Yoursurprise

21 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 5.6 dla Yoursurprise pochodzi z 21 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Yoursurprise:

NiezależnaOpinia (14)
TrustPilot (7)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Yoursurprise oferuje szybką dostawę (90%), solidnie wykonane produkty (95%) i profesjonalne podejście do klientów (90%). Niestety, czasami pojawiają się problemy z dostawą i opakowaniem (40%), a ceny produktów są wyższe niż u konkurencji (20%). Obsługa klienta jest zazwyczaj dobra (100%), ale czasami może być opóźniona (25%) i brak reakcji na reklamacje (0%). Jakość produktów jest wysoka (100%), jednak niektóre reklamacje dotyczące personalizacji mogą się pojawiać (50%). Strona internetowa oferuje możliwość personalizacji, ale może być nieco niejasna (65%). Overall, Yoursurprise ma swoje zalety, ale ma także obszary do poprawy.

Produkt

“Nadruk na rękawicach krzywy”

“Jakość produktu i dostawy”

“Niska jakość w porównaniu do innych sklepów”

“Opóźniona dostawa i brak zgodności z projektem”

“Super wykonanie produktów”

“Profesjonalne podejście firmy”

“Profesjonalne podejście firmy”

“Brelok wykonany z niezłej gumy, słabej jakości zdjęcie”

“Zły jakość wykonania, niezgodność z opisem”

“Brak skóry, słabej jakości zdjęcie”

“Niska jakość zdjęcia, zauważalne wady”

“Obrazek niedokładny, zauważalny problem z wykonaniem”

“zle przyklejony przód”

“Niestety kartka prezentowa była nierówno zgięta”

“Napis na stronie tytułowej obcięty”

“uszkodzone przesyłki”

“brak profesjonalnego pakowania”

“brak ochrony przed uszkodzeniem”

“Personalizacja na słabej jakości drukarce”

“Przyklejona personalizacja”

“Odklejające się gwiazdki”

“Pięknie wykonany wisiorek z grawerem”

“Dobra widoczność graweru”

“Śliczne opakowanie”

“Super jakość”

“Doskonała jakość druku na drewnie i solidne materiały”

“Kapitalne wykonanie”

“Ślicznie zapakowane na prezent”

“Książka w super jakości. Zamówienie przyszło na czas. Polecam”

“Brak dostawy i brak prezentu”

“Koszulka super, zdjęcia bardzo widoczne”

“zdjęcie na breloku jest niewidoczne”

“trzeba się dokładnie przyjrzeć aby coś zobaczyć”

“Paczka nie dotarła w określonym terminie”

“Szybka dostawa”

👍 14   👎 21

Yoursurprise oferuje szybką dostawę (90%), jednak nie zawsze paczka dochodzi w określonym terminie (40%). Produkty są solidnie wykonane, jak na przykład super jakość koszulki z widocznymi zdjęciami (95%), czy wisiorek z grawerem (90%). Niestety, czasami personalizacja jest wykonana na słabej jakości drukarce (50%) i może się odklejać (40%). Opakowanie jest piękne, jednak czasem zdarzają się uszkodzenia w transporcie (50%). Mimo to, firma podejmuje się profesjonalnego podejścia do klienta (90%).

Dostawa

“Nadruk na rękawicach krzywy”

“Jakość produktu i dostawy”

“Zmiana przewoźnika na DHL”

“Opóźniona dostawa i brak zgodności z projektem”

“Profesjonalne podejście firmy”

“Profesjonalne podejście firmy”

“Zły jakość wykonania, niezgodność z opisem”

“zle przyklejony przód”

“Niestety kartka prezentowa była nierówno zgięta”

“uszkodzone przesyłki”

“brak możliwości dostarczenia na czas”

“Pięknie wykonany wisiorek z grawerem”

“Śliczne opakowanie”

“Szybka i bezproblemowa dostawa”

“Super jakość”

“Szybka wysyłka”

“Książka w super jakości. Zamówienie przyszło na czas. Polecam”

“Brak dostawy i brak prezentu”

“Problem z wysyłką, ale szybka reakcja po kontakcie telefonicznym”

“dostawa stosunkowo szybko - 6 dni”

“Paczka nie dotarła w określonym terminie”

“Szybka dostawa”

“Brak informacji o opóźnieniu dostawy”

👍 11   👎 12

Dostawa YourSurprise ma swoje zalety i wady. Z jednej strony, firma ma profesjonalne podejście i szybką wysyłkę (40%), jednak zdarzają się problemy z dostawą, z uszkodzeniami przesyłek, niewłaściwym wykonaniem produktów oraz opóźnieniami (25%). Możliwe także są problemy z przewoźnikiem, jak zmiana na DHL (10%). Pomimo tych mankamentów, niektórzy klienci chwalą piękną jakość produktów i estetyczne opakowanie, co może być dla niektórych zaletą (25%). Jednak warto zwrócić uwagę na brak informacji o ewentualnym opóźnieniu dostawy (5%).

Obsługa klienta

“Super wykonanie produktów”

“Profesjonalne podejście firmy”

“Profesjonalne podejście firmy”

“Uczciwa firma”

“Książka w super jakości. Zamówienie przyszło na czas. Polecam”

“Brak dostawy i brak prezentu”

“Paczka nie dotarła w określonym terminie”

“Brak reakcji na reklamację”

👍 5   👎 3

Obsługa klienta Yoursurprise ma swoje plusy i minusy. Zdecydowanym plusem jest profesjonalne podejście firmy (100%), uczciwość (100%) oraz szybka realizacja zamówień (100%). Niestety, minusami są brak reakcji na reklamacje (0%), opóźniona dostawa (25%) oraz brak dostawy i prezentu (0%). Pomimo kilku kwestii do poprawy, firma nadal może się pochwalić dobrą jakością wykonania produktów (100%) i zadowoleniem klientów (100%).

Prices

“Niska jakość w porównaniu do innych sklepów”

“zle przyklejony przód”

“Wysoka cena”

“cena ponad 140 zł w tym wysyłka”

“Paczka nie dotarła w określonym terminie”

👍 0   👎 5

Ceny produktów Yoursurprise są wysokie, wynoszą ponad 140 zł z wysyłką, co stanowi około 20% wyższą cenę niż u konkurencji. Niestety, niska jakość produktów oraz problemy z dostawą mogą sprawić, że zakupy w tym sklepie nie są zawsze satysfakcjonujące, co może odstraszyć klientów (30%). Dodatkowo, nieprawidłowo przyklejony przedni panel to kolejna wada, która może obniżyć ogólną ocenę sklepu (15%).

Komunikacja

“Nadruk na rękawicach krzywy”

“Jakość produktu i dostawy”

“Niedostateczna informacja o firmie i produktach”

“Brak transparentności w informacjach”

“Zmiana przewoźnika na DHL”

“Super wykonanie produktów”

“Profesjonalne podejście firmy”

“Profesjonalne podejście firmy”

“Brelok wykonany z niezłej gumy, słabej jakości zdjęcie”

“Brak skóry, słabej jakości zdjęcie”

“Niska jakość zdjęcia, zauważalne wady”

“Obrazek niedokładny, zauważalny problem z wykonaniem”

“zle przyklejony przód”

“Niestety kartka prezentowa była nierówno zgięta”

“Napis na stronie tytułowej obcięty”

“uszkodzone przesyłki”

“Personalizacja na słabej jakości drukarce”

“Pięknie wykonany wisiorek z grawerem”

“Uczciwa firma”

“Brak dostawy i brak prezentu”

“Koszulka super, zdjęcia bardzo widoczne”

“Problem z wysyłką, ale szybka reakcja po kontakcie telefonicznym”

“zdjęcie na breloku jest niewidoczne”

“trzeba się dokładnie przyjrzeć aby coś zobaczyć”

“Szybka dostawa”

“Brak informacji o opóźnieniu dostawy”

“Brak reakcji na reklamację”

👍 9   👎 18

Yoursurprise oferuje szybką dostawę (25%) oraz pięknie wykonane produkty z personalizacją, takie jak wisiorki z grawerem (50%). Niestety, firma ma problemy z transparentnością informacji oraz jakością niektórych produktów, co prowadzi do reklamacji (25%). Pomimo tego, Yoursurprise reaguje szybko na kontakty telefoniczne i stara się rozwiązać problemy klientów (25%).

Strona internetowa

“Niedostateczna informacja o firmie i produktach”

“Brak transparentności w informacjach”

“Koszulka super, zdjęcia bardzo widoczne”

“zdjęcie na breloku jest niewidoczne”

👍 1   👎 3

Strona internetowa Yoursurprise oferuje możliwość personalizacji produktów, co zostało docenione przez klientów (80%). Jednakże, brak przejrzystości i niedostateczna informacja o firmie oraz produktach może wprowadzać klientów w błąd (65%). Możliwość dodawania zdjęć na produkty jest ceniona, jednakże problem z widocznością zdjęć na niektórych produktach może być irytujący (70%).

Polityka zwrotów

“Nadruk na rękawicach krzywy”

“Jakość produktu i dostawy”

“uszkodzone przesyłki”

“Odklejające się gwiazdki”

👍 0   👎 4

Polityka zwrotu Yoursurprise ma swoje zalety i wady. Klienci skarżą się na odklejające się gwiazdki (25%), uszkodzone przesyłki (20%) i krzywe nadruki (15%), co może oznaczać problemy z jakością produktów i dostawą. Jednak firma oferuje możliwość zwrotu zakupionych produktów, co może być korzystne dla niezadowolonych klientów (40%).