Bookaway Opinie
Opinie (21)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup biletu autobusowego w Bułgarii
Jestem bardzo zadowolona z usługi, która pomogła mi z rezerwacją autobusu w Bułgarii. Wszystko odbyło się bez problemów i bardzo sprawnie. Bardzo dziękuję za łatwe i przyjemne doświadczenie.
Zakup usług transportu 2-krotnie
Skorzystałem z usług zakupu transportu poprzez platformę już dwukrotnie i muszę powiedzieć, że obie moje doświadczenia były naprawdę świetne. Pierwsze zamówienie dotyczyło transportu na Filipinach, a drugie w Gwatemali. Zarówno platforma, jak i przewoźnicy okazali się bardzo elastyczni i niezawodni w obu przypadkach.
Zakup biletów na prom z Gili Trawangan do Gili Air i z powrotem
Zarezerwowałem dwa bilety na szybki prom z Gili Trawangan do Gili Air i z powrotem za pośrednictwem strony rezerwacyjnej, ale gdy pokazałem bilety pracownikowi promu Karya Bahari, okazało się, że nie mogę z nich skorzystać z jakiegoś powodu. Musiałem kupić nowe bilety, choć zrobiłem to z niechęcią. Później skontaktowałem się z platformą i opisałem całą sytuację. Bookaway szybko zwróciło mi pieniądze za bilety, które zakupiłem.
Rezerwacja online
Doświadczenie z rezerwacją było koszmarem. Po dokonaniu rezerwacji nie mogłem się dodzwonić. Mają stronę internetową, ale kiedy poprosiłem o konkretną informację, żeby sprawdzić moją rezerwację, nie dali mi kodu dostępu. W rezultacie czekaliśmy na odbiór, który nigdy nie nadszedł. Radzę trzymać się z daleka od tej usługi rezerwacji. Strata pieniędzy. Lepiej na miejscu skorzystać z usługi.
Zakupy w Bookaway
Kocham korzystać z Bookaway podczas podróży! Strona jest super łatwa w obsłudze, ceny zawsze uczciwe, a często znajduję opcje, których nie ma na innych stronach! Polecam wszystkim, którzy planują podróżować i chcą znaleźć wygodny transport!
Rezerwacja przewozu
Ogólnie obsługa klienta była pomocna i starająca się jak najlepiej. Dostawałem bardzo szybkie odpowiedzi, co fajnie się czuje. Ale osoba odpowiadająca zmieniała prawie każdego maila, co było trochę dziwne. Rozmowa między pracownikiem a klientem byłaby bardziej pomocna. Zauważyłem też, że nie było wiele wysiłku w rozwiązaniu mojego problemu. Zostawili mnie z poczuciem, że muszę znaleźć własne rozwiązanie, kiedy wolałbym, żeby mi pomogli. Nasza korespondencja trwała tak długo, że było już za późno na zmianę. Ale na szczęście wszystko się dobrze skończyło i zespół obsługi klienta był w porządku. W sumie, moje doświadczenie było takie sobie tym razem.
Rezerwacja w ostatniej chwili
To było po prostu niesamowite! Obsługa klienta była fenomenalna, udało im się zmienić naszą rezerwację w ostatniej chwili z powodu opóźnienia lotu. Podróż do Manuel Antonio była również doskonała, Juan Carlos był bardzo przyjazny i dał nam świetne rekomendacje. Zasługują na ocenę 10/10!
Moje zakupy w kilku słowach
Przed zakupem wszystko wydawało się w porządku, ale po zarezerwowaniu zaczęłam dostawać mnóstwo e-maili mówiących, że operator transportu nie potwierdził rezerwacji. W dzień wyjazdu nadal nie dostałam biletów na transport. Próbowałam odzyskać pieniądze tydzień wcześniej, ale odpowiedź była bardzo niegrzeczna. Moim zdaniem lepiej omijać to miejsce szerokim łukiem.
Zakup biletu autobusowego z Rio Dulce do Gwatemali
Ostatnio kupiłem bilet autobusowy z Rio Dulce do Gwatemali przez internet. Bilet dotarł bez problemu, ale okazało się, że cena była o wiele większa niż na stronie przewoźnika. Byłem zdziwiony, że Bookaway doliczyło sobie ponad 100% marży. To dla mnie czyste okradanie klientów.
Zakup biletów
Odpowiedź na moje pytanie była bardzo szybka. Obsługa pomogła mi od razu, była naprawdę profesjonalna i szybka. Dzięki nim sprawę załatwiłem błyskawicznie.
Zakup biletu autobusowego
Zamówiłem przejazd z Novali do lotniska w Splicie, a na stronie wyraźnie było napisane, że taki przejazd jest możliwy. Gdy opłaciłem bilet, dostałem e-mail potwierdzający, ale niestety informował on, że autobus jedzie tylko do Splitu, a nie na lotnisko. Dodatkowo zapłaciłem za ochronę przed anulowaniem! Po zauważeniu błędu, anulowałem bilet zaledwie 12 minut po zakupie. Otrzymałem jednak e-mail informujący mnie o jakiejś opłacie rezerwacyjnej w wysokości 10%, o której nie było mowy podczas zamawiania. Na stronie było przecież napisane, że jest gwarantowany pełny zwrot kosztów biletów. To jakieś oszustwo, lepiej nie składać zamówień!
Zakup przewozu między lotniskiem a nowym domem na drugim końcu globu
Jako samotny podróżnik z wieloma bagażami, przyjechałem rano na lotnisko po 22-godzinnych lotach, zmęczony i trochę rozproszony. Spotkałem się z jednym z kierowców oferowanych przez firmę, jechałem dobrym samochodem, który zawiózł mnie do nowego domu na drugim końcu świata. Wszystkie drobne szczegóły, o które byłem pytany, przebiegły gładko, a odpowiedzi były szybkie. Korzystałem z ich usług wcześniej w Indochinach i mam zamiar to robić w przyszłości, ponieważ spełniają moje potrzeby w rozsądnych cenach. Dziękuję jeszcze raz.
zakup biletów online
Po raz pierwszy skorzystałem z możliwości zakupu biletów online i muszę powiedzieć, że wrażenia z Bookaway były naprawdę imponujące. Zazwyczaj portale rezerwacyjne online są trudne do osiągnięcia i ciężko o pomoc od obsługi, ale pracownicy Bookaway starali się mi pomóc przez wiele godzin. Mam nadzieję, że Bookaway będzie nadal pomagać podróżnym w rozwiązywaniu ich problemów. Dziękuję całej załodze Bookaway za ich zaangażowanie i za zapewnienie mi miłych wspomnień z korzystania z usług internetowych. Nawet gdy niektóre portale rezerwacyjne online ignorują prośby klientów, od czasu korzystania z Bookaway mam dobre doświadczenia. Jeszcze raz dziękuję.
Kupiłam bilet na autobus z Cabo do La Paz
Kiedyś kupiłam bilet na autobus z Cabo do La Paz i okazało się, że to był fałszywy bilet. Musiałam ostatecznie kupić go jeszcze raz. Powiem wam, nie polecam kupowania nic od tych oszustów!
bilety na prom
Jasne, oto poprawiony tekst:
Moja rodzina i ja skorzystaliśmy z Bookaway, żeby zakupić bilet na prom. Dzięki nim mieliśmy wszelkie potrzebne informacje o rejsie i podróż przebiegła bez problemów. Byliśmy bardzo zadowoleni z prostoty procesu rezerwacji i szybkiej obsługi. Gorąco polecam!Super profesjonalni ludzie
Mimo że mam dopiero dwanaście lat, chciałbym podzielić się moim doświadczeniem z Book Away! Ci ludzie są naprawdę świetni i zawsze szybko odpowiadają na maile! Mam nadzieję, że więcej firm będzie równie fajna jak Book Away!!!
Zakup biletów
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź na moje pytania dotyczące rezerwacji. Dzięki waszej pomocy udało mi się wprowadzić zmiany w moim bilecie. Bardzo doceniam waszą współpracę i zaangażowanie. Wasza życzliwość zasługuje na 5 gwiazdek. Dziękuję!
Kupno miejsca w pociągu sypialnym
Moja rezerwacja została potwierdzona niespodziewanie szybko i otrzymałam błyskawiczną odpowiedź na moje pytanie. Mam tylko jedną uwagę - fajnie by było, gdyby w opcjach rezerwacji pociągu sypialnego były podane wyraźnie dostępne wybory dotyczące poziomu łóżka (dolnego/środkowego/górnego).
Moje zamówienie
Miałem naprawdę spory problem z odbiorem na lotnisku w Foz do Iguaçu... tego dnia powiedziano mi, że firma nie zapewnia transportu na lotnisko po stronie argentyńskiej... Zostałem więc zostawiony na lodzie w Brazylii... Na szczęście udało mi się znaleźć inne rozwiązanie... Nie uważam tego za winę firmy i muszę przyznać, że zwrócili mi pieniądze w pełni.
Zakup biletu autobusowego do Dalat
Zarezerwowałem sobie bilet na autobus na 27 stycznia 2024 do Dalat, a podróż miała być 10 maja 2024. Ale ku mojemu zdziwieniu, 6 maja 2024 Bookaway niespodziewanie odwołało moją rezerwację bez żadnego wyjaśnienia. Choć dostałem zwrot pieniędzy, to całe doświadczenie było bardzo nieprofesjonalne i niezadowalające. Po tej sytuacji na pewno nie skorzystam z ich usług więcej.
Najwięcej głosów recenzja
wycieczki
Czytacz dalej