OpenGift Opinie
Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.
Opinie (20)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
zakup breloków
Zakup w porządku, breloki jako drobne upominki się sprawdziły. Przemiła i pomocna obsługa klienta.
czapeczki z nadrukiem
Firma bardzo solidna Bardzo dobry kontakt Szybka realizacja i przesyłka
odradzam. kategorycznie. zamowilem w ub roku 4 produkty. 100 brelokow -latarka. 70 nie swiecilo. zestawy pismienniczre przujeto do realizacji, pozniej napisali ze nie sa w stania wykonac reklamacji na latarki nie uwzglednili, borzekomo przekroczny termin. BEDE WSZEDZIE OSTRZEGAL PRZED TA FIRMA, BO TO NPOSI SNAMIONA OSZUSTWA
Szklanki do whisky
Serdecznie odradzam zakupy na tej stronie internetowej. Złożyliśmy dwa zamówienia i na dwa zamówienia trzeba było czekać ponad dwa tygodnie. W każdym przypadku wielokrotnie dzwoniliśmy na infolinię z prośbami o informacje na temat zamówienia, informacji brak i obietnice, że się odezwą. Opiekun zamówienia nie posiada informacji co się z nim dzieje i nie jest w stanie skontaktować się działem logistyki. Kontakt z kierownikiem/osobą decyzyjną? Nie.
Rozumiem, że zdarzają się opóźnienia, w każdym nawet najlepszym sklepie, ale kiedy sytuacja się powtarza dwukrotnie, nie pozostawia to wątpliwości z jaką firmą mamy do czynienia.
Nie mam w zwyczaju wystawiania negatywnych opinii, pewnie bym tego nie zrobiła, gdyby nie to że nasze zamówienie nie jest realizowane od 2 tygodni i brak jakichkolwiek informacji, mimo wielu telefonów i maili.Dzień dobry
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.
Pozdrawiam
Monika Mądra
Dział jakości OpenGiftGadżety
Realny czas realizacji jest bez porównania dłuższy niż ten podany przed zakupem. Odpowiedzi na maile i telefony - raz na kilka prób udało się uzyskać wymijającą odpowiedź. Nie polecam.
Dzień dobry
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.
Pozdrawiam
Monika Mądra
Dział jakości OpenGiftGadżety
Niestety odradzam każdemu tą firmę. Okropnie długie czasy realizacji nie podawane przed zakupem. Prawie 3 tygodnie mimo podanych 3-7 dni na stronie. I to tylko temu że dzwoniliśmy codziennie kiedy w końcu wyjdzie. Brak numerów nadania.
O pierwsze wizualizacje trzeba się upominać. Obsługa tragiczna. NIE POLECAMDzień dobry
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.
Pozdrawiam
Monika Mądra
Dział jakości OpenGiftUkładanki
Nigdy więcej zamówień w tej firmie! Dwukrotnie złożyliśmy zamówienie na gadżety firmowe i dwukrotnie realizacja tych zamówień kosztowała nas masę nerwów i dodatkowe koszty.
Terminy podawane przy składaniu zamówienia, czy na etapie jego realizacji, to ściema. Nijak mają się do rzeczywistych czasów realizacji, a te są znacznie dłuższe niż u konkurencji. Dla własnego spokoju - lepiej omijać OpenGift szerokim łukiem.
Szkoda, że nie ma możliwości dania tutaj niższej oceny niż 2, bo to zdecydowanie za wysoka ocena.Dzień dobry
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.
Pozdrawiam
Monika Mądra
Dział jakości OpenGiftKominy
Absolutnie nie polecam! To co widać w ofercie na stronie, a to co zobaczycie na wizualizacji (którą zobaczycie dopiero jak ZAPŁACICIE z góry!) to dwie różne sprawy. Po opłaceniu tempo działania DRAMATYCZNE, brak informacji o terminie realizacji jak mówią "wystąpił przez błąd w systemie" ?
Zamówienie do dzisiaj niezrealizowane choć w mailu Pani twierdzi, że wysyłka nastąpi 23/24 listopada. Zwrotu środków tez nie można się doprosić, bo Pani twierdzi, że zlecenie jest już w fazie realizacji ?
Omijajcie szerokim łukiem!!!Dzień dobry
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.
Pozdrawiam
Monika Mądra
Dział jakości OpenGiftZamówione towary nie zostały dostarczone mimo licznych prób
Radzę omijać szerokim łukiem, firma nierzetelna i nieprofesjonalna. Opłaconego zamówienia nie dostarczyła, ponieważ nikt nie potrafił rzetelnie podejść do sprawy. Do tej pory nie zwrócili kosztów.
Dzień dobry
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.
Pozdrawiam
Monika Mądra
Dział jakości OpenGiftKubek podkładka pod mysz puzzle
Nr zamówienia: 112161
Fatalna obsługa. Aby zapłacić. Kontakt super, do momentu zapłaty. Po tygodniu od zapłaty niemałej kwoty… cisza i gdybyśmy sami nie zadzwonili, to byśmy pewnie czekali kolejny tydzień.
Niestety telefon też niewiele dał, bo nasze opłacone już zamówienie… gdzieś „zaginęło” i tyle.
Serio?
Jeżeli nie otrzymamy zamówienia w umówionym terminie, będziemy zmuszeni dochodzić od was odszkodowania z tytułu utraconych zysków.
Myślę, że znajdzie się więcej chętnych np. na pozew zbiorowy.
Żenada. Nie polecam.Dzień dobry
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.
Pozdrawiam
Monika Mądra
Dział jakości OpenGiftKoszulki z logo
W dwóch słowach: NIGDY WIĘCEJ!
Zamówiliśmy koszulki na wyjazd zagraniczny dla młodzieży
1) koszulki absolutnie nie trzymają się rozmiarów standardowych a w ramach tego samego rozmiaru są różnice nawet do 5 cm szerokości - co wg Opengift jest dopuszczalne
- otrzymaliśmy również kilka sztuk mniej niż zamówiliśmy
2) po złożeniu dodatkowego zamówienia na kolejną partę koszulek i opłaceniu go na dwa dni przed dostawą otrzymaliśmy informację, że z powodu obłożenia zamówieniami nasze zamówienie nie zostanie zrealizowane
3) finalnie ponieśliśmy straty wizerunkowe, bo koszulki nie zostały przekazane uczestnikom wyjazdu
4) złożona reklamacja została odrzucona - natomiast otrzymaliśmy "bonus" w postaci 10% upustu na kolejne zamówienie - kpina
5) tzw. opiekun klienta po naszym odwołaniu zapewniał że zarząd podejmie decyzję w ciągu 4 dni - po upływie tego terminu kiedy nie otrzymaliśmy odpowiedzi i kolejnym monicie mailowym otrzymaliśmy informację, aby ponownie złożyć reklamację
TO JEST JEDYNIE W SKRÓCIE HISTORIA JEDNEGO ZAMÓWIENIA - straty nieocenione w postaci straty czasu, pieniędzy, rozczarowania, braku koszulek na zaplanowane wydarzenie - NIGDY WIĘCEJDzień dobry
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.
Pozdrawiam
Monika Mądra
Dział jakości OpenGiftkredki oraz balsam do ust
Radzę omijać szerokim łukiem.
-jeśli złożą Państwo zamówienie w tej firmie to może nastąpić zmiana ceny po opłaceniu produktu (tj. zamawiasz np, kubek za 5 zł a po opłacie zamówienia następuje informacja że mają taki sam kubek od ręki, ale kosztuje on 7 zł a na kubek za 5 zł mogą Państwo czekać miesiąc)
- termin realizacji podany na stronie nie ma nic wspólnego z rzeczywistością ( jeśli zamawiasz jakieś produkty mp. na targi to licz się z tym że zostaniesz bez gadżetów)
- nie ma też możliwości zrezygnowania z zamówienia nawet jeśli nie było ono znakowane ( tj. nie przysługuje 14 dni prawo do zwrotu... oczywiście jest to w regulaminie ale zastanawiam się czy jest to zgodne z prawem )
- czas oczekiwania na odpowiedź mailową to minimum jeden dzień, a przez telefon na pewno nie uzyskasz żadnej wiążącej informacji
-wizualizacje produktów z pikselozą, po odrzuceniu wizualizacji otrzymają Państwo informację że to pliki z logo są słabej jakości (mimo że w konkurencyjnej firmie wysyłaliśmy identycznie pliki i wszystko było ok) oraz że " Możemy od początku przygotować pliki co wiąże się z opłatą 100 zł za godzinę pracy grafika."Dzień dobry
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.
Pozdrawiam
Monika Mądra
Dział jakości OpenGiftZamówienie peleryn przeciwdeszczowych
Firma okłamuje klientów, nie wysyła zamówienia na czas. Uwaga - nie ma możliwości zwrotu towaru!!!!! również tego nieoznakowanego. Firma nie jest żadnym producentem a jedynie pośrednikiem. Towar odesłałam i zostałam bez towaru i bez pieniędzy. Omijać szerokim lukiem!
Dzień dobry
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.
Pozdrawiam
Monika Mądra
Dział jakości OpenGiftFartuchy z nadrukiiem
Obsługa fatalna i cała reszta zresztą też....opiekun zamówienia dzwonił do mnie czy jest już zapłacone ..a poźniej .brak kontaktu z osobą zajmująćą się moim zamówienie- oczywiście już po zapłaceniu za zamówienie .....zostałam zablokowana u opiekuna zamówienia ..... dopiero po tysiącu telefonów na informację ogólną ...oraz interwencji prawnika .... udało się ....NIGDY WIĘCEJ !!!!! NIKOMU NIE POLECĘ TEJ FIRMY
Dzień dobry
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt na adres opinie@opengift.pl.
Pozdrawiam
Monika Mądra
Dział jakości OpenGift
Najwięcej głosów recenzja
zlecenie
Czytacz dalej