Wszystkie opinie z Zenada
Review o: Poczta Kwiatowa
Zenada
Moje zamowienie nie zostalo wykonane. Kwiaty nigdy nie zostaly dostarczone pod wskazany adres a udzielenie zwrotu kosztow za niewykonane zamowienie zostalo odrzucone. Pani Patrycja Juszczak zajmujaca sie moja reklamacja powinna zostac natychmiastowo i dyscyplinarnie zwolniona. Zenujacy, bezczelny i pyskaty poziom odpowiedzi na moje liczne wiadomosci. Cala korespondencje mam oczywiscie zarejestrowana do wgladu, a sprawe kieruje na droge sadowa. Moja reklamacja zostala odrzucona, a jak uwaza Pani Patrycja Juszczak zamowienie mimo ze nie doszlo, zostalo wykonane poniewaz zostalo dostarczone pod inny adres do kompletnie obcych i przypadkowych ludzi. Pani Patrycha Juszczak zasugerowala ze moja ponad 80 letnia babcia powinna isc i szukac kwiatow na wlasna reke pod blednym adresem gdzie firma Poczta Kwiatowa dostarczyna moje kwiaty. Z Pania Patrycja Juszczak przez ostatnie 10 dni wymianilam ponad 30 emaili, ktore ostatecznie nic nie wniosly i reprezentuja jedynie rynsztokowy poziom wypowiedzi powyszej Pani. Pani Patrycja Juszczak powinna natychmiastowo zostac zgloszona do wyzszego managementu, ktoremu chetnie udostepnie nasza korespondencje do wgladu, co napewno ulatwi dalsze postepowanie wobec w/w Pani.To jak tak nie elokwentna, niewyedukowana i wstretna osoba zajmuje sie reprezentowaniem firmy przechodzi ludzkie pojecie.
Prosze o kontakt na bartekpikula@op.pl przygotowujemy pozew zbiorowy przeciwko tej firmie.
Nie polecam
Zamówiłem bukiet kwiatów 29 czerwca, kwiaty nie zostały dostarczone z przyczyn że niby nie zostało opłacone. Po reklamacji czekałem miesiąc czasu na wyjaśnienie sprawy, 03 08 potwierdzono że pieniądze jednak są na koncie kwiaciarni i zostały skierowane do zwrotu, teraz mamy 07 sierpnia zwrot nie nastąpił. Najwyraźniej moje pieniądze są specjalnie przetrzymywane kwiaciarnia chyba liczy na dłuższą zwłokę w oddaniu pieniędzy. Nie polecam, to typowa amatorszczyzna.