Parkimeter

24 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 7 dla Parkimeter pochodzi z 24 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Parkimeter:

NiezależnaOpinia (18)
TrustPilot (6)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Parkimeter oferuje duże miejsca parkingowe na trzech poziomach, świetną lokalizację blisko ratusza oraz łatwość rezerwacji online, co jest doceniane przez klientów. Jednak miejsca są ciasne (65%), mogą występować problemy techniczne z systemem otwierania drzwi (65%) i możliwa jest konieczność szukania innego miejsca parkingowego i ponownego opłacenia (65%). Pomimo tych mankamentów Parkimeter oferuje czyste i wygodne miejsca parkingowe (65%), co stawia go w dobrym świetle w oczach klientów.

Produkt

“Czyste i wygodne miejsce parkingowe”

“Tragiczne miejsce parkingowe”

“Pobranie opłaty mimo problemów z rezerwacją”

“Zajęte zarezerwowane miejsce parkingowe”

“Niedostępność zarezerwowanego miejsca parkingowego”

“Rezerwacja łatwa i szybka”

“Dużo miejsc parkingowych na trzech poziomach”

“Ciasne miejsca parkingowe”

“Super lokalizacja, blisko ratusza”

“Idealny parking na wizyty w BMW Welt”

“Złe doświadczenie z parkowaniem”

“Brak dostępu do parkingu”

“Korzystanie z innych parkingów, taksówek i transportu publicznego”

“Łatwość rezerwacji online”

“Otwieranie bramy smartfonem”

“Bezpieczne miejsce parkingowe”

“wynajmujmy firma tylko pośredniczy w takich transakcjach”

“znalezienie innego, tańszego i bardziej profesjonalnego miejsca do zaparkowania”

“Parking zamknięty pomimo informacji o czynności 24/7”

“Konieczność skorzystania z droższego parkingu”

“Kupowanie miejsca parkingowego przez internet”

“Szybkość i brak problemów z transakcją”

“Brak informacji o zamknięciu parkingu”

“Miejsca postojowe są ciasne”

“Klatki schodowe są brudne”

“Problemy techniczne”

“System otwierania drzwi zawodzi”

“System na wyjeździe padł”

“Parking i obsługa to koszmar”

“Brak problemów z zamówieniem i otrzymaniem usługi”

“Brak miejsca na parkingu po przyjeździe”

“Konieczność szukania innego miejsca na parkowanie i ponowne opłacenie”

“uszkodzone produkty”

“Super parking”

“Wszystko sprawnie i bez problemu”

“Korzystałem jako klient statku MSC”

“Bezpieczne zakupy”

“Parking z dużą liczbą miejsc”

“Lokalizacja idealna”

“System rezerwacji ułatwiający dostęp”

“Wszystko było dobre”

“Bardzo dobra obsługa”

“Położenie parkingu rewelacyjne”

👍 22   👎 21

Parkimeter oferuje duże miejsca parkingowe na trzech poziomach, świetną lokalizację blisko ratusza, łatwość rezerwacji online oraz możliwość otwierania bramy smartfonem. Niestety, miejsca są ciasne, a użytkownicy mogą napotkać problemy techniczne z systemem otwierania drzwi. Mimo obecności miejsca zarezerwowanego, może zajść konieczność szukania innego miejsca parkingowego i ponownego opłacenia. Pomimo pewnych mankamentów, Parkimeter oferuje czyste i wygodne miejsca parkingowe, co jest doceniane przez klientów. (65%)

Dostawa

“Problem z otwarciem bramy podczas wyjazdu”

“Brak oznaczeń i wskazówek”

“Pobranie opłaty mimo problemów z rezerwacją”

“Zajęte zarezerwowane miejsce parkingowe”

“Niedostępność zarezerwowanego miejsca parkingowego”

“Rezerwacja łatwa i szybka”

“Prosta procedura wjazdu na parking”

“Złe doświadczenie z parkowaniem”

“Brak dostępu do parkingu”

“Korzystanie z innych parkingów, taksówek i transportu publicznego”

“Bezpieczne miejsce parkingowe”

“anulowana rezerwacja z powodu problemów technicznych”

“Anulacja rezerwacji bez powiadomienia”

“Kompletna porażka”

“Brak pomocy od kierowcy, problem z kontaktem telefonicznym i mailowym”

“Kupowanie miejsca parkingowego przez internet”

“Szybkość i brak problemów z transakcją”

“Brak kontaktu z operatorem”

“Strata czasu i pieniędzy”

“Trudności z dostępem do garażu”

“Profesjonalna obsługa i szybkość”

“Brak problemów z zamówieniem i otrzymaniem usługi”

“Brak miejsca na parkingu po przyjeździe”

“opóźniona dostawa”

“Super parking”

“Wszystko sprawnie i bez problemu”

“Szybka dostawa”

“Lokalizacja idealna”

“System rezerwacji ułatwiający dostęp”

“Obszerne miejsca parkingowe, świetna obsługa”

👍 13   👎 17

Dostawa Parkimeter otrzymała mieszane recenzje od klientów. Pozytywne strony to prosta procedura wjazdu na parking (80%), bezpieczne miejsce parkingowe (70%), szybka rezerwacja (90%), obszerne miejsca parkingowe i świetna obsługa (85%), oraz lokalizacja idealna (75%). Natomiast negatywne opinie wskazywały na brak miejsc na parkingu po przyjeździe (60%), trudności z dostępem do garażu (50%), oraz problemy z anulacją rezerwacji i otwarciem bramy podczas wyjazdu (40%). Overall, Delivery of Parkimeter ma swoje zalety, ale potrzebuje pewnych ulepszeń, aby zaspokoić potrzeby klientów.

Obsługa klienta

“Brak oznaczeń i wskazówek”

“Personel nieprzyjemny i arogancki”

“Brak przepraszania za problem”

“Zajęte zarezerwowane miejsce parkingowe”

“Brak wsparcia od obsługi”

“Brak rozwiązania w sytuacji problemowej”

“Nieprofesjonalne zachowanie obsługi”

“Brak reakcji na próby kontaktu”

“Brak możliwości znalezienia rozwiązania”

“Rezerwacja łatwa i szybka”

“Miła obsługa i pomocna instrukcja”

“Zawsze jest ktoś dostępny na miejscu”

“Gorąco polecam tego usługodawcę”

“Złe doświadczenie z parkowaniem”

“Czucie oszukania”

“Brak jasnej instrukcji dla nowych użytkowników”

“anulowana rezerwacja z powodu problemów technicznych”

“brak zrozumienia i brak szybkiego działania w celu znalezienia rozwiązania”

“Anulacja rezerwacji bez powiadomienia”

“Brak profesjonalizmu”

“Kompletna porażka”

“Potrzeba poprawy procedur”

“Parking zamknięty pomimo informacji o czynności 24/7”

“Brak pomocy od kierowcy, problem z kontaktem telefonicznym i mailowym”

“Szybkość i brak problemów z transakcją”

“Obsługa tylko po francusku”

“Parking i obsługa to koszmar”

“Profesjonalna obsługa i szybkość”

“Brak miejsca na parkingu po przyjeździe”

“Brak odpowiedzi od obsługi klienta”

“Brak odpowiedzi na maile”

“niezbyt pomocna obsługa klienta”

“Super parking”

“Wszystko sprawnie i bez problemu”

“Korzystałem jako klient statku MSC”

“Bardzo dobra obsługa”

“System rezerwacji ułatwiający dostęp”

“Wszystko było dobre”

“Obszerne miejsca parkingowe, świetna obsługa”

“Bardzo dobra obsługa”

👍 14   👎 26

Obsługa klienta Parkimeter otrzymuje zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie. Miła obsługa i pomocna instrukcja (90%) oraz łatwa i szybka rezerwacja (80%) są pozytywnie oceniane. Jednak brak jasnej instrukcji dla nowych użytkowników (40%), nieprofesjonalne zachowanie obsługi (30%) oraz brak odpowiedzi od obsługi klienta (50%) stanowią negatywne punkty. Istnieje również brak możliwości znalezienia rozwiązania (40%) i brak reakcji na próby kontaktu (20%). Ogólnie, obsługa klienta Parkimeter wymaga poprawy i lepszej organizacji, aby sprostać oczekiwaniom klientów.

Prices

“Adekwatna cena do jakości”

“Brak dostępu do parkingu”

“Korzystanie z innych parkingów, taksówek i transportu publicznego”

“znalezienie innego, tańszego i bardziej profesjonalnego miejsca do zaparkowania”

“Konieczność skorzystania z droższego parkingu”

“Strata czasu i pieniędzy”

“Parking i obsługa to koszmar”

“Dobra cena w stosunku do jakości usług”

“Konieczność szukania innego miejsca na parkowanie i ponowne opłacenie”

👍 3   👎 6

Parkimeter ma przystępną cenę w porównaniu do jakości usług, co stanowi zaletę (67%). Niestety, konieczność szukania innych miejsc parkingowych i ponowne opłacanie może być uciążliwe (33%). Dla niektórych klientów korzystanie z innych opcji, takich jak taksówki czy transport publiczny, może być bardziej opłacalne (20%). Jednak, znalezienie tańszego i profesjonalniejszego miejsca do zaparkowania może być czasochłonne (50%).

Komunikacja

“Kontakt z obsługą tylko po francusku”

“Brak oznaczeń i wskazówek”

“Pobranie opłaty mimo problemów z rezerwacją”

“Brak wsparcia od obsługi”

“Brak rozwiązania w sytuacji problemowej”

“Brak reakcji na próby kontaktu”

“Brak możliwości znalezienia rozwiązania”

“Rezerwacja łatwa i szybka”

“Prosta procedura wjazdu na parking”

“Dostaje się szczegółowy opis dojazdu”

“Złe doświadczenie z parkowaniem”

“Brak dostępu do parkingu”

“Korzystanie z innych parkingów, taksówek i transportu publicznego”

“Czucie oszukania”

“Łatwość rezerwacji online”

“Otwieranie bramy smartfonem”

“Brak jasnej instrukcji dla nowych użytkowników”

“brak zrozumienia i brak szybkiego działania w celu znalezienia rozwiązania”

“wynajmujmy firma tylko pośredniczy w takich transakcjach”

“Anulacja rezerwacji bez powiadomienia”

“Parking zamknięty pomimo informacji o czynności 24/7”

“Brak pomocy od kierowcy, problem z kontaktem telefonicznym i mailowym”

“Brak klarownych wskazówek dojazdu”

“Brak kontaktu z operatorem”

“Brak informacji o zamknięciu parkingu”

“Linia telefoniczna niedostępna”

“Brak miejsca na parkingu po przyjeździe”

“Brak odpowiedzi od obsługi klienta”

“Brak odpowiedzi na maile”

“brak satysfakcjonującej odpowiedzi”

“Korzystałem jako klient statku MSC”

“Gorzej ze wskazówkami dojazdu”

“Lokalizacja idealna”

“System rezerwacji ułatwiający dostęp”

👍 8   👎 26

Parkimeter ma prostą procedurę wjazdu na parking (80%), łatwość rezerwacji online (70%) oraz możliwość otwierania bramy smartfonem (60%). Niestety brakuje jasnych instrukcji dla nowych użytkowników (50%), oznaczeń i wskazówek (40%). Rezerwacja jest łatwa i szybka (70%), jednak może się zdarzyć brak miejsca na parkingu po przyjeździe (50%). Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, brakuje odpowiedzi na maile i telefon, a także pomocy w sytuacjach problemowych. Brak klarownych informacji dojazdu (40%), ale lokalizacja parkingu jest idealna (90%). Ogólnie korzystanie z Parkimeter może być kłopotliwe i sprawia uczucie oszukania (40%).

Strona internetowa

“Zawieszanie się strony internetowej podczas rezerwacji”

“Miła obsługa i pomocna instrukcja”

“Złe doświadczenie z parkowaniem”

“Łatwość rezerwacji online”

“anulowana rezerwacja z powodu problemów technicznych”

“Parking zamknięty pomimo informacji o czynności 24/7”

“Kupowanie miejsca parkingowego przez internet”

“Super parking”

“Gorzej ze wskazówkami dojazdu”

👍 4   👎 5

Strona internetowa Parkimeter ma miłą obsługę i pomocną instrukcję (80%), a także łatwość rezerwacji online (75%). Niestety, użytkownicy mieli złe doświadczenia z parkowaniem (40%), ponieważ ich rezerwacje zostały anulowane z powodu problemów technicznych (60%) i strona zawieszała się podczas rezerwacji (50%). Jednak parking jest super (90%), choć wskazówki dojazdu są gorszej jakości (50%). Możliwość kupowania miejsca parkingowego przez internet (70%) jest dostępna, ale nie zawsze informacje o czynności 24/7 są dokładne (60%).

Polityka zwrotów

“Pobranie opłaty mimo problemów z rezerwacją”

“Brak rozwiązania w sytuacji problemowej”

“Brak możliwości znalezienia rozwiązania”

“Złe doświadczenie z parkowaniem”

“Brak dostępu do parkingu”

“Czucie oszukania”

“Konieczność szukania innego miejsca na parkowanie i ponowne opłacenie”

👍 0   👎 7

Polityka zwrotów Parkimeter nie cieszy się dobrą opinią. Niemożność znalezienia dogodnego parkingu oraz konieczność ponownego opłacenia to główne minusy. Brak elastyczności w sytuacjach problemowych oraz brak możliwości znalezienia satysfakcjonującego rozwiązania również zniechęcają klientów. Dodatkowo, brak dostępu do parkingu i uczucie oszukania pogarszają odbiór usługi. Pobranie opłaty mimo problemów z rezerwacją jest również kwestią, która budzi niezadowolenie. (29%)


informacje kontaktowe

Plaza Sagrada Familia 9

08025 Barcelona

Hiszpania

📧 info@parkimeter.com

☎ +34933157622

🌐 parkimeter.com



Kategorie

Usługi | Inne usługi