iBOOD Opinie

: 22

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

86% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-05-31
Zakup laptopa
Na początku miałem wątpliwości po przeczytaniu opinii w internecie, ale postanowiłem zaryzykować ...Czytacz dalej
tymoteusz

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-08-06
Mac Studio
Witam, niestety spotkała mnie okropna sytuacja, zamówiony Mac studio przyjechał, nagrywałem otwor...Czytacz dalej
Olek

Najwięcej głosów recenzja

  2023-12-17
Naprawa gwarancji
Zgłosiłem problem z produktem w trakcie trwania gwarancji i teraz chcą naliczyć mi koszty naprawy...Czytacz dalej
Marika

Opinie (22)

  (8)

 (9)

  (3)

  (0)

  (2)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja telefonu

    Zapłaciłem za rezerwację telefonu i wszystko było w porządku na stronie. Po dokonaniu płatności okazało się, że telefon będzie wysłany za około 2 tygodnie. Na szczęście przesyłka dotarła do mnie kilka dni wcześniej. Transakcja przebiegła bardzo sprawnie i bezproblemowo. Jedyne, co mogłoby być lepsze, to opakowanie - było za duże jak na rozmiar telefonu. Bardzo się cieszę, że dostałem dodatkowe informacje o telefonie z amerykańskiej dystrybucji po zakończeniu zakupu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup laptopa

    Na początku miałem wątpliwości po przeczytaniu opinii w internecie, ale postanowiłem zaryzykować i kupić laptopa w dobrej cenie. Przejrzałem różne oferty i iBOOD miał najkorzystniejszą propozycję. Po złożeniu zamówienia paczka została wysłana po 2 dniach roboczych i dotarła do mnie po kolejnych 3 dniach. Mimo lekkich wgnieceń na pudełku, produkt był w świetnym stanie i działał bez zarzutu. Serdecznie polecam zakupy na tej platformie!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wartościowe produkty

    Jestem naprawdę zadowolony z zakupów na iBood. Dzięki nim mogę mieć dostęp do produktów, które uważam za wartościowe, wysokiej jakości i w korzystnej cenie. Do tej pory złożyłem pięć zamówień i muszę przyznać, że każde z nich było zrealizowane w sposób satysfakcjonujący. No, prawie każde, bo było jedno, które wymagało reklamacji. Ale obsługa klienta szybko i profesjonalnie rozwiązała tę sprawę, co bardzo mnie ucieszyło.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Atrakcyjne ceny

    IBOOD oferuje ciekawe produkty w konkurencyjnych cenach, nawet po doliczeniu kosztów wysyłki, które mogą być nieco wysokie. Mimo to, oferty są nadal przystępne cenowo. Produkty zawsze są zgodne z opisem, starannie zapakowane i dostarczane na czas. Kupowanie na IBOOD jest trochę jak gra w loterię - nigdy nie wiesz, co pojawi się dzisiaj i za ile. Jednak moje doświadczenie mówi, że warto śledzić oferty tego sklepu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Mac Studio

    Witam, niestety spotkała mnie okropna sytuacja, zamówiony Mac studio przyjechał, nagrywałem otworzenie przesyłki - okazało się że bym otwarty nie nowy, kabel był wyjęty z opakowania oryginalnego - po podłączeniu ukazało się okno recovery instalowania systemu więc ktoś go musiał juz tez włączyć, myślałem że odezwę się do sklepu potem po jakiś zwrot za tą kwestię niezgodna z umową, ale podczas instalacji systemu spojrzałem na kabel i zobaczyłem na nim coś dziwnego, wziąłem do ręki bliżej i kabel wybuchł mi w oko i na twarz, spalając przy tym samego Maca Studio, monitor, klawiaturę i myszkę i przedłużacz, jestem w drodze do szpitala w związku z okiem które mnie boli.
    Proszę o natychmiastowy kontakt z kimś do zgłoszenia mojego

    Okazało się że Mac Studio którego kupiłem 31 lipca - był używany napewno a i być może świadomie sprzedano mi go uszkodzonego (naklejka "QUARANTINE" z majowa data)
    Aktywowany go w maju, zatem mam nagrany unboxing paczki gdzie widać że Mac studio byl już otwierany, i po samym numeru seryjnym widać że był aktywowany dwa miesiące temu, na tsn moment sklep to zwyczajni oszuści, uniemozliwaiaja przekazanie sprawy do kierownika, wyżej - do kogoś kto może coś zmienić w tej sprawie i ma kompetencje żeby się zająć nia


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupno online

    Tak jak inni, ja również miałam problem z uszkodzeniem opakowania mojej przesyłki. Na szczęście zawartość była nietknięta, ale uważam, że kurierzy powinni być bardziej ostrożni, aby uniknąć takich sytuacji. Mam nadzieję, że firma podejmie działania w celu poprawy jakości dostawy i uniknięcia podobnych problemów w przyszłości.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Promocja, przesyłka

    Super promocja, ale przesyłka niestety nie spełniła moich oczekiwań. Produkt został dostarczony w niezbyt dobrym stanie, bez dodatkowego kartonu zabezpieczającego. Wysłano go w oryginalnym opakowaniu, które zostało uszkodzone podczas transportu. Trochę rozczarowujące, biorąc pod uwagę, że miał to być prezent dla kogoś.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy w iBOOD

    Na iBOOD zawsze znajduję świetne promocje. Mają naprawdę solidną obsługę klienta i jasno komunikują cały proces zamawiania, dostawy i ewentualnych zwrotów. Czasami paczki przychodzą nawet szybciej, niż się spodziewałam, co zawsze miło mnie zaskakuje. Naprawdę nie pamiętam, żeby kiedykolwiek było jakieś opóźnienie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Słuchawki

    Zakupy na iBOOD przebiegły całkiem sprawnie. Słuchawki dotarły całe i zdrowe, choć był drobny kłopot z kurierem, ale zgłosiłem to firmie dostawczej. Jedyne, co mnie trochę zmartwiło, to to, że zamówiłem czarne słuchawki, a dostałem szare. To też nie jest jakiś wielki dramat, ale wolałbym mieć te czarne.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kupiłem sound bar

    Kupiłem soundbar w świetnej promocji, aż o tysiąc złotych taniej! Na początku byłem trochę zaniepokojony, bo przez pierwsze dni nic się nie działo i myślałem, że to może jakiś wybieg, ale po kilku dniach wszystko zaczęło działać. Paczka dotarła wczoraj i teraz bez obaw mogę polecić ten sklep.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup elektronicznego sprzętu AGD

    Produkty są naprawdę dobrej jakości, ale naprawdę irytujące jest to, że paczka zawsze jest otwarta jak dostarczy ją dzielny kurier DHL. Wydaje mi się, że wina leży po stronie sklepu, nie po stronie kuriera, ponieważ opakowanie nie jest wystarczająco zabezpieczone. Ta zwykła biurowa taśma to za mało, żeby paczka nie otwierała się w trakcie transportu. Na szczęście, gdy paczki są wysyłane z innego magazynu przez DPD, zawsze są naprawdę dobrze zabezpieczone. Myślę, że warto zmienić sposób pakowania, bo zdarza się, że kurier szuka moich rzeczy w swoim aucie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Amplituner

    Kupiłem amplituner na iBOOD pierwszy raz i naprawdę się tego nie żałuję. Cena była super, a firma dostarczyła mi produkt ekspresowo i w idealnym stanie. To zdecydowanie mój najlepszy zakup w tym roku!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Piła łańcuchowa

    Piła wygląda fajnie, ale jeszcze nie miałem okazji jej przetestować. Mam nadzieję, że będzie działać tak samo dobrze, jak się prezentuje.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy w sklepie internetowym

    Były super zakupy! Kupiłam sprzęt audio i jest naprawdę świetny, o wiele lepszy niż się spodziewałam. Trochę szkoda, że paczka nie była dodatkowo zabezpieczona, ale podejrzewam, że to była wina kuriera. Mam nadzieję, że będzie więcej ofert Hi-Fi, bo uwielbiam takie rzeczy!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Pixel 7 pro

    Kupiłem telefon Pixel 7 pro po super cenie. Otrzymałem go nowego, zaplombowanego, z polską fakturą VAT i wszystko dotarło na czas. Jestem mega happy z zakupu, szczególnie że telefon działa rewelacyjnie!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Szybka realizacji zamówienia

    iBOOD szybko realizuje zamówienia. Mają atrakcyjne ceny na wielopaki, ale warto sprawdzić oferty na polskich portalach, gdzie wysyłka może być tańsza. Na iBOOD wysyłka jest międzynarodowa, więc trochę droższa. Jednak zakupy tutaj mogą być opłacalne z uwagi na duże obniżki cen.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Śpiwory doskonałej jakości po bardzo atrakcyjnej cenie

    Zamówiłem kilka śpiworów podczas promocji i naprawdę jestem zadowolony z jakości tych produktów. Materiał i wykonanie są naprawdę świetne. Była też spora różnorodność kaw, a wszystkie były z Holandii, więc jestem pewny, że są dobrej jakości.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Plecak Thule

    Zamówiłem u nich plecak. Zapłaciłem 30zł za przesyłkę. Półtora tygodnia później wylatywałem na 4 miesiące z polski. Wylot w niedzielę. W piątek zadzwoniłem na infolinię żeby dowiedzieć się co się stało z moją paczką.
    - pani na infolini wyjaśniła że paczka idzie i nie wiadomo kiedy będzie (8 dni po zamówieniu nadal na stronie DHL była informacja że wysyłający przygotowuje do wysyłki)
    - gdy wyjaśniłem sytuację, że mnie nie będzie i nie będę miał jak odesłać przesyłki i że chcę żeby zatrzymali wysyłkę powiedziała że się nie da i nic nie może zrobić (oczywiście, bo obsługa klienta jest po to żeby nic nie móc zrobić, logiczne)
    - powiedziałem że w systemie jest opcja anulowania i pani powiedziała że nie ma sensu żebym to klikał bo wtedy wyjdzie wydruk dla etykiety zwrotnej i że najlepszą opcją jest to żebym po prostu przesyłki nie odebrał wtedy zostanie zwrócona do nadawcy, odebrana, rozpakowana i całość kwoty (plecak + wysyłka) zostanie mi zwrócona na konto. Oczywiście patrząc na to ile czasu już minęło, zajmie to około miesiąc ale finalnie kasa zostanie mi zwrócona
    - powiedziałem że śmierdzi mi ta sytuacja i że nie raz miałem sytuacje że na infolinii ktoś mi podał jakąś informację, jakieś rozwiązanie sytuacji, coś obiecywał a finalnie wychodziło inaczej i zostawałem z przysłowiową ręką w nocniku, pani mnie zapewniła że zawsze tak u nich jest i że nie mam się czego obawiać i że na 100% dostanę zwrot kasy
    - po tym jak w niedzielę opuściłem dom i wyleciałem na 4 miesiące tak jak to miało wyglądać, na następny dzień dostałem informację że przyjdzie paczka. ALE co się stało - kurier przyszedł i dostałem od DHL informację że przesyłka została dostarczona. Komu? Gdzie? W jaki sposób? Nie wiadomo, ale skoro została w systemie DHL oznaczona jako dostarczona to znaczy że zwrotu kasy nie dostanę bo nie zostanie zwrócona do nadawcy
    - kontaktowałem się zarówno z DHLem żeby wyjaśnić co się stało - pani powiedziała żebym sprawdził w skrzynce pocztowej - ? raz że plecak się nie zmieści a dwa że mnie nie ma w domu 4 miesiące... dodatkowo kontaktowałem się z obsługą klienta ibood i też rozkładają ręce i każą się kontaktować z DHLem. Po wyjaśnieniu DHLowi że paczki nie ma w skrzynce kontakt się urwał
    - finalnie tak jak przewidywałem i tłumaczyłem pani na infolinii, zostałem z przysłowiową ręką w nocniku, bez plecaka, bez kasy, okłamany przez obsługę, okłamany przez pomoc klienta ibood, olany przez DHL.

    Jest super. Sklepu oczywiście (oraz "usług" DHL) absolutnie, pod żadnym pozorem nie polecam


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wsparcie pozakupowe

    Musiałam prosić o pomoc po zakupie i niestety było to prawdziwe trudne doświadczenie. Po próbach rozwiązania problemu sama, ostatecznie musiałam skorzystać z pomocy rzecznika praw konsumenta. Nie zamierzam już nigdy tam nic zamawiać.


Inni również oglądali