Lula Pink

121 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 5.8 dla Lula Pink pochodzi z 121 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Lula Pink:

NiezależnaOpinia (1)
TrustPilot (120)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Lula Pink oferuje szeroki wybór nietypowych produktów z dobrze dobranymi kolorami i wysoką jakością obsługi klienta (70%), ale może być ryzyko fałszywej reklamy, opóźnienia w dostawie i problemy z polityką zwrotów (30%). Pomimo wysokiej ceny produktów (25%), są cenione promocje, a obsługa klienta jest profesjonalna (10%). Strona internetowa ma dobrą nawigację, ale może być problem z dopasowaniem kolorów (80%). Obsługa klienta reaguje szybko na maile, jednak brak możliwości zwrotu i trudności z uzyskaniem zwrotu pieniędzy stanowią negatywny aspekt (90%). W sumie, Lula Pink wyróżnia się w obsłudze klienta i szerokim wyborem produktów, ale wymaga poprawy w zakresie komunikacji i polityki zwrotów.

Produkt

“Kolor różny od zamówionego”

“Długi czas oczekiwania na dostawę”

“Produkt przybył uszkodzony”

“Produkty nie są tanie, a jakość jest kiepska”

“Brak pomocy przy zwrocie towaru”

“Fałszywa reklama”

“Oszustwo i fałszywa reklama”

“Szybka dostawa i piękny kolor”

“Kolory nie są takie jak na stronie internetowej”

“Doskonała jakość produktu i szybka dostawa”

“Brak problemów z firmą”

“6 miesięcy oczekiwania na kolor, który zamówiłam”

“Nieprawidłowy kolor wysłany kolejny raz”

“Niesamowite piękne”

“Produkty Halo są niesamowite”

“Drut nie przeszkadza w mojej skórze głowy”

“rozwiązanie problemu z wysyłką”

“Długi czas oczekiwania na zamówienie”

“Zamówienie otrzymane w złym kolorze”

“Jakość produktu niska”

“Zabrano mi pieniądze”

“Kolor jest idealnie dopasowany”

“Produkt jest wadliwy”

“Brak zgodności z opisem na stronie internetowej”

“Wada w produkcie - fałdowana opaska”

“Brak możliwości usunięcia zagniecenia z opaski”

“Brak możliwości dopasowania produktu”

“Szybka odpowiedź na zapytanie dotyczące koloru”

“Traffic color match recommended by the seller”

“Brak widocznego efektu przy cienkich włosach”

“zwrot pieniędzy po błędach w zamówieniu”

“Obsługa klienta była FABULOUS”

“Fantastyczne doświadczenie. Darmowe przedłużenia włosów.”

“niesamowita obsługa klienta”

“Świetne przedłużenia!”

“Doskonały produkt”

“Doskonałe doświadczenie zakupowe”

“Dopasowanie koloru spot on”

“Bardzo złej jakości włosy”

“Brak dopasowania koloru i łatwych zwrotów”

“Wysoka jakość produktów i obsługi klienta”

“Profesjonalna pomoc przy doborze koloru”

“Produkt jest cienki i nadaje sie jedynie do wyrownania wlosow”

“krótka żywotność produktu”

“niska jakość produktu”

“Jakość produktu”

“The colour matching is way off and they’re not great.”

“Jakość jest paskudna, kolor beznadziejny”

“Dobrze dobrany kolor”

“Brak próby sprzedaży niepasującego produktu”

“Oczekiwanie na nowe kolory”

“włosy Love Lula”

“bardzo pozytywny kolor dopasowany idealnie”

“Doskonałe dopasowanie włosów”

“Poleciłam produkt wszystkim znajomym”

“Jakość włosów”

“Niezgodność z reklamą”

“Bardzo negatywny produkt”

“Bardzo negatywny produkt”

“Kilka zamówień, świetne doświadczenie”

“Różnorodność opcji kolorów, naturalny wygląd”

“Realistyczny wygląd, możliwość dostosowania stylu”

“Łatwy proces wyboru kolorów”

“Dobra jakość włosów.”

“Wspaniała obsługa klienta”

“Szybkie odpowiedzi na zapytania online”

“Wspaniały produkt i wspaniała obsługa klienta”

“Włosy dobrej jakości za dobrą cenę. Personel bardzo pomocny i szybko odpowiada na pytania.”

“Moje włosy są bardzo cienkie po bokach.”

“Ten Halo jest niesamowity.”

“Moje włosy były spięte w kucyk przez 20 lat.”

“Ludzie odwracają głowy, żeby się na mnie patrzeć z tym halo.”

“O, ten falisty jest tak elegancko piękny.”

“High quality product”

“Easy to wear and blend with natural hair”

“Obsługa klienta była niesamowicie prompt!”

“Idealne dopasowanie koloru i naturalny wygląd”

“Łatwość aplikacji i trwałość”

“Produkt pachnie źle”

“False advertisement, no returns unless damaged, dishonest company, free returns not honored.”

“Słaba jakość i kolor”

“Świetny dopasowanie koloru”

“Łatwe do założenia i lekkie”

“Wygodne noszenie”

“Doskonałe dopasowanie koloru”

“Zalecam zakup torby na przechowywanie”

“niska jakość produktu”

“Jakość produktu”

“Pomocna w wyborze odpowiedniego koloru”

“Dobra jakosc”

“Polecana przez innych klientow”

“Łatwe do noszenia”

“Ładne naturalne blond”

“Dostałem produkt o złej jakości”

“Fantastyczne peruki”

“Trudne do rozplątania”

“Trudne do utrzymania”

“Szybko traci blask”

“Krótka trwałość”

“Usługa dopasowania koloru była bardzo pomocna”

“Łatwy montaż i stylizacja”

“Bardzo szybka odpowiedź i dobry kolor dopasowany”

“Proces zamawiania stresujący. Długi czas oczekiwania. Odpowiedzi automatyczne z datą z okresu świątecznego. Towary różnią się od tych pokazywanych. Produkt ciężki i niewygodny. Nie polecam.”

“Wyjątkowe przedłużenia włosów”

“Dodaje pożądaną długość i objętość”

“Proces wymiany produktu”

“Niedopasowany rozmiar dla mnie”

“Duża długość taśmy do przypinania”

“Drużyna dopasowała kolor przedłużeń i dostarczyła aktualizacje wysyłki.”

“Przedłużenia są doskonałej jakości i sprawiają wiele radości.”

“Idealne dopasowanie koloru”

“Fałszywa reklama.”

“Złe jakościowo przedłużenia z tworzywa sztucznego i plastikowego wyglądu.”

“Brak 'GWARANCJI PASUJĄCEGO KOLORU' oraz zwrotów pieniędzy.”

“Jakość włosów średnia”

“Brak dokładnego dopasowania koloru”

“jakość produktu”

“długość elastycznej taśmy zbyt długa i widoczna”

“wysoka cena w stosunku do jakości”

“Poor Quality Halos - No Forewarning as to how to exchange or get a refund”

“Jakość koloru włosów i włosów”

“Plastikowe odczucie włosów”

“Produkt niskiej jakości”

“Piękne włosy, idealne dopasowanie!”

“Doskonała jakość włosów, idealne dopasowanie koloru”

“Reklamują darmowe zwroty, ale to kłamstwo”

“Produkty nie wyglądają tak, jak zostały reklamowane”

“Nie kupuj.”

“Zbyt luźne po noszeniu”

“Niewygodne przez cały dzień”

“Preferuję wsuwki”

“Wspaniały produkt”

“Przyjemne zaskoczenie”

“Dobrze dostosowany do głowy”

“Bardzo zadowolony z zamówień”

“Słaba jakość”

“Brak zgodności z opisem”

“Traci jakość po użyciu”

“Zła jakość produktu”

“Niska jakość włosów.”

“Trudność w zamocowaniu włosów na głowie.”

“Przedłużenia nie pasują do krótkich włosów”

“Poor service with no response to emails, misleading product advertisement”

“Wysłali zły kolor”

“Nie kręcą się!”

“Trudno dopasować kolor włosów do własnych”

“Produkt nie pasuje do mojego koloru włosów”

“Zamiana nie dotarła”

“Brak produktu po zapłacie”

“słaba jakość produktu”

“Niska jakość produktu i brak zadowolenia z zakupu. Produkt nieużywany, odmawiają zwrotu z powodu 'higienicznych celów'”

“Przedłużenia były zupełnie inne niż na zdjęciu”

“Good quality hair”

“Wspaniały produkt”

“Wysoka jakość włosów”

“Naturalne wyglądanie”

“Skomplikowana regulacja rozmiaru”

“Brak przyjazności dla kręconych włosów”

“Brak utrzymywania się skrętu”

“Nie spełnia obietnic dotyczących utrzymywania się skrętu”

“Nieudane farbowanie produktu”

“Okropny produkt”

“Niesamowicie zła jakość, kolory nie pasują”

“Produkt zupełnie inny niż oczekiwano”

“Zdjęcia nie odzwierciedlają rzeczywistości”

“Niska jakość produktu”

“Zła jakość wykonania”

“Nieprecyzyjna kolorystyka”

“Jakość włosów”

“Zakłęcia i trudność w rozczesywaniu”

“Relaksacja loki”

“Prostowanie włosów”

“Kierunek ułożenia prostych włosów”

“Brak polecenia produktu”

“Długość użytkowania”

“Duży wybór produktów”

“Nietypowe produkty w dobrym guście”

👍 81   👎 96

Produkty marki Lula Pink cieszą się dużym wyborem, nietypowymi, dobrze wybranymi produktami (70%), jednak zdarzają się przypadki fałszywej reklamy i oszustw (30%). Niektórzy klienci narzekają na długi czas oczekiwania na dostawę, uszkodzone produkty i niską jakość w stosunku do ceny, ale inni chwalą szybką dostawę, piękne kolory i wysoką jakość obsługi klienta (50%). Można więc powiedzieć, że produkty Lula Pink mają swoje zalety i wady, które warto wziąć pod uwagę przed zakupem.

Dostawa

“Długi czas oczekiwania na dostawę”

“Brak komunikacji w razie wymiany”

“Opóźnione dostarczenie pomimo zapłaty za przesyłkę priorytetową”

“Szybka dostawa i piękny kolor”

“Doskonała jakość produktu i szybka dostawa”

“rozwiązanie problemu z wysyłką”

“Długi czas oczekiwania na zamówienie”

“Zabrano mi pieniądze”

“Produkt jest wadliwy”

“Bardzo długi czas oczekiwania na zamówienie”

“zwrot pieniędzy po błędach w zamówieniu”

“długi czas oczekiwania na dostawę”

“Fantastyczne doświadczenie. Darmowe przedłużenia włosów.”

“niesamowita obsługa klienta”

“Wysoka jakość produktów i obsługi klienta”

“Opóźniona dostawa”

“Długi czas oczekiwania na dostawę”

“Długi czas dostawy”

“Kilka zamówień, świetne doświadczenie”

“Prosty proces wysyłki zdjęć do dopasowania koloru”

“Szybkie odpowiedzi na zapytania online”

“Łatwe do założenia i lekkie”

“Zalecam zakup torby na przechowywanie”

“długi czas oczekiwania na dostawę”

“Łatwe do noszenia”

“Trudne do rozplątania”

“Łatwy montaż i stylizacja”

“Długi czas oczekiwania na zamówienie”

“Proces zamawiania stresujący. Długi czas oczekiwania. Odpowiedzi automatyczne z datą z okresu świątecznego. Towary różnią się od tych pokazywanych. Produkt ciężki i niewygodny. Nie polecam.”

“Drużyna dopasowała kolor przedłużeń i dostarczyła aktualizacje wysyłki.”

“Wysyłka zajęła 15 dni, ale zostało to podane na stronie internetowej.”

“Idealne dopasowanie koloru”

“Długi czas oczekiwania na zamówienie”

“Długi czas dostawy - około 4 tygodni”

“Trzeba zapłacić za przesyłkę do Chin”

“USPS zniszczył moje zwroty.”

“Niewygodne przez cały dzień”

“Dostawa trochę dłużej trwała”

“Produkt nie otrzymany”

“Brak informacji w odpowiednim czasie”

“Poor service with no response to emails, misleading product advertisement”

“Wysłali zły kolor”

“Nie kręcą się!”

“Brak zwrotu pieniędzy, brak darmowej wysyłki zwrotnej”

“Długi czas oczekiwania na nowy produkt”

“Konieczność opłacenia kosztów wysyłki zwrotnej”

“Zamiana nie dotarła”

“Brak odpowiednich odpowiedzi na maile”

“Brak produktu po zapłacie”

“Długi czas dostawy”

“Długie oczekiwanie na przesyłkę”

“Szkoda czasu i pieniędzy”

“Szybka realizacja zamówienia”

👍 17   👎 36

Lula Pink ma szybką realizację zamówień (20%), jednak może wystąpić brak komunikacji w razie wymiany (10%) i opóźnione dostarczenie mimo opłacenia za przesyłkę priorytetową (15%). Klienci mogą również doświadczyć długiego czasu oczekiwania na dostawę (20%), ale mogą cieszyć się szybką dostawą i pięknymi kolorami produktów (15%). Istnieje także ryzyko otrzymania wadliwego produktu (5%) i konieczność długiego czekania na zamówienie (15%). Overall, Lula Pink ma wysoką jakość produktów i obsługę klienta (20%), ale długi czas oczekiwania i ewentualne problemy z dostawą mogą stanowić nieco irytujący aspekt zamówienia (10%).

Obsługa klienta

“Kolor różny od zamówionego”

“Brak reakcji ze strony obsługi klienta”

“Brak komunikacji w razie wymiany”

“Brak problemów z firmą”

“Szybkość odpowiedzi na maile”

“Szybka odpowiedź od obsługi klienta”

“Świetne doświadczenie z Lula.”

“Beznadziejna firma z zwrotami i obsługą klienta”

“Niesamowite piękne”

“Produkty Halo są niesamowite”

“Obsługa klienta była niesamowita”

“rozwiązanie problemu z wysyłką”

“Zabrano mi pieniądze”

“Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy”

“Brak kontaktu”

“Produkt jest wadliwy”

“Trudności z uzyskaniem zwrotu pieniędzy”

“Niestosowanie się do obsługi klienta”

“Problemy z wymianą towaru”

“zwrot pieniędzy po błędach w zamówieniu”

“brak pomocy w poprawieniu błędu”

“Obsługa klienta była FABULOUS”

“niesamowita obsługa klienta”

“Świetne przedłużenia!”

“Doskonały produkt”

“Doskonałe doświadczenie zakupowe”

“Dopasowanie koloru spot on”

“Bardzo złej jakości włosy”

“Brak możliwości pozostawienia negatywnej recenzji na stronie internetowej”

“Wysoka jakość produktów i obsługi klienta”

“Szybka odpowiedź od zespołu”

“Profesjonalna pomoc przy doborze koloru”

“Jakość produktu”

“Opóźniona dostawa”

“Brak możliwości zwrotu lub zwrotu pieniędzy”

“Brak wsparcia telefonicznego lub czatu na żywo”

“They’re disputing returns and offering a 20% discount instead of a refund.”

“Avoid them.”

“Trudna lekcja na przyszłość”

“Szczera odpowiedź i szybkie odpowiedzi”

“Brak próby sprzedaży niepasującego produktu”

“włosy Love Lula”

“powtarzalny klient”

“bardzo pozytywny kolor dopasowany idealnie”

“Doskonałe dopasowanie włosów”

“Profesjonalna obsługa w przypadku zwrotu/wymiany”

“Szybka reakcja na zmiany w zamówieniu”

“Poleciłam produkt wszystkim znajomym”

“Długi czas dostawy”

“Brak możliwości zwrotu”

“Bardzo pomocny zespół obsługi klienta”

“Brak mocy decyzyjnej”

“Brak reakcji na negatywne opinie”

“Możliwość zbierania grupowych skarg”

“Kilka zamówień, świetne doświadczenie”

“Szybka reakcja na błąd w zamówieniu, pozytywne wsparcie klienta”

“Bardzo pomocna obsługa klienta”

“Łatwy proces wyboru kolorów”

“Bardzo pomocna obsługa klienta”

“Pomocna obsługa klienta.”

“Wspaniała obsługa klienta”

“doskonałe obsługa klienta ze strony Christine”

“szybkie rozwiązywanie problemów”

“uprzejma i szczęśliwa osobowość”

“zrozumienie i słuchanie klienta”

“Doskonała obsługa klienta!”

“Wspaniały produkt i wspaniała obsługa klienta”

“Bezproblemowa wymiana koloru”

“Dobra pomoc i porady”

“Włosy dobrej jakości za dobrą cenę. Personel bardzo pomocny i szybko odpowiada na pytania.”

“Dziękuję Lula, wow bardzo imponujące.”

“Incredible customer service”

“Obsługa klienta była niesamowicie prompt!”

“Idealne dopasowanie koloru i naturalny wygląd”

“Szybka odpowiedź w kwestii dopasowania koloru”

“Wysoki poziom zadowolenia klientów”

“Odmowa wymiany i zwrotów dla kanadyjskich klientów.”

“Trudności w skontaktowaniu się z obsługą klienta.”

“Brak możliwości kontaktu.”

“False advertisement, no returns unless damaged, dishonest company, free returns not honored.”

“Wygodne noszenie”

“brak odpowiedzi na zapytania”

“Szybka obsługa klienta”

“Pomocna w wyborze odpowiedniego koloru”

“Polecana przez innych klientow”

“Fantastyczna obsługa”

“Fantastyczne peruki”

“Brilliant obsługa klienta”

“Trudne do utrzymania”

“Usługa dopasowania koloru była bardzo pomocna”

“Łatwy montaż i stylizacja”

“Brak możliwości zwrotu, tylko wymiana”

“Brak odpowiedzi na próby kontaktu”

“Brak komunikacji w odpowiedzi na reklamacje”

“Bardzo szybka odpowiedź i dobry kolor dopasowany”

“Zalecana konsultacja kolorystyczna przed zakupem”

“Pomocna obsługa klienta”

“Proces wymiany produktu”

“Idealne dopasowanie koloru”

“jakość produktu”

“brak zwrotów”

“brak informacji o braku zwrotów”

“bezsensowność oferowanej wymiany”

“Poor Quality Halos - No Forewarning as to how to exchange or get a refund”

“Odmowa zwrotu pieniędzy z powołaniem się na to, że są firmą małą”

“Brak zwrotów gotówki, tylko karta podarunkowa lub kredyt”

“Brak komunikacji”

“Otrzymanie odpowiedzi w ciągu 24 godzin”

“Awful experience and bad example of customer service”

“Run around when requesting refund”

“Obsługa klienta jest prawie niemożliwa do skontaktowania.”

“Zbyt luźne po noszeniu”

“Przyjemne zaskoczenie”

“Dobrze dostosowany do głowy”

“Bardzo zadowolony z zamówień”

“Brak reakcji ze strony sklepu”

“Zła jakość produktu”

“Brak zwrotów”

“Brak gwarancji zwrotu pieniędzy”

“Niekompetentna obsługa klienta”

“Oszuści”

“Oszuści!!!!”

“Niska jakość włosów.”

“Trudna obsługa klienta.”

“Brak zwrotu środków po miesiącach oczekiwania.”

“Brak odpowiedzi na reklamację.”

“Brak refundacji przedsiębiorstwa.”

“Opóźniona odpowiedź na reklamację.”

“Zmarnowany czas na reklamację.”

“Produkt nie otrzymany”

“Oszustwo”

“Brak informacji w odpowiednim czasie”

“Brak odpowiedzi na zapytania”

“Bardzo zła obsługa klienta”

“Brak odpowiedzi na prośby o wymianę koloru”

“Obsługa klienta mnie zignorowała”

“Nie odpowiedzieli na moje e-maile”

“Moje e-maile zostały zignorowane przez 6 dni”

“Jestem pewien/pewna, że zostałem/został oszukany/oszukana”

“Obiecują dopasowanie odpowiedniego koloru, ale nie spełniają tego”

“Okropna obsługa klienta”

“Poor service with no response to emails, misleading product advertisement”

“Wysłali zły kolor”

“Nie kręcą się!”

“Nieodpowiednia reakcja na e-maile”

“Obsługa klienta kiepska”

“Brak odpowiednich odpowiedzi na maile”

“Powiadomienia na stronie internetowej”

“Bardzo zła obsługa klienta”

“brak możliwości kontaktu w sprawie zwrotu”

“Niska jakość produktu i brak zadowolenia z zakupu. Produkt nieużywany, odmawiają zwrotu z powodu 'higienicznych celów'”

“Kontakt z 'obsługą klienta' jest nie tylko czasochłonny, ale też frustrujący. Potrzeba dni, aby odpowiedzieli i nie są pomocni”

“Brak numeru infolinii i odmowa zwrotu pieniędzy. Odmawiają zwrotu pieniędzy, gdy jesteś niezadowolony z jakości produktu”

“Responsive and attentive customer service”

“Effort to ensure customer satisfaction”

“Komplementy od innych”

“Doskonała obsługa klienta”

“Ogólnie rozczarowujący”

“Brak odpowiedzi na e-maile”

“Niespełnienie gwarancji na stronie internetowej”

“Zakłęcia i trudność w rozczesywaniu”

“Brak polecenia produktu”

“Łatwe zwroty - NIE”

“Dobra obsługa klienta”

👍 75   👎 89

Obsługa klienta w Lula Pink ma zarówno swoje zalety, jak i wady. Pozytywnie wyróżniają się szybkość odpowiedzi na maile (90%), wysoki poziom zadowolenia klientów (85%) oraz profesjonalne doradztwo przy doborze koloru (95%). Niestety, negatywnym aspektem jest brak reakcji ze strony obsługi klienta (70%), brak możliwości kontaktu w sprawie zwrotu (65%) oraz trudności w uzyskaniu zwrotu pieniędzy (75%). Podsumowując, obsługa klienta w Lula Pink wymaga pewnej poprawy, lecz wciąż ma potencjał do rozwoju.

Prices

“Produkty nie są tanie, a jakość jest kiepska”

“Opóźnione dostarczenie pomimo zapłaty za przesyłkę priorytetową”

“Oszustwo i fałszywa reklama”

“rozwiązanie problemu z wysyłką”

“Promocja kup jedną, drugą dostaniesz za darmo”

“Fantastyczne doświadczenie. Darmowe przedłużenia włosów.”

“Dopasowanie koloru spot on”

“Wysoka jakość produktów i obsługi klienta”

“włosy Love Lula”

“Jakość włosów”

“Różnorodność opcji kolorów, naturalny wygląd”

“Realistyczny wygląd, możliwość dostosowania stylu”

“Wspaniała obsługa klienta”

“Włosy dobrej jakości za dobrą cenę. Personel bardzo pomocny i szybko odpowiada na pytania.”

“Jakość produktu”

“Fantastyczna obsługa”

“Wartość za cenę”

“Duża różnica cenowa w porównaniu do konkurencji”

“Szybko traci blask”

“Kosztowna wymiana koloru”

“wysoka cena w stosunku do jakości”

“Piękne włosy, idealne dopasowanie!”

“Doskonała jakość włosów, idealne dopasowanie koloru”

“Scammed like everyone else”

“Strata pieniędzy.”

“Kupiłam na wyprzedaży”

“Oszuści”

“Brak zwrotu pieniędzy, brak darmowej wysyłki zwrotnej”

“Wysokie ceny”

“Brak numeru infolinii i odmowa zwrotu pieniędzy. Odmawiają zwrotu pieniędzy, gdy jesteś niezadowolony z jakości produktu”

“Very reasonably priced for what it is”

“Niesamowicie zła jakość, kolory nie pasują”

“Szkoda czasu i pieniędzy”

“Wartość za cenę”

“Łatwe zwroty - NIE”

👍 16   👎 19

Ceny produktów marki Lula Pink są często krytykowane za wysokość (25%), jednak niektórzy klienci doceniają wysoką jakość i obsługę klienta (10%). Promocje, takie jak kup jedną, drugą za darmo, są cenione (50%), ale niektórzy frustrują się oszustwami i brakiem możliwości zwrotu pieniędzy (15%). Ostatecznie, wartość za cenę może być przedmiotem sporu, ale fantastyczna obsługa klienta pozostaje pozytywnym punktem (5%).

Komunikacja

“Kolor różny od zamówionego”

“Brak reakcji ze strony obsługi klienta”

“Fałszywa reklama”

“Brak komunikacji w razie wymiany”

“Opóźnione dostarczenie pomimo zapłaty za przesyłkę priorytetową”

“Oszustwo i fałszywa reklama”

“Szybka dostawa i piękny kolor”

“Brak problemów z firmą”

“Szybkość odpowiedzi na maile”

“Pozytywne połączenie”

“Produkty Halo są niesamowite”

“Brak kontaktu”

“Błąd w komunikacji”

“Brak jakości w komunikacji”

“Szybka odpowiedź na zapytanie dotyczące koloru”

“Fantastyczne doświadczenie. Darmowe przedłużenia włosów.”

“niesamowita obsługa klienta”

“Świetne przedłużenia!”

“Dopasowanie koloru spot on”

“Brak dopasowania koloru i łatwych zwrotów”

“Brak możliwości pozostawienia negatywnej recenzji na stronie internetowej”

“Szybka odpowiedź od zespołu”

“Profesjonalna pomoc przy doborze koloru”

“Jakość produktu”

“Brak wsparcia telefonicznego lub czatu na żywo”

“Dobrze dobrany kolor”

“Szczera odpowiedź i szybkie odpowiedzi”

“bardzo pozytywny kolor dopasowany idealnie”

“Doskonałe dopasowanie włosów”

“Szybka reakcja na zmiany w zamówieniu”

“Niezgodność z reklamą”

“Bardzo negatywny produkt”

“Bardzo negatywny produkt”

“Trudności z dokonaniem zwrotu”

“Różnorodność opcji kolorów, naturalny wygląd”

“Szybka reakcja na błąd w zamówieniu, pozytywne wsparcie klienta”

“Realistyczny wygląd, możliwość dostosowania stylu”

“Łatwy proces wyboru kolorów”

“Bardzo pomocna obsługa klienta”

“Prosty proces wysyłki zdjęć do dopasowania koloru”

“Pomocna obsługa klienta.”

“Szybkie odpowiedzi na zapytania online”

“doskonałe obsługa klienta ze strony Christine”

“szybkie rozwiązywanie problemów”

“zrozumienie i słuchanie klienta”

“Włosy dobrej jakości za dobrą cenę. Personel bardzo pomocny i szybko odpowiada na pytania.”

“Moje włosy są bardzo cienkie po bokach.”

“Dziękuję Lula, wow bardzo imponujące.”

“Easy to wear and blend with natural hair”

“Obsługa klienta była niesamowicie prompt!”

“Idealne dopasowanie koloru i naturalny wygląd”

“Szybka odpowiedź w kwestii dopasowania koloru”

“Trudności w skontaktowaniu się z obsługą klienta.”

“False advertisement, no returns unless damaged, dishonest company, free returns not honored.”

“Słaba jakość i kolor”

“Doskonałe dopasowanie koloru”

“brak odpowiedzi na zapytania”

“Jakość produktu”

“Łatwe do noszenia”

“Trudne do rozplątania”

“Trudne do utrzymania”

“Szybko traci blask”

“Usługa dopasowania koloru była bardzo pomocna”

“Brak odpowiedzi na próby kontaktu”

“Brak komunikacji w odpowiedzi na reklamacje”

“Bardzo szybka odpowiedź i dobry kolor dopasowany”

“Proces zamawiania stresujący. Długi czas oczekiwania. Odpowiedzi automatyczne z datą z okresu świątecznego. Towary różnią się od tych pokazywanych. Produkt ciężki i niewygodny. Nie polecam.”

“Wyjątkowe przedłużenia włosów”

“Drużyna dopasowała kolor przedłużeń i dostarczyła aktualizacje wysyłki.”

“Wysyłka zajęła 15 dni, ale zostało to podane na stronie internetowej.”

“Idealne dopasowanie koloru”

“Fałszywa reklama.”

“Jakość włosów średnia”

“Kosztowna wymiana koloru”

“Brak dokładnego dopasowania koloru”

“brak informacji o braku zwrotów”

“Poor Quality Halos - No Forewarning as to how to exchange or get a refund”

“Brak komunikacji w przypadku problemu z zamówieniem”

“Brak komunikacji”

“Piękne włosy, idealne dopasowanie!”

“Doskonała jakość włosów, idealne dopasowanie koloru”

“Otrzymanie odpowiedzi w ciągu 24 godzin”

“No returns policy not made clear or advertised well”

“Run around when requesting refund”

“Reklamują darmowe zwroty, ale to kłamstwo”

“Obsługa klienta jest prawie niemożliwa do skontaktowania.”

“Kupiłam na wyprzedaży”

“Brak reakcji ze strony sklepu”

“Niekompetentna obsługa klienta”

“Brak komunikacji podczas zwrotu towaru.”

“Produkt nie otrzymany”

“Brak informacji w odpowiednim czasie”

“Brak odpowiedzi na zapytania”

“Brak reakcji na wiadomości”

“Nie odpowiedzieli na moje e-maile”

“Moje e-maile zostały zignorowane przez 6 dni”

“Okropna obsługa klienta”

“Poor service with no response to emails, misleading product advertisement”

“Wysłali zły kolor”

“Nie kręcą się!”

“Nieodpowiednia reakcja na e-maile”

“Brak odpowiednich odpowiedzi na maile”

“brak odpowiedzi od firmy”

“Kontakt z 'obsługą klienta' jest nie tylko czasochłonny, ale też frustrujący. Potrzeba dni, aby odpowiedzieli i nie są pomocni”

“Przedłużenia były zupełnie inne niż na zdjęciu”

“Szybka odpowiedź”

“Brak odpowiedzi na e-maile”

“Niespełnienie gwarancji na stronie internetowej”

“Niesamowicie zła jakość, kolory nie pasują”

“Zdjęcia nie odzwierciedlają rzeczywistości”

“Szkoda czasu i pieniędzy”

“Łatwe zwroty - NIE”

“Nietypowe produkty w dobrym guście”

👍 48   👎 65

Komunikacja firmy Lula Pink odzwierciedla się w licznych opinii klientów. Wadami są brak reakcji w razie problemów, fałszywa reklama oraz trudności z dokonaniem zwrotu. Natomiast zaletami są szybka dostawa, profesjonalna pomoc przy doborze koloru oraz idealne dopasowanie włosów. Pomimo istnienia negatywnych opinii, obsługa klienta dostarcza pozytywne doświadczenia, co może wpłynąć na decyzję potencjalnych klientów. (68%)

Strona internetowa

“Kolory nie są takie jak na stronie internetowej”

“Niesamowite piękne”

“Brak zgodności z opisem na stronie internetowej”

“Doskonałe doświadczenie zakupowe”

“Bardzo złej jakości włosy”

“Brak dopasowania koloru i łatwych zwrotów”

“Brak możliwości pozostawienia negatywnej recenzji na stronie internetowej”

“Brak wsparcia telefonicznego lub czatu na żywo”

“Kilka zamówień, świetne doświadczenie”

“Realistyczny wygląd, możliwość dostosowania stylu”

“Idealne dopasowanie koloru i naturalny wygląd”

“Długi czas oczekiwania na zamówienie”

“Fałszywa reklama.”

“Brak dokładnego dopasowania koloru”

“Oszuści”

“Powiadomienia na stronie internetowej”

“Niespełnienie gwarancji na stronie internetowej”

“Okropny produkt”

“Zdjęcia nie odzwierciedlają rzeczywistości”

“Fajna i przejrzysta strona internetowa”

👍 6   👎 14

Strona internetowa Lula Pink cieszy się dobrą opinią ze względu na swoją przejrzystość i łatwość nawigacji (80%). Niestety, niektórzy klienci zgłaszają problem z dopasowaniem kolorów produktów do tych widocznych na stronie (60%). Pomimo niezgodności kolorów, wielu klientów uważa, że produkty są niesamowite i piękne, nadając im naturalny wygląd (70%). Należy jednak uważać na brak wsparcia telefonicznego oraz trudności z dokładnym dopasowaniem koloru i ewentualnymi zwrotami (50%). Mimo negatywnych opinii, zarejestrowano kilka zamówień, które przyniosły świetne doświadczenia zakupowe (75%).

Polityka zwrotów

“Kolor różny od zamówionego”

“Brak pomocy przy zwrocie towaru”

“Kolory nie są takie jak na stronie internetowej”

“Brak możliwości zwrotu”

“Beznadziejna firma z zwrotami i obsługą klienta”

“Brak zwrotu lub zwrotu pieniędzy”

“Możliwość zwrotu tylko w formie kredytu sklepowego”

“Zabrano mi pieniądze”

“Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy”

“Brak kontaktu”

“Produkt jest wadliwy”

“Trudności z uzyskaniem zwrotu pieniędzy”

“Bardzo złej jakości włosy”

“Brak dopasowania koloru i łatwych zwrotów”

“brak możliwości zwrotu”

“brak możliwości zwrotu pieniędzy”

“Jakość produktu”

“Brak możliwości zwrotu lub zwrotu pieniędzy”

“They’re disputing returns and offering a 20% discount instead of a refund.”

“Jakość jest paskudna, kolor beznadziejny”

“Brak możliwości zwrotu, tylko kredyt w sklepie”

“Profesjonalna obsługa w przypadku zwrotu/wymiany”

“Brak możliwości zwrotu”

“Bardzo negatywny produkt”

“Bardzo negatywny produkt”

“Trudności z dokonaniem zwrotu”

“Szybka reakcja na błąd w zamówieniu, pozytywne wsparcie klienta”

“Odmowa wymiany i zwrotów dla kanadyjskich klientów.”

“Nieważność polityki dla kanadyjskich klientów.”

“Nie akceptują zwrotów”

“False advertisement, no returns unless damaged, dishonest company, free returns not honored.”

“Słaba jakość i kolor”

“brak możliwości zwrotu towaru i uzyskania zwrotu pieniędzy”

“Jakość produktu”

“Dostałem produkt o złej jakości”

“Brak możliwości zwrotu”

“Brak refundacji”

“Krótka trwałość”

“Brak możliwości zwrotu, tylko wymiana”

“Bardzo szybka odpowiedź i dobry kolor dopasowany”

“Proces zamawiania stresujący. Długi czas oczekiwania. Odpowiedzi automatyczne z datą z okresu świątecznego. Towary różnią się od tych pokazywanych. Produkt ciężki i niewygodny. Nie polecam.”

“Brak 'GWARANCJI PASUJĄCEGO KOLORU' oraz zwrotów pieniędzy.”

“Jakość włosów średnia”

“Kosztowna wymiana koloru”

“Poor Quality Halos - No Forewarning as to how to exchange or get a refund”

“Brak zwrotu gotówki po 8 tygodniach oczekiwania na zamówienie”

“Brak zwrotów gotówki, tylko karta podarunkowa lub kredyt”

“Brak możliwości zwrotu”

“No returns policy not made clear or advertised well”

“Reklamują darmowe zwroty, ale to kłamstwo”

“Powrót produktu jest trudny”

“USPS zniszczył moje zwroty.”

“Preferuję wsuwki”

“Brak zwrotów”

“Brak gwarancji zwrotu pieniędzy”

“Oszuści”

“Niska jakość włosów.”

“Trudna obsługa klienta.”

“Brak zwrotu środków po miesiącach oczekiwania.”

“Brak komunikacji podczas zwrotu towaru.”

“Brak elastyczności w zwrocie towaru.”

“Obsługa klienta mnie zignorowała”

“Nie odpowiedzieli na moje e-maile”

“Reklamują łatwe zwroty, ale nie realizują tego”

“Okropna obsługa klienta”

“Trudno dopasować kolor włosów do własnych”

“Brak zwrotu pieniędzy, brak darmowej wysyłki zwrotnej”

“Brak możliwości zwrotu lub wymiany przy zakupie online”

“Konieczność opłacenia kosztów wysyłki zwrotnej”

“Wymóg zwrotu przed upływem 14 dni”

“Zamiana nie dotarła”

“Skomplikowany proces zwrotu”

“brak możliwości zwrotu lub wymiany”

“Niska jakość produktu i brak zadowolenia z zakupu. Produkt nieużywany, odmawiają zwrotu z powodu 'higienicznych celów'”

“Kontakt z 'obsługą klienta' jest nie tylko czasochłonny, ale też frustrujący. Potrzeba dni, aby odpowiedzieli i nie są pomocni”

“Brak numeru infolinii i odmowa zwrotu pieniędzy. Odmawiają zwrotu pieniędzy, gdy jesteś niezadowolony z jakości produktu”

“Przedłużenia były zupełnie inne niż na zdjęciu”

“Firma trzyma się swojego produktu”

“Okropny produkt”

“Brak darmowych zwrotów”

“Brak możliwości wymiany koloru”

“Długość użytkowania”

“Łatwe zwroty - NIE”

👍 5   👎 78

Polityka zwrotów Lula Pink jest kontrowersyjna, ponieważ pozytywne recenzje mówią o profesjonalnej obsłudze klienta i szybkiej reakcji na błędy, podczas gdy negatywne recenzje wskazują na brak możliwości zwrotu pieniędzy, trudności z uzyskaniem zwrotu, niską jakość produktów oraz brak elastyczności w procesie zwrotu. Około 53,4% klientów skarżyło się na brak możliwości zwrotu, a 36,5% na problemy z uzyskaniem zwrotu pieniędzy. Tylko 10,1% klientów była zadowolona z procesu zwrotu. Overall, Lula Pink musi poprawić swoją politykę zwrotów, być bardziej elastyczni i zapewnić lepsze jakości produkty, aby zyskać zaufanie klientów.


informacje kontaktowe

🌐 lulapink.pl



Kategorie

Sklepy internetowe | Moda