twój plan podróży może obejmowaÄ przesiadki miÄdzy liniami, które nie prowadzÄ wspóÅpracy partnerskiej. Przesiadki te sÄ niewidoczne w standardowych wyszukiwarkach. DziÄki temu możesz tanio podróżowaÄ z przesiadkami i zwiedzaÄ caÅy Åwiat”.
TRANSFORM PAPER INTO COOL CRAFTS
Zakres możliwoÅci jakimi dysponuje Kiwi.com, to odprawa z 99% linii lotniczych na Åwiecie za pomocÄ jednego biletu. W zależnoÅci od Twojego budżetu, wybierasz lot, klasÄ przelotu, datÄ na stronie gÅównej. I lecisz. bardzo prosto i przyjemnie. Dla cyfrowych nomadów czy szukajÄ cych wrażeÅ podróżników czeka opcja w fazie BETA - Nomad albo Multi-City. Portal jest obsÅugiwany w dziesiÄ tkach jÄzyków z caÅego Åwiata, w tym także w polskim oraz oferujÄ pÅatnoÅci w wiÄkszoÅci czoÅowych walut. Jak na standard przystaÅo, Kiwi.com oferujÄ aplikacjÄ na android czy iOS. W zwiÄ zku z tym mamy np. opcjÄ wglÄ du do kart pokÅadowych offline, a aplikacja pomoże nam wyznaczyÄ drogÄ i powiadomi nas o najlepszych okazjach. Warto zwróciÄ uwagÄ na warunki gwarancji. Gwarancja obejmuje opóźnienia lotów, anulowanie lotów i zmian w harmonogramie. W zamian dostaniemy zwrot pieniÄdzy bÄ dź zamianÄ lotu. Uwaga, jeÅli utkniemy na lotnisku nie z naszego powodu, otrzymamy wsparcie w postaci darmowego noclegu, transportu na inne lotnisko czy nawet czegoÅ do zjedzenia. Firma prowadzi wspóÅpracÄ na zasadach B2B & Partners, czyli jeżeli mamy swojego bloga lub strone internetowÄ to mamy możliwoÅÄ wziÄcia udziaÅu w programie partnerskim, zdobywajÄ c tym samym 3% prowizji za każdego klienta. Prowadzony jest także blog dla podróżników, opisujÄ cy ciekawe miejsca i porady od podróżników dla podróżników.
JeÅli odleciaÅ Ci samolot, spóźniÅ siÄ albo Ty siÄ spóźniÅeÅ, cokolwiek. Bez obaw! Istnieje centrum pomocy Kiwi, pomogÄ Ci ze wszystkim. nawet jeÅli potrzebujesz natychmiastowej pomocy albo nie wiesz, minutÄ przed wyjazdem na lotnisko, ile może ważyÄ Twój bagaż. Wszystkie problemy można bardzo Åatwo rozwiÄ zaÄ przez centrum pomocy i kontakt.
Daj znaÄ co sÄ dzisz o firmie Kiwi.com. KorzystaÅeÅ z ich usÅug? CoÅ Ci nie odpowiadaÅo, a może wrÄcz przeciwnie? JesteÅ zachwycony? Napisz kilka sÅów, pomóż innym kupiÄ bilet w odpowiednim miejscu.
Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!
Oszusci
Oszuści!!!!!
Oszuści i tyle. Nie polecam. Czekam już 6 miesięcy na pieniądze, które wzięli a loty się nie odbyły. Proponują śmieszne vouchery w kwocie 10% wartości lotów. Gwarancja KIWI to żart. Założona sprawa w
oszuści zmiana terminów lotów i nie chcą zwrócić pieniędzy
Niestety jestem podobnego zdania. Chociaż u mnie zostałem odprawiony i na maila dostałem bilet elektroniczny i kartę pokładową. Zainstalowałem nawet apke kiwi.com i też mam kartę pokładową tylko co z tego jak wszystko trzeba drukować, tak samo jak bilet elektroniczny który w moim przypadku zajął 7 stron.
To już nawet w najgorszym rajanerze moża było używać elektronicznych biletów.
Nie polecam tej firmy. Po opłacie rezerwacji czekałem około 24 godzin na bilet, po czym dostałem mail że bilet podrożał o 49 euro i muszę jeszcze dopłacić lub zrezygnować. Oczywiście zrezygnowałem z zakupu bileta w tej firmie i kupiłem bezpośrednio u przewoznika.
WNIOSEK jest taki że kupujcie bezpośrednio u przewoznika jeśli nie chcecie ponieść dodatkowych kosztów.
nigdy juz nie kupie
Your offer 111 PLN for canceled flights (cost 534 PLN) is not even funny. Information that I can get 0 PLN if I choose other options is deceitful. Accordance with the law any of them is right. I will sent the information about this situation to the European Costumers Centre and recommend everyone to do the same. I will not leave this issue like this.
Absolutnie odradzam! Zakupiłam bilet łączony POZ - LTN - TFS i dostałam informację, że lot na odcinku POZ - LTN został zmieniony UWAGA o 23 godz. 50 min.
KIWI nie daje ŻADNEJ gwarancji!!! Po kilku rozmowach z nieudolnymi operatorami pozbyto się mnie odsyłając do wizzaira! Wizzair za to umywa ręce, bo to kiwi kupuje u nich bilety więc na moją reklamację nie zareagowali nawet!
Kiwi zaś twierdzi, że ich gwarancja obowiązyje od różnic 24-godzinnych! Przez 10 min i przez to, że zakupiłam bilet przez kiwi.com straciłam całe połączenie i musiałam kupić inny bilet.
Naprawdę odradzam, bo nie są kompetentni, a ich gwarancja, którą się chwalą na stronach internetowych chcąc przyciągnąć potencjalnych kupców jest NIC NIE WARTA!!!
Rada: lepiej kupować bezpośrednio w liniach lotniczych. Wówczas przy reklamacjach nie jesteśmy przynajmniej zbywani przez zakup biletów przez pośredników i możemy ubiegać się o odszkodowanie lub zwrot!
Witam Opiszę sytuację z rezerwacją. Bilety kupine z skyscanner za posrednictwem kiwi.com . Na każdej zakładce piękna zachęta że kiwi daje gwarancję za odwołany lot lub zmianę. A taki ch.. Odwołali jeden lot wizzair i cały plan podróży legł. Oczywiście pomocne kiwi stwierdziło cyt. "Dzień dobry, Panie X kontaktujemy się w sprawie rezerwacji . Jeśli chodzi o zmianę lotu, można to zrobić na stronie Zarządzaj rezerwacją, należy po prostu przewinąć w dół i kliknąć „zmiana” w podsumowaniu podróży. Informujemy, że podczas pierwszej rezerwacji wybrał Pan taryfę Fare Saver Ticket. Zgodnie z jej regulaminem, zmiana lotu jest uważana za zakup nowego biletu, a tylko 10 EUR zostanie odjęte od kwoty nowego lotu, o który Pan poprosił. Oprócz tego, po pomyślnym zrealizowaniu zmiany lotu zwrot za oryginalne loty nie będzie już możliwy, ponieważ cena nowego lotu została obniżona o 10 EUR, zgodnie z ustaleniami dotyczącymi ceny biletu w taryfie Saver. Odnosnie gwarancji. Ta usługa jest zawarta w Pańskim zgłoszeniu pomocy technicznej i możemy ją aktywować, jeśli napotka Pan normalne opóźnienia lub anulowanie na lotnisku, ale jeśli zmienił Pan lot bezpośrednio z liniami lotniczymi, ta usługa zostanie anulowana, jak wspomniał mój kolega" I tu się zaczyna zabawa zmowa wizzair i kiwi Od wizzair nie da się nic odzyskać nawet znając numer rezerwacj na własne nazwisko bo to nie my osobiście robiliśmy a kiwi. A kiwi ogólnie uwaza że to nasza wina że wizzair odwołało lot i jak zmieniamy rezerwację to kupujemy nowy bilet i płacimy. I tu pytanie co się dzieje z pieniędzmi od wizzar które zwrócą do kiwi ? Śmierdzi na odległość a nie ma komu się pożalić. Długo by jeszcze pisać ale bezsilność i wqrw ... Kupujcie bilety bezpośrednio u lini lotniczych bo inaczej stosują takie praktyki i nie ma winnych a człowiek lżejszy o parę stów. Przypominam to nie ja chciałem zmienić loty tylko odwołała to linia lotnicza. KIWI wysyła wiadomość żeby zmienić lot i dostępne opcje rezerwacji A potem twierdzi że to my chcieliśmy zmienić lot i tak jest w umowie i płacimy podwójnie a kasa do zwrotu się nie należy bo łaskawie dali nam zniżkę 10euro na nowy bilet.A cała kaska odzyskana od wizzair hyc do skarboneczki ...
Lot został odwołany. Kiwi.com zostało powiadomione i odwołaniu lotu przez linię lotnicza dziań wcześnie, to nie powiadomili mnie o tym. Nawet następnego dnia, tuż przed wylotem nie byli w stanie potwierdzić, że lot został odwołany. Nie ma pretensji do linii lotniczej, bo oni wysłali informację o odwołaniu lotu na nr telefonu i email podany przy rezerwacji, tylko że kiwi.com, zamiast moich danych podało przy rezerwacji swój email i nr telefonu...
Nie polecam.
Witam Opiszę sytuację z rezerwacją. Bilety kupine z skyscanner za posrednictwem kiwi.com . Na każdej zakładce piękna zachęta że kiwi daje gwarancję za odwołany lot lub zmianę. A taki ch.. Odwołali jeden lot wizzair i cały plan podróży legł. Oczywiście pomocne kiwi stwierdziło cyt. "Dzień dobry, Panie X kontaktujemy się w sprawie rezerwacji . Jeśli chodzi o zmianę lotu, można to zrobić na stronie Zarządzaj rezerwacją, należy po prostu przewinąć w dół i kliknąć „zmiana” w podsumowaniu podróży. Informujemy, że podczas pierwszej rezerwacji wybrał Pan taryfę Fare Saver Ticket. Zgodnie z jej regulaminem, zmiana lotu jest uważana za zakup nowego biletu, a tylko 10 EUR zostanie odjęte od kwoty nowego lotu, o który Pan poprosił. Oprócz tego, po pomyślnym zrealizowaniu zmiany lotu zwrot za oryginalne loty nie będzie już możliwy, ponieważ cena nowego lotu została obniżona o 10 EUR, zgodnie z ustaleniami dotyczącymi ceny biletu w taryfie Saver. Odnosnie gwarancji. Ta usługa jest zawarta w Pańskim zgłoszeniu pomocy technicznej i możemy ją aktywować, jeśli napotka Pan normalne opóźnienia lub anulowanie na lotnisku, ale jeśli zmienił Pan lot bezpośrednio z liniami lotniczymi, ta usługa zostanie anulowana, jak wspomniał mój kolega" I tu się zaczyna zabawa zmowa wizzair i kiwi Od wizzair nie da się nic odzyskać nawet znając numer rezerwacj na własne nazwisko bo to nie my osobiście robiliśmy a kiwi. A kiwi ogólnie uwaza że to nasza wina że wizzair odwołało lot i jak zmieniamy rezerwację to kupujemy nowy bilet i płacimy. I tu pytanie co się dzieje z pieniędzmi od wizzar które zwrócą do kiwi ? Śmierdzi na odległość a nie ma komu się pożalić. Długo by jeszcze pisać ale bezsilność i wqrw ... Kupujcie bilety bezpośrednio u lini lotniczych bo inaczej stosują takie praktyki i nie ma winnych a człowiek lżejszy o parę stów. Przypominam to nie ja chciałem zmienić loty tylko odwołała to linia lotnicza. KIWI wysyła wiadomość żeby zmienić lot i dostępne opcje rezerwacji A potem twierdzi że to my chcieliśmy zmienić lot i tak jest w umowie i płacimy podwójnie a kasa do zwrotu się nie należy bo łaskawie dali nam zniżkę 10euro na nowy bilet.A cała kaska odzyskana od wizzair hyc do skarboneczki ...