Naoko-store28 opinie

50% Kupiłbym tu ponownie

Ten wynik opiera się na 28 prawdziwych opiniach przesłanych za pośrednictwem NiezależnaOpinia od 2023 roku.


Wyróżnione Recenzje

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2025-11-12
Mała-niespodzianka

Kupiłam sukienkę z lekkim wahaniem, bo zdjęcia naciągane — w praktyce jednak ładna, noszę do pracy i na spacery; drobne zagniecenie, ale spoko. Czytacz dalejPrzez: A. Kubiak

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2025-11-01
Zawód przy paczce

Nie polecam, zamówienie ciągnęło się trzy tygodnie i nadal brakowało kurtki. Sprzedali mi płaszcz, którego rzekomo nie mieli na stanie. Kupiłam płaszcz i kurtkę razem, kurtki ni... Czytacz dalejPrzez: I. Zawadzka

Najwięcej głosów recenzja

  2023-09-29
Sukienka

Witam serdecznie Jestem przedstawicielką jednej ze szwalni w Polsce. Musicie Państwo wiedzieć, iż powodem dla którego jest tyle problemu z firmą Na oko jest ich nierzetelność ... Czytacz dalejPrzez: Marta



Opinie (28)

  (6)

 (2)

  (3)

  (6)

  (11)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!


    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Mała-niespodzianka

    Kupiłam sukienkę z lekkim wahaniem, bo zdjęcia naciągane — w praktyce jednak ładna, noszę do pracy i na spacery; drobne zagniecenie, ale spoko.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Niepewny na początku

    Myślałem, że rozmiar będzie off, ale przy pierwszym spacerze z psem poczułem, że pasuje idealnie, dobrze uszyte, materiał OK, już używam codziennie


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Poranna niespodzianka

    Z rana wyciągnąłem kurtkę — printy boskie, materiał miły. Ale napy w zimowej kurtce rozjechały, naprawdę irytujące, bo noszę codziennie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Drzwi, paczka i znajoma

    Stałem w drzwiach, bo tak mi znajoma poleciła — paczka przyszła błyskawicznie, łatwy zwrot gdy się rozmyśliłem, kasa szybko wróciła, produkty porządne, ładnie szyte, naprawdę więc spoko, dzięki.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zawód przy paczce

    Nie polecam, zamówienie ciągnęło się trzy tygodnie i nadal brakowało kurtki. Sprzedali mi płaszcz, którego rzekomo nie mieli na stanie. Kupiłam płaszcz i kurtkę razem, kurtki nie dostałam, więc raczej już nic u nich nie zamówię — radzę sprawdzać dostępność. Trochę rozczarowana, serio i stracony czas.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Materiały trzymają poziom

    Zaskoczyło mnie, że tkaniny rzeczywiście są porządne, naprawdę, kolory trafne, nie krzyczą, tylko ładnie grają. Już lepsze niż u kilku innych marek, więc jestem zadowolony.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zimowy płaszcz - Iceberg Midnight Traveller

    Design OK, natomiast jakość zimowego plaszcza okazała się jak ze słabszej sieciówki. Po 5 dniach noszenia zrobiły się dziury wewnątrz kieszeni :(


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    W końcu ulga

    Pamiętam moment, kiedy w końcu poczułam ulgę — parę tygodni po zamówieniu, gdy zobaczyłam potwierdzenie zwrotu i pieniądze na koncie. Na początku byłam podirytowana, bo jedna rzecz była w przedsprzedaży i przyszła później, zwrot się ciągnął i pytałam kilka razy. Produkt używam codziennie przy pracy i przy porannej herbacie, więc zależało mi. Obsługa odpowiadała, ale trzeba było przypominać. Trochę się denerwowałam, ale gdy już wszystko doszło, poczułam satysfakcję i zaczęłam korzystać non-stop.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wreszcie oddech

    Pamiętam moment, kiedy zrobiło mi się po prostu spokojnie — zadzwoniłam z pytaniem o zwrot, a obsługa od razu pomogła, bez taryfy ulgowej. Używam tego codziennie przy porannej kawie i w drodze do pracy, więc to ważne dla mnie i trochę polecam, bo czuję, że naprawdę dbają.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Ładnie, ale krucho

    sprawdź zamek, sprawdź podszycie. Gdyby tylko poprawili te parę rzeczy, chętnie wróciłbym po kolejny płaszcz. Na razie trochę szkoda pieniędzy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Ramoneska i marynarka

    Niestety żaden z zakupów nie doszedł do skutku bo przy każdej zamówionej rzeczy czas wysyłki zamówienia był wciąż i wciąż przesuwany. Tłumaczenie szyciem potem tłumaczenie zmiana magazynu potem w końcu brak jakiejkolwiek odpowiedzi na meile czy kontakt na mess. W końcu wzięłam za telefon i anulowałam zamówienie bo to brak szacunku do klienta. Co mnie interesuje zmiana magazynu sprzedającego, skoro termin dostawy z dnia zakupu to 15.09 to ja katalogu warunkach zakupiłam rzecz, dziś mamy 1.10 i przez telefon usłyszałam kolejny termin wysyłki w tym tygodniu. No ludzie nie tak się nie traktuje innych. Straciłam cierpliwość dobrego sklepu i to było ostatnie moje zamówienie w tym sklepie skoro takie jest podejście do biznesu że klientów nie szanujemy. Trudno. Na szczęście płaciłam od że z paypo więc w razie problemów ze zwrotem należności to paypo będzie się ze sprzedającym bujało nie ja. Żenada


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kurtka, bluzy, sukienki

    Jestem bardzo zadowolona za każdym razem, nie wiem czy to szczęście, ale jestem stalą klientką i nie mam takich doświadczeń jak tu piszecie :(


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    2 koszulki + bluzę

    Dramat zamówiłam 12 sierpnia dwie koszulki i bluzę do dzisiaj żadnego maila ani smsa 🙈zadzwoniłam do działu reklamacji i a moje zapytanie co się stało że nie dostałam towaru 😡usłyszałam że jedna z koszulek jest uszkodzona❓❓❓❓pytam czy ktoś miał zamiar mnie w jakikolwiek sposób poinformować ❓❓❓❓zero konstruktywnej odpowiedzi 🙃Na moją prośbę aby oddano mi łaskawie pieniądze po bagatela miesiącu usłyszałam że to może potrwać ŻENADA I CIEMNOGRÓD NIGDY WIĘCEJ NIE MAM ZAMIARU NICZEGO U NICH ZAMAWIAĆ ‼️‼️‼️‼️


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Longsleeve polo Candy Court

    Firma ma wspaniałych projektantów i dobrych fotografów, natomiast jakość wykonania i materiały tragiczne.
    Wielkie rozczarowanie
    Zamówiłam koszulkę Polo. Cieniutka dzianina bawełniana i do tego masywny kołnierzyk i plisa pod guziki, jak do solidnej bluzy. Do tego dochodzą krzywe przeszycia, byle jakie i niechlujne cięcia, jakby ktoś nie umiał/nie potrafił robić wykrojów. Tękawy różnej długości. Jakość wykonania tragiczna. Ostrzegam przed firmą. Niech potencjalnych klientów nie zmyli to , że jest to wyrób wykonany w Europie, bo jakość mało Europejska - tyko ceny europejskie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Sukienka

    Niestety negatywna opinia, mimo sentymentu do marki :(
    Mam kilka sukienek od nich - niektóre są rzeczywiście dobre, uniwersalne, ładnie się układają. Raz trafiła mi się sukienka z reklamowanej kolekcji pewnej influencerki - źle uszyta, asymetryczna, nawet laik to wyłapał. Chciałam wymienić na inną sztukę tego samego modeulu - niestety się to nie udało (jako powód został podany brak na magazynie).
    Ostatnie moje negatywne doświadczenie to czas wysyłki - oczywiście otrzymuję maile z informacjami, że wysyłka została znowu opóźniona (jak już się zaczełam zastanawiać gdzie jest sukienka, nie wcześniej) i "przeprosinami", problem polega na tym, że zamówiona sukienka była odpowiednia na inną pogodę i opóźnienie jej powoduje, że w tym roku po prostu jej nie założę. Jest to o tyle dla mnie smutne, tak zwyczajnie po ludzki, że firma zamiast skupić się na realizacji tych zaległych zamówień, szeroko zachęca do kolejnych - wysyła maile, jest aktywna w SM, rzuca coraz to nowe kody rabatowe...Zdaję sobię sprawę, że opóźnienie może wynikać z opóźnienia w uszyciu sukienki, ale skoro NIE MA tej sukienki fizycznie bo dopiero się szyje, to dlaczego zachęcają do zakupu kolejnych?
    Bardzo wspieram polskie marki, więc z przykrością wystawiam duży minus NaOko Store.

    Długo się czeka bo oni wiele z tych rzeczy szyją w Chinach niestety więc niby polska firma ale wiele rzeczy szytych jest poza Polską. Niektóre rzeczy szyją też we Włoszech. Wiosną też czekałam miesiąc na marynarkę a potem na drugą też koło miesiąca aż lato się zrobiło i nie była to już pora na noszenie marynarek.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Komplet

    Zamówienie nie dotarło od 6.06. Anulowałam, czekam na zwrot środków. Bardzo nie polecam. Fatalne doświadczenie!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    2 marynarki i kurtka

    W skrócie niezgodny termin realizacji, kolor i materiał produktu poniżej oczekiwań oraz brak zwrotu należności.

    Ponad miesiąc czekania na zamówienie bo 1 rzecz z 3 zamówionych się "szyła" (sklep niestety nie zaproponował wysyłki pozostałej części zamówienia na swój koszt), w tym zmiana terminu wysyłki kilkukrotnie. Kolor produktu, na który tyle czekałam zupełnie inny niż na stronie (to nie jest kwestia ekranu), a jakość materiału jak za 50 zł Shein/Temu etc. (cena regularna ok. 500 zł to znaczna przesada). Zwrot środków dopiero po kolejnym upomnieniu się z mojej strony i to po 18 dniach - niezgodnie z przepisami!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bluza

    Kypilam i zaplacil za bluze 27 stycznia 2024 (340 zl) wysylka miala byc po 14 lutym
    Do dnia dzisiejszego bluzy brak. Ne ospisuja na meile. W kintakcie telefoniczym infoemcja,ze wysylka pod koniec tyg i tak minął miesiac. Zrezygnowalam z zakuou czekam na zwrot pieniędzy. Nie polecam!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    marynarka czarna w kolorowe kwiaty

    Za pośrednictwem Zalando kupiłam marynarkę tej firmy za duże pieniądze (343 zł w promocji). Nie obejrzałam jej dokładnie i juz po oderwaniu metek zauważyłam olbrzymią dziure w kieszeni i ordynarne obszycie dziurki od guzika. Zwrot był juz więc niemożliwy. Napisałam do firmy załączając zdjęcia. Dostałam odpowiedź, że mam reklamować na Zalando i mam na to 2 lata. Odnosłam wrażenie, że tak tragiczna jakośc produktu niewiele obchodzi tych Państwa. Cena kosmiczna jakość "chińska" nie polecam tej firmy


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    sukienka Starry Night

    Zamówiłam sukienkę Starry Night w sklepie Naoko w dniu 4.12.2024 r. podczas promocji z okazji Black Week. Sukienka kosztowała 120 zł, a z racji promocji miałam również darmową wysyłkę. Sklep informował, że czas dostawy w związku z dużą liczbą zamówień wynosi 72 godziny. Niestety, moje doświadczenie z tym zamówieniem było wyjątkowo rozczarowujące.

    10.12.2024 r. próbowałam skontaktować się ze sklepem drogą mailową, ponieważ sukienka wciąż nie dotarła. Na moją wiadomość nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Następnego dnia skorzystałam z czatu, gdzie po rozmowie z botem zostałam przekierowana do konsultanta. Dopiero wtedy okazało się, że sukienka została błędnie wprowadzona do sprzedaży, mimo że nie było jej na stanie magazynowym.

    Uważam, że to niedopuszczalne. Sklep wiedział o błędzie, ale nawet nie raczył mnie o tym poinformować. O wszystkim dowiedziałam się dopiero po mojej interwencji, co jest nieprofesjonalne i bardzo frustrujące. Co więcej, sukienka była mi potrzebna na konkretną uroczystość, a teraz nie mam ani sukienki, ani możliwości skorzystania z promocji w innym sklepie.

    Jest to dla mnie szczególnie przykre, ponieważ dotychczas byłam stałą klientką Naoko – wcześniej kupiłam tu dwie sukienki, płaszcz, trencz i spodnie i nigdy nie spotkałam się z podobną sytuacją. Trudno mi zrozumieć, jak sklep może dopuszczać do sprzedaży produkty, których fizycznie nie posiada na magazynie, szczególnie w okresie wzmożonego ruchu zakupowego, jakim jest Black Week. Dodatkowo brak kontaktu ze strony sklepu oraz konieczność samodzielnego dochodzenia prawdy uważam za przejaw lekceważenia klienta.

    Czuję się oszukana – sklep przyjął moją wpłatę za towar, którego nie posiadał, a ja straciłam czas i okazję do zakupu czegoś innego w promocyjnej cenie. Mam nadzieję, że zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w deklarowanym terminie 3 dni roboczych.

    Niestety, po tym doświadczeniu straciłam zaufanie do marki Naoko.




O Naoko-store

Introducción

Naoko-store es una tienda en línea que ofrece una variedad de productos para clientes de todo el mundo. Leer reseñas sobre esta empresa en esta página es importante, ya que permite a los clientes conocer las experiencias de otras personas con la tienda Naoko y les ayuda a tomar decisiones de compra informadas.

Historia

Naoko-store fue fundada en 2005 por el Sr. Naoki Nakamura. Desde entonces, la empresa ha estado en constante desarrollo, ofreciendo nuevos y mejores productos a sus clientes. Gracias a la búsqueda constante de la perfección, Naoko-store se ha ganado la confianza y la lealtad de muchos clientes en todo el mundo.

Oferta

Naoko-store oferuje szeroki wybór produktów, w tym odzież, obuwie, akcesoria, elektronikę oraz artykuły gospodarstwa domowego. Firma stale aktualizuje swoją ofertę, aby zawsze mieć najnowsze i modne produkty dostępne dla swoich klientów.

Obsługa Klienta

Naoko-store ceni sobie zadowolenie swoich klientów i dlatego stawia na wysokiej jakości obsługę klienta. Przykładem tego jest bezpłatna infolinia dostępna 7 dni w tygodniu, która pozwala klientom na rozwiązanie jakichkolwiek problemów lub pytań dotyczących ich zamówień. "Firma, która ma dobrych klientów, nie potrzebuje reklamy" - J. Paul Getty

Politika Zwrotów

Naoko-store oferuje swoim klientom możliwość zwrotu lub wymiany towaru w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki.Aby skorzystać z tej opcji, klienci muszą skontaktować się z działem obsługi klienta Naoko-store i przesłać produkt z powrotem w oryginalnym stanie. Firma zwróci pełną wartość zakupionego produktu lub dokona wymiany na inny produkt zgodnie z życzeniem klienta.

Jakość

Naoko-store dba o jakość swoich produktów i stara się zapewnić klientom najlepsze dostępne na rynku produkty. Wszystkie produkty są starannie wybierane i testowane przed wprowadzeniem do oferty. Klienci mogą być pewni, że produkty kupione w Naoko-store będą trwałe i spełnią ich oczekiwania.

Opinie

Los clientes de la tienda Naoko a menudo comentan positivamente sobre la calidad del producto, el servicio al cliente y la velocidad de entrega. La empresa goza de una buena reputación entre sus clientes. Si ya es cliente de la tienda Naoko , escriba una reseña en esta página para ayudar a otros a tomar una decisión de compra informada.


Bonus!

🌟 Jak Naoko-store błyszczał dla ciebie?






📊 Jak Naoko-store błyszczał dla ciebie?


    informacje kontaktowe

    🌐 naoko-store.pl



    Kategorie Naoko-store

    Sklepy internetowe | Moda


    Statystyki Strony

    Ostatnia aktualizacja: listopada 2025


    Informacja reklamowa: Niektóre linki to linki afiliacyjne. Za zakupy dokonane za ich pośrednictwem możemy otrzymać prowizję – bez dodatkowych kosztów dla Ciebie.