Trip Opinie

: 12

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

8% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2023-07-08
Hotel Dubai
nr rezerwacji 24943812483 Po przyjeździe do Cartlton Downtown okazało się, że należy opłacić p...Czytacz dalej
Bohdan

Najwięcej głosów recenzja

  2020-04-07
Nie polecam
Nie polecam. Nr zamówienia 11944998345. Bilet kupiony przez Trip.com w grudniu 2019 na lot 22 mar...Czytacz dalej
Jarek Pokrzywnicki

Opinie (12)

  (0)

 (0)

  (1)

  (3)

  (8)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Hotel Dubai

    nr rezerwacji 24943812483

    Po przyjeździe do Cartlton Downtown okazało się, że należy opłacić podatki, niby nie dużo 40 Dihramów, ale zawsze coś, choć w opisie cena miała być ostateczna.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet lotniczy

    Podczas wybierania lotu na konkretna datę 22 czerwca (wtorek), system mi przestawił dzień wylotu. Bilet zakupiłem ale podczas szukania karty pokładowej bo wylot za 2 h okazało się ze lot jest ale za tydzień 29 czerwca (wtorek). Anulowałem bilet a serwis Trip.com z zapłaconej sumy 868,90 zł zwrócił mi tylko 93,82 zł twierdząc że polityka firmy - brak możliwości zwrotu po wystawionym dokumencie zakupu. Dla mnie to jest oszustwo i bandycka firma która żeruje na klientach. PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI TUTAJ ! Przemyśl zakupy przez TRIP.COM , BO MOŻESZ DUŻO STRACIĆ.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Oszuści ! wynajem samochodu

    Witam .Zarezerwowałem samochód na lotnisku w Oslo przez Trip.com., pobrali pieniądze z konta a następnie wysłali maila , że samochód jest niedostępny. Zwrot środków od 7 do 30 dni. OSZUŚCI !


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    bilet lotniczy

    Firma nie wie co sprzedaje , nie ma żadnej obsługi biletowej dla klienta,. Nie można dokonać odprawy online , nie można dokupić bagażu , którego nie ma w ich ofercie przy zakupie biletu. Wszytko trzeba załatwać na lotnisku. Po prostu koszmar . I to taki totalny koszmar. Nigdy więcej


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przebukowanie

    Przebukowanie biletu za ktore musialem zaplacic 550zl miało byc za darmo bo kupilem elastyczny bilet. Pani karolina ma problemy z mysleniem nie polecam oszustwo i jeszcze raz oszustwo najgorszy portal do sprzedarzy biletów lotniczych


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    bilety londyn-Katowice

    Nigdy więcej. Oszukali mnie z odprawą.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilety do Holandii z KLM

    Absolutnie negatywna opinia. NIC i NIGDY nie kupujcie przez tą stronę. Nie odzyskacie ani grosza. Złodzieje obrzydliwi. Bilety kupione przed pandemią, lot odwołany i zero zwrotu pieniędzy/przełożenia lotu. KLM twierdzi że ma związane ręce bo ta firma nigdy nie zwróciła się do nich o zwrot/rekompensatę za nie wykonany lot, a my dla KLM nich nie jesteśmy klientem. Trip com od roku przyjmuje tylko zgłoszenia telefoniczne/ e-mailowe i wysyła chyba już milionowe informacje, ze masz czekać/ bo zrobili zgłoszenie. Nie mam już rachuby ile wykonałam telefonów i e-maili.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Trip.com nigdy nigdy

    PORAŻKA POSZUKJĘ LUDZI OSZUKANYCH PRZEZ TEGO CHINOLA DO DO POZWU ZBIOROWEGO OSZUKALI MNIE NA 6 BILETÓW KUPIONYCH PRZED PANDEMIĄ LOTY PO MALEZJI Z BANGKOKU

    Kupiłyśmy bilety przed pandemią do Holandii z KLM. Nie odzyskaliśmy ani lotu ani pieniędzy. Tylko wysyłają maile ze rejestrują nasze zgłoszenia. Chyba już milionowe.

    Absolutnie negatywna opinia. NIC i NIGDY nie kupujcie przez tą stronę. Nie odzyskacie ani grosza. Złodzieje obrzydliwi. Bilety kupione przed pandemią, lot odwołany i zero zwrotu pieniędzy/przełożenia lotu. KLM twierdzi że ma związane ręce bo ta firma nigdy nie zwróciła się do nich o zwrot/rekompensatę za nie wykonany lot, a my dla KLM nich nie jesteśmy klientem. Trip com od roku przyjmuje tylko zgłoszenia telefoniczne/ e-mailowe i wysyła chyba już milionowe informacje, ze masz czekać/ bo zrobili zgłoszenie. Nie mam już rachuby ile wykonałam telefonów i e-maili.

    Również nie polecam.Bilety zakupione w czasie pandemii lot odwołany Air Asia a pośrednik nie chce oddać pieniędzy,tlumacząc się że nie wnioskowalam o zwrot gotówki co było nie prawdą,kręca,brak jednoznacznych odpowiedzi.NIe polecam

    Pytanie do osoby która szuka osób do pozwu grupowego,znalazłeś?bo chetniie się dopisze


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ?

    Firma nie zwróciła mi środków za odwołany przez nich lot z kwietnia. Jest połowa października. Argumenty, których używali w rozmowie telefonicznej przeczą logice i zdrowemu rozsądkowi. Nie zamierzam nigdy więcej kupować biletów za pośrednictwem trip.com, nawet jeśli będą dużo tańsze.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Brak zwrotu kosztów za lot po dwóch miesiącach oczekiwania

    Brak zwrotu kosztów lotu po dwóch miesiącach od skasowania lotu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nie polecam

    Nie polecam. Nr zamówienia 11944998345. Bilet kupiony przez Trip.com w grudniu 2019 na lot 22 marca z Fernando Noronha do Recife. Niestety nie zostałem wpuszczony na lot na Fernando Noronha 20 marca (zakaz wstępu dla cudzoziemców na wyspę). W związku z tym musiałem odwołać lot powrotny (poprzez przedstawicieli linii lotniczej). Niestety Trip.com ma to w głębokim poważaniu. Lot się odbył, nawet nie raczyli poinformować o wcześniejszym zakazie lotów dla cudzoziemców na Fernado Noronha. Niestety przy jakichkolwiek problemach umywają ręce. Ta firma to kompletne nieporozumienie. Jedna gwiazdka to i tak zbyt wysoka ocena jak na obsługę ze strony pośrednika


Inni również oglądali