UPC - Ogólna ocena na podstawie 22 opinii

9% Kupiłbym tu ponownie




Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-06-03
Router
Kupiłam sobie router, ale miałam sporo kłopotów z połączeniem. W umowie obiecano mi szybki intern...Czytacz dalej
Bruno Ostrowska

Najwięcej głosów recenzja

  2022-05-13
Internet 1gb
Absolutny zawód i wstyd, nie dziwię się, że nawet na fb możliwość pisania postów jest zablokowana...Czytacz dalej
Olga T.

Opinie (22)

  (0)

 (0)

  (13)

  (8)

  (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Router

    Kupiłam sobie router, ale miałam sporo kłopotów z połączeniem. W umowie obiecano mi szybki internet, ale niestety okazało się, że różnica między tym, co obiecano, a tym, co otrzymałam, była spora. Postanowiłam więc zmienić dostawcę internetu na innego, żeby mieć lepsze połączenie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przeniesienie internetu na nowe mieszkanie

    To był kompletny dramat. Miałem umowę na internet z firmą, która chciałem przenieść do nowego miejsca. Po podłączeniu okazało się, że mój sprzęt jest zbyt stary i nie da się go połączyć z nowym adresem. Myślałem, że wystarczy podpisanie nowej umowy, dostanie nowego sprzętu i zakończenie starej umowy. Okazało się jednak, że nie chcieli mi w żaden sposób pomóc! Po prostu chcieli, żebym płacił za stare i nowe usługi. To postanowiło ostatecznie, że zmieniam dostawcę internetu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Usługa telewizyjna

    Od ponad dwóch tygodni nie działa kilka kanałów telewizyjnych i problem ciągle się pogłębia. Technik miał przyjść na umówioną wizytę, ale niestety go nie było, więc musiałam czekać cały dzień. Po kontakcie telefonicznym nadal nie mam żadnych informacji na temat postępów naprawy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup internetu i telewizji

    Strasznie się wkurzam na ten internet i telewizję, bo ciągle coś nawala. Płacę 120 zł miesięcznie, ale ledwo co mogę korzystać z usług. Wysłałem wypowiedzenie umowy, a oni i tak wysyłają mi przypomnienie o zaległej fakturze, mimo że przez cały miesiąc nie miałem działającego internetu. To jakaś kpina! 😕


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Usługa internetowa

    Jako klient, który korzysta z usługi internetowej, musiałem się zgodzić, że moje doświadczenia nie były najlepsze. Jakość usługi pozostawia wiele do życzenia, a po zmianie dostawcy internetu jeszcze bardziej spadła. Płacimy sporo pieniędzy za ten internet, więc oczekuję lepszej jakości obsługi. Mam nadzieję, że firma poprawi swoje standardy, zanim dojdzie do zbierania się kolektywnych pozwów mających trafić do sądów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    brak telefonów w firmie kurierskiej

    To jest naprawdę szokujące, że taka firma kurierska nie ma żadnego telefonu! W dzisiejszych czasach ludzie oczekują szybkiego kontaktu i pomocy, a oni kompletnie tego nie zapewniają! Ja osobiście myślę, że w dobie takiej konkurencji w Polsce, firma bez telefonu nie ma szans przetrwać, bo klienci nie będą na to godzić się z taką słabą obsługą.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    usługi internetowe i telewizyjne

    Niestety, od kiedy obie firmy się połączyły, usługi stały się o wiele gorsze. W ciągu ostatnich dwóch tygodni mieliśmy aż dwa razy problem z brakiem dostępu do internetu i telewizji od wieczora do rana. Wcześniej takie sytuacje były rzadkie. To naprawdę denerwujące, zwłaszcza gdy mam pracę zdalną i potrzebuję stabilnego internetu. Mam nadzieję, że firma zrobi coś, żeby poprawić jakość usług.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Internet domowy

    To była prawdziwa masakra korzystać z tej usługi po zmianie dostawcy. Moja cierpliwość została wypróbowana do granic możliwości. Ciągłe przerwy, słaby sygnał i brak reakcji na moje reklamacje sprawiają, że nie mogę polecić nikomu tego dostawcy. Wydaje mi się, że teraz moje wyzwanie to nie tylko utrzymanie połączenia, ale również ochrona mojego zdrowia psychicznego.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi internetowej

    UPC miewało problemy z dostępem do internetu, ale teraz praca zdalna to jazda po bandzie! Jest niemożliwe normalnie pracować, ciągłe przerwania w połączeniu, brak internetu mimo bliskości routera. Muszę korzystać z danych komórkowych, żeby w ogóle mieć dostęp do sieci. To straszne!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Internet

    W sieci chcą mi wcisnąć abonament, który jest strasznie drogi, a prędkość internetu wieczorami chodzi jak ślimak, co blokuje mi nawet normalne oglądanie filmów online. To bez sensu!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi internetowej dla firmy

    Niestety, nie byłam zadowolona z doświadczenia związanego z naprawą internetu w mojej firmie. Musiałam czekać już tydzień, a naprawa nadal nie została wykonana, co spowodowało wiele kłopotów w prowadzeniu mojej działalności online. Konsultanci nie okazali się zbyt kompetentni ani pomocni, co tylko zwiększyło moje frustracje. Ich podejście było bardzo nieprofesjonalne, a brak zaangażowania w rozwiązanie problemu tylko mnie rozczarował.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usług internetowych

    Od lat korzystałem z usług tego dostawcy, ale po połączeniu z inną firmą jakość usług drastycznie spadła. Często tracę połączenie internetowe, sygnał WI-FI ciągle zrywa się, a dekoder wymaga ciągłego resetowania. Nawet obsługa klienta w infolinii nie jest zadowalająca. Brak też atrakcyjnych ofert dla stałych klientów, co jest dla mnie dużym rozczarowaniem. Teraz szukam nowego dostawcy, bo mam dość tej słabej jakości usług.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    internet

    To jest po prostu najgorsza firma internetowa! Od dwóch miesięcy mają takie problemy z usługą, że praktycznie co chwilę jest przerwa albo nawet brak połączenia. Obsługa klienta i technicy są kompletnie niekompetentni, to jest po prostu dramat. Powinni ich wyrzucić z rynku, nie wiem, jak oni jeszcze funkcjonują. Nie będę pozdrawiał/a.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi internetowej

    Kupione usługi są w porządku, ale obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Nie reagują na spotkania, a brak komunikacji powoduje, że czuję się niepotrzebnie zestresowany. Szczerze odradzam skorzystanie z ich usług.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi internetowej i telewizyjnej

    Czekam już trzy tygodnie na tego technika, który powinien zmienić adres dostarczania usług. Mimo że regularnie płacę, to nadal nie mam dostępu do internetu i telewizji. To jest po prostu tragedia, nie ma innego słowa na to.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy to telewizja i internet

    Od kiedy ta firma została przejęta przez nowych właścicieli, to wszystko jest okropne! Telewizja nie działa, internet skacze, a obsługa klienta jest niekompetentna. To strata pieniędzy i czasu! Lepiej sobie darować!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupione usługi internetowe

    Usługa internetowa działała fatalnie i zaczęłam się zastanawiać nad zbiorowym pozwem przeciwko dostawcy. To po prostu nie do przyjęcia, że płacę za usługę co miesiąc i nie działa poprawnie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Umówiłam podłączenie usługi, nie doszło do skutku

    Bardzo odradzam korzystanie z firmy UPC/Plus! Umówiłam się na podłączenie usługi na sobotę między 9 a 11, a nikt nawet nie przyjechał ani nie poinformował mnie o problemie. Kiedy dzwoniłam na infolinię, usłyszałam, że to "zabawna sytuacja". Naprawdę? Nie ma nic śmiesznego w tym, że straciłam kilka godzin mojego sobotniego poranka z powodu waszej nieudolności. Powinniście popracować nad komunikacją i profesjonalizmem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup internetu i usługi technicznej

    Internet nie był super szybki, ale wystarczał mi do codziennego użytku. Niestety, zaczęły się problemy, kiedy zasięg WiFi spadł nagle do jednej kreski i mój laptop miał problemy z połączeniem. Po kilku nieudanych próbach skontaktowałam się z infolinią, gdzie po długotrwałych próbach ustalono wizytę technika. Kiedy technik wreszcie przyjechał, zamiast pomóc, powiedział, że to nie jest ich problem, tylko mój. Wizyta trwała tylko 2 minuty, a jedyne, co poradzili, to przestawienie routera bliżej sypialni. To było straszne doświadczenie, czułam się kompletnie zlekceważona.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup usługi internetowej

    O mamo, jak to się stało, że musiałam czekać cały tydzień na naprawę internetu, skoro UPC obiecało zrobić to w ciągu 24 godzin?! To jest szokujące i całkowicie niedopuszczalne. Serio, czekałam na to dłużej niż na prezenty świąteczne!