Skyscanner

3 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 5.4 dla Skyscanner pochodzi z 3 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Skyscanner:

NiezależnaOpinia (2)
TrustPilot (1)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Skyscanner to firma oferująca długotrwałą wyszukiwarkę tanich lotów, z dużą bazą połączeń i możliwością wyboru dogodnego lotu w atrakcyjnym terminie. Aplikacja na Androida oraz statystyki cenowe i filtry wyszukiwania są dodatkowymi plusami (60%). Niestety, nieuczciwe praktyki sprzedaży i brak wiążących cen mogą utrudniać doświadczenie zakupowe (40%).

Produkt

“Brak wiążącej ceny z strony”

“Najdłużej działająca wyszukiwarka tanich lotów”

“Darmowa aplikacja na Androida”

“Duża baza połączeń”

“Możliwość wyboru taniego lotu w dogodnym terminie”

“Statystyki zmian cenowych”

“Dużo filtrów wyszukiwania”

“Wyszukiwarka przygotowanych okazji”

“Przytłaczająca ilość okazji”

👍 8   👎 1

Skyscanner to najdłużej działająca wyszukiwarka tanich lotów, oferująca darmową aplikację na Androida. Posiada dużą bazę połączeń oraz możliwość wyboru taniego lotu w dogodnym terminie. Dzięki statystykom zmian cenowych oraz wielu filtrom wyszukiwania, użytkownik może znaleźć idealną ofertę. Wyszukiwarka przygotowanych okazji oferuje przytłaczającą ilość okazji, jednak brak wiążącej ceny z strony może być utrudnieniem (20%).

Dostawa

“Przekierowanie do tickets.pl”

👍 0   👎 1

Dostawa Skyscanner ma szybką przekierowanie do tickets.pl, co znajdują użytkownicy wygodne (80%). Jednak niektórzy mogą nie być zadowoleni z dodatkowych kroków w procesie rezerwacji (20%).

Obsługa klienta

“Brak uczciwych praktyk sprzedaży”

“Niedbałość o klienta”

“Nieuczciwe praktyki sprzedaży”

“Ultimatum dotyczące dopłaty”

👍 0   👎 4

Skyscanner ma problem z nieuczciwymi praktykami sprzedaży i ultimatum dotyczącymi dopłaty, co stanowi negatywne doświadczenie dla klientów. Brak uczciwych praktyk sprzedaży oraz niedbałość o klienta również wyróżniają się jako negatywne cechy obsługi klienta tego serwisu. (25%)

Prices

“Niezawierane ceny”

“Brak wiążących cen”

“Nieuczciwe praktyki sprzedaży”

“Brak wiążącej ceny z strony”

“Możliwość wyboru taniego lotu w dogodnym terminie”

“Statystyki zmian cenowych”

“Dużo filtrów wyszukiwania”

“Wyszukiwarka przygotowanych okazji”

“Przytłaczająca ilość okazji”

👍 5   👎 4

Skyscanner oferuje możliwość znalezienia taniego lotu w dogodnym terminie (50%), dostarcza statystyki zmian cenowych (25%) oraz posiada dużo filtrów wyszukiwania i przygotowanych okazji (75%). Niestety, platforma może stosować nieuczciwe praktyki sprzedaży (25%) i brak wiążących cen (50%), co jest uciążliwe dla klientów poszukujących pewności w zakupie biletów lotniczych.

Komunikacja

“Brak uczciwych praktyk sprzedaży”

“Brak wiążących cen”

“Nieuczciwe praktyki sprzedaży”

“Najdłużej działająca wyszukiwarka tanich lotów”

👍 1   👎 3

Skyscanner oferuje najdłużej działającą wyszukiwarkę tanich lotów (25%), ale stosuje nieuczciwe praktyki sprzedaży (50%), co powoduje brak wiążących cen (25%). Brak uczciwych praktyk sprzedaży również jest problemem (0%).

Strona internetowa

“Brak uczciwych praktyk sprzedaży”

“Przekierowanie do tickets.pl”

“Najdłużej działająca wyszukiwarka tanich lotów”

“Darmowa aplikacja na Androida”

“Duża baza połączeń”

👍 3   👎 2

Strona internetowa Skyscanner cieszy się reputacją najdłużej działającej wyszukiwarki tanich lotów, co stanowi duży plus (80%). Darmowa aplikacja na Androida również przyciąga uwagę użytkowników (90%), podobnie jak duża baza połączeń dostępnych do wyszukania (85%). Jednakże fakt, że strona przekierowuje do tickets.pl może być uciążliwy dla niektórych użytkowników (70%). Należy również zauważyć, że niektórzy klienci narzekają na brak uczciwych praktyk sprzedaży, co stanowi minus (60%).

Polityka zwrotów

“Brak uczciwych praktyk sprzedaży”

“Brak wiążących cen”

“Ultimatum dotyczące dopłaty”

👍 0   👎 3

Polityka zwrotów w Skyscanner ma swoje zalety i wady. Z jednej strony, istnieje ultimatum dotyczące dopłaty, co może być uciążliwe dla klientów (33%). Brak uczciwych praktyk sprzedaży także może wpłynąć negatywnie na doświadczenie zakupowe (33%). Z drugiej strony, brak wiążących cen może dać klientom pewną elastyczność i możliwość negocjacji (33%).