Pomelo Opinie
Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.
Opinie (20)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakupy w odzieży
Ostatnio zajrzałam do sklepu odzieżowego na ulicy Jurong Gateway Road. Obsługa tam pozostawiała wiele do życzenia, zwłaszcza ta pracownica o imieniu Hannah Firzanah. Wydawała się być bardzo niezadowolona i szczerze mówiąc, nie do końca rozumiałam dlaczego. Jej postawa całkowicie zepsuła mi humor podczas zakupów.
Szybka dostawa, wysoka jakość
Jestem bardzo zadowolona z mojego zakupu. Dostawa przyszła ekspresowo, a produkty już po trzech dniach od złożenia zamówienia. O wiele szybciej niż w innych sklepach online. Nie wiem, co inni sądzą, ale ja jestem pod wrażeniem. Jakość produktów mnie zachwyciła, zwłaszcza biorąc pod uwagę cenę.
Zakupy w paru słowach
Recenzja jest dosyć długa.
Zakup anulowany bez powiadomienia
Niestety, byłam bardzo zawiedziona moim pierwszym zamówieniem. Firma po prostu anulowała je, nie dając mi żadnej informacji. Dowiedziałam się o tym dopiero, gdy paczka nigdy nie dotarła. Kiedy próbowałam zalogować się na moje konto, zauważyłam, że zamówienie zostało anulowane. Mam nadzieję, że odzyskam swoje pieniądze.
Buty z rozmiarówki
To jest totalna porażka! Zamówiłam buty według tabeli rozmiarów, a gdy wreszcie dotarły, nie pasowały nawet mojej przyjaciółce, która nosi mniejszy rozmiar. Teraz staram się je zwrócić i dostać pełny zwrot pieniędzy, ale powiedzieli mi, że zostały wysłane poprawnie i teraz mam wybór: albo je nosić, albo dać komuś innemu. Totalne nieporozumienie!
znikająca paczka
Kupiłam sobie coś, zapłaciłam za to, a potem nagle zniknęło! Mówili, że dadzą mi nowy numer śledzenia, ale nigdy go nie dostałam. To oszustwo!
Buty trekkingowe
Zamówiłem buty do wędrówki ponad miesiąc temu i mimo wielu e-maili, nadal nie dotarły. Kiedy poprosiłem o zwrot pieniędzy, otrzymałem zdecydowaną odpowiedź, że nie mogą dokonać refundacji. To naprawdę przerażające i żałuję, że nie przeczytałem opinii przed zakupem. Na szczęście zapłaciłem kartą kredytową, więc mogę zgłosić spór.
Zakupienie i zwrot przesyłki
Byłam bardzo rozczarowana tym, co się wydarzyło podczas mojego zakupu w tej firmie. Miałam problem z zwróceniem przesyłki, mimo że numer śledzenia pokazał, że paczka została dostarczona. Musiałam udzielić wielu wyjaśnień i dostarczyć zdjęcie potwierdzające nadanie zwrotu. Czy nie powinien wystarczyć po prostu numer śledzenia? Zachowanie firmy mnie zszokowało i nie miałam pewności, czy dostanę z powrotem pieniądze. Wydaje mi się, że ta firma działa nieuczciwie i podobnie do oszustów. Rozważam nawet zgłoszenie tej sprawy na policję.
Zakup ubrań
Dzisiaj miałam okropne doświadczenia z zakupami w waszym sklepie. Obsługa klienta była naprawdę słaba, zachowanie sprzedawczyni pozostawia wiele do życzenia. Poprosiłam ją delikatnie o większą torbę papierową, ale ona zareagowała z wielką niechęcią, po prostu wyrzucając moje ubrania na stół i wymieniając torbę na większą. Jej brak przyjazności i szacunku mnie zszokował! Obsługa klienta to podstawowa rzecz, która powinna być zawsze na pierwszym miejscu.
Zakupy online
Nie mogę uwierzyć, że już od dwóch lat subskrybuję listę mailingową Pomelo Fashion. Mimo moich wielokrotnych prób zgłaszania ich jako spam, nadal dostaję ich wiadomości w mojej skrzynce odbiorczej lub w folderze spam. To prawdziwy koszmar!
Zakup podczas wyprzedaży 10.10
Przykro mi, ale moje zamówienie zostało anulowane podczas wyprzedaży 10.10 i nie dostałam żadnego wyjaśnienia. Ten sklep online naprawdę mnie rozczarował, nie polecam go nikomu.
Zakup online
Moje ostatnie zakupy online totalnie mnie zawiódły. Mam nadzieję, że ci z góry zerkną na opinie prawdziwych klientów, żeby poprawić jakość usług.
Zakupy w sklepie internetowym
To jest niesamowicie beznadziejna usługa internetowa, nie tylko w dziale mody, ale wyprzedza wszystkie inne branże pod względem fatalnego obsługiwania klientów. Nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę, naprawdę. Moim zdaniem powinna otrzymać same negatywne opinie, jeśli to jest możliwe. No i jeszcze to: złożyłem zamówienie aż 3 razy i za każdym razem dostałem potwierdzenie, a potem wszystkie zamówienia zostały anulowane. A teraz sugerują mi, żebym złożył kolejne zamówienie - po raz czwarty! - ale za wyższą cenę niż poprzednio, bo przecież akurat się skończyła wyprzedaż. To jest kompletnie bezczelne i wręcz śmieszne z ich strony. Moja rada: trzymaj się od tego sklepu z daleka, jeśli nie chcesz tracić czasu i nerwów na nic. Powiem Ci szczerze!
Moje zakupy na tej stronie
Ta firma jest straszna. Mają straszne zasady i słaby kontakt z klientem! Jeśli coś nie pasuje, nie zaoferują wymiany ani zwrotu. Lepiej trzymaj się z daleka od nich, żeby nie stracić pieniędzy i czasu. Naprawdę niewiarygodne, jakie mogą być okropni!
Najwięcej głosów recenzja
rozczarowująca jakość, rozmiar
Czytacz dalej