Wszystkie opinie z Katarzyna Wójcicka

  • Review o: RedBull Mobile

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    oferta na kartę

    Początek był trudny. Pierwszy miesiąc mnie zaskoczył brakiem Internetu, ponieważ wydano mi złą kartę SIM. Zamiast RBM dostałam PLAY i przestała działać. Po wymienia karty przez dwa lata miałem święty anielski spokój... Gdyby nie to, że jest mały pakiet Internetu, to zostałbym na 100%...
    Poszłam przenieść numer do Play. Zaproponowano mi RBM. Przeniesienie numeru na stronie jest podane, że za darmo. Na fakturze dostałam do zapłaty 49zł. W pierwszym miesiącu umowy nie działał mi Internet w telefonie to musiałam jechać do salonu wymienić sim. Minęły dwa tygodnie to sieć w ogóle się wyłączyła i mogłam wykonywać tylko połączenia alarmowe. Na czacie udało mi się dowidzieć, że prawdopodobnie została uszkodzona sim, bo jestem wylogowana całkowicie z sieci. Kazali znów jechać do salonu... Powiedziałam, że nie mam czasu jeździć 2x w miesiacu wymieniać sim i chcę zrezygnować z umowy ze względu na niedotrzymanie warunków z ich strony (nie zapewniają świadczenia usług). Na to przemiła pani Zuzanna K. odpowiedziała, że zostałam poinformowana wyżej o karze umownej za rozwiązanie umowy przed czasem. Uwaga, kara wynosi prawie 1000zł! NIE POLECAM, banda złodziei...


  • Review o: Travelist

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    wycieczka

    Zarezerwowałam pobyt w dniach 12-14.11.2021r., zapłaciłam zaliczkę, po czym po 2 dniach travelist poinformował mnie, że nie mogą zrealizować mojej rezerwacji, gdyż Hotel nie posiada tego pokoju. Zadzwoniłam do hotelu z zapytaniem dlaczego odwołano moją rezerwację? w odpowiedzi usłyszałam, że nie wystawiali na Travelist tej oferty w tym terminie i że wina leży po stronie Travelist. Wygląda na to że Travelist sprzedał (prawdopodobnie przez pomyłkę) pokój, którego nie mieli w ofercie. W każdym razie ja zamawiałam pokój poprzez Travelist nie hotel, płaciłam zaliczkę do Travelist. Travelist nie był zainteresowany nie tylko naprawą tej sytuacji, nie zaproponował oferty w podobnej cenie i standardzie, Przedstawiono mi zastępcze oferty, albo duuuuużo droższe, albo w duuuuuuużo niższym standardzie, takie oferty, które zostały, bo nikt ich nie chciał... Uważam, że nie otrzymałam ŻADNEJ POMOCY, odnoszę wrażenie, że w ogóle nie byli zainteresowani sprawą. To bardzo przykre, zwłaszcza że byłam klientką Travelist już od kilku lat. Nie polecam. Jest dobrze, jak jest dobrze, jak coś się stanie kliencie radź sobie sam-taki jest kierunek Travelist,