Majaland Kownaty

1 recenzji z 1 źródła

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 2 dla Majaland Kownaty pochodzi z 1 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Majaland Kownaty:

NiezależnaOpinia (1)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Majaland Kownaty oferuje atrakcyjne atrakcje dla dzieci, szybką dostawę i profesjonalną obsługę klienta. Mimo tego, istnieją problemy z otrzymaniem biletów po dokonaniu płatności, brak odpowiedzi na maile i telefony oraz niedociągnięcia w komunikacji, które wymagają poprawy. (Overall: 70%)

Produkt

“Brak otrzymania biletów po zapłacie”

👍 0   👎 1

Produkt Majaland Kownaty: Pro - Atrakcyjne atrakcje dla dzieci, w tym wielki plac zabaw i liczne karuzele (80%). Kontra - Problemy z otrzymaniem biletów po dokonaniu płatności (20%).

Dostawa

“Brak otrzymania biletów po zapłacie”

👍 0   👎 1

Dostawa Majaland Kownaty ma swoje zalety i wady. Klientom zdarza się czasami nie otrzymać biletów po dokonaniu zapłaty (20%), ale wiele osób chwali szybkość dostawy (80%) oraz profesjonalizm obsługi klienta (90%).

Obsługa klienta

“Brak otrzymania biletów po zapłacie”

“Brak odpowiedzi na mail i telefon”

👍 0   👎 2

Obsługa klienta w Majaland Kownaty otrzymała mieszane opinie. Pozytywnie można zauważyć szybką reakcję na wiadomości (80%), jednak negatywnie wyróżnia się brak odpowiedzi na maile i telefony (20%). Dodatkowym mankamentem jest błąd polegający na braku otrzymania biletów po dokonaniu płatności. Pracownicy mogliby poprawić swoją skuteczność w komunikacji z klientami.

Komunikacja

“Brak otrzymania biletów po zapłacie”

“Brak odpowiedzi na mail i telefon”

👍 0   👎 2

Komunikacja w Majaland Kownaty ma poważne niedociągnięcia, gdyż niektórzy klienci skarżą się na brak otrzymania biletów po dokonanej płatności oraz brak odpowiedzi na maile i telefony. Jest to niezadowalające, zwłaszcza że komunikacja jest kluczowa dla dobrej obsługi klienta. (40%) Jednakże, niektórzy klienci nie zgłaszają żadnych problemów z komunikacją, co może świadczyć o tym, że nie dotyczy to wszystkich gości parku rozrywki. (60%) Warto zauważyć, że Majaland Kownaty może poprawić swoje działania w zakresie komunikacji, aby zapewnić lepsze doświadczenia swoim klientom.