NiezależnaOpinia

    Opinie Accorhotels

    Grupa Accorhotels jest światowym liderem w dziedzinie podróży, nowoczesnego stylu życia i technologii cyfrowej, oferując wyjątkowe doświadczenie w zakwaterowaniu w 4 586 hotelach, kurortach i rezydencjach w 109 krajach. Dzięki niezrównanemu portfolio znanych na całym świecie marek hotelowych, obejmujących całą gamę produktów, od gospodarki po luksus, Accorhotels od ponad 50 lat zapewnia know-how i wysoko wykwalifikowaną kadrę na rynku hotelowym. Oprócz podstawowej działalności hotelarskiej Accorhotels z powodzeniem rozszerzył zakres swoich usług, stając się światowym liderem w wynajmie luksusowych prywatnych rezydencji z ponad 10 000 nieruchomości w swoim portfolio na całym świecie. Grupa prowadzi również działalność w zakresie usług concierge, coworkingu, zarządzania restauracjami, organizacji imprez oraz dostarczania rozwiązań cyfrowych.

    Accorhotels i jego 250 000 pracownicy są gotowi spełnić ważną misję - zagwarantować każdemu gościowi najbardziej serdeczne powitanie. Goście mogą dołączyć do jednego z najbardziej hojnych programów lojalnościowych Le Club Accorhotels. Firma jest aktywnym uczestnikiem życia lokalnych społeczności w krajach, w których działa, a także podtrzymuje zobowiązanie do zrównoważonego rozwoju i wspólnej odpowiedzialności w ramach PLANET 21. Działa tutaj kompleksowy program, który skupia pracowników, gości i partnerów zmierzających do zrównoważonego rozwoju.

    Accorlocal

    W grudniu 2017 r. AccorHotels uruchomił globalny program AccorLocal. Znaczenie programu w rozwoju relacji z obywatelami i lokalnymi przedsiębiorcami. W ten sposób goście hotelowi mogą zamawiać usługi od właścicieli firm, na przykład na dostawę zakupionych towarów do hotelu; przedsiębiorcy mogą wynająć bezpłatne sale konferencyjne na jogę lub coworking. Interakcja między stronami odbywa się za pomocą specjalnej aplikacji dla smartfonów. Głównym priorytetem w rozszerzaniu zakresu usług firma AccorHotels stawia zachowanie spokoju i prywatności gości; to znaczy dostęp zewnętrznych użytkowników usług tylko do przestrzeni publicznych. Jeśli to możliwe, dzieje się to na etapie projektowania budynku hotelowego.

    Jakie są warunki rezerwacji poprzez internet?

    Ceny podane są za pokój za noc dla danej liczby gości w danym dniu. Podatki lokalne nie są wliczone. Gwarantowane są tylko ceny w walucie lokalnej kraju, w którym znajduje się hotel. Kursy wymiany są tylko w celach informacyjnych i nie są wymagane. Gwarantowane tylko ceny w walucie kraju, w którym znajduje się hotel. Zarejestrowani posiadacze kart, którzy rezerwują pokój online, otrzymują gwarancję dostępności, jeśli rezerwacja zostanie dokonana w ciągu dwóch lub trzech dni. Ci goście otrzymują również zniżki, punkty motywacyjne i certyfikaty Weekend Night w hotelach ibis. Świadczenia te odnoszą się do liczby posiadaczy kart i liczby dzieci podróżujących z nim (nie więcej niż jedna liczba z jednym lub dwojgiem dzieci poniżej 18 lat). Trzydniowa gwarancja rezerwacji dla posiadaczy kart AccorHotels Favorite Guest nie jest ważna w hotelach AccorHotels Vacances i Thalassa Sea & Spa. Zalety i zniżki na kartę AccorHotels Favorite Guest nie są ważne dla pakietów „hotel + Thalassa Sea & Spa” Inne warunki mające zastosowanie do każdej taryfy lub rodzaju numeru są wymienione na liście taryf.

    Miałeś okazję korzystać z usług Accorhotels?

    Czy zamówienie przebiegło pomyślnie? Twoja opinia ma niezwykłe znaczenie dla osób, które stoją przed wyborem odpowiedniego dla nich produktu.

    Accorhotels
    Opinie, skargi a doświadczenie klijentow (0)

    10
    100% Będę kupować tutaj nadal!

    Zamówienie

    10

    Serwis

    10

    Cennik

    10

    Dostava

    10

    Wszystkie opinie

    Czytaj o doswiadczeniach klientów, niezależnie opinie oraz skargi! Dowiedż się o najlepszych (online) sklepach. Wspólnie zdecydujemy, które sklepy są godne naszey uwagi a które nie!

    Napisz wlasną opinię o Accorhotels

    Twoja opinia