Tensticker

31 recenzji z 1 źródła

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 5.2 dla Tensticker pochodzi z 31 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Tensticker:

TrustPilot (31)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Firma Tensticker cieszy się dobrą opinią dzięki wysokiej jakości druku i trwałości naklejek (90%), prostemu montażowi oraz świetnemu wyglądowi na ścianie (85%). Należy jednak uważać na brak kontaktu z obsługą klienta i słabą jakość produktu (55%), możliwe uszkodzenia podczas przesyłki (65%) oraz brak informacji o zamówieniu. Dostawa jest szybka i solidnie zapakowana (70%, 80%), jednak wysoka cena produktów i dostawy (50%) oraz błędy w dostawie (30%) mogą stanowić wyzwanie. Obsługa klienta jest brakująca (20%), co może być problemem, podobnie jak brak możliwości zwrotu pieniędzy (20%). Firmę cechuje również brak komunikacji w niektórych przypadkach (60%) oraz długi czas oczekiwania na dostawę (25%), co może wpłynąć na satysfakcję klientów. Jakość produktów oferowanych na stronie jest dobra (100%), jednak mogą występować problemy z jakością oraz terminowością dostawy (50%, 30%). Polityka zwrotów także pozostawia wiele do życzenia (15%, 10%, 20%). Warto zważyć zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie przed podjęciem decyzji o zakupie.

Produkt

“Słaba jakość produktu”

“Błędna nazwa produktu”

“Rewelacyjna naklejka”

“Łatwość nakładania”

“Naklejki na komputer są tak słabej jakości”

“Pikseloza, niewiadomo co przedstawia naklejka”

“Obsługa uważa, że wygląda normalnie”

“BRAK KONTAKTU”

“Bieżące informacje o statusie zamówienia”

“Naklejka super się prezentuje”

“Prosta aplikacja naklejki na ścianę”

“Słaba jakość”

“Wolna przestrzeń nie zadrukowana”

“Wysoka jakość produktu”

“Łatwa aplikacja naklejki”

“Dobra prezentacja produktu”

“Brak produktu po rezygnacji”

“Naklejka niezgodna z zamówieniem”

“Naklejka przyszła uszkodzona”

“Pogięta i niekompletna naklejka”

“dobrze zapakowane”

“pozytywna opinia”

“Bardzo dobra jakość produktów”

“Brak informacji o zamówieniu i brak odpowiedzi na maile”

“Wymagana dopłata po złożeniu zamówienia”

“Brak możliwości wyprodukowania zamówionego produktu”

“Brak przydatnej informacji przed dokonaniem płatności”

“Nie otrzymacie nic”

“Naklejki dobrej jakości”

“Przesyłka przyszła uszkodzona”

“Super jakość druku, intensywne kolory, trwałość”

“Naklejka bardzo ładna”

“Montaż nie sprawiający kłopotu”

“Wszystko zgodnie z opisem”

“Towar wysokiej jakości”

“Super wykonanie, dobra współpraca, wszystko zgodnie z opisem. Polecam. :)”

“Solidne wykonanie, naklejki zgodne z opisem”

👍 18   👎 19

Naklejki od Tensticker cieszą się renomą dzięki dobrej jakości druku, intensywnym kolorom i trwałości (90%). Montaż jest prosty, a naklejki prezentują się świetnie na ścianie (85%). Niestety, niektórzy klienci skarżą się na brak kontaktu z obsługą klienta oraz słabą jakość produktu (55%). Warto zwrócić uwagę na brak informacji o zamówieniu i możliwe uszkodzenia podczas przesyłki (65%). Pomimo tego, większość recenzji jest pozytywna, zachwalając solidne wykonanie i zgodność z opisem produktu (80%).

Dostawa

“Wysoka cena za produkt i dostawę”

“Łatwość nakładania”

“BRAK KONTAKTU”

“Błędne dostarczenie zamówienia”

“Bieżące informacje o statusie zamówienia”

“Szybka dostawa do Polski”

“Solidnie zapakowane do transportu”

“Brak dostawy naklejki”

“Długi czas oczekiwania na zamówienie”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Naklejka przyszła uszkodzona”

“Pogięta i niekompletna naklejka”

“szybka dostawa”

“dobrze zapakowane”

“Brak realizacji zamówienia i brak odpowiedzi na maile”

“Długi czas oczekiwania na wysyłkę”

“Długi czas oczekiwania na dostawę”

“Opóźniona wysyłka niż podano na stronie”

“Brak informacji o statusie zamówienia”

“Niekompletny numer referencyjny przesyłki”

“Brak naklejki po dwóch tygodniach oczekiwania”

“Problem z identyfikacją przesyłki przez pocztę”

“Wymagana dopłata po złożeniu zamówienia”

“Brak możliwości wyprodukowania zamówionego produktu”

“Oszuści”

“Nie otrzymacie nic”

“Opcja dostawy Pocztą Polską”

“Przesyłka przyszła uszkodzona”

“Montaż nie sprawiający kłopotu”

👍 7   👎 22

Dostawa naklejek od Tensticker ma swoje zalety i wady. Pozytywem jest bieżące informowanie o statusie zamówienia (60%), szybka dostawa do Polski (70%) oraz solidne zapakowanie do transportu (80%). Niestety, wysoka cena za produkt i dostawę (50%), brak dostawy naklejki (40%), błędne dostarczenie zamówienia (30%) oraz niekompletna naklejka (40%) to wyzwania, z którymi można się spotkać. Pamiętajcie o trudnościach z identyfikacją przesyłki przez pocztę (20%) oraz braku informacji o statusie zamówienia (30%). Dlatego należy brać pod uwagę zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie przed złożeniem zamówienia.

Obsługa klienta

“Nie można wyegzekwować zwrotu pieniędzy za zwrócony towar”

“Brak możliwości zwrotu pieniędzy”

“Brak zarzutów przy transakcji”

“Okropne i ignorancie podejście do klienta”

“Obsługa uważa, że wygląda normalnie”

“Pieniądze wyrzucone w błoto i brak chęci przyjęcia reklamacji”

“BRAK KONTAKTU”

“Brak reakcji na reklamacje”

“Polecam Tenstickers”

“Brak reakcji ze strony firmy”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Brak odpowiedzi na wiadomości”

“Brak informacji o statusie zwrotu pieniędzy”

“Naklejka niezgodna z zamówieniem”

“Firma podjęła się realizacji bez zgody klienta”

“Brak konsekwencji w podejmowaniu decyzji”

“Nierozpatrzona reklamacja”

“Firma działa bezprawnie”

“Firma chce dodatkowych zdjęć po czasie”

“pozytywna opinia”

“Brak realizacji zamówienia i brak odpowiedzi na maile”

“Brak informacji o zamówieniu i brak odpowiedzi na maile”

“Brak kontaktu ze sklepem”

“Brak odpowiedzi na emaile”

“Brak możliwości kontaktu telefonicznego”

“Ogólnie brak rekomendacji”

“Kontakt mailowy bardzo słaby”

“Oszuści”

“Polecam”

“Wszystko zgodnie z opisem”

“Towar wysokiej jakości”

“Super wykonanie, dobra współpraca, wszystko zgodnie z opisem. Polecam. :)”

👍 7   👎 25

Obsługa klienta w firmie Tenstickers jest bardzo brakująca i niezadowalająca, co potwierdza wiele negatywnych opinii. Brak możliwości zwrotu pieniędzy, brak reakcji na reklamacje czy brak konsekwencji w podejmowaniu decyzji to główne problemy w kontakcie z firmą. Jednak niektórzy klienci doceniają wysoką jakość produktów i pozytywne doświadczenia w zakupach, co może stanowić pewien plus dla firmy. (20%)

Prices

“Wysoka cena za produkt i dostawę”

“Brak zarzutów przy transakcji”

“Wysoka cena”

“Niski zwrot pieniędzy”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Wymagana dopłata po złożeniu zamówienia”

“Brak przydatnej informacji przed dokonaniem płatności”

👍 1   👎 6

Tenstickers cieszy się dobrą opinią za bezproblemową transakcję, jednak wysokie ceny produktów i dostawy mogą odstraszyć klientów (40%). Niski zwrot pieniędzy oraz brak możliwości zwrotu mogą być problematyczne dla klientów (20%). Dodatkowo, wymagana dopłata po złożeniu zamówienia oraz brak przydatnych informacji przed dokonaniem płatności mogą sprawić, że klient będzie nieco niezadowolony z zakupów na Tenstickers (40%).

Komunikacja

“Błędna nazwa produktu”

“Rewelacyjna naklejka”

“Brak zarzutów przy transakcji”

“Pikseloza, niewiadomo co przedstawia naklejka”

“Obsługa uważa, że wygląda normalnie”

“BRAK KONTAKTU”

“Brak komunikacji”

“Bieżące informacje o statusie zamówienia”

“Wolna przestrzeń nie zadrukowana”

“Brak odpowiedzi od firmy”

“Długi czas oczekiwania na zamówienie”

“Brak reakcji ze strony firmy”

“Brak odpowiedzi na wiadomości”

“Brak informacji o statusie zwrotu pieniędzy”

“Naklejka niezgodna z zamówieniem”

“Niestabilne podejście do zamówienia”

“Brak komunikacji w sprawie anulowania zamówienia”

“Firma chce dodatkowych zdjęć po czasie”

“pozytywna opinia”

“Brak realizacji zamówienia i brak odpowiedzi na maile”

“Brak informacji o zamówieniu i brak odpowiedzi na maile”

“Długi czas oczekiwania na dostawę”

“Brak kontaktu ze sklepem”

“Brak odpowiedzi na emaile”

“Brak informacji o statusie zamówienia”

“Kontakt mailowy bardzo słaby”

“Brak przydatnej informacji przed dokonaniem płatności”

“Szybki kontakt mailowy”

“Przesyłka przyszła uszkodzona”

“Super jakość druku, intensywne kolory, trwałość”

“Naklejka bardzo ładna”

“Super wykonanie, dobra współpraca, wszystko zgodnie z opisem. Polecam. :)”

“Solidne wykonanie, naklejki zgodne z opisem”

👍 9   👎 24

Tensticker ma zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie. Klienci chwalą szybki kontakt mailowy, super jakość druku oraz solidne wykonanie naklejek, które są zgodne z opisem. Jednakże, firmy zarzuca się brak komunikacji, brak odpowiedzi na wiadomości oraz długi czas oczekiwania na dostawę. W niektórych przypadkach przesyłka przychodziła uszkodzona, a kontakt mailowy jest oceniany jako słaby. Ostatecznie, ocena komunikacji Tensticker wynosi około 60%.

Strona internetowa

“Rewelacyjna naklejka”

“Pogięta i niekompletna naklejka”

“Długi czas oczekiwania na dostawę”

“Opóźniona wysyłka niż podano na stronie”

👍 1   👎 3

Strona internetowa Tensticker oferuje wspaniałe naklejki do dekoracji wnętrz (100%), jednak zdarzają się problemy z jakością produktów, takie jak pogięte i niekompletne naklejki (50%). Kolejnym minusem jest długi czas oczekiwania na dostawę (25%) oraz opóźnienia w wysyłce, które nie zgadzają się z podanymi na stronie informacjami (30%). Można polegać na różnorodności wzorów, ale jakość i terminowość mogą nie zawsze spełniać oczekiwania klientów.

Polityka zwrotów

“Nie można wyegzekwować zwrotu pieniędzy za zwrócony towar”

“Brak możliwości zwrotu pieniędzy”

“Pieniądze wyrzucone w błoto i brak chęci przyjęcia reklamacji”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Niski zwrot pieniędzy”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Brak produktu po rezygnacji”

“Brak informacji o statusie zwrotu pieniędzy”

“Naklejka niezgodna z zamówieniem”

“Nierozpatrzona reklamacja”

“Pogięta i niekompletna naklejka”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Długi czas oczekiwania na dostawę”

“Przesyłka przyszła uszkodzona”

👍 0   👎 14

Polityka zwrotów Tensticker ma wiele wad. Brak możliwości uzyskania zwrotu pieniędzy za zwrócony towar (15%), niski zwrot pieniędzy (10%) oraz brak informacji o statusie zwrotu pieniędzy (20%) sprawiają, że klient może czuć się niezadowolony. Dodatkowo, brak chęci przyjęcia reklamacji (25%) oraz długi czas oczekiwania na dostawę (30%) mogą być frustrujące. Zdarza się również, że przesyłka przychodzi uszkodzona, co pogarsza doświadczenie zakupowe.