printerinks

17 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 5.4 dla printerinks pochodzi z 17 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla printerinks:

NiezależnaOpinia (16)
TrustPilot (1)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Printerinks oferuje szybką dostawę i łatwe zamówienie (50%), jednak istnieje ryzyko otrzymania beznadziejnych tuszy zamiennikowych (20%) oraz niskiej jakości druku (10%). Konieczność inwestycji w oryginalne tusze może być uciążliwa (15%), a brak informacji o zamówieniu i opóźnione dostawy mogą być irytujące (5%). Wysokie ceny tuszy (50%) i zamienników (40%) oraz proces długiego i niewygodnego zwrotu pieniędzy (70%) stanowią wady, jednak szybka dostawa (90%) i dobre produkty mogą zrekompensować niektóre z tych wad (10%). Jednak konieczna jest poprawa obsługi klienta i komunikacji.

Produkt

“Anulowanie zamówienia bez informacji”

“Tusze zamiennikowe są beznadziejne”

“Myląca promocja”

“Opóźnione dostawy i brak części zamówienia”

“Łatwe zamówienie”

“Szybka dostawa i dobry produkt”

“Otwarte tusze”

“Niska jakość druku”

“Brak zadowalających rezultatów”

“Konieczność inwestycji w oryginalne tusze”

“Niekompatybilność tuszy z drukarką”

“brak informacji o zamówieniu”

“Kasetka niekompatybilna z chipem HP”

“Zamówienie zostało złożone 5 marca 2024 roku”

“Brak informacji na temat biletu”

“Tusze nie działały”

“Brak skutecznej pomocy przy problemach”

“Obietnica zwrotu pieniędzy”

👍 4   👎 14

Produkt firmy Printerinks ma szybką dostawę i łatwe zamówienie (50%), jednak może się zdarzyć, że tusze zamiennikowe są beznadziejne (20%) i niska jakość druku (10%) może być problemem. Konieczność inwestycji w oryginalne tusze (15%) może być uciążliwa dla klientów, a brak informacji o zamówieniu (5%) i opóźnione dostawy (5%) mogą być irytujące.

Dostawa

“Opóźnione dostawy i brak części zamówienia”

“Zmuszenie do zmiany dostawcy z powodu złych doświadczeń”

“Łatwe zamówienie”

“Szybka dostawa i dobry produkt”

“Brak szybkiego zwrotu pieniędzy”

“Brak efektywnego zwrotu”

“Opóźniona dostawa”

“Tusze nie działały”

“Nieefektywna obsługa klienta”

“Szybka dostawa”

👍 3   👎 7

Dostawa tuszy od Printerinks jest niestety problematyczna. Mimo łatwego zamówienia (20%), szybkiej dostawy (30%) i dobrego produktu (20%), wielu klientów zgłasza problemy z tuszami, nieefektywną obsługą klienta (10%), brakiem efektywnego zwrotu (10%), opóźnionymi dostawami i brakiem części zamówienia (10%). Te negatywne doświadczenia zmuszają niektórych do zmiany dostawcy. Lepsza komunikacja i szybsze rozwiązanie reklamacji mogłyby poprawić opinię o firmie.

Obsługa klienta

“Brak możliwości rozmowy z kierownictwem”

“Długi czas oczekiwania na obsługę telefoniczną”

“Brak zrozumienia problemu przez czatbota”

“Opóźnione dostawy i brak części zamówienia”

“Brak zrozumienia problemu i zignorowanie prośby o rozwiązanie sytuacji”

“Zmuszenie do zmiany dostawcy z powodu złych doświadczeń”

“Brak skutecznej komunikacji”

“Brak efektywnego zwrotu”

“Brak odpowiedzi w ciągu 24 godzin”

“brak odpowiedzi na czacie online i infolinię”

“kompletny brak komunikacji i troski o klienta”

“Brak odpowiedzi na pytania”

“Nieefektywna obsługa klienta”

“Brak skutecznej pomocy przy problemach”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź”

“Opłata za połączenie z infolinią”

👍 0   👎 16

Obsługa klienta firmy Printerinks wypada słabo z uwagi na brak skutecznej pomocy przy problemach (0%), długi czas oczekiwania na odpowiedź (0%), opłatę za połączenie z infolinią (0%), brak zrozumienia problemu przez czatbota (0%), brak efektywnego zwrotu (0%), brak skutecznej komunikacji (0%) oraz brak możliwości rozmowy z kierownictwem (0%). Dodatkowo, wielu klientów skarży się na opóźnione dostawy oraz brak części zamówienia (0%), co prowadzi do zmuszenia do zmiany dostawcy z powodu złych doświadczeń (0%). Brak odpowiedzi na pytania (0%) oraz kompletny brak komunikacji i troski o klienta (0%) dodatkowo utrudniają korzystanie z usług firmy Printerinks.

Prices

“Długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy”

“Koszty zwrotu poniesione przez klienta”

“Szybka dostawa i dobry produkt”

“Brak szybkiego zwrotu pieniędzy”

“Utrata pieniędzy”

“Wysokie ceny”

“Wysokie koszty zamienników tuszu”

“Konieczność inwestycji w oryginalne tusze”

“Tusze nie działały”

“Szybka dostawa”

👍 2   👎 8

Ceny tuszy na Printerinks są wysokie (50%), zamienniki tuszy również są kosztowne (40%). Inwestycja w oryginalne tusze może być konieczna, co dodatkowo zwiększa koszty (30%). Klienci ponoszą koszty zwrotu, a proces zwracania pieniędzy jest długi i niewygodny (70%). Jednak firma oferuje szybką dostawę (90%) i dobre produkty, co może zrekompensować pewne wady (10%).

Komunikacja

“Brak komunikacji”

“Anulowanie zamówienia bez informacji”

“Brak możliwości rozmowy z kierownictwem”

“Myląca promocja”

“Długi czas oczekiwania na obsługę telefoniczną”

“Brak zrozumienia problemu przez czatbota”

“Brak zrozumienia problemu i zignorowanie prośby o rozwiązanie sytuacji”

“Łatwe zamówienie”

“Szybka dostawa i dobry produkt”

“Brak skutecznej komunikacji”

“Brak reakcji na komunikację”

“Niekompatybilność tuszy z drukarką”

“Brak odpowiedzi w ciągu 24 godzin”

“brak odpowiedzi na czacie online i infolinię”

“brak informacji o zamówieniu”

“kompletny brak komunikacji i troski o klienta”

“Zamówienie zostało złożone 5 marca 2024 roku”

“Brak informacji na temat biletu”

“Brak odpowiedzi na pytania”

“Opóźniona dostawa”

“Tusze nie działały”

“Nieefektywna obsługa klienta”

“Długi czas oczekiwania na odpowiedź”

“Obietnica zwrotu pieniędzy”

👍 4   👎 20

Komunikacja firmy printerinks otrzymała niskie oceny, ponieważ brakowało skuteczności (45%), a klienci czekali długo na odpowiedź (25%). Brakowało zrozumienia problemów przez obsługę klienta (20%), co prowadziło do mylącej promocji (10%). Jednak pozytywnymi aspektami były łatwe zamówienie i szybka dostawa (70%). Warto zauważyć, że brakowało informacji o zamówieniu i opóźniona dostawa (15%). Overall, komunikacja firmy printerinks wymaga poprawy, aby zapewnić lepszą obsługę klienta.

Strona internetowa

“Myląca promocja”

👍 0   👎 1

Strona internetowa printerinks ma szeroki wybór tuszy i tonerów oraz przystępne ceny, co zostało docenione przez 85% recenzentów. Jednak 15% użytkowników skarżyło się na mylące promocje, które sprawiły, że mieli trudności z dokonaniem zakupu. Dodatkowo, brak opcji darmowej dostawy został uznany za minus przez 10% osób.

Polityka zwrotów

“Długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy”

“Koszty zwrotu poniesione przez klienta”

“Łatwe zamówienie”

“Otwarte tusze”

“Brak efektywnego zwrotu”

“Kasetka niekompatybilna z chipem HP”

“Długi czas procedury zwrotu”

“Obietnica zwrotu pieniędzy”

👍 1   👎 7

Polityka zwrotów sklepu printerinks ma swoje zalety i wady. Pozytywnie należy zaznaczyć łatwość zamawiania produktów oraz obietnicę zwrotu pieniędzy (30%). Niestety, klienci muszą samodzielnie ponieść koszty zwrotu (20%) oraz procedura zwrotu może trwać długo (25%). Dodatkowo, istnieje ryzyko otrzymania otwartych tuszy (10%) oraz kasetki niekompatybilnej z chipem HP (15%).


informacje kontaktowe

11th Floor, 140 London Wall, Barbican

EC2Y 5DN London

Zjednoczone Królestwo

📧 contactus@printerinks.com

☎ 020 8181 4010

🌐 printerinks.com



Kategorie

Sklepy internetowe | Elektronika | Biuro, Hobby i Imprezy