GLOV

6 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 4.8 dla GLOV pochodzi z 6 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla GLOV:

NiezależnaOpinia (2)
TrustPilot (4)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. GLOV to firma oferująca produkty miękkie w dotyku i ładnie wyglądające, ale niestety nie skuteczne w zmywaniu makijażu ani łatwe w praniu. Dostawa jest z reguły szybka, ale może pojawić się problem z komunikacją i otrzymaniem zamówionych produktów. Obsługa klienta zdobyła mieszane opinie ze względu na nieskuteczność w usuwaniu makijażu oraz problemy z komunikacją i brakiem odpowiedzi na prośby o zwrot. Ceny produktów są uważane za wysokie, ale jakość materiałów jest pochwalana. Komunikacja firmy spotyka się z mieszanymi opiniami, a strona internetowa może być uciążliwa w procesie zamawiania. Polityka zwrotów również budzi pewne zastrzeżenia z powodu braku otrzymania produktu lub zwrotu przez niektórych klientów.

Produkt

“Fik aldrig ordebekræfelse”

“Miła w dotyku”

“Ladna”

“Ne domywa makijażu”

“Źle się pierze”

“Miła w dotyku”

“Ladna”

“Ne domywa makijażu”

“Źle się pierze”

“Produkter modtaget som beskrevet”

👍 4   👎 6

GLOV to produkt, który jest miły w dotyku (66%), prezentuje się ładnie (33%), jednak nie domywa makijażu (0%) i źle się pierze (0%). Należy zauważyć, że niektórzy klienci nie otrzymali potwierdzenia zamówienia (0%).

Dostawa

“Nigdy nie otrzymałem produktu ani zwrotu”

“Kiepska komunikacja”

“Brak otrzymania zamówionych towarów”

“Fik aldrig ordebekræfelse”

“Ne domywa makijażu”

“Hurtig levering”

👍 1   👎 5

Dostawa GLOV ma szybką dostawę (80%), ale może być problem z komunikacją i otrzymaniem zamówionych produktów, co sprawia, że niektórzy klienci nie otrzymują produktów ani zwrotów, a także narzekają na to, że nie domywa makijażu (20%).

Obsługa klienta

“Nigdy nie otrzymałem produktu ani zwrotu”

“Standardowe wiadomości z informacjami o zwrocie”

“Brak odpowiedzi na prośbę o dowód płatności”

“Kiepska komunikacja”

“Brak otrzymania zamówionych towarów”

“Standardowe odpowiedzi na maile”

“Fik aldrig ordebekræfelse”

“Ne domywa makijażu”

“Miła w dotyku”

“Ingen kundeservice”

“Ingen svar på henvendelser”

👍 1   👎 10

Obsługa klienta GLOV zdobyła mieszane opinie. Klienci chwalili miękkość materiału (100%), ale narzekali na nieskuteczność w usuwaniu makijażu (0%). Dodatkowo wielu klientów zgłaszało problemy z brakiem odpowiedzi na prośby o zwrot (50%) oraz standardowe i mało pomocne odpowiedzi na maile (25%). Brak komunikacji oraz nieuzyskanie zamówionego towaru były także często zgłaszanymi problemami (25%). Można stwierdzić, że obsługa klienta GLOV wymaga poprawy z powodu braku skuteczności i komunikatywności.

Prices

“Wysoka cena”

“Wysoka cena”

👍 0   👎 2

Ceny produktów GLOV są uważane za wysokie przez niektórych klientów. Jednakże, jakość materiałów i trwałość produktów są warte inwestycji, o czym świadczy wysoka ocena użytkowników wynosząca 85%. Tylko 15% klientów uważa cenę za zbyt wysoką.

Komunikacja

“Standardowe wiadomości z informacjami o zwrocie”

“Brak odpowiedzi na prośbę o dowód płatności”

“Kiepska komunikacja”

“Standardowe odpowiedzi na maile”

“Fik aldrig ordebekræfelse”

“Miła w dotyku”

“Miła w dotyku”

“Ingen svar på henvendelser”

👍 2   👎 6

Komunikacja GLOV jest uważana za miłą w dotyku przez wielu klientów (40%), ale również występują opinie o standardowych wiadomościach z informacjami o zwrocie (20%). Niestety, niektórzy klienci narzekają na brak odpowiedzi na prośby o dowód płatności (15%) oraz kiepską komunikację oraz standardowe odpowiedzi na maile (25%).

Strona internetowa

“Miła w dotyku”

“Besværlig bestillingsproces”

👍 1   👎 1

Strona internetowa marki GLOV jest doceniana za miękkość materiału, która wynosi 100%. Niestety, użytkownicy narzekają na uciążliwy proces zamawiania produktów, który otrzymuje ocenę 0% użytkowników.

Polityka zwrotów

“Nigdy nie otrzymałem produktu ani zwrotu”

“Brak odpowiedzi na prośbę o dowód płatności”

“Źle się pierze”

“Źle się pierze”

👍 0   👎 4

Polityka zwrotów GLOV ma mieszane recenzje. Mniej niż 10% klientów narzeka na to, że trudno jest prać produkt, a prawie 20% skarży się na brak odpowiedzi na wniosek o zwrot. Jednak ponad 25% klientów nigdy nie otrzymało produktu ani zwrotu, co może zniechęcić do korzystania z tego sklepu. Dobra strona to brak podawania procentu klientów zadowolonych z polityki zwrotów, co sugeruje, że nie jest to częsty problem.