yes Opinie

: 2

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

50% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-03-23
Bransoletka
Obsługiwała mnie bardzo miła i pomocna pani. Pomogła mi dobrać odpowiednią bransoletkę i poświęci...Czytacz dalej
J. Kaźmierczak

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-04-18
Łańcuszek Charms za ponad 1300
23 grudnia kupiłam łańcuszek Charms za ponad 1300 złotych i po 10 minutach noszenia spadł mi z sz...Czytacz dalej
wojciech

Opinie (2)

  (1)

 (0)

  (1)

  (0)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bransoletka

    Obsługiwała mnie bardzo miła i pomocna pani. Pomogła mi dobrać odpowiednią bransoletkę i poświęciła mi dużo uwagi. Bardzo byłem zadowolony z obsługi i profesjonalizmu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Łańcuszek Charms za ponad 1300 zł

    23 grudnia kupiłam łańcuszek Charms za ponad 1300 złotych i po 10 minutach noszenia spadł mi z szyi, mimo że nie miałam na nim żadnej zawieszki. Po dokładnym sprawdzeniu każdego oczka okazało się, że 2 z nich są pęknięte lub luźne, dlatego nie mogłam go nawet założyć na Wigilię. Dzisiaj rano poszłam do sklepu, żeby wymienić na nowy, ale niestety nie mieli go na stanie. Po odczekaniu 10 minut, kiedy sprzedawczyni musiała skonsultować się z przełożonym, okazało się, że nie mogę otrzymać zwrotu pieniędzy, ponieważ towar jest uszkodzony (co sugerowała, że to moja wina). Mieszkam w Anglii i dzisiaj mam lot powrotny, chciałam mieć łańcuszek ze sobą na Sylwestra. Zapytałam, czy mogę odebrać inny z pobliskiej galerii, ale niestety towar był uszkodzony, więc nie było takiej opcji. Teraz będę musiała czekać 2 tygodnie, wypełnić formularz reklamacji, poczekać na nowy produkt i jeszcze poczekać na jego dostarczenie aż do Anglii.


Inni również oglądali