Nebula Opinie

: 20

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

30% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-05-04
Nabil mars 2 pro
Ten sprzęt nie obsługuje funkcji zbliżania, ale posiada istotne ustawienia manualne, które pozwal...Czytacz dalej
Jeremi

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-09
Zakupiony projektor 4K, który
Kupiłam ten projektor 4K, ale niestety po krótkim czasie przestał działać. Po roku gwarancji okaz...Czytacz dalej
Blanka

Opinie (20)

  (5)

 (1)

  (10)

  (4)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nabil mars 2 pro

    Ten sprzęt nie obsługuje funkcji zbliżania, ale posiada istotne ustawienia manualne, które pozwalają skutecznie temu zaradzić, jeśli chodzi o kompatybilność, jakość obrazu, dźwięk oraz konfigurację użytkowania. To jest naprawdę najprostszy, wygodny i najlepszy projektor, z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Polecam ten model wszystkim, którzy chcą cieszyć się kinem domowym lub na zewnątrz. Dodatkowo pełni funkcję wysokiej jakości zestawu głośników bezprzewodowych Bluetooth. Obraz w dzień prezentuje się znakomicie, bardzo wyraźny i czysty nawet przy włączonym oświetleniu. To była zdecydowanie dobra inwestycja.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    świetna komunikacja i szybka dostawa

    Komunikacja w Nebuli jest świetna, a paczka przyszła super szybko. Produkt przeszedł moje oczekiwania i zdecydowanie poleciłabym go innym - już tak zrobiłam. Jedyne, czego mi brakuje, to obecność Nebuli w Europie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    super projektor

    Ten projektor jest niesamowity! Bardzo łatwy w obsłudze i ustawieniu, a obraz jest naprawdę świetny. Dźwięk także jest doskonały i sprawia, że oglądanie filmów na dużych ekranach to prawdziwa przyjemność.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup projektoru

    Zamówiłem projektor i zauważyłem małą usterkę, ale obsługa klienta szybko to naprawiła i dostałem wymianę już następnego dnia. Rewelacyjna reakcja obsługi klienta i świetny produkt.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy

    Kupiłem dwa projektory, jeden dla siebie, drugi dla rodziców. Czekaliśmy tydzień na ich wysłanie, a gdy wreszcie dotarły, chciałbym, żeby po prostu anulowali moje zamówienie. Okazało się, że korzystają z logistyki Amazona do wysyłki, co jest najgorszą usługą dostawy, jeszcze gorszą od EVRi. Ale wracając do mojego doświadczenia z Nebulą. Moje paczki zostały oznaczone jako dostarczone, ale nie dotarły do mnie. Skontaktowałem się z Nebulą i powiedziano mi, żebym sprawdził sąsiadów, co zrobiłem, oraz zaczekał do 11. dnia, a jeśli paczka się do tego czasu nie pojawi, zorganizują mi zastępstwo. Minął 11. dzień, czekałem już około 20 dni na moje towary, więc skontaktowałem się z nimi i powiedzieli mi, żebym potwierdził adres w celu otrzymania zastępstwa. Potwierdziłem, ale powiedziałem, że wolałbym zwrot, bo już tyle czasu minęło. Odpowiedzieli, że nie mogą dać mi zwrotu ani zastępstwa, mimo że wcześniej zaoferowali. Poprosili mnie, żebym sam skontaktował się z przewoźnikiem, żeby zgłosić zaginioną przesyłkę. Czy to nie powinno być ich zadaniem? Czy nie powinni to zrobić wcześniej, gdy mówiłem o zaginionej przesyłce, zamiast czekać 11 dni? Twierdzą, że nie mogą zaoferować zastępstwa, dopóki nie potwierdzę, że przesyłka zaginęła. Ale wcześniej mi je zaoferowali? Teraz nie mam projektorów i straciłem około 1900 funtów. Nie polecam kupowania od nich, to oszuści.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupiony projektor 4K, który przestał działać

    Kupiłam ten projektor 4K, ale niestety po krótkim czasie przestał działać. Po roku gwarancji okazało się, że firma nie zapewnia żadnego wsparcia technicznego ani opcji naprawy. To jest trochę nie fair, biorąc pod uwagę cenę tego urządzenia. Jestem naprawdę rozczarowana i nie polecam go nikomu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup sprzedaży

    Kupiłem taki przedmiot, który nagle przestał działać po dwóch latach. Zadzwoniłem do nich i fajnie się wszystko zalatwiło. Bardzo pomocni ludzie, mega dzięki!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moj zakup

    Uwielbiam ten rzutnik, ale niestety niektóre aplikacje ze sklepu, takie jak Google Play Music i Movies Anywhere, nie działają poprawnie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup projektora

    Ta firma ma fajne produkty, takie jak projektor w puszce, ale niestety szybko się psują, są drogie i brakuje usług technicznych, części zamiennych i dłuższej gwarancji.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup dwóch projektorów

    Obsługa klienta była strasznie kiepska. Samemu trzeba opłacić zwroty. Odesłaliśmy dwa projektory, ale zwrócono pieniądze tylko za jeden. Szczerze odradzam kupowanie tutaj!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup projektora 4K za 2 tysiące złotych

    Dzisiaj chciałabym przedstawić moje zawiedzenie związane z zakupem w tym sklepie. Zamówiłam projektor za 2 tysiące złotych, ale nie otrzymałam produktu pomimo pobrania pieniędzy. Doradzono mi, abym spróbowała zamówić bezpośrednio z Amazona, więc postąpiłam zgodnie z sugestią. Okazało się jednak, że zamówienie z poprzedniego sklepu zostało wysłane i dostarczone do mojej pracy w sobotę, kiedy nie było nikogo na miejscu. Mimo moich próśb nie zgodzili się na zwrot pieniędzy, tłumacząc, że ponieśliby straty. Cała sytuacja jest kompletnym chaosem!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup projektoru

    Kurde, no więc kupiłem takiego projektorza na Amazonie za całkiem sporo gotówki, bo się postanowiłem zaszaleć trochę. No i jak mi przyszedł, to były same jaja! Kurier to chyba chciał mi zaprezentować numer, bo mi to cudo przez bramę rozwalili. A jeszcze jak otworzyłem, no to okazało się, że całe to cudo było brudne strasznie i jakieś tam dziwne rzeczy tam namieszały. Wydaje mi się, że w sumie to to urządzenie było już używane, a sprzedali mi to jako nowe! No a poza tym jakość obrazu była taka sobie, a w ogóle Bluetooth nie chciał działać jak należy. No to napisałem reklamację na stronie Nebuli, a tu po prostu żadnego odzewu! Chcę odzyskać kasę i żeby zdejmowali ten wadliwy projektor!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup projektora

    Kupiłam projektor w tym sklepie, a miał być dostarczony przez firmę logistyczną Amazon. Ale co dostałam? Pudełko z kartonami mleka długotrwałego wyrzucone gdzieś, a mówią, że jest "dostarczone". Dzwoniłam, wysyłałam e-maile i listy, ale po prostu nie chcą się skontaktować z Amazonem. Mówią tylko, że jest "dostarczone", ale nie przedstawiają żadnego dowodu dostawy i nie chcą podnieść sprawy. Ktoś w Amazonie albo w Nebula robi jakieś nieuczciwości. Firma albo Amazon po prostu olewają sprawę i nie chcą po prostu zadzwonić do Amazona.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy w Nebuli

    Kupiłem coś, ale jak już miałem odebrać moje zamówienie, okazało się, że jest bardzo brudne i wygląda jakby było już używane!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nebula laser 3

    Miałem naprawdę kiepskie doświadczenia z obsługą klienta. Zamówiłem laser Nebula 3 i do tej pory go nie otrzymałem. Musiałem czekać dwa tygodnie tylko po to, aby dowiedzieć się, że zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 3-5 dni roboczych, a teraz minęło już 10 dni i nadal nie mam żadnych informacji ani zwrotu pieniędzy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Projektor

    Nie udało mi się go włączyć. Po prostu pokazuje małe rozmazane zdjęcie na ścianie i brak jakiejkolwiek instrukcji co dalej zrobić. Wygląda na to, że działa tylko za pomocą aplikacji mobilnej, ma port HDMI, ale nie współpracuje z moim laptopem. Muszę go niestety zwrócić.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup ubrań online

    Ta firma naprawdę nie spełniła moich oczekiwań. Jestem rozczarowany tym, jak trudno jest zwrócić produkt, chociaż powinno to być proste zgodnie z ich zasadami. Odwlekają tę procedurę, więc minął już niemal miesiąc od mojego pierwszego kontaktu z nimi tylko po to, aby uzyskać etykietę zwrotu.


Inni również oglądali